Gefeliciteerd aan iedereen die een goede echo had! Ladytiger, meid wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte! Gusam gefeliciteerd! Wat vreselijk inderdaad wat er in België gebeurd is. Niet normaal gewoon hoe iemand zoiets in zijn hoofd kan halen... Heb er geen woorden voor... Brusje, ik vind die pakjes ook erg leuk. Bij de V&D hebben ze er best veel. Negen maanden beurs.. weet ik nog niet. Is best ver voor ons maar lijkt me wel erg leuk. Wup, gaaf dat je een kamertje hebt. Sweepy, fijn dat je zo snel een tweede kamertje hebt gevonden! Mieke, ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. Ik heb dat zelf ook, wel niet in zo'n erge mate als jij maar ik heb ook altijd een angst (gehad) om dik te worden. Ik stond voorheen ook bijna dagelijks op de weegschaal en baalde dan als een stekker als er een paar ons bij zat. Nu heb ik dat gelukkig helemaal niet maar aangezien je nu een beetje begint te zien bij mij wil ik al geen strakke truitjes meer aan. Ik zou het namelijk vreselijk vinden als mensen denken dat ik gewoon wat dikker ben geworden omdat niemand nog weet dat ik zwanger ben. Als het dadelijk duidelijk zichtbaar is heb ik er geen problemen meer mee. Vanmiddag weer het hartje gehoord met de angelsound! Eerst kon ik het niet vinden dus toen gewacht tot ik heel erg naar de wc moest en toen had ik het binnen 10 sec te pakken. Kan het eigenlijk kwaad om dat vaak te doen? Het is toch alleen een versterker zonder straling of zo? Ik voel nu trouwens erg goed dat alles aan het groeien is. Als ik hoest, nies of flink moet lachen voel ik mijn spieren samentrekken. Dan nog even een (vies) vraagje: hebben jullie soms ook ineens een hele klodder wit slijm in jullie onderbroekje zitten? Zo is het dagen helemaal droog en dan ineens zo'n klodder. Vandaag trouwens 10 weken!
hoi allemaal, hier ging het vanochtend niet geod met mij, viel bijna flauw en had zo'n lage bloeddruk 9heb zo'n apparaat thuis) net al toen ik een hartstilstand kreeg dus was ff schrikken vooral omdat ik nu zwanger ben e dat ongeveer 8 maanden geleden pas is gebeurd. na 2 uur voelde ik me gleukkig weer goed en is mijn bloeddruk weer gestegen. toen zijn we even naar de outlet geweest en hebben echt heel veel mooie merk spulletjes gezien die in de aanbieding waren, heb echt en heel mooi boxkleed van cleo gezien maar weten nog niet wat het word dus moet nog even wachten. was wel prijzig maar vind hem zo mooi ga een andere keer bijlezen want heb nu niet de energie sorry
Over de Angelsounds: Ik heb het aan mijn vlos gevraagd en zij zei: het zijn geluidsgolven (net als een echo) schadelijk zal het niet zijn maar het kan wel hinderlijk zijn voor de baby dus daarom was haar advies: niet te vaak en niet te lang, maar op zich kon het volgens haar geen kwaad.
@Ninita, heb ik ook hoor, al vanaf het begin dat ik wist dat ik zwanger was. Soms is het een paar dagen weg en zo is het er weer. Dan voelt het soms net of ik mijn broek heb geplast Voelt best vies.
Ja wij wonen in Gouda dus dat is voor ons een handige winkel om heen te gaan. Ze hebben er echt alles, en de hulp is erg goed, wij werden geholpen door een jong meisje met blond haaar en die wist echt alles maar dan ook alles van die wagens, ongelofelijk. Ze hebben daar een enorme collectie kinderwagens en je kunt ze in alle soorten kleuren en maten uitproberen. Wij gaan voor de urban jungle waarschijnlijk of de teutonia (geloof dat je het zo schrijft) Verder hebben ze erg veel babykamers staan en ook veel uitverkoopdingen uit de collectie van vorig jaar. Ben je zo een paar uurtjes zoet dussss doen. Maar op zaterdag is het echt superdruk en moet je soms erg lang wachten voor iemand je kan helpen. Door de weeks is het goed te doen en op donderdagavond zijn ze tot 21.00 open. Heel veel plezier bij de echo en ibij het babyshoppen gr. Nicole
hallo zoals je al kunt zien word ik voor de 3 keer augustus mama en nee niet bewust haha me zoon geboren op 14 augustus 2005 me dochter geboren 28 augustus 2007 en nu uitgeteld 8 augustus 2009 ook overal 2 jaar tussen vink wel speciaal hahaah nou dat wou ik even kwijt xxx
@rose jeetje schrikken joh gelukkig gaat het nu beter met je ! @dolfina22 wat leuk zeg voor de 3de keer in augustus uitgerekend haha grappig @emma veel plezier je leest dit nu vast pas als je weer terug bent @Gusam gefeliciteerd ! sorry als ik niet op iedereen heb gereageerd ! ga nu weer lekker tv kijken en optijd naar bedje toe alvast weltrust voor straks allemaal !
@ Ninita: daar heb ik inderdaad ook last van... als ik aan het lopen ben, voel ik het ook wel eens "lopen" ga dan meteen naar de wc, want het is hetzelfde gevoel als ik ongesteld geworden ben en ben elke keer bang dat het bloed is...
@ Ninita: Ook hier is die afscheiding geen onbekend verschijnsel. Gebruik tegenwoordig maar regelmatig inlegkruisjes. Had ik normaal niet nodig maar nu is het soms echt erg handig! Schijnt er allemaal bij te horen. En grappig he? Ik merk ook de laatste dag dat niesen en vooral ineens hard lachen echt steken in mijn buik geeft. Goed teken!
Hallo allemaal, Al weer even geleden maar ben even druk geweest met mijn vriendin en met bijlezen van 25blz. Dus sorrie dat ik niet op iedereen reageer maar Ladytiger , wat verschrikelijk voor jullie blijf toch hopen op een tweede wonder, las dat we er al 1 hebben. Gusam, geweldig dat het zo snel weer is gelukt. Verder hier donderdag een geweldige echo gehad alles goed, ben wel naar voren bijgesteld, en nu een juli mamma met 31 juli maar blijf toch wel graag bij jullie, als het mag Slaap lekker alvast
Ik heb de angelsound ook al een paar keer geprobeerd, maar kan nog niks vinden Zou frummel zich soms steeds verstoppen?
even ego bericht : Yes vandaag 12 weken zwanger, dus kritieke fase bijna voorbij 8) Einde ego bericht ps mijn vriend heeft de folder over de nekplooi meting s goed gelezen en is nu ook van mening dat het misschien meer vragen gaat oproepen dan het oplost....dus waarschijnlijk zeggen we de nekplooimeting af. liefs Marina
Pfffff, het lijkt of ik alleen maar zieker word met de dag! Net weer moeten overgeven en het is pas kwart over 9....Voel me nu wel iets beter, maar ben wel een wrak zeg! dadelijk toch maar weer iets proberen te eten..
Goeiemorgen allemaal @marina71 gefeliciteerd met je 12 weken toch altijd weer een fijn gevoel he @moontje vervelend dat je nog zo misselijk bent hoop dat je zo wat kan eten ! @nenci ik weet ook niet precies vanaf waneer je hem kan gebruiken ? mischien bij de 1 eerder als de ander ? denk dat het ook net is hoe je beeb ligt hoor hier vandaag lekker rustig dagje lekker niks doen
Nenci, Je moet de angelsound best flink in je buik drukken. Vorige week hoorde ik een paar keer alleen een geraas maar achteraf is dat denk ik toch al het hartje geweest maar dan nog heel zachtjes. Sinds donderdag hoor ik echt duidelijk een hartje kloppen en toen was ik 9 weken en 5 dagen. Gisteren kon ik eerst ook niks vinden maar als je wacht tot je blaas vol is, is het makkelijker. Marina, yeah 12 weken! Moontje, beterschap meis! Ppa gefeliciteerd met je goede echo! Ik heb me hier toch een ellendige nacht achter de rug. Ik werd om kwart voor 4 wakker uit een vreselijke nachtmerrie dus even helemaal paniek. Daarna barstte ik van de koppijn en heb ik een tijd boven de wc gehangen omdat ik zo misselijk was maar er kwam niks. Vriendje gesmst dat ik me zo ellendig voelde en gevraagd of hij niet kon komen. Belt die een half uur later op wat er nu weer aan de hand was . Ik hem dus alles verteld en hem echt gesmeekt om naar me toe te komen. Ik had het gewoon niet meer van ellende en wist echt niet meer wat ik moest doen. Maar nee, hij kwam niet want hij had gedronken en moest brunchen. Na de brunch wilde die ook niet want dan moest die voetbal kijken en huiswerk maken en dan op tijd slapen. Ik moest niet zo zeuren en zielig lopen doen en het er gewoon uit laten halen want dan waren we overal vanaf . Het interesseert hem gewoon echt helemaal niks. Hij zegt dat hij er voor me is maar daar merk ik toch weinig van. Dan zegt hij: ik ben donderdag toch mee geweest? Maar blijkbaar hebben we daar dus ook niks aan gehad. Nu heeft die bijvoorbeeld ook nog niks laten weten. Als hij ziek is sms of bel ik hem altijd op hoe het gaat maar hij vindt dat ik zielig doe en zeur. Ik doe zo mijn best om hem erbij te betrekken. Bij de leuke dingen zoals het hartje horen maar dat wil hij niet horen. En dus ook als ik me slecht voel maar dat wil hij al helemaal niet weten. Hij wil donderdag ook niet mee naar de echo want dan moet hij alwéér een dag vrij nemen...
@Ninita: och meiske toch, ik dacht juist dat het wat beter ging en dat het gesprek goed was geweest..Maar hij valt weer terug zo te lezen.. Is het dan zo'n kouwe kikker, dat hij jou zo laat stikken? ik weet dat je van hem houdt, maar het wordt er wel een stuk moeilijker op voor je zo. Sterkte meis!
He Ninita, wel rot voor je hoor. Ik denk gewoon dat je helemaal niets van hem kunt verwachten. Hij is met zichzelf bezig en al dat gedoe met jouw zwangerschap is alleen maar lastig voor hem als ik het zo lees. Ik zou gewoon niks aan hem vragen en maar zien wat hij zelf geeft aan aandacht , weet je veel beter waar je aan toe bent. Is moeilijk maar je staat er zo te lezen toch echt alleen voor. (zorg dat je niet afhankelijk bent van hem voor je geluk) Niets van hem vragen, niets laten horen, hij komt vanzelf wel als hij daar aan toe is.... En op dat moment komt hij dan echt omdat hij wil delen niet omdat hij het doet omdat jij dat zo graag wil. Probeer dus steun , hier bij vrienden en familie te zoeken en ga proberen te genieten meid, je hebt het hartje gehoord mooie echo's gehad. Ga lekker voor jezelf kiezen en voor je beebje. (Ik heb helaas ervaring met "moeilijke" mannen) Heel veel sterkte en een fijne zondag meid!
Het gesprek ging ook echt heel goed, dat vond hij ook maar blijkbaar heeft het een dagje wat uitgehaald en nu dus weer niet. Tja, houden van... ik ben bang dat dat ook langzaam aan het verdwijnen is. Erger me nu vooral aan hem en ik snap gewoon niet dat hij zo doet, dat hij zo kan doen. Ik wacht nu wel tot hij contact met mij opneemt en als hij dat niet doet geef ik het denk ik ook op. Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.