Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Trouwens wat leuk is om de vorderingen bij te houden en soms even te kijken is op :
    www.vaderschap.org (ja is voor papa's mar ook voor mama's :) ) dan bij progress je gegevens invullen dan kan je zien hoe ver je bent en hoe lang nog...en iedere seconde zie je hoe je beeb groeit hihi!

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Keej, man is lang. Heb je 4 of 3 wielen. want ik wil zeker 4 wielen.

3. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ja ik heb ook 4 wielen, vond ik het fijnste.
    Zal even kijken of ik een plaatje heb

4. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
  5. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Thanx voor het plaatje. Heb ik nog meer om op te zoeken hihi.

Succes met schillen. Dat vind ik zo'n rottige klus altijd.

6. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

sow, Daan en Alice jullie hebben veel gekletst :p

Ik heb ondertussen ook even aardappels geschild ;)

Bedankt voor de tip van de site Alice,ga zo eens kijken! Lijkt me leuk!

Daan, wij hebben een Quinny Speedi SX (3 wieler) Ik vond hem wel fijn maar erg groot en zwaar... En als wandelwagen is hij niet fijn vind ik want hij kan niet helemaal recht (is wel een ouder model de nieuwere schijnen het wel te kunnen).
    Dus wij hebben nu gewoon een simpele buggy gekocht toen Youri niet meer in de bak van de wagen lag. Veel fijner.

7. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Wat leuk die site, vooral waar je kunt zien hoe je beebje er nu uitziet enzo!

Owja en Alice, ik doe het precies hetzelfde als jou. Eerst afwachten wat het geslacht word en dan pas dingetjes kopen want voor een jongen hebben we genoeg ;)

8. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Thanx mama van Youri.

Wat ga(an) jij/jullie eten?

9. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ik vond de wagen uiteindelijk ook te groot en heb ook een buggy gekocht.
    De bak hebben we 5 maanden gebruikt, toen 3 maanden als wandelwagen en nu staat ie alweer een half jaar op zolder.

10. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Nou ik eet wortelstampot (nog van gister over) met rundervinken en ventje en zoon eten aardappels met rundervink en sperziebonen :D

En jij?

Alice, ja idd hier staat hij ook op zolder :p

11. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ja leuk he! Hij onthoudt nu je gegevens en als je volgende keer kijkt zie je gelijk hoe ver je nu bent!

Wij eten aardappels, bietjes en gehaktballen. Hollands he!

12. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Oeh lekker 8)
    Ik hou van hollands eten ;)

13. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Wat leuk dat je een weblog bijhoudt! En je bent dus op 3 aug uitgerekend, dat is de verjaardag van mn dochter!

14. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ow hihi :D dus dan ben je ook kort bij je dochter haar verjaardag uitgerekend toch?

Voor mijn zoon heb ik een babysite bijgehouden en daar heb ik in het begin niet echt veel op geschreven en die dingen ben ik ook allemaal vergeten... Dus wil het nu wat nauwkeuriger bijhouden. Is ook leuk voor hun om later terug te lezen he.

15. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Allemaal aant koken/eten :)

Smakelijk!

16. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    wij eten spruiten uit de wok met spekjes en knoflook, gekookte aardapelen en rollade.

17. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Dank je voor de site voor papa's. Dat is echt iets voor mijn man. Hij wil alles graag met cijfers weten, dus dit is echt iets voor hem.

18. milolove

milolove Actief lid

18 aug 2008
    320
    0
    0
    Erg leuk die vaders site :D

Ik heb nog even een vraagje aan jullie.
    Wanneer zijn jullie van plan om de zwangerschap bekend te maken?
    Wachen jullie tot na de echo of vertellen jullie het wel meteen aan ouders, beste vriendinnen etc?

Ik vind het zo onwijs moeilijk om mijn mond te houden... :oops:

19. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Wij hebben het gelijk aan mijn moeder en mijn schoonouders verteld. Een paar dagen later aan mijn oma (ze worden voor het eerst resp. grootouders en overgrootmoeder). Mijn broer weet het ook al. En een beste vriendinnetje. Van haar heb ik oa het telefoonnummer van de vk gekregen.

De rest van de familie/vrienden vertellen we het na oud en nieuw of na evt. eerste echo. Maar ik denk dat die ook niet eerder komt dan januari.

Moeilijk he. Ik zou het ook wel van de daken willen schreeuwen.

20. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Idd moeilijk...

Mijn schoonzus en zwager weten het al. Ze zit ook op deze site en ze wist dat we weer zwanger wilden worden enzo ;)
    Voor de rest alleen de leidsters van het kdv.
    Is wel fijn als je een paar mensen hebt die het wel weten.. Dan kun je er met hun over kletsen enzo. Ik zou anders gek worden!

Op het werk vertellen we het na de eerste goede echo...

En de rest van de familie... Ik ben aant twijfelen of ik het na de eerste goede echo zou vertellen (dus met kerst zou mijn zoon dan een leuk shirtje met tekst aankrijgen ;) ) of echt pas met 12 weken....
    Ik ben ook bang dat ze het eerder dan 12 weken zullen gaan zien aan mijn buik :)

Dus nog even afwachten wat we doen. Ik ben ook een beetje bang voor de reacties van de familie omdat we al zo snel weer zwanger zijn van een tweede.. Maar goed mijn ouders weten het ook wel dat we graag weer een kindje willen dus.............

Deel Deze Pagina