Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    Ooooh, zie dat de meeste echo's vandaag al in de ochtend zijn! Jaloers! Ik moet nog wachten tot vanavond 17.00 uur! Maar ik laat vanavond even weten hoe het was...Ga me voor de rest van de dag voorbereiden op vanavond. zit nog een dagje thuis om uit te zieken, dus ga er een relaxed dagje van maken (voor zover dat mogelijk is!)

Ik kom vanmiddag nog wel even kijken hoe de echo's van vanochtend gegaan zijn!
    Jullie zijn er nu! Succes!

2. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Hoiii,

Spannend een paar meiden weer een echo! Mijn vriend dacht ook dat we een tweeling zouden kregen, maar nee het is gewoon 1 beeb! hihi..

Hier nog steeds ziekjes. En net als slaapzak moeite met ziekmelden. Heb nog steeds hoofdpijn en moe. Gewoon nog niet fit. Die koorts heeft me echt gesloopt. Ik denk er aan om de hele week thuis te blijven maar is dat niet lang een week en een dag thuis? Want was afgelopen vrijdag al ziek!

@ Rose , je moet niet typen in de bus dan word je nog misselijker! En wat lekker dat je nu klaar bent zeg met je opleiding. Heerlijk gevoel he?

3. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ja maar ze kunnen van alles verzinnen en in de proeftijd is een werkgever niet verplicht de reden van ontslag te noemen en dat geld al helemaal voor een sollicitatie. Als hij mij niet wil dan kan die daar 100 redenen voor verzinnen toch
    Maar ga positief denken hihi

4. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    tja daar heb je gelijk in rose!

@annie. nee hoor! echt ziek zijn gaat niet over in een paar dagen, vooral niet als je ook nog eens zwanger bent,
    dus zou me niet schuldig voelen, en gewoon lekker uitzieken.
    dat is het beste voor jou en je beeb!

5. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    goedemorgen meiden,

Alle meiden met een cho, heel veel plezieren succes! Wordt vast genieten!

Wat vervelend als je nu je baan kwijt raakt! Jasses! Maar zoals werd gezegd, een bedrijf mag je niet weigeren of ontslaan omdat je zwanger bent...Maar goed, ik kan me voorstellen dat het het allemaal wel wat moeilijker maakt.

Doen alle dames voorzichtig? Ik lees allemaal ongelukken enzo, jakkie!

Kraamfeest of visite..Ik ga gewoon voor de kraamvisite, maar we hebben al wel besloten om het eerst alleen aan de ouders en beste vrienden te melden, zodat we die alleen hebben de eerste paar dagen. En dan een weekje later, of een paar dagen later melden we het pas aan de rest. En gewoon grote kruizen in je agenda, dat je ook dagen hebt waar geen visite komt! Mijn schoonmoeder gaat kraamcadeautjes maken, kleine schaapjes met een geboortjeboontje ( die kun je kopen bij de betere snoepwinkels..) om zijn nek...

Ik ga vandaag mijn eerste zwangerschapsbroek kopen! Ik heb hem nog niet echt nodig, want er is nog steeds 1 spijkerbroek die prima past, maar voor het geval dat!
    En nu ga ik een schommelstoel in elkaar zetten die naar zolder gaat, maar ik ben nog een beetje zoekende naar hoe die in elkaar moet....
    Oh ja, ik ben vrij vandaag! HOE ZALIG!

Fijne dag allemaal!

Liefs, Pluis

6. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    als je niet goed uitziekt ben je volgende week misschien weer ziek

Ik ben zeker blij na 1,5 jaar keihard leren hihi

Forum is verslavend dus ook in de bus moet ik eraan geloven :D

7. ivje

ivje Actief lid

12 mei 2007
    349
    0
    0
    oss
    aan idereen met een mooie echo gefiliciteerd

aan iedereen die vandaag een echo heeft veel plezier en succes

Hier moeten we nog wachten tot morgen. Dan gaan we voor het eerst naar de VK en gaan ze met een echo naar het hartje kijken. Best wel een beetje zenuwachtig aan het worden.

8. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    goedemorgen meiden

Ik heb alweer enkele dagen niets van mij laten horen...nuja de examens zitten er bijna op. Morgen mijn aller-aller-laatste examen. Toevallig heb ik het examen van morgen door gekregen van iemand die hem op zijn computer had staan..ik vind het wel een beetje stout van mij maarja, ieder jaar heb ik een buis voor dat vak moet ik in de zomer opnieuw studeren en dan pas ben ik erdoor, zou nu graag in 1 keer erdoor zijn ook al heb ik het examen gekregen. :)

Ik lees dat verschillende meiden vandaag hun echo hebben, ik hoop vanavond weer enkele mooie echo te zien.

Voor de andere meiden die nog enkele dagen moeten wachten...wachten is een mooie deugt ;)

Morgen krijgen wij eindelijk onze eerste echo, dat zal dan het eerste teken van leven zijn. Ik hoop/bid dat alles in orde is, want ik heb er persoonlijk een slecht buikgevoel bij. Als alles goed gaat zullen we het morgennamiddag aan mijn vriend zijn ouders en dan savonds aan mijn ouders vertellen. Om eerlijk te zijn...ik zit nu al met de daver op het lijf. Nuja ik hoop dat ze goed reageren.

Liefs Stephanie

9. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    He meiden,

ben even een dagje niet geweest. Wat was ik beroerd zeg, heb hele dag moeten spugen en ook nog eens een knallende koppijn. Gelukkig gaat het nu weer wat beter, nog iets hoofdpijn.

Lees en zie allemaal mooie echo's, maar het bericht van Lieff vond ik toch wel het mooiste hoor. Wat fijn meid, heb veel aan je moeten denken de afgelopen dagen.

Meiden die vandaag de echo hebben, veel plezier gewenst. Ik mag morgen weer, Yay!

Ik ben vast een heleboel vergeten, las over ongelukken etc. Voorzichtig doen meiden en het was geloof ik Kanela, rustig aan doen en beterschap met je knie.

Simmer, ik heb een berichtje achtergelaten hoor ;)

Verder weet ik het even niet meer hoor hihi.

Greetz

10. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Rose, ik ben zelf geen UK ik werk als intercedent op een uitzendbureau.

Voor iedereen die een echo heeft vandaag: succes en vooral: geniet ervan! Ik duim voor alleen maar positieve berichten vandaag!

Dikke knuffel
    Cindy

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hey Emma hoe was je echo? was alles goed en is het nu een tweeling? :D

wij gaan ook geen kraamfeest geven, ouders en schoonouders mogen komen wanneer ze willen en de rest moet even bellen van tevoren.
    en qua gewicht.. gaat het megagoed! ik val heel langzaam af terwijl ik gewoon eet als ik wil... maar mijn werk is fysiek best zwaar en ik eet minder dan voor de zw.schap dus dat wil wel. ben er stiekem best blij mee..

gister hebben we onze financiele tussenpersoon op bezoek gehad om een oplossing voor de hypotheek te bedenken..gelukkig is eindhoven een van de gemeenten die aan startersleningen doet en daar komen we ook gewoon voor in aanmerking. de aanvraag gaat vandaag de deur uit en het gaat iets langer duren, maar komt waarschijnlijk wel goed. wat een opluchting! :D

12. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Cjpt en Lieff supernieuws dames \:D/ echt geweldig!

De rest met goede echo's ook helemaal wowie natuurlijk!

Wordt n mens toch helemaal vrolijk van 8)

Ja ik verlang ook naar de lente, heerlijk al die kleuren en geuren!

Ik zit ook nog in dubio wat te doen, kraamvisite/feest ..
    Mijn hele familie en veel vrienden wonen 70/80 km verderop...
    Dus misschien is het wel handiger om 'n kraamfeest te geven..
    Maar daar moet ik nog s goed over nadenken :-k

Iedereen die vandaag nog echo heeft, heel veel plezier!

13. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Marieke mooie echo!
    Kom jij uit eindhoven?
    Fijn dat alles goed komt met je hypotheek iig :D

14. Marieke1983

ik woon in eindhoven ja. en jij?

15. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Ik kom uit valkenswaard ;)

16. Marieke1983

hey leuk dat is vlakbij! ik werk ik waalre, dus dat is helemaal in de buurt. ;)

17. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Hey meiden,

Wat kletsen jullie toch veel hoor!
    Ik heb wel elke dag even meegelezen met jullie, maar door de drukte hier weinig tijd gehad om te reageren.
    Jayden is gelukkig weer helemaal opgeknapt! Ik zelf ben ook weer redelijk beter. (op de zwangerschapsmisselijkheid na dan ;) )
    Oma mag vrijdag naar huis, ze kunnen niks meer voor haar betekenen dus om het heel erg hard te zeggen, kan ze naar het verzorgingshuis om daar te sterven :( Er is een stuk van het hart afgestorven, dus het pompen van het hart gaat al moeilijker, ze eet en drinkt weinig tot niks meer dus dat duurt niet heel erg lang meer hebben wij het idee.

Voor de meiden die vandaag een echo hebben: suc6 meiden en geniet ervan! Ik hoop op mooie echo's voor jullie!

Voor de meiden die een mooie echo gehad hebben: SUPERRRRRRR, lekker van genieten hoor!

@ marieke & kita: Dat is hier dicht in de buurt! hihi

Voor de rest allemaal een hele fijne dag vandaag!

Dikke kus Joy

18. zicht

zicht Niet meer actief

Hallo meiden!

Echt super al het blije echo nieuws. Word er helemaal blij van.

Met name Cpt en lieff ben erg blij voor jullie!
    Leuk dat er zo steeds meer meiden de 12 weken passeren.

@ stephanie en andere studerende meiden. Vind het echt knap van jullie dat je met allerlei zwangerschapskwalen ook nog kunt studeren. Petje af hoor. En succes met je echo!

Beseffen jullie allemaal wel dat 1/4 van de zwangerschap er al opzit!

Voor wat betreft kraamvisitie doen we de eerste week rustig en daarna kunnen mensen na een belletje gewoon langskomen. Mij lijkt het persoonlijk erg gezellig als iedereen langs komt. Misschien denk ik er straks anders over (hihi). We hebben beide ook niet echt een grote familie.

19. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hmm kraamvisite, ik denk dat we dat ook een weekje later doen. Manlief werkt de eerste week nog en neemt vrij als de kraamverzorgster weggaat, dus misschien wel lekker om dan die week erop de visite te ontvangen. Kunnen we eerst even wennen en opknappen.

Ik denk dat ik gewoon wel zie hoe het loopt en hoe ik me voel.

Schijndelsvolk, sterkte met je oma. Wat sneu zeg, ze heeft dus een behoorlijk infarct gehad. Weet ze van je zwangerschap?

20. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hallo dames, daar ben ik dan weer een keer.

Ik werk nu weer 3 keer in de week een paar uurtjes, en dat is heerlijk. Maar ook genoeg. Gisteren moest ik naar de bedrijfsarts en die zei ook dat ik mijn eigenlijke werkzaamheden niet mag uitvoeren ivm verhoogde kans op miskramen (heb er 2 gehad), dus nu doe ik aangepast werk.

Nu had ik over 2 weken een 10 weken echo, maar omdat de gyn er niet is die week, is het een week verzet. Daar baal ik echt van! Maar manlief zegt terecht, als het goed zit zit het goed en met 11 weken is het kindje nog beter te zien. Dat is ook wel zo.

Gelukkig is de misselijkheid eigenlijk net zo snel vertrokken als dat het op kwam zetten. Heb er bijna geen last meer van. Raar hoor. Ik heb trouwens ook nog helemaal geen buikje. Hoe zat/zit dat bij jullie rond de 8 weken zwangerschap?

Lieff en Cindy: fijn dat de echo goed was! Nu lekker gaan genieten he!

Deel Deze Pagina