Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hahahaha, inderdaad niet meer sorry zeggen, goed idee :):)

Niks te zeuren hier ook ;)
    Mijn zussie komt zometeen even op ziekenbezoek.
    Ben al de hele week thuis en nu wel aardig opgeknapt dus dan is het wel even gezellig als er iemand komt he.
    Ze neemt Sofie, mijn nichtje ook mee. Even lekker kroelen! :)

2. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    mooi dat het beter met je gaat Hanna.
    en is zeker gezellie als je al heel lang alleen thuis zit.

fijne dag vandaag

ps wat is het rustig op het forum!
    of slaapt iedereen nog?

3. Anna1976

Anna1976 Actief lid

16 nov 2008
    342
    0
    0
    Amsterdam
    Je haalt me de woorden uit de mond les :)

Nog even over die combi-test: ik snap de gemengde gevoelens wel. Ik twijfelde ook: ik ben nog niet heel oud en in beide families komt niets voor.

De andere kant is dat er ook dingen naar voren komen die je echt wel zou willen weten. Dat vreselijke verhaal van mijn collegaatje, die dus uit de combitest een kans van 1:75 bleek te hebben, een punctie heeft laten doen en vervolgens een baby bleek te dragen met een zeer ernstige chromosomale afwijking (niet down!) en niet levensvatbaar, zo iets kan ook naar voren komen uit de vlokentest. En tja, zo'n zwangerschap uitdragen wil waarschijnlijk niemand...

Dus ik blijf het moeilijk vinden. Over kindjes met down kan en wil ik eigenlijk niet beslissen. Maar het soort gevallen als hierboven, tja, dat is wel van een andere orde. Helaas kom je daar ook achter met een punctie.

4. Anna1976

Anna1976 Actief lid

16 nov 2008
    342
    0
    0
    Amsterdam
    O ja, en : WHOEHOE! Ben 12 weken vandaag!

5. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    Ja, zag het op buienradar.nl. Ik ga denk ik pas morgen, want dit is ook niks. Kind is doorweekt als we daar aankomen!

Ik heb trouwens nog wel een onzekerheidspijntje: ik heb steken rond mijn navel, hebben meer meiden dat? Zijn dat mijn verplaatste darmen of kan het iets anders zijn?

6. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    GEFELICITEERD! Ik ben zo blij als ik ook de 12 weken voorbij ben, krijg met 12 weken nog een echo, dus dat is helemaal geweldig! Lekker relaxen nu he!

7. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Ik ben even niet geweest en dus zal mijn reactie lang zijn.

Wup:super dat je kleintje alweer goed is gegroeid en succes met je huis.

Daan: prachtig buikje.

Jingi: hoe was de nekplooimeting verlopen?

Rose: gefeliciteerd met je diploma

Mama vna Youri: snap je gedachtengang wel. Ze zeggen ook dat het alleen maar praatjes zijn over hoe je zwangerschap verliep en wat het geslacht is. Ik ben ook heel erg benieuwd.

Nicolioo: ik hoop dat je straks inderdaad geen rugklachten meer hebt.

Pluis: leuk dat je bent wezen shoppen en dat je lekker veel als echo proef konijn mag komen,
    Hanna: hoe was je echo?

Anna1976: wat erg zeg voor je collega. En dan ook zo vaak voor 1 persoon,dat is echt onmenselijk.
    kan me voorstellen dat je heel erg met haar meeleeft. Ben er ook helemaal stil van.

Ladyjenn: super dat je echo goed was, en zwijmelen is geheel toegestaan.

Agyamiga: leuk dat je het hartje al zo mooi hebt kunnen horen.

Ivje: mooie echo foto hoor.

Pluis: balen zeg, de reactie vna je baas. Maar als jij het al goed geregeld hebt met je collega kan hij daar toch alleen maar blij mee zijn.

Mama van Youri: ik ga een echo laten doen (op eigen initiatief) met 17 weken, dat was het mooiste want dan liggen ze nog naast elkaar. Leuk voor de plaatjes.

Daan wat een prachtige echo foto’s zeg. En al een grote baby.

Hanna: super dat je volgende week meer mag. Je hebt inderdaad een hele lieve vk. Maar zo kun jij ook op en top van je zwangerschap genieten. Echt super van haar.

Lieke: waarom zou je geen extra echo laten doen voor en paar tientjes. Zo vaak ben je niet zwanger (denk ik en zeker niet onaardig bedoeld) en daarom zou ik gewoon doen wat je wilt. Ik heb ook eerder een echo laten maken op eigen kosten en zou als ik nu niet bij de gyn zou lopen en veel echo’s zou krijgen ook zelf een exta echo regelen.

Keesh: een echo hoeft niet alleen een bevestiging te zijn van een goede zwangerschap maar om het iets echter te laten zijn. Het is gewoon een heel bijzonder gevoel om te zien dat er iets in je groeit en aangezien je het nu nog niet kunt voelen is een echo erg fijn.

Fon: dat heb je goed verwoord over de neklooimeting ed. Helaas wordt er nog te weinig over uitgelegd blijkt wel.

Sthephanie: super dat je een mooie echo hebt gehad.

8. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @ anna gefeliciteerd met je 12 weken.

@ moontje. ik heb sinds een half uur ook elke keer steken in me lies en onderbuik, denk dat dat normaal is hoor!
    waardoor het komt kan ik je niet vertellen, maar het staat wel in me boekje bij week 9,
    dus maak me geen zorgen.
    moontje wij zijn bijna even ver.
    wanneer heb jij je eerste echo? of heb je die al gehad?

9. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    oeps.... was weer te snel met schrijven.
    zag dat je met 12 weken je echo hebt moontje!
    dat is je 2e of niet?

10. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Halllo allemaal...
    Vandaag lekker een vrij dagje, had ik echt even nodig..Niets moet, alles mag! Maar moet wel in mijn huisje aan de poets, want heb alles beetje laten verslonzen de afgelopen weken...Al verwacht ik dat ik vandaag ook niet veel verder kom, haha..

Vanochtend ook even de tijd gehad om weer paar foto's te maken vna oa de echo en mijn buik (moet ik toch wel bijhouden hé!) Plaats ze zo in mijn album, voor diegene die willen meekijken..

En ik las net ergens iemand zeggen over ego bericht en de sorry's..Goed idee om dat niet meer te doen, want daar is dit toch een forum voor!

11. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Goedemorgen!

Ik heb ook af en toe steken in me buik hoor, dat is normaal!

En alle moeders die de 12 weken gepasseerd zijn GEFELICITEERD! Ik wil ook! Toch vind ik het wel snel gaan hoor!

Nou ben nog steeds thuis ga maandag weer werken maar verveel me nu wel zeg...En me liefje komt pas morgen thuis! Ik mis hem zo erg!
    Hebben jullie ook dat je alles 10 x erger voelt? Als hij een lief smsje stuurd kan ik zo gaan huilen...

Ik ga nu maar even een badje nemen..

12. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    keesh kdenk niet dat het alleen voor de gemoedsrust is
    ik denk dat elke moeder graag naar haar kindje ziet hoor...
    bij de zwangerschap van lyana ben ik om de drie weken naar de gyneacoloog gegaan gedurende de hele zwangerschap
    en op het einde zelf om de twee weken, had telkens een echo en heb daar mooie dingen mee gedaan zoals versiering voor op haar kamerke
    en in een plakboek ook. dat is leuk voor jezelf en voor je kind voor later :) denk ik dan toch

megababs hier hetzelfde, nekplooimeting wordt ook zowiezo gedaan
    enkel de puncties kan je zelf kiezen of je ze wil of niet en de vlokkentest en dergelijke...

stephanie hoe reageerden je ouders? :)

ninita ik ben blij dat het gesprek goed is verlopen voor je en dat je nu weet wat je moet doen :)
    fijn dat je echo zo goed was :)

zo hier alles oke :) eigenlijk niet echt nieuws...
    gaat zen gewone gangetje... moet in februari pas terug naar de gyn... normaal de derde, maar zie net dat ik dan niet kan
    moet naar de babymassage met Lyana, straks even bellen om het te verzetten :)

13. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    ken dat wel ja,annie

nog even geduld.

liefs

14. Anna1976

Anna1976 Actief lid

16 nov 2008
    342
    0
    0
    Amsterdam
    Die steken in je onderbuik met 9, 10 weken is volgens mij normaal hoor! Had ik ook ineens toen, heb zelfs nog even gebeld met VK. Die zei dat het het groeien van de baarmoeder & het verplaatsen van alle andere zaken in je buik is :)

15. Anna1976

Anna1976 Actief lid

16 nov 2008
    342
    0
    0
    Amsterdam
    Die steken in je onderbuik met 9, 10 weken is volgens mij normaal hoor! Had ik ook ineens toen, heb zelfs nog even gebeld met VK. Die zei dat het het groeien van de baarmoeder & het verplaatsen van alle andere zaken in je buik is :)

16. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Goede morgen allen, wat een verhalen weer!

Ik ben nog steeds met vlagen misselijk en kan soms wel mijn eten binnen houden maar soms ook niet. Erg lastig.

vandaag komt mijn nichtje van anderhalf lekker 3 dagen logeren. Heb ik echt heel veel zin in. Vast een beetje oefenen haha.

@pluis: carnaval in zwolle is oke hoor. Heb er mijn hele leven gewoont, maar door mijn man heb ik zwolle ingeruilt voor brabant, en ik moet zeggen, hier in oeteldonk weten ze pas wat carnaval is haha.

@hanna: het komt vast allemaal goed deze keer!

@de rest: ik ben jaloers op die 12 weken grens hoor. Dat duurt bij mij nog zo lang!

17. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @ melisa ja dat denk je nu nog,
    ik vond het eerst ook heel langzaam gaan, maar vind het steeds sneller gaan.
    voor je het weet is het er straks alweer uit@!
    hihihi geniet er lekker van

18. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Ja voor je het weet is het er idd uit!
    Het gaat best snel hoor augustus!
    WOOW en dan zijn we gewoon echt mama!

19. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    HIHIHI krijg helemaal kriebels en vlinders in me buik als ik dat zo lees en er aan denk Annie22! :oops: :oops: [-o< O:)

20. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

hey meiden ik ga me bij jullie afmelden.
    ik ben woensdag na wat bloedverlies te hebben gehad s avonds naar de gynacholoog gestuurd. en die had een inwendige echo gedaan waaruit bleek dat mijn baarmoeder de grote heeft van een zwangerschap van 6 weken en 1 dag. aangezien ik toen 8 weken en 4 dagen zwanger hoorde te zijn. mag ik er vanuit gaan dat het vruchtje toen gestopt is met groeien. ik moet nu van de gyn wachten op een miskraam. mocht dit voor volgende week woensdag niet zijn gebeurd moet ik weer voor een echo en dan kijken ze hoe het eruit ziet of het misschien nog gegroeid is. mocht het onveranderd zijn dan gaan ze de miskraam opwekken
    ik moet er ook echt vanuit gaan dat het afgelopen is van de gyn.
    ik ben echt zo in en in verdrietig. :cry:
    durf niet meer hopen op een wonder.

linda

Deel Deze Pagina