Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Dapper van je Ninita, erg moeilijk ook, vraag steun van je vrienden he! Of anders hier, iedereen is bereid met je mee te denken en je te steunen hier.

En meid, er zijn echt heeel erg veel mannen die helemaal geen problemen hebben met een vriendin die een kind heeft van een ander. Als hij je niet graag wil, zijn er vast een hoop andere mannen die jou wel echt de moeite waard vinden, je lijkt me een erg leuke meid!

gr. Nicole

2. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Dank je dat vind ik echt heel erg lief!

Donderdag na de echo ga ik het denk ik langzaamaan beginnen te vertellen aan iedereen. Misschien eerst in het weekend nog een gesprek met vriendje hoe hij het voor zich ziet maar weet niet of dat nog veel nut heeft eigenlijk.

3. Ninita: Wat vervelend weer! Misschien moet je iemand zoeken met wie je het goed kan delen en die er wel buiten staat! Maar ik hoop voor je dat hij bij draaid en anders zou ik snel de keus voor me zelf maken als ik jou was!

Verder heb ik de vraag zijn er hier mensen met ervaring met de bugaboo cameleon? Ik kan deze namelijk overnemen, maar ik akn hem niet van te voren zien!

ff ego, heb zo`n onwijse zere rug, heb gisteren een tuinhuisje afgebroken en nu kan ik wel janken, dit doet echt heel zeer! En ik moet morgen werken, ik weet nog niet hoe ik dat moet gaan doen!

4. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Gusam: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop heel erg dat het nu allemaal goed kan gaan en dat e echt kunt genieten. Leuk dat je ons op de hoogte houd.

Brusje: ik heb zo’n pakje van mijn moeder gekregen.

Emma: ik ben ook ooit in Preson palace geweest en het is inderdad erg leuk en veel te doen.

Ninita: fijn dat alles goed gaat en dat je je beeb al zo vaak hebt gehoord. Volgens mij kan het geen kwaad. Emmeken heeft al geantwoord zie ik met een goed antwoord.

En uitvloei, hier ook wisselend last van.

Rose: dat is inderdaad schrikken zeg. Ik hoop voor je dat je daar niet vaker last van krijgt.

Ninita: Jammer zeg dat je vriend nog steeds zo koel reageert op de situatie. Kan me voorstellen dat dit voor jou ook veel stress geeft. Ik lees nu verder en zie dat je gaat kiezen voor jezelf en je beebje. Knap van je hoor en lijkt me een zeer goede keuze. Om rust voor jezelf en je beebje te maken. En er zijn echt veel meer mensen die er graag voor jou en je kindje willen zijn.

Ik ben vandaag ook 12 weken! Hopen dat alles goed is dinsdag bij de gyn en echo.

5. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Hij laat je duidelijk merken waar je aan toe bent hoor! Maar sorry dat ik het zeg jij hebt oogkleppen voor. Hij wil niet, nu niet en waarschijnlijk nooit niet. What you see is what you get. Hij doet waar hij zin in heeft en komt langs wanneer hij zin heeft. Wacht niet totdat hij duidelijker is, want dat gebeurd niet, lees tussen de regels en beslis zelf. Laat gewoon niks meer van je horen laat hem maar achter jou aan lopen (als hij dat gaat doen?) En heb geen verwachtingen. Op die manier creeer je rust voor jou en het genieten van je kindje!

Sorry alsnog Ninita voor wat ik hierboven zeg, maar ik herken je situatie, en het is niet zo dat ik je down wil praten of negatief doen hoor.
    Veel leifs Brusje

6. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    goeiemorgen

ik heb nog neit alles bijgelzen
    maar voor ninita een knuffel

vandaag gaan we lekker zwemmen en maybe nog naar de film

7. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Goeiemorgen allemaal!

Gaan we nog leuke dingen doen?

Gr. cindy

8. Lyla

Lyla Lid

19 apr 2008
    39
    0
    0
    Zuid Holland
    @ lady tijger... heel veel sterkte de aankomende tijd.....

Voor de rest wil ik iedereen van harte feliciteren met de goede echo.....

@ cindy.... denk dat wij even naar de rotterdam gaan ff de stad in.. zit te denken om zo n angelsound te kopen maar durf niet zo goed........
    Heb jij er eentje?

wij hebben ook besloten om de nekplooimeting niet te doen.... kreeg het idee dat de gyn er ook niet helemaal mee eens is.. het blijft een kansberekening en ik vind de kans op een miskraam met punctie toch wat te groot...

Liefs Lyla

9. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Lyla, oh wij zouden ook rotterdam ingaan maar heb er eigenlijk de energie effe niet voor... Ik heb een angelsound via MP gekocht, krijg ik komende week binnen. Hoop dan natuurlijk snel een mooi hartje te horen. Lijkt me wel leuk om dat voor het eerst samen thuis te horen ipv bij de vk. Dan is het moment wat intiemer.

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Ik heb mijn verslagen voor school af dus nu mag ik weer even achter de computer van mezelf :)

@Gusam, wat fijn voor je dat je weer zwanger bent. Ik wens je een goede zwangerschap!

@ppa, fijn dat je een goede echo hebt gehad. En ik geef je groot gelijk hoor dat je hier blijft meeschrijven. Gezellig!

@Marina, Sweepy en Nicolioo, gefeliciteerd met jullie 12 weken!

@Ninita, matig zeg dat je je zo naar voelt. Zo'n vriend met zulke opmerkingen helpt dan natuurlijk ook helmaal niet.
    Probeer je te focussen op de leuke dingen. Misschien helpt dat in ieder geval voor een betere nachtrust!

Wat leuks doen? Nou hier niet echt... ik moet nog schoonmaken. Manlief is al begonnen met zijn taakje, de bovenverdieping. Dus ga ik me beneden maar eens uitleven. Bah, ik haat dat. Maar goed.... na een paar poetsvrouwen te hebben gehad weten we dat dat ook niet zaligmakend is. De laatste die we hadden keek onze prullenbakken na op zoek naar nog bruikbare dingen die ze dan vervolgens mee naar huis nam....
    Dus nu maar weer even zelf poetsen!

Groetjes, Hanna

11. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Goeiemiddag,

Wij zijn even naar Heerlen geweest naar de Babydump, Prenatal en Baby Planet.
    Ik heb alleen wat dingen voor mijn schoonzus gekocht.
    Wat is dat toch lief he die kleine kleertjes in maat 50 :)
    Ohhhh maar ik heb de verleiding kunnen weerstaan om ook iets voor ons te kopen :rolleyes: ;)

Nu ga ik even wat aardappelpuree eten...

Gusam, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! dat is snel gegaan he :D ik zal duimen dat nu wel alles goed blijft gaan :D

12. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden.

hier even snel een berichttje.
    iedereen met de goede echo's gefeliciteerd, en heb gelezen dat er al een paar meiden in de baby winkels zijn geweest ik over een 3 weekies even kijken in zo baby winkel en ook advies vragen over wat een wagen wel en niet kan, dan is vriendlief ook nog net thuis en kunne we even kijken als het wel in de auto past hihi.

hier gaat alles ze gangtje dacht vandaag leuk spijkerrokkie met een dikke panty nou ik heb het aan maar me rokkie zit niet echt lekker meer, dus ik begin het nu wel iets te merken aan me kleren. over ong 2 weekies mag ik alweer naar de vk en dan ga ik het ook aan de rest van de fam vertellen, wordt steeds moeilijker om me mond te houden hihi

13. Lyla

Lyla Lid

19 apr 2008
    39
    0
    0
    Zuid Holland
    @cindy... is inderdaad wel wat intiemer met ze tweeen op bank.. ben alleen zo bang dat ik niets kan vinden en dan raak ik weer in paniek.... maar ja.. misschien toch maar wel doen... het is nu bijna twaalf weken...Laat ff weten hoe je het vind.....

ben ook niet meer naar rotterdam geweest.. ook geen zin.. heb met me zoontje een rondje met de trein gemaakt ... ook gezelli maar wel een beetje vermoeiend......

@ gusam... van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.. fijn dat het weer snel is gelukt.....

liefs lyla

14. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Ninita, wat vervelend voor je allemaal..kan me voorstellen dat je het liever allemaal anders had gezien.

Kunnen je ouders, broers, zussen je niet helpen?

Ik lig heerlijk met de laptop in mijn bed, man en kind zijn naar een verjaardag. Voelde me niet lekker

15. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik ben niet zo bang dat ik in paniek raak als ik het niet kan vinden. Heb 2 goede echo's gehad dus moet vertrouwen hebben. En buiten dat heeft de vk me verteld dat mijn baarmoeder een beetje gekanteld ligt dus weet ik dat de kans dat ik het snel kan vinden al wat kleiner is.

Ik hou je op de hoogte!

Haha toch ook niet naar Rotterdam?

Meiden willen jullie eens kijken op de site van Babydump naar kamertje Turijn? Ik denk dat die het word bij ons, ben verliefd ;o)

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Cjpt, mooie kamer hoor Turijn.
    Leuk zo met die 2 kleuren!

17. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

18. mvk

mvk Lid

19 aug 2008
    69
    0
    0
    leerkracht
    Hoi!
    Ja ben een tijd niet geweest, geen tijd ook nog om alles terug te lezen.
    Hoop dat alles goed gaat met iedereen. Wat ik alleen opvang is dat het met ninita dr vriend niet zo loopt? Vervelend!

Even een echo berichtje;'vrijdag echo gehad en het groeide goed, het bewoog en het hartje klopte! Helemaal goed dus! Ze zeiden ook dat ik nu tot 12 weken niet zo heel veel zorgen meer hoef te maken..
    Wij doen wel een nekplooi meting, wij hebben beide in totaal 3 neefjes/ nichtjes met een afwijking in de familie. Vandaar

Heb trouwens ook al een kinderwagen gekocht; was 400 goedkoper. Erg he.
    Of zijn er al meer die zoiets gekocht hebben? x

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Laguna vind ik ook mooi hoor mama van Youri. Alleen wel duur inderdaad.
    Wij hebben onze kamer van Marktplaats voor 250 euro :)
    Helmaal onze smaak. Dus daar hebben we wel mee gebofd.

Mvk, leuk toch al een kinderwagen. Als het zoveel scheelt, waarom niet he.
    Een kinderwagen hebben wij nog niet gekocht. Die krijgen we van mijn ouders. Dus daar gaan we over een poosje eens voor shoppen.

20. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hanna, ja ik ben ook steeds op marktplaats aan het kijken maar zie niks naar mijn smaak. Ik hoop sowieso dat ik kan wachten tot na de 20 weken echo met een kamer kopen en wie weet kom ik ondertussen een leuke tegen op marktplaats!

Mvk, fijn dat alles goed is :D

Deel Deze Pagina