Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Ollekebolleke, Matig zeg dat je een zere rug hebt. Hoe gaat het nu met je?
    Heeft de vrije dag je goed gedaan?

Leuk om van veel te lezen hoe ze de babykamer willen inrichten :)

@Monique, leuk dat je weer een echo hebt gehad en dat je je geen zorgen hoeft te maken over de meting.

@Mama van Youri, balen zeg van die parkeerbon. Zo loont het natuurlijk niet echt om te werken. Helaas weet ik niks van contracten af..... Dus ik kan je niet helpen.

@nicolioo, wate en verhaal met de honden zeg. Het houdt maar niet op. Gelukkig zie je de humor er wel van in. Succes met alles weer schoonmaken!

@welpje, gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier!

@Leike, ik snap heel goed dat je een pretecho wil laten maken hoor.
    Ik krijg door eerdere miskraam heel vaak een echo en vind het heerlijk. Steeds gerustgesteld....
    En dat voor 30 euro... ik geef je groot gelijk! Geniet ervan!

@Hoops, welkom hier en ik wens je een goede zwangerschap. Gefeliciteerd met je 12 weken!

@Rian, fijn een goede echo en dan ineens ook al verder dan je dacht. Heerlijk toch!

@Ninita, fijn dat je met iemand kan praten over de situatie en dat je positieve reactie heb gekregen. Kijk zo kan het ook he :)
    Veel plezier bij de echo donderdag!

Hier alles goed. Ik ben vandaag weer aan het werk gegaan, na een week ziek thuis.
    Zag er best wel tegenop, maar het is echt 100 % meegevallen.
    Ik had ook op het bord, waar normaal de dagtaak staat, geschreven: Ga -iets- doen-wat-je-kan-help-de-juf-dag :):)
    Dta was echt een goede zet.
    De kinderen hebben lekker gewerkt. Ik heb me door de papieren en andere dingen van vorige week gewerkt en nog veel lesjes gegeven aan de kinderen.
    Nu lekker even achter de comp en dan tv-bankhangen.

Fijne avond iedereen!

Groetjes, Hanna

2. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    he ninita, ik denk dat je (vriendje) na deze ervaring wel twee keer nadenkt voordat hij zijn uhm ergens insteekt. :)

Maar hoe klote de situatie, hoe sterker je er straks uit komt, het word uiteindelijk alleen maar beter:) Vooral als je prachtige kindje strx geboren is

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mama van Youri, ik zou die extra echo doen!
    Ik zit er ook al over na te denken: Hoe weet ik zo snel mogelijk wat het is hahahahahha.
    Succes met beslissen!

4. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @ ninita: wat fijn dat je een iemand hebt gevonden die je "live" kan steunen. Het forum is een steun, maar een persoon in levende lijven is toch anders. Ik hoop dat je nog veel steun van hem gaat krijgen de komende tijd! En dadelijk natuurlijk ook van je familie en vrienden. Je loopt al zo lang alleen met dit probleem...
    Ook goed dat je gewoon doet wat jij wilt: het is jouw lichaam. En ik vind het heel zwak van je "vriend" dat hij zijn verantwoordelijkheden niet neemt. Hij was er toch ook bij toen het kind verwekt werd. Ik hoop dat je een goede manier vind om met de situatie om te gaan.

5. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @ Hanna: gelukkig dat je weer beter bent en het werken vandaag meeviel. Welke groep heb je?

@ mama van youri: gewoon doen die echo als je dat graag wilt. Ben trouwens wel verrast dat ze dta al met 17 weken doen. Het echocentrum waar ik ga, doet dat pas met 19/20 weken...

6. Welpje 09

Welpje 09 Actief lid

22 dec 2008
    147
    0
    0
    Meepraten is inderdaad ook veel gezelliger!
    En bedankt voor het welkom allemaal, voel me hier nu al 'thuis'!

Morgen mag ik weer naar de vk. Benieuwd naar de uitslagen van het bloedonderzoek en natuurlijk naar het hartje luisteren. Vorige keer, tijdens de intake, lukte het niet was met negen weken.

7. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hahaha, ga je ook een geslachtsbepaling laten doen dan?
    Ik heb net even nageteld en heb toch mijn 20 weken echo pas met 20 weken.
    En met 17 weken zit ik net met carnaval... Eens kijken welke datum ze me kunnen aanbieden.

Lieke, waar wilde jij gaan dan?
    Op de site's staat ook vanaf 19/20 weken en het echocentrum in Nuth deed het ook liever pas rond 18 weken... Terwijl ik ook vaak hoor dat ze het al met 16,5 weken doen!
    Dus het verschilt echt wel.

8. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ lieke, inderdaad, gewoon maling aan hebben hoor. Jouw zwangerschap, jouw kindje (nouja, jullie ;o) dus ook allemaal jouw beslissingen!

@ Hoops: gefeliciteerd en welkom

@ Rian: heerlijk hoor, geniet ervan!

@ Ninita, wat fijn dat iemand het weet die je kan steunen. En wat je "vriendje" betreft, tja ik kan best begrijpen dat hij even tijd voor zichzelf wil om na te denken. Het is voor hem ook allemaal niet niks. En met dat sterk/dapper zijn bedoelde ik heus niet dat je ALTIJD maar je zo voelt. Maar tot nu toe sla je je er volgens mij prima hoorheen. Geen wonderen van jezelf verwachten hoor.
    En inderdaad, alleen zul je nooit meer zijn, hoe heerlijk is dat?!

@ Welpje, oh spannend zeg het hartje luisteren. Ik moet nog een paar weekjes wachten. Ben echt aan het aftellen haha

9. Monique: wat een gave echo zeg, gefeliciteerd!

Mama Van Youri: Volgens mij is het ook zo dat je als je continue meer werkt als je contract dat je dan ook recht hebt op een groter contract! En ik zou als je je er zorgen over maakt in te gaan verdiepen dmv cao doorlezen of bij rechtshulp vragen hoe het zit! Stoppen met werken voor een bekeuring, dan is er wel meer gebeurd, maar is oppasmoeder worden dan niks, lekker thuis met je eigen kinderen om je heen en een paar van een ander en toch geld verdienen!

Linnie: Dat komt doordat je niet goed van tv opkan nemen, lan je niet vragen of hun het voor jou op dvd of videoband kunnen zetten? Dan heb je wel mooi beeld!

Nicolioo: Wat verschrikkelijk rot voor jou met die hondenbende! Ik hoop voor je dat je de stink lucht nog uit je auto krijgt, bij mij gaat de hondenlucht er niet meer uit! Het is ook dat mijn hond d`r tong niet uitsteekt en d`r middelvinger(teen) maar die rent ook gewoon door als ze sloot ziet en dan kan je roepen wat je wilt, maar toch lekker doorrennen, nadat ze me wel even heeft aangekeken.

Welpje: Welkom en kom lekker mee kletsen en geniet van je zwangerschap.

Lieke: Als jij je beter voelt bij een pret echo dan meot je dat lekker doen! Geniet van het mooi wonder wat je vrijdag gaat zien!

Hoops: welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap.

Rian: Gefeliciteerd met je goede echo! Voor het augustmama`s forum moet je daan78 ff pben!

Ninita: Is het niet zo dat het om jou lijf en jou kindje gaat, dus dan mag je toch zelf wel weten wanneer je het aan wie verteld! Kom op voor je zelf (doe je volgens mij wel redelijk) En laat niet over je heen lopen!

Hanna: ja de vrijdag heeft wel goed gedaan, alleen ben ik weer blond en ga dan toch weer van alles doen, dus morgen ga ik alleen stofzuigen en dweilen en dan bankhangen! dank je!

Verder gaat het allemaal wel goed hier! alle huisdieren hier, maken me wel weer aan het lachen op de momenten dat ik me ff kl*te voel!
    Fijne avond allemaal ik lekker bankhangen en tv kijken!

10. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ollekebolleke, nee het is idd niet alleen om die parkeerbon hoor :) dat zou te gek zijn... Het is een ophoping van heel veel frustratie en wil al langer weg daar!
    Oppasmoeder lijkt me superleuk maar lijkt me heel moeilijk om dat 'op te zetten' zeg maar.

Veel plezier met bankhangen en tv kijken :D
    Wij zijn film op sbs6 aant kijken (vriend meer dan ik hihi)

11. Mama van Youri: Kijk eens bij een gastouder centrale! Wie weet kunnen zij jou helpen! Gewoon internetten en lekker snuffelen, wie weet valt het wel mee!
    Succes met het uitzoeken of vinden van een andere baan!

Zit nu te laptoppen en vriend lief is aan het overwerken!

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Lieke, ik heb een middenbouwgroep, groep 3, 4 en 5. 26 kinderen dit jaar.

@ Mama van Youri, tuurlijk laat ik dat ook doen. Ik ben echt veel te nieuwsgierig hoor :):)

13. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @ mama v youri: ik heb vrijdag een afspraak in Nuth.

@ Hanna: oh lijkt me echt leuk zo'n beetje er tussen in. Van alles te leren maar nog geen pubers

14. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @ninita ik snap niet waarom je vriend boos word omdat jij bij iemand steun krijgt snapt hij niet dat de wereld niet om hem draait, kan me daar zo boos om maken. jij staat er alleen voor hij hoeft alleen maar weg te lopen dus wat jij verder doet laat hem maar lekker. ik vind het goed van je dat je met iemand gepraat hebt die r wel voor je is kan hij niet zeggen. hij heeft geen recht om boos te zijn op jouw misschien op de situatie want dit is niet wat hij gewild heeft maar jij net zo goed niet. sterkte meid. laat hem maar lekker gaar koken en zou hem ook lekker laten wachten met praten wanneer jij je daar klaar voor voelt. want je meot aan jezelf en je kleine dneken

@lieke oh echt nuth? daar wil ik ook een afspraak maken en keertje :D woon je daar in de buurt? ik woon in maastricht

15. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @ rose: Ik woon in Landgraaf. Ik zal vrijdag laten weten of ik tevreden ben. Ik vind het een bijkomend voordeel dat ik nu kan kijken of ik daar later misschien nog zo'n echte pretecho wil laten maken. Je weet wel 3D/4D. Maar dat vind ik best wel duur. Maar wel leuk natuurlijk ;)
    Ik heb ook van oirsbeek goede geluiden gehoord. Maar in Maastricht zullen vast ook goede mogelijkheden zijn.

Als alles goed is gaan we vrijdag ook naar 2 kinderdagverblijven en een gastouder kijken. Ik ben benieuwd. Iedereen zegt dat je dat zo vroeg moet regelen, maar als ik bel krijg ik als eerste reactie: hoe oud is het kind?

16. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Goeiemorgen!

Rose, ik werk in maastricht ;)

Lieke, oh leuk ga je naar Nuth vrijdag! Ben eens benieuwd dan.
    En je moet er idd snel bij zijn bij kdv's want er zijn lange wachtlijsten. Dus het is helemaal niet raar dat je nu al gaat kijken hoor. Dat is misschien een standaard vraag ofzo.
    Oh en in Maastricht zijn helemaal geen pretecho bureau's, raar he.

Nou ik ga zo maar weer werken.
    Hopelijk is er nu wel een goede parkeerplaats haha.

Tot vanmiddag

17. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Nicolioo, vandaag weer een hondendag op de planning? ;) :D

@Welpje, gefeliciteerd en welkom, leuk dat je nou wel mee gaat schrijven!

@Lieke, als jouw gevoel zegt dat je graag een echo wil moet je dat gewoon doen hoor!

@Hoops, gefeliciteerd en welkom, idd lekker genieten nou hoor!

@Rian83, gefeliciteerd en welkom
    Als je de augustuslijst bedoeld, dan kan je Daan, Sweepy of mij een pb sturen met je gegevens
    Hyves doet Lieff

@Ninita, wat fijn dat je zo'n steun heb aan je collega!
    Ik denk dat als de wereld het dadelijk weet je nog veel meer steun gaat krijgen, of je "vriendje" het nou leuk vindt of niet!

@MamavanYouri, ik ben gewoon aangesloten bij een officiele kinderopvang hier uit het dorp, die helpen je dan met alles.
    Wil je het zelf gaan doen moet je eens snuffelen in de plaatselijke krantjes

Vanmorgen moest ik weer eens ouderwets vroeg op.
    Opvangkindje kwam om 7.00
    Wat ben ik toch gezegend met mijn meisje wat altijd heerlijk uitslaapt!

18. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    Goedemorgen meiden,

sorry, ik heb niet bijgelezen.
    en sorry dat ik er gister niet was.
    gister had ik dus een afspraak bij de vk.
    voor het luisteren naar hartje en intake gesprek.
    heb ik even de pech dat ik weer een beetje appart ben.
    1/3 van de zwangere vrouwen heeft een gekantelde baarmoeder, waaronder ik dus ook.
    hier door konden ze het hartje nog niet luisteren,
    snif snif...... en had me er zo op verheugt.het eertse teken van leven.
    nou moet ik wachten tot volgende week dinsdag, dan krijgen we een echo.

Verder moest ik me zelf vanochtend naar me werk slepen. en ben nu nog niet vooruit tebranden.
    het enige wat brand zijn mijn ogen,
    die kunnen het beeld van de comp. niet uitstaan.
    nou ja ik ga me er maar door heen slaan.

Hoe gaat het verder met jullie?
    ik heb dus niet bijgelezen dus als er nog dingen zijn die ik moet weten melden jullie het dan even,
    thanx.

liefs les

19. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Ik heb vandaag weer een hondendag, wens me succes hahahhah.

En moet vandaag naar de huisarts terug voor mijn rug, moet worden doorverwezen naar een neuroloog in het ziekenhuis.....

gr. Nicole

20. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    ja kan niks anders zeggen dan succes nicolioo!

Deel Deze Pagina