Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    hihi...ja ik ook! Zie mezelf al helemaal lopen met me maxicosi! En lekker op de bank met me schat en onze baby!

2. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    goeiemorgen.

werd vanochtend met hoofdpijn wakker dat ik maar lekker ben blijven liggen en vriendlief heeft zelf even koffie gezet en boterhammen gemaakt.
    ik dacht lekker uitslapen maar nee hoor word ik om 9 uur wakker gebeld.. gelukkig is mijn hoofdpijn weg.
    ga zo even mijn solicitatiebrief opzoeken in mijn pc dan kan ik aan de slag :D

@ninita gefeliciteerd met jullie mooie echo :D

@hanna nogmaals beterschap

@pluis oh lekker zo'n broek met zo'n band he. ik vond bij mij in de kast nog een zwarte broek met elastiek dus die kan ik de aankomende maanden ook nog aan :D

@anna gefeliciteerd met je 12 weken :D op naar de 40 whoehoe

@verhip mooie echo foto en buikje begint ook al he

@melisa gezellig zo'n kline op bezoek veel plezier

ik heb nu ook weer meer last van een trekkerig gevoel net een menstruatiegevoel maar is echt het groeien van je baarmoeder deze week groeit je kindje het dubbele en gaat je bm langzaam tot boven je schaambot dus is alleen maar goed toch

3. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Ladytijger, wat vreselijk! En verdrietig! Heel veel sterkte meis!

4. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @ladytijger, wat vreselijk nieuws :( heel veel sterkte...

Voor degenen die zich druk maken om steken en buikpijn, ik heb het nu ook. En een soort spierpijn/menstruatieachtige buikpijn. Oja en mn buik jeukt :S

5. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    @ladytijger: heel veel sterkte. Wat een rotnieuws! Dat is waar we allemaal bang voor zijn/waren...
    Dikke knuffel.

6. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    jeetje ladytijger
    Ik schrik hier van,
    weet niet zo goed wat ik hier op moet zeggen,
    ik dacht dat dit soort verhalen nu wel achter de rug zou zijn.

wens je heel veel sterkte,
    en hoop toch een beetje dat alles nog goed komt.

dikke knuffel

7. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @ladytiger jeeh dit had ik niet verwacht meer. ben er helemaal stil van. heel veel sterkte voor jullie, dit gun je niemand :(

8. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    weet je waar ik zin in heb.. een chocoladetaart met glazuur maken :D :D denk dat ik het gewoon ga doen,wate loopt me nu al in mijn mond. dus ga maar ff naar de winkel

9. Anna1976

Anna1976 Actief lid

16 nov 2008
    342
    0
    0
    Amsterdam
    @ Ladytijger: Oh, wat erg. Snap dat je enorm verdrietig bent. De kans is heel groot dat het de volgende keer gewoon (!) goed gaat. Ik hoop dat dit jullie snel is gegund.

@ rose: Haha, op naar de 40 :D kan me daar nog niet zoveel bij voorstellen, jij wel?

10. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    Rose als je hem klaar hebt, kun je me dan een stukje toe sturen!
    heb er ook wel zin in maar zit op me werk,
    kan hier moeilijk een taart gaan maken he!

11. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    @ladytijger...Wat erg! Hoop dat je het een plekje kan geven..

12. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Ladytijger: Veel sterkte met dit verdriet!

Liz: Met lood in onze schoenen hebben we het verteld. Eerst bij mijn vriend zijn ouders, die waren eerst geschrokken maar zien het nu helemaal zitten. ' s avonds zijn we dan nog naar mij thuis gereden, ik zag het niet zo zitten om het vlakaf te zeggen dus heb ik mijn moeder de foto's getoont van de echo met de booschap erbij ' Ma ik heb een leuke foto van ons beiden (ik en mijn vriend). je had haar reactie moeten zien echt grappig...ze dachten eerst dat we hen goed liggen wilde hebben. Maar na verloop van tijd drong het tot hen door, we hebben dan nog een fles champagne gekraakt en mijn ouders en mijn vriend hebben deze helemaal uitgedronken.

Dus al bij al...ze reageren goed en zijn blij met de komst van hun eerste kleinkind.

Deze namiddag gaan we gaan kijken voor meubels, meubeltjes voor ons maar als we wat leuk zien voor de baby zullen we het zeker niet laten om mee te nemen.

Liefs Stephanie

13. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @anna nee ik ook niet hihi leef eerst naar de 12 dan naar de 20 en dan weet ik het niet haha of ik dan al het gevoel heb of je naar die 40 weken kijkt.

@les hoe wil je hem hebben per envelop? hihi

ga nu naar de winkel.

14. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    online mag ook!

15. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    ik heb eergisteren de eerste echo gehad en alles was prima! heb je nog geen echo gehad?

16. Ladytijger: Wat verschrikkelijk rot voor jullie! Ik wens jullie heel veel sterkte en doe het rustig aan!
    Dikke knuffel

Anna22: jah het idee dat we over 7 maanden ook zo lopen is nog wel een beetje gek, maar begint steeds meer door te dringen!

Rose: ow wat een verschrikkelijk lekker idee heb jij krijg er helemaal trek van!

zit nu ook al een programma op tv te kijken over eten! echt mijn buik gaat toch te keer. Ik ga er maar een broodje in stoppen denk ik dat helpt ook wel!
    Jippie ben lekker vrij vandaag!

17. Stephanie: gefeliciteerd met de reactie van je ouders en schoonouders, toch ook wel leuk als zij ook positief reageren toch!

Ik had gisteren mijn nicht aan de telefoon, dus ik verteld dat we zwanger zijn, zegt ze eerst honderd keer NEE en ik daarop JA, vervolgens zegt ze blij maar je zou toch nog wachten, waarop ik dus zei dat we niet alles aan de grote klok hangen, moest wel erg lachen, maar ze waren erg blij voor ons!
    Wel heel grappig, haar moeder reageerde precies het zelfde als haar! echt grappig hoe ze op elkaar kunnen lijken kwa reacties!

18. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hallo Meiden
    vandaag alweer 11 weken zwanger. Heb echt megalast van mijn boops, branderige tepels aiks........Verder gaat alles hier goed.

Lieve ladytijger leef heel erg met je mee! Wat een schrik en verdriet zeg, ongeloofelijk.....Meid rustig aan en heel veel sterkte toegewenst voor jou en je man....

Ninita wat fijn dat je zn goed gesprek hebt gehad meiss...

Ohh de rest sorry sorry ben het alweer vergeten........zwangerschapsvergeetachtigheid zeg......

liefs ink,

19. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @ moontje.

nee helaas heb ik nog geen echo gehad.
    maandag krijgen we het hartje te horen en dan maken we een afspraak voor een echo.
    duurd allemaal veels te lang vind ik.
    maandag is het eerste teken van leven wat we te horen krijgen.
    dus moet nog even geduld hebben.
    niks aan te doen.

20. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Joehoe! Ik zwaai naar jullie allemaal vanaf mijn grote roze wolk!
    Daar zit ik namelijk op sinds mijn echo van gisteren.... het was zo GAAF!
    Alles zit erop en eraan, het hartje klopte dat het een lieve lust was en het beebje bewoog van hot naar her. Er staan 2 foto's in mijn album. Even op klikken om groter te maken, dan zie je 't veel beter :D

Beeb was 6,8 cm van kop tot kont. Ik heb nu begrepen dat het verschil komt doordat soms wel en soms niet de beentjes meegerekend worden. Volgens de vk is mijn beeb nu met beentjes erbij wel al over de 10 cm :confused: Ongelooflijk dat dat in mij zit!

Ik ben dus helemaal verliefd op deze allermooiste beeb van de wereld.

Natuurlijk ben ik ook heel blij voor alle anderen met goede echo's maar ik ben vooral even helemaal zweverig over die van mezelf :oops:

ladytiger, jou wens ik enorm veel sterkte met dit verdriet.....

Fijn weekend voor iedereen.

Deel Deze Pagina