Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    dat is ook zo, ik maak me ook niet contant zorgen, maar op het moment dat de echoscopist kijkt en de eerste opslag is mooi weet je dat direct, bovendien is de kans erg klein dat het niet goed is, we houden het in ons achterhoofd, maar zijn ook erg positief.

2. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    @ les helemaal met je eens hoor ;)

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

had net mijn vk gebeld om wat te vragen over sporten, maar zelfs aan de foon is het een zakelijke, bijna kille vrouw :(
    ik dacht dat vk's altijd leuke warme mensen waren, mooi niet dus.

ben benieuwd naar de controle over anderhalve week...
    gelukkig ga ik na de verhuizing naar een andere vk toe.

4. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    zo dat is idd niet leuk voor je marieke!
    maar waarom ga je niet gelijk naar een ander?!
    lijkt mij beter, alles bij 1 pers.
    mijn vk is echt super|! super hip en spontaan,
    en een echte lachebek, ze houd wel van een grapje op z'n tijd,
    heerlijk! ik heb echt geluk met die van mij!

5. Marieke1983

omdat ik nog niet zeker weet waar ik straks woon, dadelijk moet ik wéér wisselen, dat is wel een beetje teveel van het goede. ;)

en ik zeg er de volgende afspraak wel iets van, vooral omdat ze de hele afspraak heeft zitten zeuren over mijn gewicht (leuk joh, eerste keer naar de vk ;) ) ze geloofde niet dat ik sportte en zei me dat ik gezond moest GAAN eten... wie zegt dat ik dat niet allang deed?!

kan er niet wakker van liggen, maar vervelend is het wel...

6. Ff ego,

de bewoonster van mijn werk is helaas toch overleden!
    En ik heb vanacht weer nachtdienst, nog maar even kijken hoe ik me daar doorheen ga slaan!
    Ben nu al moe en dan moet ik nog tot morgen!

Iedereen met een goede echo gefeliciteerd!

Ga ff mijn werk bellen! kijken hoe het daar gaat!

7. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @ marieke, dat slaat echt nergens op,
    stuk chagarijn, nou hopen dat je snel van haar af bent.

@olleke balen van je werk, sterkte ermee! en doe het rustig aan.

ik ga even zeuren..................... ](*,)
    Heb geeeeeeeeeeen ziiiiiiin meeeeeeeeeer!
    ben dood moe....
    wie sleurt mij door het laatste uurtje en 15 min door.? :cry:

8. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Och Les meid weet hoe je je voelt, moet nog 2 uur pffffffffff. Kan ook niet meer. En daarbij rotnacht gehad want mn dochter dacht om 3 uur ineens 'ik ben wakker en wil uit bed en spelen' Pff.

Marieke nou jaaaaa zeg! Gewoon naar een ander gaan, en daarna misschien helaas nog een keer. Belachelijk zeg. Maar ik weet wel dat vk's zeker niet altijd van die vriendelijke warme mensen zijn hoor.

9. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ik heb vandaag ook echt een rotdag achter de rug... Heb nu veel om over na te denken...
    Voel me echt even :cry: nu....

Ik kom snel weer als ik me beter voel..
    Morgen lekker vrij maar dan moet ik het huis van top tot teen poetsen!

10. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Och jee mamavanyouri, dikke knuffel voor jou!

11. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    toch nisk ernstigs mama van youri!?

ja das minder als je dochter dat midden in de nacht denkt.
    Ga zo lekker naar me sistah,,,
    hoef ik vandaag niet te koken! dat scheeld.
    er staan nog restjes voor me vriend is de koelkast!
    ff zwangere meiden avond met zijn 2en is altijd lekker!

12. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Ollekebolleke: Veel sterkte met het verlies van je bewoonster. En ook veel sterkte met je nachtdienst.

Marieke: Dat is inderdaad niet een instelling die een verloskundige hoort te hebben. heb je nog helemaal geen idee waar je straks ga wonen? Want anders zou je inderdaad alvast een andere kunnen vinden, ze hebben best een redelijk werkgebied over het algemeen.

Mama van Youri: Sterkte met de situatie, wat die ook is. Hoop dat het niets ernstigs is. Dikke knuffel van mij in ieder geval.

Dank jullie allemaal voor de lieve berichtjes over mijn echo. Doet echt heel goed.

13. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    We zitten op pagina 400 dames! Knap van ons :D

@Keesh, ik snap wat je bedoelt, daar had ik uiteraard zelf ook aan gedacht. De afspraak is nou eenmaal voor ons gemaakt op die dag, daar heb ik zelf niet voor gekozen. En of ik nou slecht nieuws krijg op die dag of een andere, dat maakt voor het nieuws niets uit natuurlijk. Zeker hou ik er rekening mee dat er iets fout zou kunnen zijn. We hebben niet voor niks de echo in een academisch ziekenhuis omdat er hartafwijkingen in de familie zitten. Maar hoe onzeker ik ook af en toe kan zijn, ik hou toch vooral van positief denken, dus ook al is het een medische echo, dan nog heb ik er zin in om onze beeb te gaan bekijken en te horen wat het geslacht is.

Keesh, ik moet nog eventjes kwijt dat ik bij jou berichtjes steeds een beetje het gevoel krijg dat je ons ziet als een paar zwangere domme dozen die af en toe met beide benen op de grond gezet moeten worden.... Maar joh, ik ben hoogopgeleid, de hormonale invloed valt reuze mee en ik weet precies waar ik mee bezig ben hoor :(

14. Marieke1983

dikke knuffel voor jou mama van youri, ook aan jou ollekebolleke!

fijn dat ik even mocht klagen over mijn vk :D het loopt wel los, ik ga er nog maar 1 of 2 x heen en ben zelf ook niet op mijn mond gevallen ;)

15. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Marieke, ik vind jou vk ook echt heel stom. Hopelijk vind je gauw een leukere/betere!

Sterkte voor iedereen die nog misselijk is, die zich K voelt en die geen zin meer heeft om te werken. Hou vol! Het word vanzelf augustus.. :)

16. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ha, liefie, dan klagen we vast weer dat we het zooo zat zijn dat zwanger zijn :) De komende 3 maanden worden klachtenvrij zeggen ze.

17. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    Yes mensen.

Ik ga naar huis.
    ben er klaar mee,
    mag zelf me tijden indelen,
    dus vind het wel prima voor vandaag.
    sterkte nog iedereen die nog even moet.
    @ liefie ik vind dat goed gezegt ;)
    Wij zijn zwanger niet dom.

liefs mij tot morgen~!

18. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Moet het ff kwijt dames... vandaag geluisterd met de angelsound en het hartje van de beeb gehoord WOW :confused: had het totaal niet verwacht maar echt super...!

Liefs Nelleke

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mary, welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap!

@Nenci, fijn dat je een goede regeling hebt kunnen treffen zeg op je werk.
    Weer een zorg minder!

@Ollekebolleke, goed zeg dat je een leuke babykamer hebt gevonden!
    Hoe ziet ie er uit?

@Nicioloo, mooi dat je het hartje were hebt gehoord.
    Mooi dat de honden zich gedragen hebben ;)

@Brejes, gefeliciteerd met je zwangerschap!

@Linnie, fijn ook een goede echo voor jou!

@Sweepy, prachtig eechofoto's zeg!

@Liefie, lekker hoor zo''n vrije dag. Succes met het schilderen van de zolder en de interne verhuizing! daarna lekker aan de babykamer beginnen.
    Leuk vooruitzicht toch!
    En wat goed gepland... de echo op je trouwdag :)

@melisa, gelukkig.... nog een medespuger. Hier is het ook echt nog niet over hoor. Zeker 's middags en 's avonds is het prijs hier. Kom op he, nog maar een paar weken !

@marieke, balen zeg dat je zo;n koele vk hebt. Dan is het inderdaad wel een geluk dat je gaat verhuizen!

Zo, ik ben weer bijgelezen. Gisteren weinig tijd gehad ivm oudergesprekken op school.
    Gelukkig is alles goed gegaan en was ik niet al te misselijk.
    Nu morgen nog de overige gesprekken en dan is het weer klaar.

Vandaag ben ik overigens wel heel erg misselijk.
    Echt een slechte dag. :(
    Ik heb wel lekker vrij gehad vandaag, dus heb het rustig aan gedaan!

Groetjes, Hanna

20. keesh

keesh Lid

18 dec 2008
    14
    0
    1
    Pff, had je ook zo gereageerd als mijn vrouw dit had geplaatst? (Zij had dezelfde gedachte, maar ik was haar voor)..

Ik wilde alleen maar aangeven dat een 20 weken echo ook een medisch iets is wat ernstige consequenties kan hebben waardoor je trouwdag ook nog wel een wrange smaak kan gaan krijgen..

En afgaand op de vele berichten op diverse fora over de 20 weken echo en geen woord over de mogelijke implicaties vraag ik me toch wel een beetje af of iedereen dat wel weet, en een 20 weken echo niet allemaal maar ziet als weer een moment om hun kindje te zien..

Maargoed, of iedereen (hier) dat weet is ook wel moeilijk om door te krijgen omdat iedereen hier alleen maar blije berichten wilt lezen zoals bij een eerdere discussie door iemand werd geschreven....

Ik zie een forum toch meer als een informatief iets, maarjaaaaaaaa

(humm... en mijn vrouw vond mijn initieele reactie nog zelfs wel lief overkomen........)

Deel Deze Pagina