Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hoi hoi

Allemaal lekker gegeten wij moeten nog witlof met ham en kaas uit de oven jammie :D

Wij hebben het de ouders en me zus verteld en een collega ook ivm het zware tillen ik werk ook bij appie. Mijn collega doet het zware werk nu voor me ideaal.
    Voor de rest vertel ik het in het nieuwe jaar wel ik merk wel dat het met de dag moeilijker word om je stil te houden.

Liefs Chantal

2. melissa 29

melissa 29 Actief lid

27 okt 2008
    138
    0
    0
    ziekenverzorgende
    Hoi allemaal,

Wij hebben het de ouders schoonouder/broers en zussen verteld,en mijn beste vriendin.En ik moet zeggen het is heerlijk nu kan je er lekker over kletsen.

Vandaag vroeg een coillega me ernaar en toen heb ik ook eerlijk geantwoord,wat maakt het eigenlijk ook uit.Nu kunnen ze er op het werk ook rekening mee houden.

Liefs melissa

3. Strana

Strana Lid

17 okt 2008
    73
    0
    0
    Ermelo
    hoi allemaal

wij hebben de maxi cosi mura 4 wiel
    super fijne wagen buggy kan ook naar je toe worden gezet. en wij lopen vaak over de hei met de hond en deze wagen is ideaal! :D

wij gaan het 2 jan vertellen. dan heb ik de 1e echo al gehad en dan is ons dametje alweer 1 dus mooie dag leek me zo, en dan is iedereen er ook. heb het al wel aan een goeie vriendin verteld die heeft een zoontje van 5 maanden dus kunnen we weer lekker over kletsen en spulletjes kijken :)

ben niet zo infogeil :D maar bij mij zit alles nog vers in het geheugen. heb ik bij de eerste zwangerschap wel gehad. van dag tot dag! :)
    eetsmakelijk

groetjes

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hoi hoi,

ik heb het gisteravond mijn zusje verteld, mijn ouders horen het zaterdag en mijn schoonouders met kerst.

vanavond ga ik het mijn sportleraar vertellen, want ik wil zeker weten dat ik mag sporten (heb steples vanavond en dat vind ik zo leuk!) en ik heb een nieuw schema nodig denk ik.

hebben jullie trouwens echt al last van misselijkheid? ik had vorige week vreetbuien maar nu kan ik niet veel meer eten. ben niet echt misselijk maar heb meer een prop in mijn keel en ik zit snel vol. hoop dat het zo blijft maar ik vrees het ergste ;)

5. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    * Pluis breekt in, want kan het toch nog niet helemaal laten*

Lieve Monique ( borsten krijgen nu ook rare bultjes, hoort schijnbaar zo, maar doen nog niet zeer of zo...wel gevoelige tepels...sorry, daar ben jij nu onlosmakelijk mee verbonden.. :) ) ,Daan ( lekker op de bank, ik ken het moeie gevoel...pfoe) en mama van Youri ( fijn dat je buikpijn weg is..), dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes! Ik lees nog steeds mee en Daan, je hebt zo gelijk! Het is iets moois wat we mee mogen maken en we moeten er van genieten! Maar soms vliegt het me even naar de keel en moet ik mezelf even weer hoop inpraten en gewoon geloven dat er daarbinnen nu een klein wezentje zit met een kloppend hartje... En ik wil dan niet elke keer schrijven hoe onzeker ik ben, want dat zijn jullie ook... Maar ik blijf zeker meelezen en zo af en toe even wat schrijven hoor! Het was vandaag bijvoorbeeld heerlijk te lezen dat die krampen bij anderen ook echt zeer doen en dat ik ook pijn in mijn onderrug heb en dat dat dus goed is volgens diegene die dat schreef! Dus ik geniet ook zeker wel ( heb vandaag mijn eerste babysokjes gekregen en een klein rompertje van een collega...heus lief..) maar soms vind ik het allemaal zo eng en zo spannend...En ik als controlefreak kan niet tegen dingen waar ik niks geen invloed op heb en niet weet wat ik kan verwachten... Dat heet ook wel ZWANGER... gedoe..
    Maar goed, ik blijf heus bij jullie en vind het lief dat jullie zo lief reageren!
    ((((((((( Hele dikke knuffel)))))))
    Pluis

6. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Daan, herkenbaar hoor van mijn 1e zwangerschap, nou is het anders omdat je het dus al een keer heb meegemaakt.
    Lekker blijven doen hoor is alleen maar leuk!
    Wij hebben de Quinny Speedy (staat nog een plaatje in mijn album)

MamavanYouri, gelukkig is je buikpijn weggetrokken.
    Maar meid let je wel een beetje op met bandenpijn en rugpijn, is niet altijd goed.
    Gewoon rustig aan doen hoor en anders misschien alvast met je leidinggevende het er over hebben?
    En vond je de Speedy niet fijn? Wij hebben er nog steeds heel veel plezier van.
    Waarom denk je dat je familie commentaar gaat hebben op je zwangerschap?

Milolove, mijn ouders en zussen en de schoonouders zijn al op de hoogte.
    Kan ik met hun al lekker beppen en mijn zussen en mams leven al heerlijk met mij mee.
    De rest van de wereld weet ik nog niet

Alice, bedankt voor die link waar je de groei kan volgen, dat vind ik weer wel helemaal leuk om te zien.

Marieke, gek he dat het zo ineens anders kan zijn.
    Ben benieuwd of het zo blijft

Pluis, hi hi lekker over je borsten blijven beppen hoor.
    Bultjes zijn ook normaal ja, nog geen blauwe aders gespot?
    Pluis gewoon blijven komen meid, wat jij beschrijft ken ik zo goed.
    Ook ik spring nooit zomaar in iets waarvan ik niet weet hoe het gaat lopen of hoe het moet.
    En dat is nou net hetgene waar we inspringen ;)
    Maar gelukkig zijn we met z'n allen in het diepe gesprongen en blijven we tot nu toe allemaal met de hoofdjes boven water!

7. kanela

kanela Actief lid

8 mei 2006
    115
    0
    0
    Lisa...heel veel sterkte meid!

De rest heb ik wel gelezen, maar weet niet meer wie wat schreef hihi...
    Ik voel eigenlijk wienig vreemds. Soms wat pijn in onderrug. Dan weer gevoelige borsten. Dan is het weer weg. Moe-er ben ik nog niet echt. Alhoewel ik al een hele tijd erg moe ben (vanaf vorige zwangerschap en sinds curetage niet echt fitter gevoeld) Dus ik weet het niet. Misselijk ook nog niet. Bij mijn dochtertje begon het rond de 6 weken en toen 3 keer per dag overgeven en vorige zwngerschap met ongeveer 5,5 weken, maar niet overgeven. Dus kan alle kanten op...
    Ga vk van de week bellen. Was er niet zo snel mee. Misschien wel de angst, aangezien ik daar de vorige keer erachter kwam dat het hartje niet meer klopte. Pff... Maar moet toch een keer gaan bellen natuurlijk...
    We zullen zien.
    Fijne avond allemaal!

8. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Miekiepluis, wat een lief berichtje haha. Kan het wel heel goed begrijpen hoor wat je bedoelt. Als je een controlefreak bent is het heel moeilijk als je iets niet onder controle kunt houden!

Monique, zou dat niet goed zijn dan? Ik dacht altijd dat het wel goed was, dat het een teken is dat er wat groeit in je. Ok als je te hard hebt gewerkt etc en het word dan erger das natuurlijk een teken dat je rustiger aan moet doen ik weet het ;) maar ben zo eigenwijs :p we hebben al te weinig personeel enzo....
    En nee de Speedy als buggy zeg maar vond ik niet fijn. Wij hebben er een van 2006? En die rugleuning kan niet helemaal recht en ook niet volledig plat. En ook vind ik hem zo groot! Youri kon er nooit recht in blijven zitten, hij schoof naar links of naar rechts heel raar.
    Maar over de bediening enzo ben ik heel tevreden, hij rijd echt superfijn!
    Over de familie, ze zullen niet echt commentaar hebben maar ze zullen het wel erg snel vinden en misschien schrikken ervan ;)

Kanela, ik herken het helemaal! Voor de zw.schap van Youri had ik 3 mk met 10-8-8 weken. Toen heb ik elke keer meteen naar de vk gebeld. Dus toen ik weer zwanger was van Youri heb ik gewacht tot ik 9 weken was met bellen naar de vk :) gewoon bijgeloof :) maar heel raar het ging toen wel goed allemaal...

9. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Ik kan niet zeggen of je pijn goed is of niet goed.
    Maar ik heb de vorige zwangerschap met BI (bekkeninstabiliteit) gelopen en werkte op dat moment ook in een winkel.
    Dus er gingen bij mij meteen alarmbelletjes rinkelen, sorry :oops:
    Gewoon even goed opletten.

Onze Speedy is van 2007 en kan wel plat en nagenoeg rechtop.
    Dat hij groot is dat klopt, maar gelukkig hebben wij een grote auto waar hij goed in past.
    Vondt het echt een ideale wagen en hij loopt zo lekker.
    Alleen de kinderwagenbak was al snel te klein, of wij hadden een te grote beeb :D

Joh mensen hebben toch altijd een mening, wat dat betreft doe je het nooit goed.
    Lekker naast je neer leggen en van je 2 ukkie's straks genieten

10. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Je hebt helemaal gelijk Monique :D
    Ennuh bij ons was de bak ook al snel te klein (ook grote baby ;) ) maar we hebben hem toen wel nog een tijdje gebruikt, Youri zat er gewoon rechtop in! Kon hij lekker kijken enzo.

Dames, ik ga mijn bedje opzoeken ;)

Tot morgen! Slaap lekker alvast!

11. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Hoi meiden,
    ik mag me vanaf vandaag ook hier komen melden. vandaag heb ik positief getest.

We zouden voor IUI gaan, de hormonen lagen al in de koelkast. Maar het blijkt gelukkig niet nodig!

Ik ben zwanger!

12. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Goeiemorgen!

Wow Wup! Gefeliciteerd! Wat super zeg dat je toch ineens 'normaal' zwanger bent geworden :D
    Dat zal echt een grote verassing zijn geweest voor jullie of niet?

Pff we hadden ons verslapen! Een half uur! Maar toch heb ik nog tijd om even hier bij te lezen en te reageren ;)
    Morgen komt eindelijk MvM,ik ben zo benieuwd naar die test!
    Van te voren nog even zelf een test doen ;)

Nou ik ga werken en ben blij als ik thuis ben :p morgen een vrije dag gelukkig!

Tot straks

13. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Wow Wup wat geweldig nieuws!
    Van harte gefeliciteerd! Super zeg!

14. Strana

Strana Lid

17 okt 2008
    73
    0
    0
    Ermelo
    hoi wup Gefeliciteerd en welkom bij de aug 2009 mama's!

kom even een beetje klagen hoor! :) ben de laatste dagen erg duizelig, vooral als ik net wakker word. is heel vervelend, ook constand honger :) maar heb nergens zin in, en als ik dan wat kan eten zijn het allemaal kleine beetjes. weet dat ik moet eten dus dwing mezelf wel hoor :(
    ook is m'n dochtertje de laatste tijd vaak wakker 's nachts. is alleen haar speentje kwijt maar ik moet er toch gemiddelt zo'n 2 a 3 keer per nacht uit :cry: . vannacht was het helemaal erg. al 3 keer naar haar toe geweest, en vervolgens om 4 uur krijsen en heb ik een fles moeten geven.. :confused: weet niet wat het is. misschien wel een tandje. maar het breekt je wel een beetje. :confused: :confused: :confused: kruip dus vanmiddag nog maar even weet in bed :D

sorry even wat gezeur... maar het lucht wel op

groetjes

15. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Strana balen meid en dat is idd erg zwaar. Ik moet er ook bijna iedere nacht wel een keer uit. Sinds mn dochtertje echte griep heeft gehad en ziek was is het waar raak snachts en moet ik ook flesje geven anders slaapt ze echt niet verder. Sosm ben ik dan ook heel duizelig en misselijk van het snelle opstaan. Hopelijk kan je af en toe overdag wat bijslapen? Knuff

16. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Goedemorgen dames,

Vanochtend bijzondere gewaarwording....compleet duizelig en goed misselijk! Moest echt even gaan zitten op de koude badkamervloer, was anders echt bang dat ik van mijn stokje ging! Nu moet ik er wel bij vertellen dat ik al een hele lage bloeddruk van mezelf heb, en snipverkouden ben en amper heb geslapen, dus dat zal allemaal niet meehelpen! Maar Strana, ik herken jouw verhaal dus! Nu zijn de kids pepernoten aan het maken met hulpouders, dus juf kan even relaxed thee drinken... Pfoee... Vanmiddag even naar de apotheek om iets te halen wat ik WEL mag als pijnstiller en neusontstopper...hihi! Steken van gisteren waren erg onaardig, maar als ik dan eenmaal op de bank lig nemen ze ook weer af...ben ik dan te druk?
    Fijne dag meiden,
    Liefs, Pluis

17. Strana

Strana Lid

17 okt 2008
    73
    0
    0
    Ermelo
    hoi alice ja ik kan wel bijslapen ben "huisvrouw" :) dus als ze straks haar middagdutje gaat doen ga ik ook ff lekker liggen.
    maar vind het toch vervelend. heb eigelijk nooit een fles hoeven geven 's nachts (vanaf 3 maanden) en nu ineens wel. hoop wel dat dat eenmalig was, we zullen zien

groetjes

18. XsjaninX

XsjaninX Bekend lid

22 jul 2008
    768
    0
    0
    flevoland
    even snel iedereen goedemorgen wensen en snel aan het werk. :) Dus goedemorgen :)

Hoef er gelukkig 's avonds er niet meer uit om te plassen maar gisteravond al rond 9uur in bed.. ZO MOE dat ik was, maar niet lekker geslapen. Wat een drama zeg. :( Voor de rest alles oke hoor.. Nog niet echt bijzondere kwaaltjes :)

Maar morgen alleen nog even werken en dan heb ik weer een dagje vrij :D heerlijk even bijslapen :) verlang er nu al naar hahahahah

19. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Wup, gefeliciteerd en welkom!
    Geweldig dat je nou geen IUI hoeft, kan je het wel een beetje beseffen

Strana, misschien een droog koekje of een crackertje naast je bed leggen.
    Kan je bloeddruk zijn die dan heel laag is, zeker als je een paar keer per nacht uit je bedje wordt getrokken
    Volgens mij heeft Mirthe dit ook gehad rond die tijd, wij zijn toen begonnen om 's avonds voor het slapen gaan pap te geven.
    Kreeg ze ook geen honger meer 's nachts, werkte perfect!

Miekiepluis, gets meid zal even schrikken zijn geweest.
    Maar jij komt richting die 6 weken en dan krijgt je HCG ineens een boost.
    Ook even wat naast het bed leggen en eerst eten en dan voorzichtig opstaan?

Jeanine, ik hoop dat je vannacht wel lekker kan slapen

20. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Ah...Ben zo blij met jou Monique! Dank je wel voor de goede tip!
    Gaan we direct doen!
    Liefs, Pluis

Deel Deze Pagina