Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    @ Anna1976, slaaptip, misschien mag je melatonine?

@ Keesh, iedereen mag zeggen wat ie wil, ook jij natuurlijk, je mag je mening geven. Ik vraag me wel af waarom ontstaat er tussen jou postings en andere toch vrij snel deze stemming...?

@ Miekiepluis, http://www.poobies.com daar heb ik bij mijn tweede zoon zelf kaartjes gemaakt, proefdruk en kaartjes waren mooi, levering was goed en alles zoals afgesproken, erg prettig dus.

@ All, volgende week vrijdag weer een echo, joepie! Schoonmoeder gaat mee, haar eerste (biologische ;)) kleinkind dus extra leuk voor haar.

2. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ iedereen die geen zin heeft om te werken vandaag: hier nog 1. Moet eerlijk zeggen dat dat eigenlijk al weken zo is. Ga elke dag met lood in mijn schoenen naar mijn werk en of ik nou zo knetterhard bezig ben de hele dag? Eigenlijk niet.

Ik denk dat het door de moeheid/lusteloosheid komt. Gisteren was ik vrij en dan heb ik ook nergens zin in en ben ik de hele dag aan het hangen. Hoop dat het snel over gaat.
    Kan me trouwens ook maar moeilijk ergens op concentreren. Ben de laatste weken een beetje druk in mijn hoofd haha

3. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Dat ken ik hoor cjpt, ik ben ook druk met van alles behalve met werk.. Erg eigenlijk! Maar goed, het gaat allemaal goed, dus baas kan niet klagen.

Sja...buikfoto.. Lief wil een foto van mijn blote buik, en dat is wel even een drempel waar ik overheen moet! Maar als de foto er is dan zet ik hem in mijn album hoor!

Marieke, dat klinkt wel alsof het té veel is dat sporten... En afvallen is op zich niet erg als je inderdaad geen dieet volgt, maar zoveel als jij zegt vind ik persoonlijk wel een beetje veel! Gewoon ff vragen aan je nieuwe verloskundige! Je moet je daar wel veilig voelen hoor, want zij gaat je sraks wel begeleiden en als je je niet fijn voelt bij haar dan voel je je tijdens je bevalling helemaal niet fijn lijkt me!

Volgende week woensdag hebben wel alweer verloskundigebezoek en gaan we hartje weer luisteren! Joepie!
    En dan de week daarop een half uurtje kijken naar de kruimel! Dan ben ik 16 weken, zou je dan al het geslacht kunnen zien? Ben zo benieuwd!

Dank jullie wel voor jullie geboortekaartje-tips! Mijn schoonvader is drukker dus die gaat het kaartje drukken, maar echt ontwerpen kan hij niet..

Ga nu weer een poging tot werken doen...

Liefs, Pluis

4. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Die kerel(keesh)heeft echt wel veel noten op zijn zangEerst werden de EX rokers aangevallen en nu dit.Ik heb het je trouwens echt kwalijk genomen dat je zei:Het is je eigen DOMME fout!dat roken!
    Nu dat het dom was weet ik ook wel hoor.Ik was toen 14jaar.MAAR,heb jij Keesh nog nooit in je leven niks gedaan,waar je later spijt van kreeg?
    NU, ik wel.Maar niemand is perfect!En je fouten inzien,is ook al heel wat.
    NB ik rook nog altijd NIET!en ben daar fier op.
    Misschien moet je je hand eens boven je hoofd leggen en kijken wie er onder zit!

5. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Eh...meiden... we maken ons hier druk met zijn allen om een kerel... 1 ding hè.. WIJ ZETTEN EEN KIND OP DE WERELD! Hij kan kletsen wat hij wil en commentaar geven op vanalles, maar DAT kan hij niet! Dus misschien moeten we hem gewoon laten voor wat hij is en ons niet meer zo druk maken? Is niet goed voor je bloeddruk enzo.. ;)

6. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Een haan in een kippehok zorgt altijd voor onrust. :)

Ik heb 27 febr een geslachtsbepaling! \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/

7. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    keesh ik denk dat jij diegene bent met oogkleppen... je zal dan vast de afgelopen weken de vele
    miskramen van meisjes hier gemist hebben... en de kwalen waar iedereen het over heeft... ben ook blij
    dat je een ander forum gaat zoeken... soms is een zwangerschap al moeilijk genoeg met twijfels dan dat jij
    die hier ook nog eens komt neergooien... c u vooral ni later!

wup ik duim voor je voor je werk en natuurlijk ook voor je huisje :)

miekiepluis je vriendin had groot gelijk! wij hebben een wiegje gekocht voor Lyana... ze heeft er amper twee maand nog niet ingelegen...
    dus was een domme aankoop!
    en wat dat kaartje betreft, gewoon op google intikken :D je vind het wel :)

Lyla gefeleciteerd met je twaalf weken :)

wat honger betreft, heb ik ook altijd :s verschrikkelijk :D moet bijna altijd wel iets hebben om te snacken :D

verder heb ik zoooooo veel spijt dat ik direct na mijn bevalling mijn zwangerschapskleding heb weggegooid...
    ik kon het echt niet meer zien :D maar jah dat was dom want nu zit ik zonder... heb wel enkele leuke t-shirts en blouses bijgehouden :D
    maar broeken... tjah we zullen wel zien :D buikje begint nu goed te groeien :)
    verder nie tal te veel te melden...

8. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hey dames,

Ben hier vandaag aan de grote schoonmaak begonnen ;) wat een werk zeg... Ben nog niet eens op de helft....

Honger, ja hier dus ook de hele dag door... Ik eet echt veel! En dan vooral slechte dingen :(

Hanna, is de misselijkheid weg? Hopelijk heeft het eten een beetje geholpen!

Marieke, rustig aan doen met het sporten... Volgens mij wil je lichaam zo aangeven dat het teveel is?

Emma, lekker shoppen! Shop ze!

Tal, idd hier ook toe aan de zomer! Maar vandaag ziet het er echt zomers uit (al word de lucht nu weer een beetje donker :() en dat doet me ook al goed.
    Veel plezier morgen bij de echo!

Lyla, gefeliciteerd met je 12 weekjes! Succes morgen!

Rianne, leuk dat schoonmoeder meegaat naar de echo.

Geen zin om te werken, dat is hier ook het geval. Maar weet niet of het door de zwangerschap komt of door de stress en gedoe op het werk...

Ben het met miekepluis eens, niet meer druk maken om Keesh!

Liz, jammer zeg van die kleding... Maar gelukkig heb je nog een paar dingen.

Alice, joepie! Dan al? Dan ben je 16 weken toch? Waar woon jij :p dan laat ik daar ook de echo doen haha. Hier doen ze het pas vanaf 17 weken en dan zou ik ook in diezelfde week als jij aan de beurt zijn maar ik heb nog niks gehoord.

9. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    @Liz0104 zonde dat je de meeste kleren hebt weggegooid gelukkig heb je nog wel wat anders moest je echt alles weer nieuw gaan kopen ;)

@mama van youri al klaar met de schoonmaak ? ;)

het is rustig hier iedereen druk bezig zeker :)

10. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Tal, ja rustig hier he!
    Ben nog niet klaar haha... ff pauze... als vriend straks thuiskomt en we de boodschappen gedaan hebben gaan we denk ik nog even samen verder ;)

11. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Mamavanyouri nee ben dan op 1 dag na 17 weken. Is op 'eigen risico'...als ze het niet kunnen zien heb ik pech en mag niet gratis nog een keer terug komen bijv.
    (www.babyinbeeld.nl)

12. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Alice? Dan ben jij toch 16 weken? Dan zou het in principe dus te zien moeten zijn? HOEI!

13. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Het is veel belangrijker hoe het kindje ervoor ligt dan hoe ver je bent zei de mevrouw aan de telefoon. Het komt voor dat ze het zelfs bij 20 weken nog niet kunnen zien omdat de beentjes bij elkaar zitten.
    Bij mn dochter zagen ze het trouwens wel bij 16 weken dus kan zeker. (zelfde bureau)

14. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    @ Pluis, kijk een ontwerp gaat het om, dan moet je bij mijn man zijn, dat is zijn beroep developer 40 uur per week en eigen bedrijfje in design van websites tot kaartjes ;) Voor vrienden van ons hebben we ook een kaartje ontworpen met hun eigen ideeën (en laten drukken maar daar heb je al iemand voor) dus als je wilt, let me know ;)

Groetjes Rianne

15. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Mama van Youri... schoonmaak?!?!?! Wat is dat?!?! Hihi, tis bij ons echt een bende. Ik kan helemaal niks meer en kan niet van vriend verwachten dat hij het bijhoud met 40 uur werken en sporten enzo.
    Heb zelf sinds 3 weken vreselijke pijn in mijn onderrug/heupen dus ik ben al blij als ik kan zitten/liggen zonder te huilen van de pijn. Dus schoonmaken zit er helemaal niet in. ;o)

Gelukkig komt mijn lieve mama volgende week een dagje bij me soppen. Tis eigenlijk mijn eer te na maar het is even niet anders helaas.

16. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Alice, ja dat klopt ook, het kindje moet er natuurlijk goed voor liggen.
    Wel spannend he!

Cjpt, oei zo'n pijn in je rug? Das niet lekker he..
    Snap dan zeker waarom je niet poetst en vriend kan idd ook niet alles doen he. Achja we zijn geen supervrouwen he, het kan niet altijd spik en spam zijn...
    Beterschap met je rug/heupen!
    (heb je het al aan de vk gemeld trouwens?)

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @mama van youri, helaas nog steeds misselijk.

Ik heb nu een lange dag, met oudergesprekken en zie er erg tegenop. Er is nu iemand niet op koemn dag GRRRRRRRRRRR, die had ook nog een dubbele tijd. Dat kanje toch niet maken? En niet afbellen he!

Vandaag wel erg lekker gewerkt. Echt heel veel gedaan. Dus wel een goed gevoel.

Morgen heb ik weer een echo. Jippie ! Ben weer erg zenuwachtig aan het worden...... Zou dat nog overgaan? wat denken jullie?

Wiegje, wij hebben een familiewieg dus die kunnen we gebruiken. Anders is het wel erg veel zonde van het geld om er een te kopen. Ze zijn zo duur he nieuw.
    Misschien eens voor wie wel een wieg wil maar een niet te dure op marktplaats kijken. Daar staan er echt een heleboel op.

Groetjes, Hanna

Groetjes, Hanna

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Alice, wat leuk dat je een geslachtsbepaling gaat laten doen. Met hoeveel weken ga je het doen?
    Ik wil dit ook graag en zo snel mogelijk :D
    Dus ik heb al gegoogled wara het bij ons in de buurt kan.

19. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Nou dat was ff iets minder gezellig :confused: natuurlijk denken we niet dat de 20 weken echo er alleen is om gezellig naar de baby te kijken... zo dom zijn we nou ook weer niet :(: :) :rolleyes: mja soms willen we inderdaad de "zorgen" wel eens vergeten en over leuke dingen praten toch :(: Jammer dat het zo moet gaan...

Liefs Nelleke

20. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    WAT GOED! Ik ga je man zeker even heel erg onthouden! Want wij willen wel iets wat een beetje lastig geloof ik... Dus ik weet je te vinden!

Liefs, Pluis

Deel Deze Pagina