@ Mama van Youri; ik heb een afwijking aan mijn rug, loop al 14 jaar bij fysio. Heb vroeger ook een corset gehad enzo. Maar goed, normaal is er prima mee te leven. Als ik regelmatig sport en overmatig stress vermijd dan heb ik niet veel pijn. Mijn pijngrens is zowiezo daardoor vrij hoog omdat je er ook aan went ergens altijd last van te hebben. Maar nu onder invloed van de hormonen slaat het echt even door. Ik heb nog nooit zo gehad dat ik van die felle pijnscheuten voel dat ik er echt niet meer van durf te bewegen enzo. Er is op dit moment niet veel aan te doen helaas. Maarja, klaag er maar zo min mogelijk over, krijg er iets moois voor terug ;o)
@ mama van youri zo dan ben je wel aan een hele grote schoonmaak bezig joh hihi ach dat is eens in de zoveel tijd ook wel is lekker maar ben benieuwd hoe het dan zal zijn als je op het eind loopt met je zwangerschap ik stond vanochtend op met spierpijn in boven benen nu nog last van is dit ook een zwangerschapskwaaltje of ? @hanna1974 nou ja zeg dat vindt ik ook niet kunnen hoor raar zeg ! dan hadden ze in iedergeval wel even kunnen afbellen wel zo netjes !
Cjpt, dat is niet niks dan he... Maar als je maar weet dat als het niet meer gaat, je hier gerust even mag komen klagen he
Zal ik en geheimpje verklappen, als je een eigen bedrijfje hebt merk je dat 9 van de 10 klanten lastig zijn hoor Nee zonder gein, je maakt me nieuwsgierig over wat je dan wilt...
@ Mama van Youri en Alice, bedankt! Tja het is even niet anders. Maar ik kan het wel hebben, ben een klein maar sterk vrouwtje haha. Gisteren zat ik na de fysio huilend in de auto en dan denk ik aan ons kleine wondertje en zonder dat ik het doorheb staat er ineens een grote smile op mijn gezicht. Komt goed!
hoi meiden iedereen met een mooie echo gefeliciteerd! de ziekenboeg beterschap! hier gaat alles ze gangtje, krijg alleen wat meer last van me banden denk ik, maar voor de rest mag ik niet klagen. en over dat hongerige gevoel ik kan ook wel van alles eten en dan heb ik het in huis en dan moet ik niet meer pfff je wordt er af entoe niet goed van. heb hier ook een hond die niet weg te slaan is bij me, overal wat ik ga doen gaat ze mee, zelfs als ik even naar de wc ga gaat ze voor de deur zitten wachtten, deed ze voor heen nooit, zal ze het merken dat ze een vriendje of vriendinnetje er bij krijgt?
@ Noa307, het schijnt inderdaad dat dieren dat kunnen merken. De kat van mijn ouders moet nooit wat van me hebben (gelukkig want ik ben allergisch voor katten ;o) maar sinds ik zwanger ben wil hij alleen nog maar bij me op schoot liggen. En mijn konijntjes laat ik wel eens in mijn slaapkamer 's avonds. Normaal springen ze gelijk van bed en gaan achter de gordijnen rennen enzo. Nu komen ze ineens regelmatig gewoon bij me liggen. Vind het wel erg lief allemaal!
Dag allemaal, vandaag heel weinig tijdgehad om rustig te lezen. Dank voor diegenen met de tips voor/tegen het slechte slapen. Zag dat iemand melatonine aanraadde, maar dat schijnt toch ook niet te mogen Ik hoop dat mijn nachtrust vanzelf iets beter gaat worden.. Momenteel spannende tijden hier. Gaan morgen een bod uitbrengen op een supermooi huis. Mijn vriend en ik zijn verliefd! Als we het huis kunnen kopen, kan ik ook gaan babyshoppen (in dit huis geen kamer over). Zin in!
Hey hey iedereen Het is een tijdje geleden, maar ik ben ontzettend misselijk geweest. Hopelijk gaat het snel beter. Jullie babbelen nogal zeg Kan bijna niet meer volgen. Aan iedereen met een goede en mooie echo proficiat. En aan alle misselijke en zieke mensen heel heel veel beterschap. @Noa: Mijn hondje wil ook altijd op mijn schoot liggen. En mijn paard die anders nogal geweldig kan zijn is nu zo braaf dat ik denk dat er iets mis is met hem @anna veel geluk morgen om een bod te doen. Hoop voor je dat het aanvaard wordt
Hallo meiden! Ik ga niet eens een reactie geven op Keesh zijn berichten maar ben het volledig met Liz eens. Geboortekaartjes, hmm heb eigenlijk nog geen idee maar vind de meeste standaardontwerpen niet zo geweldig. Schoonmaken, schiet er hier ook enorm bij in. Heb er gewoon geen zin in en kan me er ook niet toe zetten. Dit weekend misschien weer. Hanna, begrijpelijk hoor dat je weer zenuwachtig wordt, dat heeft iedereen volgens mij. Vervelend dat je nog steeds misselijk bent. Cjpt, jammer dat je het hartje nog niet hebt gevonden. En wat balen van je rug zeg! Alice, wow dat is al snel! Ik ben ook zo benieuwd! Ik had vandaag weer een echo! Pukkie was aan het ochtendgymnastieken en heeft naar me gezwaaid! Echt geweldig om te zien hoe het door mijn buik aan het stuiteren was. Volgens de meting was ik 11 weken en 1 keer 11 weken en 1 dag maar ik mag gewoon mijn eigen berekening van 10 weken en 5 dagen aanhouden dus dat doe ik ook. Vind het wel handig om in het weekend steeds een week verder te zijn. Maandag had ik bloed laten prikken en vandaag zei de VK dat mijn suiker 0,1 te hoog was. Het mag maximaal 6,1 zijn en bij mij was het 6,2. Nu moet ik morgen opnieuw laten prikken en deze keer nuchter. Als het dan nog te hoog is kan het zwangerschapssuiker zijn dus dat hoop ik maar niet... "Vriendje" gesmst dat alles goed was met Pukkie maar hij reageert niet. Wilde hem eigenlijk bellen maar ik durf niet zo goed. Hij heeft vandaag ook een pokertoernooi tot 23 uur dus waarschijnlijk heeft hij zijn telefoon niet bij de hand. Hopelijk smst die vannacht of morgenvroeg dan. Ik zal zo even de foto van de echo hier neerzetten.
ow der hebben meer beesten last van zo te horen, vindt het ook wel lief hoor van me hond, helaas wil ze ook naast me op de bank enzo en ze weeg 50 kilo dus dat is niet zo licht gewicht om even op zij te duwen haha
Ja echt zo gaaf! En het was zo bewegelijk, niet te geloven dat je dat eigenlijk nog niet kunt voelen. Bij de vorige echo twee weken geleden was het alleen nog een grijs vlekje.
@Miekiepluis, gefeliciteerd met Guusje! Hier trouwens ook weer de steken als ik te snel opsta. En joh als je een weekje zwangerschapsbroeken draagt wil je gewoon niet meer anders (voel ik daar nog een bruiloft aankomen ) Wij leggen de beeb trouwens vanaf dag 1 in zijn eigen bedje gewoon op zijn eigen kamertje. Hebben dat bij Mirthe ook gedaan en is perfect gegaan en bevallen dus gaan we weer doen @Marieke, volgende keer eens minder intensief sporten en kijken wat je lichaam dan doet. Afvallen is geen probleem je beeb pakt gewoon wat hij nodig heeft @Lyla, gefeliciteerd met de 12wk! @Cjpt, wat balen van je rug/heupen Dikke knuff @Hanna, balen dat je nog zo misselijk bent. En wat aso om met een dubbele hoeveelheid tijd gewoon niet af te bellen De zenuwen voor hartje luisteren en echo's gaat weg als je de beeb kan zelf kan voelen! @Tal, huishouden doen met zo'n buik leer je vanzelf hi hi Zie me nog zitten met mijn was voor de machine @Ninita, super dat je zo'n leuke echo heb gehad. Hoop dat het mee gaat vallen met je suikers morgen. Balen dat je "vriendje" weer in de negeermodus staat (hij weet echt niet wat hij laat lopen)
hallo deze donkere avond allemaal. Iedereen die een goede echo heeft gehad, gefeliciteerd en geniet ervan! Steken: jep die heb ik ook, ik twijfel nog steeds wel een heb namelijk ook van die menstruatie-krampen en ben dan bang dat ik weer ongi ga worden! Maar alles beter als geen gevoel! Ninita: succes met je "vriendje", dikke knuffel. Huishouden: jah daar moet ik me ook echt toe zetten, best moeilijk als je je zo moe voelt! Huisdieren: jah de hond luisterd als ik me nu erg moe voel wel heel goed en de katten komen me iedere keer in bed heel erg knuffelen, de hond (33 kg) wil ook zo gauw ik een deken pak om lekker op de bank te kruipen bij me liggen, maar dan wil zij eigenlijk het liefste wel de hele bank. De grapjas! Verder wens ik iedereen een fijne avond, ik ga zo weer werken! tot morgen ochtend!
zo, daar ben ik weer. eigenlijk wel lekker zo'n kees, kunnen we lekker onze frustraties op botvieren... waarschijnlijk doet hij het expres, kan me niet voorstellen dat je anders zo lomp bent.. leuk al die mooie echo's en trouwplannen? leuk hoor miekie en dan de huizenjacht, ik duim dat het wat gaat worden. ik ben ook zo nieuwsgierig naar wat het gaat worden, vooral omdat echt iedereen zegt dat het een meisje gaat worden, zou toch een grote grap zijn als we nog een jongen krijgen..