Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ivje

ivje Actief lid

12 mei 2007
    349
    0
    0
    oss
    Deecho vanmorgen was goed, vk gaf aan 8wk en 6dg. Dat is maar 1 dag meer dan ik zelf dacht dus blijf bij mijn eigen gevoel.

Heb de echo in mijn album gezet, hij is wel een beetje wazig.

2. Anna1976

Anna1976 Actief lid

16 nov 2008
    342
    0
    0
    Amsterdam
    Het is inderdaad heel dubbel allemaal. Mijn collega heb ik niet zelf gesproken, maar ze zat er al voor de uitslag helemaal doorheen. Alles was al zo beladen, en ze voelde zich al niet gerust erop. Nu is ze vreselijk verdrietig, wil ook even geen contact met mensen. Ze moet een dezer dagen naar de gyn om een afspraak te maken om de zwangerschap af te breken. Voor dat moment zal ze vast niet op het werk komen. Ga haar zo even een sms sturen of een kaartje. We hebben er zoveel over gesproken en ik wilde dat ik meer kan doen, maar dit is gewoon een nachtmerrie.

3. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Jeetje Annie, wat een verhaal zeg... Kan me voorstellen dat je daar vreselijk van schrikt..doe ik ook namelijk!

Fon, leuk vooruitzicht hè, lekker kunnen gaan shoppen! Hoop zo voor je dat de vlokkentest oké is!

Ik vond dat ik bij 13 weken ( JOEPIE!) toch echt wel mocht gaan shoppen als ik iets tegen kwam en nu is alles in de Sale, dus ik dacht, kom!

Hebben jullie ook dat je het soms echt aanvliegt, bij alles wat je moet regelen en om moet denken? Tjonge zeg!
    Nu kwam net mijn directeur met de mededeling dat hij toch eens ging uitzoeken of het wel kon dat iedere medewerker zomaar kan zeggen welke dagen zij wil werken... Ik wil namelijk graag op woe/do/vrij werken, aangezien op maandag en dinsdag de files echt niet tof zijn.. Maar nu gaat hij daar dus ineens moeilijk over doen! En ik wil eigenlijk echt niet maandag en dinsdag werken! Wat een gedoe! En nu weet ik een collega die heel graag met mij wil samenwerken en dan zou het opgelost zijn, maar dan zegt hij weer: "Maar dat betekent dus wel dat je de vergaderingen niet bijwoont, terwijl je wel de verantwoordelijk voor de klas bent". Kortom, hij vindt elke keer wel wat!

Sorry, moest ff razen...

Ga nu rapporten inschuiven..

Liefs, Pluis

4. Anna1976

Anna1976 Actief lid

16 nov 2008
    342
    0
    0
    Amsterdam
    @ Les: die buikfoto komt binnenkort :)

5. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    okidoki
    ik zal er binnenkort ook even 1 plaatsen
    heb er al wel 1 gemaakt.

miekepluis, wat een vervelende baas heb jij zeg. :evil:
    ik heb zulke super collega;s en baas,
    ze boden zelfs aan om mijn werkplek te verhuizen naar begane grond dan hoef ik niet elke keer de trap op en af als ik naar de printer of koffiezet wil! :rolleyes:

lief he

6. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Joepie! Veel goede echo's zie ik!

Hanna, jij ook veel plezier straks! Ben je al aan het aftellen? hihi.
    Youri is nu 13 maanden oud.

Miekiepluis, wat een stomme baas zeg! Hopelijk komt het allemaal goed....
    Ennuh lekker geshopt! Super! En waarom niet he :D
    Ikke wil ook :) maar ga denkelijk pas beginnen als ik het geslacht weet, ik vind het leuker om echt jongens of echte meisjes dingen te kopen.

Anna, wat een nieuws van je collega :( ben er ook even stil van.

Fon, dus je gaat het geslacht al vrij snel weten? Of zie ik het nu verkeerd?

Wie ging nou die echo doen met 16.5 week? Alice?
    Ik had het echo bureau hier in de buurt gemailed en ik kreeg een mail terug dat het betrouwbaarste was vanaf 19 weken... Pff nu weet ik nog niet of ze het wel al eerder doen?!
    Dus nog maar eens mailen, ik zou ook graag met 16 a 17 weken gaan ;)

Mijn zoon heeft net superlang geslapen :confused: van 9-12uur! En mama dus ook :D :D :D dat doet een mens goed haha :D

7. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Jeeeeh wat een goeie echo's allemaal! Gefeliciteerd!

@ Ginny, bedankt voor je toelichting, als je het goed vind dan geef ik graag aan haar door wat je nu geschreven hebt, heb zo'n voorgevoel dat het haar goed gaat doen een succesverhaal te horen. En wat extra heerlijk voor je dat je zwanger bent nu. Weet hoe het voelt om zo lang te moeten wachten.

@ Daan78, meid ik vind het zo knap van je! Ik heb vroeger ook wat probleempjes gehad met eten en heb mezelf ook er nog niet toe kunnen zetten een buikfoto te maken. Dus echt knap van jou dat je jezelf eroverheen hebt gezet! Misschien volg ik binnenkort je voorbeeld wel haha.

8. Erikaatje

Erikaatje Actief lid

20 sep 2008
    425
    0
    0
    Ik typ het hier even van me af.... heb om 15.00 uur een echo en vind het toch zo spannend. Laat aub alles goed zijn..

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @LadyJenn, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Lekker he dat zweverige gevoel!

@aguamiga, leuk dat je het hartje gehoord hebt. Die angelsounds schijnen toch wel goed te werken!

@ivje, mooie echo hoor. Leuk dat je hem in je album hebt gezet. Fijn dat alles goed is!

@miekiepluis, wat vervelend dat je directeur niet erg meewerkt zeg. Pffffff, die is wel een beetje raar aan het doen. Als directeur moet je toch je personeel steunen en oplossingen aandragen/samen verzinnen.
    Ik hoop dat er een goede oplossing komt!
    En wat betreft die vergaderingen, gewoon de ene keer op dinsdag en de andere keer op donderdag..... :)

@Mama van Youri, tuurlijk ben ik al aan het aftellen. Mijn auto is naar de garage dus mijn ouders komen me ophalen om 10 over 3. Mijn vader wilde ook wel mee, maar niet naar binnen hoor, dat is niks voor hem :) Mijn moeder gaat wel mee naar binnen natuurlijk! Zo kan ik steeds iemand anders meenemen met die vele echo's die ik als bofkont krijg :)
    Lekker dat Youri zo heeft geslapen. Ben je zelf ook even bijgekomen. 13 maanden lijkt me een leuke leeftijd!

@Erikaatje, veel plezier en succes bij de echo en nu nog even met wachten. Nog maar even en je mag al! Ik duim voor een goede uitslag!

Groetjes, Hanna

10. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    Voor degene met goede echo's vandaag: Super! Het is toch zo mooi he!

En Erika: nog even wachten en dan zie jij ook zo'n mooi kindje in je buik groeien! Succes!

11. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Erikaatje: hier nog een zenuwachtig iemand, ik lees hier alleen maar over goeide echo's en zit mijzelf alweer bang te maken dat het weer uitgerekend bij mij niet .

Om 14.30u mag ik naar de gyn voor de eerste echo. Ik laat jullie weten hoe het gegaan is. Duimen jullie mee want ik heb er echt een slecht buik-gevoel over.

Liefs Stephanie

12. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    degenen met goede echos, gefelicitteerd!

En die nog moeten, heel veel plezier! nog eventjes geduld ;)

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Stephanie, ik duim voor je!

14. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik ga heel even ego spammen.

Onze deugniet spartelde lustig om zich heen en alles zit er op en eraan.
    En volgens de meting ook precies 12 weken en 5 dagen. Oh en 6,5 cm, dat zou ik nog even melden. Frummel heeft grote voeten hihi en een schattig neuske. Op de 3e foto zie je een armpje met handje en vingertjes.

Ik ben verliefd!

Check album.

15. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @hanna zo jij bent er vroeg bij (lees geboortekaartje)

@anna wow dat is echt heel ehftig vind dat zo erg om te horen. kan me neit voorstellen hoe hun zich moeten voelen. pff krijg er een brok van in mijn keel. sterkte voor je collega

@iedereen met een goede echo super :D geneit ervan ben erg blij voor jullie

@de dames die nog moeten voor een echo ik duim dat alles goed is bij iedereen ;) wel meteen wat laten weten he :D

ik heb het hele huis schoongemaakt. schoolspullen opgeruimd had een vuilniszak vol met oud papier en heb de badkamer en wc's gedaan nu ga ik lekker douche en mijn haren in de krulspelden doen, heb ik is zin in :D

16. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @daan mooie foto's zwijmel maar lekker hoor ;)

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Daan, wat een mooie echofoto's zeg!

Rose, ik wil het kaartje zelf maken en dat wil ik op mijn gemakje doen. Bij mijn vorige zwangerschap had ik al een idee en dat ben ik nu verder uit gaan werken. Vandaar dat ik er nu al mee bezig ben geweest. Wel leuk om te doen trouwens!Jij ben tgoed bezig geweest met de schoonmaak ik huis zeg. Petje af! :)

18. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ik ben benieuwd hoe de echo's waren..........

19. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    mooie fotos Daan!

20. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Daan, wat een mooie duidelijke echo! :D

Deel Deze Pagina