Hi meiden, ik heb even een vraagje... Ik heb net de HA gebeld om een afspraak te maken en nou zegt hij dat ik over 2 weken maar eens langs moet komen om het eea door te spreken... Was dat bij jullie ook zo? Ik vind het namelijk een beetje raar Liefs Milo
Milo je kan gewoon een verloskundige in de buurt bellen voor een intakegesprek..je hoeft niet naar de huisarts. Dikke knuff mamavanyouri, is niks aan de hand! Rustig aan Miekielpuis tot in januari! Al nieuwe meiden van harte gefeliciteerd! Hier vandaag zonder misselijkheid opgestaan, jaaaa! Fijne dag allemaal!
Jeanini, er bestaat creme voor je borsten, maar of die ook is voor de jeuk weet ik zo niet, zou je even moeten kijken Ginny, ik heb toevallig deze week ook vakantie en volgende week naar Center Parcs dus ook lekker aan het doen waar ik zelf zin in heb Miekiepluis, doe wat goed voor jou en je kruimel is meid. We zien je wel weer wanneer je er aan toe bent Milolove, ik ga niet langs HA, heb gelijk VK gebeld (kan daar ook pas 30dec komen) Alice, gelukkig niet misselijk ook, hoop dat het zo blijft
goedemiddag allemaal Ik ga wel zo de ha bellen, even doorgeven. vk wil ik nog heel even mee wachten omdat we nog bezig met de onderhandelingen voor een koopwoning, als dat nu binnen 1 a 2 weken rond is kan ik gelijk daar in de buurt een vk regelen. krampen heb ik ook echt heel erg! ben er inmiddels wel achter dat ze voornamelijk voorkomen als ik naar de wc moet, het zijn dus darmkrampen. heb wel veel lage rugpijn, jullie ook? en stroomstootjes kunnen idd geen kwaad, heb ik al eens hier ergens op het forum gelezen. lekker Monique, naar center parcs! geniet ervan!
helaas meiden geen goed nieuws. m'n hcg waarden waren laag, en op de echo was niks te zien. waarschijnlijk is het al heel vroeg mis gegaan, niet eens een mk te noemen. maar omdat wij er zo dik bovenop zitten, heb ik geweten dat ik heel eventjes zwanger was. heb wel nog bloed moet prikken, en wordt daar nog over terug gebeld. ben me nu aan het verdiepen in de verzekeringsvoorwaarden, en eventueel over stappen voor meer vergoedings zekerheid. ik had het eigenlijk al wel verwacht, dus de klap heb ik het weekend al gehad. het heeft dus helaas niet zo mogen zijn daan wil je mij van de lijst afhalen. veel succes iedereen. dag meiden!
Goedenmiddag meiden, ik geloof dat ik wakker genoeg ben om even wat te reageren. Vandaag ben ik echt moe, pfff. Allereerst een warm welkom aan alle nieuwe mama's to be en uiteraard Gefeliciteerd. Ik heb al een aantal gegevens toe kunnen voegen aan de lijst. Sta je er nog niet bij of niet volledig, stuur mij dan even een PB met de juiste gegevens. *uitgerekende datum *leeftijd (geboortedatum) *Hoeveelste kindje *Of je mee doet aan moeders voor moeders *Ziekenhuis of thuisbevalling *borst of flesvoeding Ik heb helaas ook Lisa van de lijst moeten halen. Lisa meid, ik weet niet of je dit nog leest, maar ik wil je ontzettend veel sterkte toewensen. Miekiepluis, ik snap dat je even wat minder gaat komen hier. heb het zelf bij tijden ook wel hoor. In deze korte tijd hebben we toch ook met zijn allen al heel wat verdrietjes gedeeld. Flinke knuffel voor jou en kom terug als het weer goed voelt. Mama van Youri, hoe is het nu met je? Liefie, ik heb daar ook wel vaker van gelezen hier op het forum. Schijnt 'normaal' te zijn. Heb geprobeerd wat te zoeken, maar ik kon zo gauw niets vinden. Ik wilde dit als reactie op Pluis d'r bericht schrijven, maar ik doe het even voor iedereen: Meisjes, niet vergeten te genieten he. We mogen iets heel geweldigs meemaken. En even een vraagje uit nieuwsgierigheid en omdat ik het herkende uit het boekje van Kluun. Hoe informatiegeil zijn jullie nu? Ik lees niet zo veel over de zwangerschap zelf, maar vind het heel leuk om in de winkels te neuzen bij de babykleertjes, online kinderkamertjes te bekijken, wandelwagens bestuderen etc.
Ik had vorige week erg de behoefte om te kijken naar kamertjes, wagens enz. Nu heb ik dat veel minder. Ik kijk nu wel regelmatig op een site hoe het er nu allemaal uit ziet en wat er allemaal gebeurd, dat vind ik wel interessant.
Allereerst wil ik Lisa veel sterkte toewensen (als je dit nog leest) en een dikke knuffel.... Daan, informatiegeil hihi vind het een leuke benaming Maar bij mij is het nu wat minder omdat ik al een zoon heb... Ik heb bij mijn eerste zw.schappen wel veel boeken gekocht en overal gesnuffeld etc dus toen was ik wel informatiegeil Lijkt me ook heel logisch Miekiepluis, jammer dat je ons even verlaat maar gelukkig niet voor goed Als het beter voor jezelf is moet je het gewoon doen! We denken toch aan je hoor Jeukende borsten, gelukkig hier geen last van maar idd insmeren met bepaalde cremepjes. Electrische shokken, hier ook veel last van! Kan idd geen kwaad. Heb ook superveel last van statisch haar [-X dat is pas irritant vinden jullie niet? BEDANKT allemaal voor de lieve woorden over mijn buikpijn De buikpijn van vanmorgen is gelukkig snel weggegaan (ben idd ook naar de wc gegaan ) maar ik heb dus hard gewerkt (ben vakkenvuller bij Appie ) en dat merk ik heel erg! Heb nu erge bandenpijn/ongesteldheidspijn en pijn in mijn onderrug. Maar dit kan alleen maar goed zijn he. Alleen zo stom he, ik moet best zwaar tillen altijd, en ik weet gewoon dat ik het niet mag, maar omdat niemand weet dat ik zwanger ben, kan ik er niks van zeggen he...... Achja, over 2 weekjes de echo en als die goed is ga ik het op het werk vertellen, kunnen ze er rekening mee houden
Lisa wat vreselijk. Echt oneerlijk. Het is je zo gegund. Veel sterkte en ik hoop zo dat het de volgende keer wel goed gaat! Succes met alles en ontzettend veel geluk! Daan bij mn eerste zwangerschap was ik heel veel aan het snuffelen in boeken, tijdschriften en op internet. Ik ben nu een wandelende encyclopedie geworden op het gebied van zwangerschap dus het is nu veel minder. En spulletjes...heb alles al en pas als ik het geslacht weet zal ik nieuwe dingen erbij halen. Maar het is o zo speciaal! Goed gezegd: Geniet! Raar joh, vanaf vrijdag zó moe en misselijk..maar vandaag NIKS. Heb zelfs behoorlijk veel energie! Dat maakt me dan toch wel beetje onzeker, stom! Ik moet er van genieten maar in mn achterhoofd..... Zo, ik ga aardappels schillen
Wow Mama van Youri, wat gelukkig dat het gezakt is. Toch spannend he. Niks niet schamen voor het werk wat je doet. Foei! Tot die 2 weekjes maar even een rugpijntje fingeren? Alice, ik had ook meer energie dan ooit hoor. Vandaag even niet. Moet inderdaad ook nog even aan het eten beginnen. En een afwas in de afwasmachine proppen, hoezo lui hihi. Wandelende encyclopedien? Mooi, bereid jullie maar voor hihi. Oh, gelijk 1 vraag. Welke kinderwagen hebben jullie?
Fijn dat het beter gaat mamavanyouri! He maar niet zo zwaar tillen hoor! Ik zou misschien toch alvast een leidinggevende in vertrouwen nemen dat je nu niet meer zo zwaar mag tillen! Net als dat je bijv op bepaalde zware afdelingen werkt met gehandicapten dan zeg je het ook al heel snel omdat je dat werk niet meer mag doen. Denk aan jezelf en je beeb!