@cjpt gefeliciteerd met je goede echo! nu maar lekker genieten he, en het is goed om te weten dat er nog wat kan komen, hoef je je niet meteen zorgen te maken toch? voor de rest iedereen met de goede echo gefeliciteerd! hier alles goed, heb lekker dagje vrij vandaag. en gelukkig is het mooi weer dus kan ik lekker met de hond wandelen. nog 23 uur en dan de echo, ow ik begin nu toch wel weer zenuwachtig te worden hoor, hoop zo dat ik weer een kloppend hartje te zien krijg.
Wat goed zeg, zoveel mooie echo's weer! ik ben zoooooo zenuwachtig voor morgen! Morgen om 17.00 uur hebben we eerste echo, maar omdat ik zo'n buikgriep heb gehad, maak ik me een beetje zorgen. Hopelijk heb ik morgen net zo'n goed nieuws als jullie vandaag! Super! Moontje
Goedemorgen allemaal! Ook, ik heb vandaag een goede echo gehad! Echt ongelofelijk mooi, ben zo blij. Kindje zag er goed uit en was van kruin tot kont 4 cm, dus lekker groot. Mijn dag kan niet meer stuk.
@Hanna, hi hi ik vraag om lente en de zon schijnt hier ineens joh Fijn dat je toch straks even langs arts kan @Cjpt, wat een super nieuws! En fijn dat je nou al gewaarschuwd ben dat er misschien nog meer komt @Emmeken, yeah nog een goede echo! @Annie22, goed uitzieken hoor, weer aan het werk gaan als je maar half bent werkt ook niet @Lien123, gefeliciteerd nog en welkom Bruin kan geen kwaad en kan door heel veel dingen komen @Catje86, fijn dat ook jouw echo goed was Wat een heerlijke berichten vandaag allemaal, super!
hee dames, wat fijn om bijna allemaal positieve verhalen te lezen. Dat was een tijdje geleden wel anders... Ik lees wel dat nog nioet veel mensen bloed hebben moeten prikken. Ik kreeg meteen een briefje mee om bloed te prikken bij mijn eerste vk afspraak. Dus afgelopen dinsdag maar effe snel gegaan (was een week nadat ik bij vk geweest ben) Voor de allereerste keer had ik geen bloeduitstorting! Gisteren had ik een pechdagje. Eerst was s'morgens de verwarming kapot. Toen ben ik gaan werken. Onder het werken hoorde ik dat ik naar een andere lokatie moest omdat er daar personeel tekort was. Dus ik spring op de fiets. En wat gebeurt er....krijg ik een ongeluk.Ik mmoest heel hard remmen omdat en auto hel hard moest remmen. Ik dacht nog....pfff....niets gebeurt...maar in ik dat zeg zet die auto ineens naar achteren. Met als resultaat dat ik met mijn fiets eronder lag. i schreeuwen; STOP STOP. Had het gevoel hij rijd door en het enige wat ik kon denken...neeee...dadelijk krijg ik weer eeen miskraam. Maar gelukkig stopte de auto. Dus lag alleen mijn been klem. Helaas mijn fiets in de kreukels en last van mijn knie en de laarsen kapot. Knie is waarscheinlijk de banden verrekt op gescheurd. Dat moet in een paar dagen uitwijzen. Maar ben zooo blij dat er niets in of op mijn buik gekomen is. Maar nu maken andere mensen (moeder, vriendin en schoonvader) me een beetje bang. Laat toch contrleren enzo. Dus denk toch maar adt ik straks effe ga bellen. Ik heb geen buikkrampen of ergens last van...dus denk toch dat de vk zegt zolanf je niets voeld is alles ok. en dat gevoel heb ik ook wel...
Hallo Meiden, Ik heb echt knetterdruk op school, rapporten komen er aan enzo, dus ik log nu in en dan verderop in de week weer denk ik! Ladi Dii: Ik snap je onzekerheid hoor! Maar laat je niet gek maken meid, de kans is nog steeds het grootst dat het goed gaat! Slaapzak: Spannend hè! Nog heel even volhouden hoor! Verhip: Gefeliciteerd meid! Leuk om te zien hè! Ja, eh...veel vezels eten en veel water drinken! Pruimensap wil wel helpen hoorde ik, Roosvicee Laxo misschien proberen? Vervelend meid! Hanna: Goede actie! Vervelend dat je ziek bent... Al die baccillen ook op die scholen! CJPT: Wat fijn voor je meid! LIen: Welkom meid! En fijn dat je zo gerustgesteld kon worden! Catje: Fijn joh! Heerlijk al die fijne berichten hier! HIer gaat het zo langzamerhand echt beter, ik krijg wat meer energie en heb ook weer zin om te werken, dus dat is fijn. Niet meer misselijk, minder hoofdpijn ( is er nog wel, maar lag niet aan bloeddruk want die was 112/71 dus dat is netjes...) enneh... ... lief en ik hebben zondagavond na 7 weken weer echt liefde gemaakt... We deden wel een beetje hand en spanddiensten enzo, maar voor het 'echie' vond ik een beetje spannend. Nu vonden we het nog wel steeds een beetje gek, maar verder helemaal oké! Geen bloed naderhand, dus ik heb ook weer libido zeg maar... ( tjonge...ben ik even open hiero...) Dus meiden voor wie ook de 4e maand ingaan, het word heus leuker allemaal! Hihi ! Tenminste...bij mij hè.. Het enige waar ik nog steeds aan moet wennen en waar ik mezelf echt moet verplichten om te denken "Zeg ja en amen en laat het langs je heen glijden" is dat een aantal moeders uit mijn klas nu vinden dat ze me van alles aan kunnen praten... Van de week een moeder die zei dat ik wel "dromerig zwanger was" en dat de klas 'minder belangrijk was'. Dus ik schoot echt een beetje in de verdediging en zei:" Nou, daar ben ik het niet echt mee eens hoor!" Dus zij zegt: " Nou, voor de kerstvakantie wel hoor!" Dus toen heb ik heel onaardig gezegd ( en 't kan me lekker niks schelen..ha!) "Nou, voor de kerstvakantie was ik eigenlijk gewoon ziek en niet lekker, en natuurlijk ook een mens dus toe aan vakantie. Ik denk dat ieder mens dan wat dromeriger wordt." Stom gedoe... Maar goed, adem in, adem uit! Dames, ik ga lunchen, iedereen die vandaag een echo heeft, veel plezier! Liefs, Pluis
Kanela, wat een verhaal! Jeetje joh! Als je geen fijn gevoel hebt en je legt het uit aan de verloskundige dan begrijpt ze jou vast hoor! Rustig aan met jezelf, poeh!
hoi hoi ik kom net terug van het ziekenhuis en het was allemaal prima in orde de beeb is nu 2,5 cm en was flink aan het draaien dus we hebben een foto van de voorkant en van de zijkant maar omdat hij zo met zijn amrpjes en beentjes aan het zwaaien was is het wat onduidelijk. was echt zo super mooi om de kleine zo te zien bewegen ben helemaal blij. de gyn was ook super aardig, ik had deze keer een ander vrouw zij was 31 weken in verwachting ook heel leuk. in mijn album staan de 2 foto's en een buikfoto van vandaag @cjpt super goed om te horen dat alles oke was @catje zo dat scheelt wel ff met de mijne 2,5 en 4 cm hihi maar ja ik zelf ben ook maar klein hihi ga zo verder lezen
wat goed om te horen dat er zo veel zijn die een mooie echo hebben gehad hebben jullie ook foto's ben benieuwd
Laten we daar vanuit gaan he! Nog één nachtje in de zenuwen zitten! Hoop dat je een superecho hebt morgen!
He, even iets anders: wat gaan jullie straks doen? 3 weken lang kraambezoek (met een uitloop naar 4-5 weken) of een babyborrel? Met onze zoon hebben we voor de kraambezoeken gekozen, maar dat viel ons zo zwaar tegen! Iedere dag bezoek, je kan er niet van op aan dat ze maar een uurtje blijven, ook al vermeld je het er duidelijk bij. Je mannetje blijft rennen en beschuiten smeren, terwijl hij ook nog gewoon moet werken..ik was kapot achteraf! Wij gaan dus een babyborrel organiseren. Lekker alles in één keer. Even druk, maar dan hebben we het ook meteen gehad. En de kleine is maar een half uurtje beneden en gaat dan weer hup, zijn/haar bedje in. Maar heb geen idee hoe ik het moet organiseren, haha! Ga zo eens even googlen.
@moontje jeetje nog neit over nagedacht eigenlijk is wel een goeie weet neit of ik wel zin erin heb om elke dag mensen over de vloer te hebben. heb ik normaal ook niet en hou er ook niet van om 50 keer eht bevalingsverhaal te vertellen dan liever 50 keer op een dag hihi maar weet het ook nog niet heb er nog neit echt serieus over nagedacht
@kanela dat is schrikken zeg ik was toen een keer van mij fiets gevallen bij vorige zwangerschap vanwege dat het toen zo glad was had toen ook de verloskundige gebeld en die zijden zolang je niet op je buik bent gevallen kan het niet veel kwaad ! je kan altijd even bellen hoor mischien zeggen ze wel dat je kunt langskomen ! voor de rest lees ik dat veel een goeie echo hebben gehad mooi zo gefeliciteerd
ja wordt een lange nacht denk ik moontje hahah. hier gewoon kraam bezoek hoor. en laat de mensen gewoon niet allemaal te gelijk komen. en als het goed is is het mooi weer in augustus dus kunnen ze ook buiten zitten hahaha.
vandaag moest ik mijn urine wegbrnegen van MVM. Nou ik denk dat ik er geen zin meer in heb, het is al niet fijn dat ik het moet weg brengen, maar ik moest gaan vragen waar die bak stond waar ik het moest inleveren, schaamde me dood. Die man wist niet wat het was en ik loop niet graag met liters pis rond. Ik voel me al klootte, ik denk er over na om nu al te stoppen. Vrijdag mag ik na de vlos, op zo'n onbenullige kut tijd, misschien dat ik man lief wel meevraag. OOw en de comp doet stom. en nu krijg ik hoofdpijn. Wie had er ook alweer een ongeluk bijna? Nou ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken voor je kleine, je bent nog niet zo ver wat inhoudt dat je buik niet zo heel groot is en je kleine zit lekker warm verstopt in zn paradijsje
Kanela: Dat was schrikken zeg. Hopelijk is je knie snel beter. En gelukkig heb je geen last van je buik e.d. en heeft de kleine er wrs niets van meegekregen. Pluis: ben het helemaal met je eens. Iedereen gooit alles ineens op je zwangerschap. Ik ben ook heerlijk direct nu, voelt heerlijk. Rose: mooie fotos hoor, van je buik en je echo. Catje: Dat is al een hele baby zeg. Ik wil ook gewoon kraamvisite doen. En dan laat ik ze op nuttige tijden komen zodat ze kunnen helpen met badderen en flessen enzo, was een tip van iemand en lijkt me met 2 kindjes wel handig. Ik vind een kraamfeest meestal heel onpersoonlijk.
Goh, dat is ook een goed idee! Bij ons loopt er dan ook nog eentje rond die aandacht vraagt, dus dat is helemaal niet zo verkeerd! Ik heb eens rondgesnuffeld op internet en het is wel heel leuk zo'n kraamfeest, maar wel een beetje duurder dan gewone bezoeken..Wat ik wel zou willen doen, is een tuinfeest met simpel beschuit met muisjes, koffie en theekannen aan lange tafels, hangtafels, drank, iemand die de aanwezige kids kan schminken en een poffertjeskraam. En dan van 14.00 uur tot 17.00 uur, dan is de baby even aanwezig op het feest, geef ik hem/haar de fles en gaat ie naar bed. Heb ik ook nog wat aan m'n feestje! Sweepy: misschien is een kraamfeest toch niet zo'n slecht idee voor jou hoor, de kindjes even beneden en dan lekker slapen, toch?
Ik wil wel gewoon losse kraamvisite maar niet elke dag. Dus bijv alleen op wo/zat/zon ofzo. Natuurlijk mogen onze ouders altijd komen. Dat vind ik geen visite. Moet wel zeggen dat ik niet echt problemen voorzie met dat mensen te lang blijven ofzo. Ik ben altijd erg eerlijk en als ik wil slapen dan schop ik je eruit. Doe het nu ook wel eens als we visite hebben en ben echt gesloopt. Zeg dan eerlijk: ik ga naar bed, ben doodmoe, hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik je eruit schop ;o) Als je dat met een lach zegt doen mensen nooit zo moeilijk.