Goeiemorgen, Moontje, gefeliciteerd met de goede echo! En wat konden jullie al veel zien zeg, super Annie, ik hoor hem in het midden. Ik hoef hem nu maar erop te zetten en dan hoor ik hem... Zou gewoon vandaag of morgen nog eens proberen. Ginny, slaap lekker! Iedereen die vandaag een echo heeft, veel plezier! Zo, hier weer vroeg op. Zoon zit nu lekker hier naast me zijn boterhammetje te eten zijn er hier nog meer meiden die erg nieuwschierig zijn naar het geslacht? Ik zou zo graag een meisje willen krijgen (ja ik weet het als het maar gezond is is natuurlijk het belangrijkste).... Bij mijn zoon maakte het me niet zoveel uit en toen had ik ook een gevoel dat het een jongen werd, maar nu denk ik steeds vaker: zou het niet toch een meisje zijn? Ik weet niet hoezo... Ik heb wel een theorie en weet natuurlijk niet of het zo is... Ik heb voor Youri 3 miskramen gehad... En nu denk ik dus dat het meisjes waren, dat ik dus geen meisjes kan krijgen... Hoezo weet ik niet maar dat denk ik gewoon. En aangezien deze zw.schap goed verloopt zou dit dus een jongen moeten zijn. Is dat raar? haha. Nou een heel verhaal hihi. Hoop dat jullie het een beetje begrijpen? Ik zal toch nog even moeten afwachten maar dat is best moeilijk...
Yeahhh heb vanacht meer geslapen dan wakker gelegen, zou het dan eindelijk de goede kant op gaan? Alle meiden met een mooie echo, gefeliciteerd, en Lieff echt super voor jou dat er gewoon een mooie beebje zit . Daan jou buik lijkt wel op die van mij, alleen ben ik nog "dikker" . Met broek aan lijk je echt zwanger maar zonder is het inderdaad nog niet echt super maar dt komt echt waar, je huid kan het gewoon nu nog aan en staat nog niet strak. Super dat je er een foto van hebt geplaatst is wel een teken dat het echt goed met je gaat ook al vind je het moeilijk. Al die meiden die met hun baan zitten niet echt leuk hoor, zeker niet als je er van afhankelijk bent. Wat een verschil tussen al die echo's die van ons is 2,9 cm met 10 weken en 1 dag , mijn vriend is 1.95 en ik ben 1.83 dus een beetje aan de kleine kant mag wel hahahha Ik hoef ook niet zo nodig een grote baby te baren hoor, groeien kan ook daarna nog Ik ben ook heeel benieuwd of het een jongen of een meisje wordt, dacht eerst altijd dat ik dat niet wilde weten maar kan nu eigenlijk niet wachten. Het maakt mij niet uit wat het wordt, mijn vriend wil wel erg graag (nog) een jongetje. Hij heeft al een zoon van 8. Vrijdag moet ik weer naar de fysio dan wordt heel mijn rug rechtgezet, lekker lijkt me dat Ik hoop dat het dan echt over is met de klachten, maak me wel zorgen voor als ik zwaarder ben maar heb al een afspraak gemaakt bij mensendieck , zorg gewoon goed voor mezelf meer kan je niet doen. Annie 1979; Hoe gaat het nu met jou, zoals je leest gaat het hier echt steeds beter en beter, we zijn al bezig met na de geboorte dingen hahaa. Oh ja en ik wil absoluut geen kraamfeest, lijkt me afschuwelijk zo veel mensen bij elkaar allemaal voor de baby, neeeeeeeee. Ik doe lekker rustig met de visite en dat gaat helmaal goed komen (denk ik) Kinderen uit de klas mogen van mij ook langskomen als ze dat leuk vinden, is toch wel bijzonder dat je juf een baby krijgt, mijn duo-collega staat nu op het moment van bevallen, spannend ... We gaan vandaag beginnen met het maken van het kado. We gaan van mooi vilt allemaal vormpjes naaien en daar dan een kleed met klittenband van maken en een mobile voor boven de wieg en een snoer voor de kinderwagen, misschien ook wel een koord voor een speentje eraan, we zien wel. gr. Nicole
Goedemorgen meiden! Zo ik ook alweer vroeg op. nog 2 dagen werken en dan weer lekker weekend.! ben nu al op me werk, maar dacht eerst even forum op. Iedereen met een mooie echo gister! geweldig mooi.... en iedereen die er vandaag 1 heeft! veel plezier! @ mama van youri, ik ben ook heel nieuwschierig wat het word, het maakt me niet uit, als het maar gezond is. heb me wel laten pendelen, en zij dacht een meisje! ben heel benieuwd!
goeiemorgen zo ben er al vroeg bij. vriendlief moest om 7 uur de deur uit dus ben zelf ook maar wakker gebleven. @annie ik heb hoor het in het midden en dan iets boven mijn schaamstreek. en dan dat ding wat naar benden duwen in de richting van je benen. snap je hem. ik heb het voor het eerst gehoord met 9w4d maar dat is ook al best vroeg en heb 20 minuten moeten zoeken. @ginny slaap lekker @mama van youri dat is echt gewoon een gevoel. je dnekt dat het 3 meisjes waren maar dat zul je nooit zeker weten en je kan ook 5 meisjes achter lekaar krijgen of andersom dus.. ik heb dat gevoel neit omdat het mijn eerste is maar snap goed dat als je al een jongetje hebt je ook graag een meisje wil. maar idd las het maar gezond is. ik zou het zelf wel graag willen weten @nicolioo gelukkig heb je beter geslapen, zou wel fijn zijn als je rugklachten weg gingen. ik ken eht heb al bijna 2 jaar chrinische rugklachten en heb ook fysio. ik oet vanmiddag weer. maar leit het eerst alijd kraken enzow en nu met fysio gat het veel beter. elke weer kraken was ook niks :S ik heb trouwens nog eens nagedacht en dnek ook neit dat wij een kraamfeest willen. zo groot is onze familie niet en vind het ook wel persoonlijker als de mensen appart komen. alleen wel pas na een week ofzow.. lekker eerst genieten en niet andere mensen behagen hihi
@MaMa van Youri ik ben al wel heel nieuwschierig hoor haha ik heb natuurlijk al 2gezonde jongens dus een meid zou echt wel heel erg welkom zijn een jongen natuurlijk ook maar we zien het wel hoor als het maar gezond is das het belangrijkst
goedemorgen, hoe is het? hier alles wel ok, nog steeds last van kwaaltjes, maar nog maar een paar weken en dan moet dat ook minder worden. Zaterdag heb ik avond dienst, ik heb wel al doorgegeven dat ik zwanger ben en mijzelf niet wil forceren, ik voel me niet goed en als ik eerder naar huis wil dan doe ik dat! Ze was er niet zo heel blij mee, maar ze is er nu wel van op de hoogte en was het ook wel met mij eens. En verder hobbelen we maar wat.
Goedemorgen meiden, Joepie! Wat een boel goede echo's zeg! Fijn hoor! Ik ben gisteren een heel klein beetje los gegaan in de Prenatal, een mooie spijkerbroek en een broek met zakken aan de zijkant voor mij, en een leuke blouse in aqua-blauw. En voor de kruimel heb ik 2 rompertjes gekocht en het eerste flessenpakket plus spenen en flessenrostel, en een flessenwarmer. Maar veel dingen zijn daar nog wel een beetje abracadabra hoor! Al die dingen voor het bedje alleen al, een molton en een onderlaken en een slaapzak, maar dat hoeft dan pas weer als de kruimel gaat draaien enzo..Dus ik heb nu bij de HEMA een wit wollen deken gekocht en 2 lakentjes, want dat was ook met korting. Dus ik ben aardig geslaagd! Maar de rest ga ik ff met mama en vriendlief kopen, en dan neem ik mijn lijstje mee, want poeh hé! Ik ben ook reuze benieuwd naar wat het wordt! Ik heb zelf een gevoel dat het een meisje wordt, heel gek.. Maar ik heb bij 15 weken een echo ( mijn verloskundige moet nog veel oefenen omdat ze ne geslaagd is in babietjes kijken...en ik ben proefkonijn...heel rot..NOT! ) en zou je dan het geslacht al kunnen zien? En anders 19 maart met de 20 weken echo! Maar ik ben reuze benieuwd hoor! Daan, wat een mooi buikje! Ik ken je gevoel heel erg, klinkt misschien gek, maar ik vind het heel fijn dat er nog iemand is met een eet-niet-eet voorgeschiedenis! Ik vind het ook heel gek dat ik dikker word, maar ik vind het ook wel leuk en ben nu eigenlijk heel erg benieuwd naar wanneer ik nu eindelijk echt een zichtbaar buikje krijg! Maar mocht je even willen razen of even je gevoel kwijt, je bent welkom hoor! Meiden, fijne dag allemaal! Veel liefs, Pluis
zo Miekepluis, jij bent zeker al goed aan het shoppen geweest, wij doen dat pas als we het hartje hebben gehoord. dan gaan we rustig aan dingetjes kopen, maar eerlijk gezegt kan ik ook niet wachten hoor!
@Ginny, welterusten hoor! Heb je dan een paar nachtdiensten achter elkaar? Of ben je er nu vanaf? @Mama van Youri, ik ben ook heel nieuwsgierig wat het gaat worden, maar heb echt geen voorkeur. Dit wordt ons eerste, en waarschijnlijk ook laatste kindje, en mij maakt het echt niet uit. Zelf denk ik dat het een jongetje wordt. Ik heb gisteren zelf al een geboortekaartje zitten ontwerpen Als het een meisje is, maak ik ook nog een roze versie Hoe oud is Youri nu? @Miekiepluis, Goed geslaagd zeg met je inkopen. Het is soms erg lastig om te kijken wat je echt nodig hebt he. Vind ik ook hoor. Er moet maar eens iemand mee gaan shoppen met babyervaring, mijn zus ofzo, die heeft 4 kinderen, en dan laden we alles in Vandaag om half 4 echo. Spannend hoor. Het is nu al half 10.......* pompiedom*
Jongen of meisje: ikzelf zou een meisje wel heel leuk vinden, we hebben een zoontje van 2,5 nu. mijn vriend wil graag een jongetje, want hij is bang dat hij te overbezorgd gaat worden om een meisje, haha! Jongetje heeft trouwens ook wel wat, hebben we een echt mannengezin met mij als enige vrouw! Zelfs de hond is mannelijk, haha!
Goede morgen dames! Valt het jullie al op dat ik wat vaker op het forum ben? Heb namelijk vrij genomen van mijn werk. Moet herstellen van de vlokkentest. Normaal werk ik alle dagen. @ Rose, gefeliciteerd met je diploma! Want een opluchting @ miekepluis. Wat leuk dat je al allemaal dingetjes heb gehaald. Ik ben ook een beetje aan het rondkijken. Heb al een hele mooie slaapkamer gezien. Die gaan we bestellen als de uitslag van de vlokkentest binnen is (over 2 weken). @ mama van youri. Ik kan ook echt niet wachten. Maar denk dat het een meisje is. Het maakt me niet zoveel uit of het j of m is, maar ik ben echt wel benieuwd! Ik weet denk ik straks als eerste van de aug mama wat het word. Vlokkentestuitslag geeft ook het geslacht aan! @ hanna, hihi , echt erg dat wachten he. Duim nog steeds met je mee hoor. Zou echt geweldig zijn als je vanavond een heel blij berichtje kan achterlaten! toedeloee
Oooh ben ook zo benieuwd naar het geslacht! Bij mn dochter wisten we het met 16,5 week. Denk dat ik dit keer ook weer de geslachtsbepaling laat doen (was maar 30 euro).
daan, ik vind het best mooie foto's hoor petrabr ik zie net dat jij ook nog een kleintje hebt "rondlopen" super geen bang? jingi veel succes vandag bij de nekplooimeting enz rose gefeleciteerd meid met je diploma! miekiepluis goed geshopt meid toch leuk he ging ik vanmorgen voor men theorie van men rijbewijs te doen... stond ik daar voor niets... vandaag was het enkelen voor arabischen met tolk en poolse me tolk... helemaal in de kou met twee bussen terug... brrrrrr... ga even liggen, was al om vijf uur wakker en pas om half één gan slapen, en dat is voor mij echt nie genoeg
dat is shit... voor je liz hoop voor je dat je hem de volgende keer dan ook maar gelijk haald. anders moet je weer terug........ alvast succes. liefs
Goedemorgen allemaal, Gisteren naar de VK geweest voor de 2e keer. Was erg leuk! Hartje geluistert, dat klopte goed. Mijn baarmoeder groeit heel hard zei ze. Had al dat vermoeden omdat ik hem al zo goed voel, maar zij bevestigde ook dat ie al 3 a 4 vingers boven mijn schaambeen uitkomt, wat erg veel is voor 12 weken. Niet zo gek dus dat ik al een buikje heb. Zij vond 2 kilo gewichtstoename heel erg netjes na deze tijd en met deze groei. Mooi dus. Voel me nu echter heel verdrietig, want ben net enorm geschrokken. Mijn collega, die al een heel naar track record heeft met zwangerschappen (doorgeboren kindje na 40 weken, BBZ vorig jaar en zelf kantjeboort) had nu slechte uitslag bij nekplooimeting (1:75). Nu heeft ze net de uitslag van de punctie gehad, en het is helemaal niet goed. Zeldzame chromosomale afwijking, kindje niet levensvatbaar en zwangerschap moet afgebroken worden. Ze is nu 17 weken. Moet er erg van huilen, leef zo met haar mee en je begrijpt niet hoe dit allemaal gebeurt bij een persoon.
hey anna. fijn dat alles zo goed gaat met jou en je baby. ja sommige mensen hebben echt altijd pech lijkt het wel. hoop oor hun dat hun kinderwens ook snel uit komt. liefs les ps: foto van je buikje? ben benieuwd!
@Liz, dat is balen zeg. Hopelijk haal je hem snel! @Anna, van jouw berichtje ben ik even stil....... Zo kan blijdschap van jou goede echo en verdriet van je collega wel heel dicht bij elkaar liggen!
Hoi hoi..oooh ik ben zo happy Heb vanmorgen mijn eerste afspraak + eerste echo gehad! Wat was dat mooi zeg...ik ben n beetje zweverig nu..zwijmel..zwijmel.. Over aankomen enzo...tsja..(toch wel n gevoelig onderwerp) ik ben zowiezo al aangekomen voordat ik zwanger was ...maar schrok me wel een hoedje toen ik net de weegschaal op moest.... slik . Ik ga proberen me niet gek te laten maken, dat is voor latere zorg! 'k zorg dat ik gezond eet, en eerlijk gezegd lukt dat wel goed! Welzijn van baby is nr.1 ! En daarna ga ik er gewoon weer flink tegenaan Nou voor iedereen die zn echo vandaag krijgt suc6 en veel plezier!
UKKIE DOET HET GOED! Ben verschrikkelijk blij, gisteravond hebben we (voor de gein) de angelsound uitgeprobeerd, en al na 5 minuten kwam ukkie z'n hartje laten beluisteren! Heb nu dus een prachtige opname van een heel duidelijk treintje Nu voelt het eindelijk echt.... Wil hem jullie graag laten horen, maar kan hier volgens mij geen audio-bestanden uploaden.