Fon en Daan bedankt voor jullie reacties.Lief! Mijn echo is morgen om half 4. Beetje laat op de dag helaas. Dus een tijdje wachten. Daan, jij ook succes morgen bij de echo!
Hoi meiden, Ik kom me hier ook weer even melden. Ik heb het zo druk gehad en heb steeds zo'n hoofdpijn dat ik niet de energie heb om 's avonds nog uitgebreid te forummen. Heb ook niet zoveel bijgelezen...sorry @Lieff, ik begreep wel dat jou echo goed was? Wauw, fantastisch zeg! Verder mocht ik gister voor het eerst naar de vk. Een hele leuke jonge vrouw. Ze hebben (weer) een echo gemaakt en frummel was alweer een cm gegroeid sinds vorige week. Het ligt erg diep nog in mn buik dus ze moest erg hard duwen met het apparaat, maar we konden mooi even kijken. Ook konden we met de doptone het hartje horen, ze had niet verwacht dat het lukte. Verder zijn we weer druk bezig met een huis! We hebben een heel leuk huis gezien en gaan dinsdag voor de tweede keer kijken, en daarna waarschijnlijk een bod doen! Als het allemaal lukt kunnen we waarschijnlijk nog wel verhuizen voordat frummel komt! Spannend allemaal! Sorry, ben vooral ego aan reageren. Ik zal mn best doen om alles weer even goed bij te lezen allemaal. Liefs, Wup
Poe, als ik toch lees wat sommige meiden allemaal moeten hebben doorstaan om zwanger te worden, dan voel ik me bijna een beetje schuldig (1 x raak). Daan, ik snap je ambigue gevoel tov je buik. Heb ik ook wel een beetje. Aankomen blijft dubbel Enne, blij te lezen dat ik niet de enige ben die al wat is aangekomen. Maar vanaf nu 0.5 kilo per week...oef :S
petrabr, welkom hier en gefeliciteerd! degenen met goede echos, ook gefeliciteerd! Voor de liefhebbers, ik heb echo fotos in mn album gezet
@ Daan: ik weet niet of het wat helpt, maar ik vind het echt zo: je hebt een hele mooie buik die zeker niet uit ziet als een vetkwab. Echt stoer dat je je foto geplaatst hebt gezien je verleden! @ Hanna: heel veel succes morgen. Ik zal voor je duimen dat het nu gewoon goed is! @ aankomen: ik ben 0,5 kilo bijgekomen, maar was eerst zeker meer bijgekomen, door de griep ben ik minimaal 2 kilo afgevallen. @ emma: hele mooie foot's, zo heb ik t niet gezien met 9 weken. Vooral het hoofd is al zo duidelijk te zien. Zo ik ga er van door, want ik weer eens sporten na 4 weken niets doen (kerstvakantie, griep, erg moe)! Ben benieuwd hoe t gaat.
@emma mooi echo ook hoor, wat zijn die echo's tog ook allemaal weer anders het met ong dezelde weken zwangerschap
@daan, las laatst een artikel over een meisje met anorexia die ook zwanger was, ze vondt het ook heel erg om aan te komen en niet over te geven vanwege het niet willen eten, en zij eet alleen gezond voor de baby. vind het wel heel knap dat ze er dan toch zo voor kan gaan als je eigenlijk in gevecht ligt met je eigen lichaam. Dus respect voor jou! Ben nu ook ongeveer 2 kilo aangekomen, kan wel merken dat het de 2de zwangerschap is want mijn buik is echt al flink gegroeit.....moet nog steeds een foto maken.... Morgen de nekplooimeting en dus ook bloedafnemen, moet maar de andere kant opkijken maar natuurlijk ook naar de beeb kijken joepiee....
Bijna thuis Ben echt blij dat ik het gehaald heb eindelijk een diploma Ben wel bekaf ben al van half 7 op Mooie echo's en voor iedereen die morgen een echo hebben veel plezier Duik zo lekker mijn bedje in zit nu in de trein bijna rechtop te slapen hihi
Pffff, mijn echo was super! Zo duidelijk, dat we de navelstreng in de maak konden zien en de dooier en zelfs het vlies! En natuurlijk niet onbelangrijk: dat mooie hartje! Joepie! We zijn zo blij! Hij/zij is nu 2,4 cm en lag precies op schema! Mij zie je ook de roze wolk op klimmen!
super moontje! Die van mij was ook zo groot, en de dooierzak en het vlies waren ook te zien. Heb je een inewendige echo gehad? Ik wel en dat scheelt toch wel denk ik. Nou lekker van genieten meid! gefeliciteerd heb je foto?
ik zie het ja, was net je foto's aan het bekijken en zie het vlies ook zo mooi bij jou! Ik heb 3 foto's meegekregen, maar heb geen scanner...Op het werk kan ik hem wel inscannen, maar dat is pas maandag... Ik heb uitwendige echo gehad, maar had 1 liter water van te voren gedronken, ik stond op ploffen! Ga nu lekker relaxen en genieten, over drie weken weer een echo!
Hoi meiden, Ik kom weer eens even gluren bij mijn 'oude' topic-maatjes. Hoe gaat het hier? Zie al wat mooie echo's en buikje's. Geweldig meiden! Geniet ervan!
@emma21 mooie echo en idd alles is al mooi te zien super! @daan vindt het ook echt al een mooi buikje en zeker geen vetkwab ! respect voor jou dat je wel de foto neergezet hebt ! voor alle nieuwe dames welkom ! sorry dat ik niet op iedereen reageer ga zo lekker slapen ! alvast weltrust
Ginny: Ik werk in de zorg, maar niet in een tehuis ofzo, maar bij mensen die in een gewone woonwijk wonen, maar die wel een lichamlijke beperking hebben. Ze kunnen mij dus oproepen wanneer hun naar het toilet willen, in of uit bed, gewassen gedouched en noem het maar op. Ik heb wel het voordeel dat ik als er niemand oppiept gewoon kan slapen, mits je wakker wordt van de pieper. Vanacht ben ik niet wakker geworden van de pc die afsloot terwijl ik me normaal altijd kapot schrik, dus echt heel moe. Ik zie dit wel als een probleem, want als er wel iets ernstigs is met een bewoner en ik slaap wel ben ik bang dat ik niet wakker wordt. Daan: blijf inderdaad positief denken over het BUIKJE het is absoluut geen vetkwab. Daar heb ik genoeg van en nee das echt niet gelogen. dus wees trots en jah geniet ervan zal wel moeilijk zijn, maar je weet waar het voor is! Hanna: Heel veel sterkte en alles gaat goed, morgen heb je een geweldige echo en kan je opgelucht adem halen! Succes en dikke knuffel voor morgen. Moontje: gefeliciteerd met de goede echo! Ik ga lekker mijn bedje in moet morgen weer een dagje naar school! Slaap lekker allemaal!
Nou heb de angelsound paar keer geprobeerd maar hoor alleen mezelf? Horen jullie het hartje meer in het midden of aan de zijkant? Ik hoor aan de zijkant mezelf en in het midden niks. Maarja de vk kon me baarmoeder nog niet goed voelen, dus misschien moet ik wat harder drukken?
ik denk dat je met 9 weken het nog niet bij iedereen kan horen. mijn vk probeerde het toen nog niet eens.
@Moontje, je denkt elke keer oh wat is dit een leuke leeftijd en kan je dan niet voorstellen dat het nog leuker wordt, maar dat is elke keer weer wel idd. Jippie je echo was goed, welkom op de roze wolk @Noa, fijn dat je echo goed was @Daan, ik zie gewoon een mooi buikie hoor! Het is nou ook gewoon ofdat je teveel heb gegeten met kerst, maar moet je rond de 20 weken eens kijken dan is het echt zo'n mooi zwangerbuikkie en ga zelfs jij trots zijn! @Hanna, ik ga duimen voor morgen, komt vast goed! @Wup, oh spannend, ik hoop dat het doorgaat met dat huis @Rose, nog gefeliciteerd met je behaalde diploma!
Zo ik kom jullie even een goeiemorgen wensen....ik duik zo lekker m'n bedje in....nachtdienst gehad blegh Fijne dag meiden