Uh lang geleden bij jullie gevoegd maar alle verhalen gaan zo snel dat ik het allemaal niet meer kan volgen ... Ben nu 11 weken zwanger en wil toch nog even inhaken op een aantal verhalen die ik las! In het begin van de zwangerschap heb ik erg veel last gehad van een zeurend gevoel in de onderbuik en liezen, dit ging na een paar weken weg en nu begint het weer de hele tijd (met name 's avonds)... kan aan mij liggen (zit natuurlijk weer te stressen omdat ik bijna de termijnecho heb) maar maak me soms toch wel zorgen... erg vervelend gevoel... lees ook dat het erbij hoort dus moet denk ik ff gerust gesteld worden sorry...! Liefs Nelleke
hello @hanna iets wat te maken heeft met spw hihi dat is is heel ruim. mooie echo hoor @nenci gelukkig was alles goed, wij gaan op zaterdag naar de negenmaanden beurs @nicolioo he wat vervelend dat je daar last van hebt. hopelijk helpt fysio @slaapzak gefeliciteerd dat alles goed was, veel plezier bij de september mama's @moontje doe maar even rustig aan hoor. @conijn nou ja zo doe je toch niet als vk in het zh namen ze echt de tijd voor me was ik heel blij om. ik hoop dat ze die idioot voorgoed opsluiten vind het zo erg voor die kindjes en de familie wij gaan morgen om 11 uur naar een huis kijken. ik duim dat het wat word fijne avond allemaal
Nelleke, dat had ik ook hoor rond die tijd! En kijk waar ik al ben, en het gaat allemaal goed! Je baarmoeder is gewoon aan het groeien! Ja, ik zat ook echt met dikke tranen op de bank bij het nieuws... Wat een malloot! Wat bezielt je zeg! Ik heb gisteren foto's van mijn buik gemaakt, maar ik heb ineens beetje moeite met buikgroei... Heb ook gisteravond heel gauw die zwangerschapsbroek uitgedaan en doe vandaag ook lekker nog mijn 'gewone'spijkerbroek aan, want die past ook nog prima.. De verloskundige had al gezeg dat dingen uit verleden, bij mij dus anorexia, weer konden gaan opspelen.. En ik had nog zoiets van, "Ja, kom op zeg, ik ben er al 9 jaar vanaf.." Maar ik vind het toch soms nog best moeilijk blijkt... En lief zegt dan echt heel lief: "Je wordt niet dik, je buik groeit, want daar zit een babytje in" en dat is ook wel zo hoor! Maar ik heb even moeilijk vandaag.. ( en aangezien we geen sorry meer gingen zeggen, doe ik dat ook niet... wel lastig hoor! Hihi...) Dus ik ga lekker winkelen vandaag met vriendinnetje en dan naar mijn ouders. Hopen dat dat gevoel weer een beetje verdwijnt.. Fijn weekend allemaal! Oh, ja, ik ga ook naar de 9-maandenbeurs, met vriendlief! Liefs, Pluis
Miekiepluis: wat naar voor je dat er op dit moment zo mee zit! Ik hoop dat je er voor je zelf snel meer kan omgaan en dat het minder moeilijk wordt! Het is voor een goed doel! Veel plezier vandaag met je vriendin en daarna met je ouders en laat je niet gek maken door je buik! Wij straks een tuinhuisje slopen en hopen dat het goed gaat zodat we hem zelf weer in de tuin neer kunne zetten! Iedereen een hele fijne dag en tot de volgende keer!
He meiden, kom me even snel melden, weer een druk weekend voor de boeg. Liefie, ik lees met jullie mee meid. Ontzettend veel sterkte gewenst. Ik zag weer een hele boel mooie echo's voorbij komen. Super meiden! Knappe kids, stuk voor stuk. Zo nu ga ik er weer vandoor. tot snel. Doei doei
@Miekiepluis, veel winkelplezier vandaag! @Rose, spannend... kijken naar een huis. Hopelijk is het precies wat jullie willen. Ik ben nu maar aan de rapporten begonnen voor de kinderen. Ze gaan dinsdag en donderdag mee met de ouders en nu MOET het echt. Oh... de druk he. Ik heb er net 4 geschreven van groep 3 en dat is ook wat ik achter elkaar kan. Anders ga ik fouten maken. Straks nog 2x3 en dan nog groep 4 vandaag. Gelukkig zijn dat maar 6 kinderen Morgen groep 5 en dan ben ik klaar. Zou echt lekker zijn.. ik droom er nu zelfs van. Is niet goed! Fijne dag allemaal! Groetjes, Hanna
Thanks miekepluis maak me gewoon weer te druk, vind het ook allemaal zo spannend vooral omdat het de vorige keer mis is gegaan... Kan niet w88 tot ik de termijnecho heb gehad... mag eindelijk iedereen het weten... ook op het werk, collega's weten namelijk dat we ermee bezig zijn omdat het de vorige keer mis is gegaan en het is zooooow irritant om steeds te moeten liegen mja komt vast allemaal goed! Ik las het vandaag weer in de krant van die mafkees in belgie bah wat zijn er toch een hoop gekken in de wereld, moet je wel goed gek zijn wil je zoiets kunnen doen :x Liefs Nelleke
Goedemorgen allemaal, Hier eigenlijk niet zo veel te melden. O ja we hebben een tweede zelfde kamertje gekocht via marktplaats.
Goeiemiddag, Hoe is het hier? Hier gaat alles goed. Ik ben nu druk aan het kijken op markplaats voor een babykamertje. Wil eigenlijk kijken of ik er eentje tweedehands op de kop kan tikken. @Rose, succes met huisje kijken! Wij gaan dinsdag voor de tweede keer kijken bij een huis en dan waarschijnlijk wel een bod uitbrengen. Zo mooi zijn als we nog kunnen verhuizen voor dat de kleine komt. Verder weinig te melden, ik ga zo het hele huis maar eens even soppen. Liefs, Wup
Stil hier zeg Is iedereen lekker aan het shoppen? Sweepy, fijn dat je precies hetzelfde kamertje hebt kunnen kopen op Marktplaats. Toch heel snel gevonden! @Wup, al een mooi kamertje gevonden? Die van ons staat in de schuur. Ik kan niet wachten om hem eruit te halen!
gefeliciteerd.... wat betekend dat 1-2.. moet de weken aangeven toch..maar dat klopt toch niet...of rekenen ze vanaf je ei?
Wauw Gusam! Gefeliciteerd meid! Ik hoop zo voor je dat het nu goed mag blijven gaan! Probeer er van te genieten! En joepie, we hebben een kinderkamertje gevonden en we gaan morgen kijken. Voor 125 euro compleet van vroomshoop. Ik hoop dat het wat is! Liefs, Wup
Gusam, wat gaaf voor je, van harte joh..! Verhip gave echo had je joh,,,lekker he, dat goede nieuws... Dat maakt het nieuws van Ladytijger weer zo verschrikkelijk schrikken he! Sterkte meis... Ik ga ook naar de negen maanden beurs trouwens, met mn zwangere schoonzus en mijn dochter...we gaan op vrijdag dus ik hoop dat het dan niet zo heeeeel druk is Liefs Marina
Gusam, gefeliciteerd, hopen dat het nu wel goed zal gaan, maar we zijn optimistisch voor je Hier een baal dag, vanmorgen mijn zoon naar scouting gebracht, en dan ff kijken naar de gewone babypakjes, nou denk je dat ik dat kon vinden! Het was een crime, zegt die vrouw van de babywinkel, ja er is weinig vraag naar dus verkopen we het ookmaar niet. Ik balen, die dingen zitten veel comfotrtabeler dan spijkerbroekjes of broekjes waarvan het elastiek toch altijd iets te strak zit. Truitjes die constant omhoog kruipen of lastige mutsen die aan de trui in de weg zitten. Begrijp me niet verkeerd, ze zijn prachtig en ik heb ook wel een mooi setje maar wil ook gewoon van die lekkere comfortabele kruippakjes. (en ik vind ze dus wel mooi) Bij thuis komst ligt er een nieuwe werkschema op de mat waarbij ik op de woensdag middag moet werken terwijl ik dat dus niet mag! Ik balen, contct persoon op vakantie dus vervanger gebeld ( ja ik weet dat het weekend is, maar ben voor vanaaf ook in gedeeld en ik ben zwanger!) hij belt me maandag terug. Ik heb me voorgenoemen om maandag ook bij de grote baas te klagen dat ik hier geen zin in heb, ik moet al zo veel regelen.
Gusam gefeliciteerd! De rest lees ik maandag even bij, we moeten zo weg. We hebben een feestje van mn schoonfamilie en we blijven daar slapen. We gaan naar preston palace. Weet niet of jullie het kennen maar is wel gezellig Prettig weekend allemaal nog!
@ Monique, haha babydump op zaterdag viel mee hoor. Maar goed, we hebben ook gezorgd dat we er vroeg waren. Toen we om 1 uur weggingen was het chaos op de parkeerplaats. Ik had op de site al 3 babykamers gezien die ik geweldig vond. Jammer genoeg waren er 2 zo nieuw dat ze pas over een tijdje in de winkel staan. Maaaaaaaar...... we zijn echt op slag verliefd geworden op die andere. Die past exact bij de vloer die we door ons huis hebben liggen.... dus ik denk dat we onze kamer hebben gevonden. Over een paar weekjes maar bestellen denk ik! Ben wel geschrokken van het aanbod kinderwagens, autostoeltjes, maxicosy's en weet ik hoe die zooi allemaal heet haha. We voelden ons echt verloren tussen die spullen haha. Geen verstand van, voor ons zag alles er hetzelfde uit haha. Volgende keer maar even mijn mams meenemen ;o)
Heeeeel herkenbaar met die kinderwagens en maxicosi's e.d. Wij zijn vorige week naar een grote baby-zaak in Gouda geweest en hebben zo'n meisje die daar werkt gevraagd om ons te helpen. Nou dat geeft duidelijkheid zeg, ze wist er echt alles van! Alle modellen hebben namelijk wel voor- en nadelen, dus op een rijtje zetten wat je wilt en belangrijk vindt en dan gewoon vragen. gr. Nicole
Nicolioo Ben jij naar Babypark in Gouda geweest? Zo ja...hoe vond je het daar? Wij willen er donderdag na de nekplooimeting naartoe.