Goedemorgen meiden. Wup gefeliciteerd wat geweldig zeg. Vannacht heb ik vreselijk geslapen ben om de haverklap wakker geworden waarom ik heb geen idee ben nu nog kapot. Ik ga zo naar me werk heb totaal geen zin maar goed morgen lekker vrij. Fijne dag allemaal. Liefs Channes
Goeiemorgen Wup Van harte gefeliciteerd meid en welkom hier! Wat fijn dat het nog net is gelukt voor de MMM Hier gelukkig weinig kwaaltjes *even afkloppen* Alleen wat last van m'n borsten en nu op dit moment beetje misselijk gevoel. Heb nu vakantie dus kan gelukkig lekker rustig aan doen, alles op het gemakje! Fijne dag
Hallo allemaal, Kom mij hier ook aanmelden,ben gisteren naar de huisarts geweest met urine en een positieve test als resultaat. Ga van de week nog een thuistest doen voor herinnering. Ik ben 6 augustus uitgerekend. Groetjes Natasja
Goedenmorgen meisjes: Wup, van harte gefeliciteerd en welkom hier. Wat geweldig dat je zwanger bent geworden zonder kunstgrepen. Mama van Youri, morgen dus moeders voor moeders. Leuk! Ben benieuwd hoe jij het vindt. Ik mag vanaf morgen gaan plassen in de flessen. Strana, ik had de afgelopen twee weken ook constant trek. Dus extra kleine tusendoortjes gegeten. Deze week is dat minder geworden gelukkig. Kleine beetjes eten is wel verstanding inderdaad. Hoop dat je vandaag nog wat kan bijslapen. Pluis, ik denk dat het zowieso geen kwaad kan om wat meer rust te nemen. je lichaam is heel druk aan het werk. Dat vreet energie. Dus die tip om wat crackers of koekjes naast je bed te leggen en wat te eten voor je opstaat is niet gek. Dat wordt ook aangeraden bij ochtendmisselijkheid. Ik lees het overal. Jeanine, tja die moeheid is hier ook ingeslagen. Goed naar je lichaam luisteren. Dus dan maar vroeg naar bed. Mooi dat je morgen vrij bent. Kan je weer even bijkomen. Na 3 maanden schijnen we ons allemaal topfit te voelen. Ik kan niet wachten hihi. Channes, je bent dus niet de enige zo te lezen. Ook jij morgen lekker rustig aan doen. Ginny, lekker dat je vakantie hebt zeg. Geniet ervan. Ga je nog wat leuks doen? Natasja, welkom en gefeliciteerd! Nog een Nodje hier. Leuk. Verder weinig te melden hier. Alles gaat zijn gangetje. Al weer op naar de 6e week. Ben benieuwd of en wanneer de ochtendmisselijkheid hier gaat toeslaan. Wel meer moe, merk ik.
Wupje en Natasja, als je mij een Pb stuurt met antwoorden op de volgende vragen, dan zet ik jullie op de lijst. *uitgerekende datum *leeftijd (geboortedatum) *Hoeveelste kindje *Of je mee doet aan moeders voor moeders *Ziekenhuis of thuisbevalling *borst of flesvoeding Thanx
zooooooo..haha..alles zag er goed uit bij de dokter. ben nu iets meer gerustgesteld. Maar eerst een echo zien voor ik echt helemaal kan relaxen.. Nog niet veel klacht verder, bloedverlies is ook opgehouden, ik kan me herinneren dat bij mijn vorige zwangerschap mijn borsten pijnlijk waren. Maar daar heb ik nu nog geen last van. Misschien komt het omdat ik nog borstvoeding geef aan mijn zoontje? wel af en toe duizelig en dorst....niet normaal. alle nieuwe dames gefeliciteerd!
gefeliciteerd Natasja en Wup! geweldig wup dat je nu toch op een natuurlijke manier zwanger bent geworden! gister had ik een lastig momentje, mijn nicht probeert al anderhalf jaar zwanger te worden en nu is gister gebleken dat ze pco heeft. we kunnen het heel goed vinden samen maar ik weet dat ze het heel moeilijk zal hebben als ze erachter komt dat ik (in 1x) zwanger ben. ze belde om te vertellen over haar bezoek aan de gyn en is nu heel optimistisch, maar ik hoop echt heeeel erg dat het bij haar ook snel raak is want ik wil haar geen verdriet doen verder was ik vanochtend wat misselijk maar voel ik me nu super goed. morgen moet ik naar de ha toe, ben benieuwd. liefs Marieke
hey lady`s had ff een vraagje: weet iemand van jullie hoe het zit met het testen met ovulatie testen? dat je hierop evt ook kan zien dat je zwanger bent? dacht dat ik dat ergens gelezen had, maar kan het niet terug vinden.
ik geloof dat als je zwanger bent je lh ook stijgt. dus blijkbaar test je dan ook met ovutesten positief. heb het zelf niet uitgeprobeerd moet ik zeggen.
Linnie, volgens mij gewoon over heen plassen en dan zie je een duidelijke roze streep. Dus niet vanwege je ei, maar omdat je zwanger bent. Niets meer en niets minder. Heb je nog liggen? Gewoon proberen zou ik zeggen. Op het ovulatie en zwangerschapstesten topic word je doodgegooid met die berichten. Of even de zoekfunctie gebruiken.
Jingi nog gefeliciteerd met Pepijn! En denk dat het zeker kan komen omdat je nog bostvoeding geeft en misschien heb je er bij een tweede altijd wel iets minder last van? Ik voel namelijk ook niet veel bijzonders, soms wat steekjes. Marieke wat lastig moet dat zijn. Ik vind het al moeilijk om tegen mn goede vriendin te vertellen die heeft ook een kinderwens, al lang, maar geeneens een vriend! Ze is al jaren hard op zoek maar ware nog niet gevonden. Toen mn dochter was geboren zei ze..misschien zijn we ooit nog wel samen zwanger, (ik van tweede zij van eerste) maar dat zal al niet meer gaan denk ik. Maar ja we kunnen er niks aan doen en gunnen het iedereen toch?
hey Alice dat is idd ook vervelend! we kunnen er niets aan doen nee en ik gun het mijn nicht echt gigantisch maar het is nu eenmaal zo. Ze gaat aan de clomid geloof ik en daar lees ik best veel goede verhalen over dus hopelijk is ze snel zwanger... [-o< het rare is trouwens wel dat ik veel zwaarder ben dan dat zij is, en ik geen pco heb
Natasja74, gefeliciteerd en welkom! Daan, jij durft om te verzoeken om ochternmisselijkheid Jingi, fijn dat alles goed was en het bloeden is gestopt! Nog gefeliciteerd met Pepijn Marieke, lastig zo'n situatie, gewoon een goed moment uitzoeken dat je samen met je nicht bent en het dan voorzichtig vertellen
elke zwangerschap is natuurlijk ook weer anders. Verloskundige belde net en we hebben een afsrpaak gemaakt voor een echo op 16 december..spannend hoor. [-o<
Heeft dat met je gewicht te maken dan? Lijkt me toch niet? De oorzaak is onbekend en combinatie van genen heb ik begrepen. Maar hoor ook goede berichten idd over clomid. Hopelijk is het gauw raak en heeft zij ook goed nieuws tegen jou te vertellen!
Haha nee juist niet, maar ik lees overal dat je dat vanaf de 6e week kan krijgen en dat is bij mij bijna het geval. Dus vandaar dat ik benieuwd was of ik misselijk word en zo ja, wanneer.
Hier precies zo, ik voel eigenlijk niets en vergeet best wel vaak dat ik zwanger ben erg he? Maar bij mijn 1e begonnen de kwaaltjes ook pas in week 6-7, dus ik heb nog even. Op mijn werk zit ik nu ook extra hard door te werken omdat ik weet dat ik binnenkort minder goed zal kunnen presteren Komend weekend hebben afgesproken met mijn ouders, deze afspraak staat al een tijdje, en dan gaan we het ze vertellen, spannend! Ze weten niet dat we alweer voor een kindje wilden gaan proberen (was deze keer ook wel écht heel snel raak) dus ze zullen echt zoooo blij verrast zijn! Verder weet nog helemaal niemand he (behalve mijn man, zoontje en ik dan, hihi)