Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Wat een knap dochtertje zeg! Echt een schatje..

2. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Jeuh 11 weken behaald...(zie ik nu pas)

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    gefeliciteerd met je 11 weken Verhip :)

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    *inbraak januari mama 2009*
    He hanna, ik zie dat je zwanger bent, top meid! Kan me nog herinneren dat we bij het NOD forum zaten. Ga voor je duimen dat alles goed gaat !
    *uitbraak*

5. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    hoi allemaal,

@liz wat een schatig dochtertje

@miekepluis ja idd hoe weet je dat al zo vroeg vertel :D

hier vandaag naar het arbeidsburo geweest ga voor max 30 uur als oproepkracht werken in de kinderopvang en als ik mijn uren neit vol krigj dan kan ik nog uren maken in de gehandicaptenzorg en ik heb ook aangeboden dat catering ook wel heel leuk is dus daar zou ik ook af en toe voor gevraagd kunnen worden. hoemeer uren hoe beter. :D

verder alles goed 11 weken bereikt :D

6. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    @ miekiepluis ik ben ook benieuwd hoor hoe je dat al zo snel kan weten wel erg leuk ! :)

7. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @mama van youri ja raar is dat he dat in maastricht gen pretecho buro's zijn dus ga ook maar naar nuth :D is maar 30 euro toch?
    leuk dat je hier werkt :D

@lieke dus je hebt vrijdag een afspraak in nuth? laat me maar weten hoe het is gegaan. ik heb volgende week donderdag nog de nekplooimeting en dan hoor ik wanneer ik rond de 16 weken terug moet en met 14 weken zijn we op de 9 maanden beurs dus missschien doe i kdaar dan wel een pretecho ofzwo :D ik kijk wel, vind het een beetje belachelijk om er 2 te doien met 16 weken (1 in het zh en 1 pretecho)

ik ben trouwens op mijn verjaardag 16 weken zou een leuk kado zijn als ik dan weet wat het word :D

8. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Monique, lekker vroeg opgestaan vanmorgen hihi. Slaapt jou dochter zo lang uit dan? Daar ben je idd gezegend mee,
    lijkt me echt heerlijk....

Les, oh jammer dat je het hartje niet kon horen zeg... Maarja nu wachten op dinsdag, de echo :D

Nicolioo, succes bij de neuroloog....

Tal, klaar met schoonmaken? ;)

Cjpt, helemaal herkenbaar, hier heb moet ik mezelf ook echt uit bed slepen en naar het werk....
    Hoef je morgen dan maar een halve dag? Lekker!

Liefie, wat handig dat die vriend jullie commode maakt! En idd bij de Ikea hebben ze leuke bedjes. Bij de Prenatal
    trouwens ook!

Anna, super dat alles in orde was! Oei, ga je ziek worden? Hoop het niet...

Marieke, lekker gezwommen! Ik wil dat ook graag gaan doen, lijkt me heerlijk. Krijg je dan ook
    'les' zeg maar? Of dat niet?
    En bij 0 uren contract krijg je idd het gemiddelde van wat je gewerkt hebt... Lijkt me dat ik dat dan ook zal krijgen.
    Moet het nog even navragen...

Miekiepluis, spannend van je vriendin zeg!

Ennuh dames, het gaat om het kindje van de vriendin van Miekiepluis! Die krijgt een meisje!
    Dus miekiepluis weet nog helemaal niet of het een jongetje of meisje word ;)

Zo, dat was weer even het reageren...

Vandaag geen boete gehad ;) maar die andere auto's die er nu stonden dus wel.
    Nu hadden ze me alleen een beetje klem geparkeerd, ook zo fijn. Dus was ik een kwartier mee bezig geweest bah bah. Wilde eigenlijk daar wachten tot vriend me kwam halen haha maar dan zat ik daar nu nog :( dus toch maar zelf geprobeerd.
    Verder erg veel last van mijn buik (groeipijn denk ik) ook misschien door het harde werken ofzo.
    Ga zo even koken en dan na het eten lekker rusten op de bank.
    Donderdag is mijn vrije dag maar dan moet ik het hele huis grondig poetsen... Joepie.
    En vrijdagavond hebben we geen verwarming/douche want dan krijgen we een nieuwe verwarmingsketel..... Ook zo fijn haha.

9. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Rose, het is zelfs maar 25 euro voor geslachtsbepaling!
    Maar in Nuth doet ze het niet met 16 weken hoor... Echt jammer.
    Ik ga denkelijk in posterholt...

10. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    oh echt wanneer dan wel? en waar ligt dat (posterholt)?

11. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Mama van Youri, nee ik ben altijd de hele dag vrij op woensdag. Ik werk sinds januari maar 32 uur.

Hahaha, al die reactie op Miekepluis hahahaha, zo zie je maar weer hoe snel roddels en misverstanden de wereld inkomen!

12. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Mama van Youri, nee ik ben altijd de hele dag vrij op woensdag. Ik werk sinds januari maar 32 uur.

Hahaha, al die reactie op Miekepluis hahahaha, zo zie je maar weer hoe snel roddels en misverstanden de wereld inkomen!

13. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    Hey meiden
    ik heb even een vraagje.

de vk heeft gister mijn bloeddruk gemeten.
    en het was belachelijk laag, 45!
    hoe zit dat bij jullie.
    de vk zegt dat ze er niks mee doen, alleen opletten dat het niet ineens heel erg omhoog schiet.
    ben wel vreselijk moe. elke dag elke min.
    kom er niet van af,
    wat vinden jullie hier van...?
    en nog tips....?

14. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Rose, dat is richting Echt/Roermond.
    Vanaf hier (Stein) is het ongeveer 35 km.
    Die van Nuth deed het bij 17/18 weken op zijn vroegst.
    Die in Posterholt zei 17 weken maar iemand van hier op het forum is al met 16 weken geweest...
    Maar ik vind 17 weken ook wel goed hoor alleen zit ik dan net met de carnaval.

Cjpt, oh lekker helemaal vrij! Ik heb voor Youri ook 32uur gewerkt, echt lekker was dat.
    En idd roddels gaan snel haha.

Les, ik heb ook een lage bloeddruk. Bij Youri ook al. Het kan totaal geen kwaad voor je kindje, het is alleen vervelend voor jezelf!
    Het enige wat je kunt doen is zoute dropjes eten en bouillion ofzo drinken, iets met zout erin. (dus chips mag ook :p )

15. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    hoi les ik heb altijd een lage bloeddruk en heb van de zomer ook in het ziekenhuis gelegen omdat die 70/50 was nu had ik dit zaterdag ook weer en ben gister naar de cardioloog geweest hij zei dat ik gewoon naar mijn lichaam moest luisteren en optijd rust meot nemen. als je eht gevoel hebt dat je zwart voor je ogen word ga dan op je hurken zitten met je hoofd naar beneden en zorg ervoor dat je bijv altijd dextro druivensuiker bij je hebt kun je gewoon in de supermakrt of etos ofzow kopen, dit helpt vaak een hoop. zout is ook goed maar dit mag weer neti met de kleine te veel. hou het wel goed in de gaten want een te lage bloeddruk is echt neit goed. mijn hart heeft stil gestaan van de zomer daardoor (plus mijn medicatie die ik toen had)

16. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Oja en de moeheid heb ik ook nog steeds, bah :(

17. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ff spammen :)

18. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    hey meiden,

Wat een schattige foto mamavanyouri! :)

Zo wat gaat het hier snel zeg :confused: hou het even niet meer bij hoor haha.

hier is alles goed, leuk weekend gehad bij mn schoonfamilie.
    Ik had even een vraagje, weet iemand het adres van de augustusmama hyves?
    Ik ga me ook maar aanmelden geloof ik. Heb het nu ook op mn eigen hyves gezet :D

Nou ik moet er weer vandoor hoor

19. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ah wat een droppie :D lief hoor

ik hoop dat we het gewoon zien in het ziekenhuis met 16 weken dan kost het ook niks en weten we het lekker vroeg :D,

Deel Deze Pagina