Hoi hoi, Dankjullie voor alle knuffels! Het is niks ernstigs hoor... Zit er gewoon ff beetje doorheen, dingen op het werk gebeurd enzo. Maar komt wel weer goed.
Misschien moet je dan ook eens gewoon gezellig meekletsen met ons, in plaats van alleen maar reageren op een "vervelende" manier Natuurlijk is een forum ook een informatief iets, maar het forum is groot genoeg en daar kunnen we dan ook genoeg info afhalen. Op dit stukje forum gaat het inderdaad merendeel over leuke dingen, maar dat komt misschien omdat we zwanger zijn en graag een leuke gezellige tijd willen hebben (met elkaar)
Tsja, Sorry hoor dames ik niet met grote oogkleppen hier kan rondhangen zoals jullie.. Bij deze mijn laatste bericht hier, ik (we) gaan wel naar een forum waar wel gewoon gesproken kan worden en niet alleen neurotisch blije berichten gepost worden...
als ik met mijn vriendinnen praat praat ik toch ook allleen over de leuke dingen, af en teo mijn zorgen maar merendeels over hoed geweldig ik het vind om zwanger te zijn, dat ik niet kan wachten op mijn baby en over babykamer dingen. Zo zie ik deze forum ook, ik praat met mijn forumvriendinnen die zwanger zijn net als ik die zich kunnen verplaatsen in mij en hetzelfde denken als ik. Ik ben het wel eens met wat er gezegd wordt, je komt meestal met een les of iets, als of wij iets moeten leren of even op de feiten gedrukt moeten worden. Ik vind hte leuk als je mee praat maar kun je dat doen uit oogpunt van enthousiaste vader?
Hey meiden, Zo het was weer even flink bijlezen haha Sweepy Gaaf zeg om een echo van een tweeling te zien! Ollekebolleke Gecondoleerd en veel sterkte gewenst meid! Marieke1983 Nee hier nog geen last van lekkende borsten Is het vervelend, of valt dat wel mee? Irritant ook dat je VK zo'n kille vrouw is Hopelijk vindt je snel een andere leuke VK! Ninita Even een dikke knuff voor jou enne...jij komt er wel hoor samen met je kindje....met of zonder "vriendje" Miekiepluis Is je vriendin ondertussen al bevallen? Kanellie Wat gaaf dat je het hartje hebt gehoord!!! De rest Hoe is het met jullie? ========= Hier gaat alles goed....morgen weer een echo en de nekplooimeting...spannend! Als alles goed is (tuurlijk is alles goed ) gaan we daarna kijken bij Babypark in Gouda...lekker rondneuzen en voor het eerst iets kopen voor de beeb
oogkleppen? oooow nou meiden we moeten ons alleen maar bezig houden met zorgen of alles wel goed gaat, geniet maar niet hoor! Ik vind het een beledigend en denigrerend bericht, en ben blij dat je idd een ander forum zoekt!
Denk dat het gewoon ligt aan de manier hoe je berichten overkomen Keesh... Je zult het zeker niet slecht bedoelen! Verder ben ik het er wel mee eens dat het vooral hier gezellig moet zijn, lekker met elkaar over de zwangerscap kletsen. Over de leuke dingen maar ook af en toe over de minder leuke dingen, dan kunnen we elkaar steunen. Maar het heeft gewoon geen zin om je nu al druk te gaan maken of de 20 weken echo misschien slecht gaat zijn... We proberen gewoon lekker te genieten ervan
Joh schei toch uit....je hebt hier zelf tot nu toe alleen maar commentaar geleverd Hier wordt normaal gepraat, leuke en minder leuke dingen....beetje raar dat jij dan alleen minder leuke dingen verteld/zegt en ons verwijt dat we oogkleppen op hebben Tot (nooit meer) ziens
Ginny, jullie hebben een leuke dag voor de boeg morgen! Eerst lekker naar de kleine kijken en dan shoppen! Super, geniet er maar lekker van!
@Linnie, gefeliciteerd met je mooie echo, lekker gevoel hé? @sweepie, wat een prachtige foto's van je kleintjes! Blijft toch byzonder hoor, twee! @Marieke, wat naar dat je verloskundige zo zit te zeuren. Daar zit je toch zeker niet op te wachten? en zeker niet als je voor het eerst gaat. Gelukkig kun je straks naar een ander en die is vast veel leuker! @Mama van Youri, doe het lekker rustig aan meid! Hier een dikke knuffel van miJ! Hier gaat alles nog steeds goed, ik merk echt weinig van het zwanger zijn. Vandaag heb ik een soll. Gesprek gehad, ging op zich goed, maar heb nog niet verteld dat ik zwanger ben natuurlijk. Ze willen nu dat ik volgende week ofzo een presentatie ga geven en als ik daarna nog doorben, dan vertel ik dan wel dat ik zwanger ben. "Gelukkig" zie je nog bijna niks. Al hoop ik dat dat niet lang meer gaat duren. Verder zijn we druk met een huisje bezig. We hebben vandaag een bod gedaan en hebbben ook al bericht terug van de andere partij. Ik durf nog niet te zeggen of het gaat lukken want we liggen nog behoorlijk ver uit elkaar. Naja, even afwachten, maar het is wel rete-spannend hoor! Liefs, Wup
Haai meiden Het is even geeden dat ik ben geweest, heb het superdruk zeg. verder gaat alles goed, voel me ook goed hoor. Alleen mijn buik wordt al dik zeg! iedereen vraagt ook of ik niet verder ben of dat het er geen 2 zijn.....De echo liet maar 1 zien. Ja heb wel aanleg voor een buikje, brede heupen enzo maar echt dik ben ik niet...weeg 65kg ( 5kg aangekomen tijdens zwangerschap) Het is mijn 1e nog maar...maakt me wat onzeker.... Zijn er meer meiden die dit hebben? Ginny wil je heel veel suc6 wensen morgen. Liefie wat leuk zeg je 20 weken echo op je trouwdag. Tuurlijk weten wij allemaal dat het ook een screeningsecho is en dat het ook is om te zien of alles goed is en gezond is met het kindje.... Echt waar ik kreeg effe het DUH! Gevoel bij Keesh zijn bericht! Ben het met alle meiden eens die hier wat over gezegd hebben..... vorige ker was het het roken en nu dit...naja iig Meiden met goede echo's gefeliciteerd...... liefs ink,
meiden ben het met jullie allemaal eens wat keesh betreft als je zijn berichten terug leest is het ook allemaal negatief ! dus beter dat jullie opzoek gaan naar een ander forum kun je kijken of ze er daar wel van gediend zijn
Na enkele dagen hier niet geweest te zijn denk ik dat het nu wel een extra lang bericht zal worden. Gusam: Ik zie dat je ondertussen terug zwanger bent, ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat jij over x-aantal maanden je kleintje in je armen mag houden. Rianne: dat is inderdaat niet bepaald vriendelijk van die vrouw om helelmaal niets te zeggen. Ik vind het zelf achterbaks overkomen zo van 'hihi straks schrijf ik lekker een bon voor je' Marieke1983: voor de moment lekken mijn borstenw nog niet en ik hoop dat het nog een tijdje zo blijft. Waar ik wel last van heb is dat er volgens mij vuil in mijn tepels zit, of toch iets degelijk. Als ik mij ' s morgens gedocht hebt dan zit er tegen de middag alweer iets in. Wat het is, is mij een raadsel. cjpt: Ik was enorm aan het twijfelen om een angelsound te kopen, we hebben nu beslist om het niet te doen gewoon door het feit dat wanneer je het hartje niet hoort, je in de stress schiet en dat is niet bepaald de bedoeling. Maar ik kan wel geloven dat jullie het verveelend vinden dat je de kleine maar niet te pakken krijgt. Sweepy: zojuist je echo eventjes bekeken, wat grappig dat ze op dat moment in elkaar liggen. Blijkbaar hebben ze het daar lekker knus bij elkaar. Alice: we zijn inderdaad met een grote groep en het blijft ook voor mij moeilijk om iedereen uit elkaar te houden. Dit weekend heb ik mijn eerste zwangerschapkleren gekocht, ik ben redelijk slank met als gevolg als ik gegeten heb dat mijn broek echt wel superstrak zit waardoor hij pijn doet. Nu een mooie positiebroek gekocht in het zwart met bijpassende t-shirt. Kan ik nu al eventjes mee door. Dit weekend was het heel hectisch, iedereen op de hoogte gebracht. Ik wou aan mensen die ik goed kende persoonlijk op de hoogte brengen met als gevolg...veel werk. De meeste mensen wete het nu en ik moet zeggen dat ze positief reageren. Vandaag de hele dag school gehad, dit ging wonderwel goed, het zijn gelukkig de laatste lessen waardoor het wel haalbaar lijkt. Liefs Stephanie
@alle meiden die nog wel misselijk zijn: nog even dorbijten! We krijgen er wat moois voor terug he. Maar ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben die er nog last van heeft. En wat betreft Kees, jammer dat een man zo negatief kan zijn over ons vrouwen. Ik hoop dat ie bij een ander forum meer zijn ei kwijt kan. Ik ben er wel klaar mee (wij noemen dat thuis een azijnpisser). Iedereen een fijne avond en tot morgen!
@Wup, solliciteren... spannend zeg! En dan ook nog aan het bieden op een huis. Hopelijk lukt het allemaal! @Melisa, hahahaha azijnpisser @Stephanie, leuk dat de meesten positief reageerden. En... zit de nieuwe broek lekker? Ik ga nog even bankhangen met manlief en een boekje. Fijne avond en tot morgen! Groetjes, Hanna
Even een reactie van mijn kant op de situatie. Ik vind dat iedereen hier welkom is op het forum zolang en op een normale manier met elkaar 'gesproken' word. En dat we het alleen over leuke dingen hebben ben ik absoluut niet mee eens. Er is ook zeer uitgebreid en serieus gesproken over nekplooimetingen, miskramen ed. Het is niet alleen maar een zweverig forum. Maar het is wel zo gezellig dat ook de positieve dingen gepost worden, en niet alleen maar negatieve dingen. En ook de manier waarop dingen verteld/gepost worden zegt ook heel veel. En het maakt wat dat betreft echt niet uit of het een man of een vrouw is. Ik vind het op zich wel leuk om een inbreng te hebben van een man om te weten hoe zij de zwangerschap ervaren. Rekening houden met elkaar is wel zo gezellig en daar hebben we allemaal wat aan en leren we elkaar een beetje kennen. En inderdaad willen we het forum gezellig houden en elkaar in waarde laten. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn echo foto's. Inkerbell: fijn dat je echo goed was. en het is nu eenmaal zo dat de een sneller 'dikker' wordt dan de ander. Wup: spannend hoor, een nieuwe baan en een nieuw huis als alles meezit.
Hey, Wat hebben jullie veel gekletst zeg! Zo kan ik het nooit allemaal onthouden! De echo foto's van de twins zien er echt mooi uit! Vindt het wel heel bijzonder hoor 2 baby's in je buik! @Stephanie, ik heb wel een angelsound en als je het hartje niet hoort moet je gewoon denken, hij is even verstopt en niet gaan stressen. Ik kon hem eergister ook niet vinden maar gister wel. En gewoon niet te vaak proberen. Maarja als je hem niet hebt kan je ook niet stressen Verder allemaal goede berichten, op een paar misselijke dames na... Hoop voor jullie dat het snel beter gaat! Met mij gaat het echt beter. Niet meer zo moe en helemaal niet misselijk! Heb alleen echt meer honger nu hoor! Hebben jullie dat ook? Niet in vette dingen hoor, gewoon brood, fruit avondeten maakt niet uit...gewoon honger!
@ Stephanie, ik heb er eigenlijk geen moeite mee dat ik de hartslag nog niet kan vinden. Het is weer iets om naar uit te kijken. @ het hele Keesh verhaal... ik begrijp op zich zijn reacties wel. Het komt alleen af en toe een beetje bot over omdat het vanuit het niets komt. We horen nooit iets en dan ineens: boem! Ik ben het er ook zeker niet mee eens dat we hier alleen maar over positieve dingen willen praten. Dat is echt bijna kwetsend! Dan heeft Kees ECHT niet goed meegelezen! Zeker de 1e weken met alle miskramen/bloedverlies en alle twijfels en onzekerheden... iedereen durft heel langzaam wat vertrouwen in haar lichaam te krijgen en is op het roze wolkje aan het klimmen. Mogen we ajb eindelijk even echt blij zijn dat we zwanger zijn en richting/voorbij de 12 weken gaan?! Sommigen van ons zien dat al als een HELE grote stap. En daar willen we even op een positieve manier bij stilstaan. Dat wil niet zeggen dat onze hersens a la minuut niet meer werken en we niet weten dat er iets mis kan gaan. Maar we hoeven ons er ook niet op te focussen en elkaar steeds weer bezorgd te maken. Ik denk niet dat wij ooit nog echt naief en onbezorgd door het leven zullen gaan omdat je je altijd in je achterhoofd zorgen maakt over het welzijn van je kind. Ook als het er straks is. Ik vind het jammer dat je weggaat Keesh, er is heus wel ruimte voor realistische zaken/zorgen maken, maar niet als dat het enige is dat je kunt toevoegen. Zo en nu ga ik naar bed... night y'all!
@Annie22, hier ook meer honger, ik heb 's morgens eigenlijk niet eens meer genoeg heb aan 1 boterham, terwijl ik er normaal amper 1 weg kon krijgen. En dan moet ik bijv om 10 uur echt weer wat eten.