joepy, de uitslag van de neplooimeting was goed; kans1 op 2366! voor mijn leeftijd is de kans volgens de vk 1 op 272. Dus die 2366 is supergoed... pfffffffffff een zucht van opluchting is toch altijd weer spannend!
Hee meiden, Dinsdag naar de verloskundige geweest, hartje gehoord en de uitslagen van het bloedonderzoek waren allemaal prima. Moet alleen nog even leren om mijn rust te nemen. Ik las het al eerder maar ook ik ben ontzettend vermoeid. De werkdag is niet door te komen. Begint in de ochtend al met wakker worden, pff. Na al die nachtelijke uitstapjes om te plassen hakt je nachtrust er aardig in... Maar morgen alweer vrijdag en lekker weekend! Lees ook veel over dat het willen weten van het geslacht van de baby. Ik weet het nog niet, vriendlief wil het wel ontzettend graag weten. Goed, ik zie wel wat ik straks wil. Vanavond eens wat anders gedaan, in plaats van shoppen voor de beeb shoppen voor mijzelf. Mijn broeken zaten echt niet meer lekker dus heb er nu wat lekkere broeken bij. Wennen hoor, dat dit nu mijn kleding gaat worden. Ik ga even lekker bijlezen want tjee wat wordt er veel afgekletst, leuk!
Hoihoi, Wil jullie even laten weten dat ik nog steeds on eath ben. Heb thuis geen pc... snik doe dus alles op mn werk. Fijn al die goeie berichten de laatste tijd! En iedereen met een goeie echo GEFELICITEERD! Heb vandaag mijn eerste positie kleding gekocht, het klinkt allemaal erg vroeg maar het toch ecfht al een buikje.. Hoe zit het met jullie? Liefs Diana
Hey meiden, Ego bericht: Vriendinnetje kwam gisteravond met haar angel sounds bij mij en ik hoorde onze kruimel duidelijk. Hij zwom wel telkens weer weg maar ik kon hem telkens weer vinden! Was er zo blij mee! einde ego bericht liefs
Hey dames, @ alle dames, veel plezier met alle echo's het blijft zooooooo bijzonder! Verder ook even een kort ego berichtje van mijn kant, jullie babbelen zo snel kan het niet bijhouden Heel de week nog naween van de griep gehad en ook weer erg misselijk geweest en veel gespuugd! Dacht toch echt dat ik er vanaf was..... nou zal binnenkort wel over zijn! Joepie vandaag de 12 weken bereikt, de eerste mijlpaal is binnen! Liefs Isolde
Hey meiden, ook hier spreekt een supertrotse mama in spé Het spreekuur liep zo'n 20 minuten uit, maar dat mocht de pret niet drukken. Zodra de echo begon zag ik ons ukkie al zwaaien naar paps en mams Tis ook echt een kind van ons....ze kreeg hem/haar er niet goed op om de meting te kunnen doen dus dat duurde even....ik moest ook even flink met m'n buik (en kont) schudden en zelfs dat hielp maar een beetje haha We hebben dus erg lang naar ons kleintje kunnen kijken en het was geweldig...zwaaien met de armpjes en beentjes en koppeltje duikelen! Ook hebben we nu eindelijk het hartje gehoord...wat een heerlijk geluid is dat zeg Na flink drukken en draaien is het dan toch gelukt om de nekplooi te meten en de uitslag is heel erg goed.... 1 : 11.600 Verder ligt ons ukkie precies op schema...meting kwam ook uit op 12w3d en hij/zij is ruim 6 cm lang! Daarna zijn we naar Babypark in Gouda gereden en we hebben al een heel mooi kamertje gezien en ook een leuke kinderwagen. En we hebben al een paar hele leuke dingetjes gekocht, waaronder een paar kleertjes, grote knuffelbeer, kruikenzak en nog veel meer Er rest mij/ons nu niets anders als GENIETEN van dat mooie wondertje dat groeit in mijn buik....tis echt héél bijzonder
Heb mooie echo en buikje voorbij zien komen. Leuk! @ Miekiepluis: wat leuk dat jullie misschien gaan trouwen. @sporten: ik werd gisteren met licht in mijn hoofd en ben toen voor de zekerheid gestopt. Ik denk toch dat heel intensief sporten nu niet meer voor iedereen zo goed gaat. Ik doe het de volgende keer in eider geval rustiger aan! Morgen de echo: spannend...
@Ninita & Ginny: Feli met de mooie echo's! @Jingi: fijn dat de kansberekening zo goed is! En verder hou ik het kort want ik wil slapen Heb wel bijgelezen maarja dan is het gelijk al weer laat he Hier vandaag ook echo gehad. Officieel nu 11 weken rond (zag alleen net dat mijn nieuwe banner met 20 augustus al 11wk1dg aangeeft, raar hoor) maarja op 1 dagje komt het niet aan zullen we maar zeggen. Was een hele korte (we zijn maar 5 minuten binnen geweest geloof ik) echo maar zoo mooi, hartje gehoord, beentjes, armpjes echt alles zag er zo lief uit en even spartelen toen ze net begon. Dus hier ben ik op een wolkje gekropen vandaag. Enne plaatjes staan in mijn album! Welterusten allemaal
Hoi meiden! Kom weer eens even gluren om te zien hoe het met jullie gaat. Fijn om te lezen dat er allemaal mooie echo's zijn en de hartjes flink te keer gaan. Mijn menstruatie na mijn miskraam zit er eindelijk bijna op. Goed te merken dat het resten van een miskraam waren. Van de week kunnen we er weer flink tegenaan. Ik vind het wel raar ineens dat het augustus-gevoel ineens voorbij is en we nu voor een november-beeb gaan. Maarja, we blijven positief! Meiden, geniet lekker van dat heerlijke wonder in jullie buik. Hoop snel te mogen melden dat ik ook weer een wondertje in mijn buik heb.
@ Ginny: geweldig nieuws! Leuk zeg. @Annie1979: ik hoop voor jou dat het snel weer raak is en dat dan alles voorspoedig loopt!
Goedemoregn allemaal, Gelukkig het laatste werkdagje. Ik heb vannacht echt heel slecht geslapen en dat is niks voor mij. ga ik toch een beetje liggen piekeren over de echo vandaag. Stomme ik Maar goed, om half 5 ben ik hopelijk weer gerustgesteld. Monique, dank je wel voor je reactie. je hebt gelijk, daar had ik nog niet aan gedacht. Als ik je de baby voelt is het natuurlijk ook goed Vanaf hoeveel weken is dat ongeveer? Ninita, wat een prachtige echofoto's heb je zeg. Wat schattig om te zien! @Alice, mooi buikje Jingi, wat fijn dat de uitslag van de nekplooimeeting zo gunstig is. gelukkig maar! ladyDii, Ik draag al wat langer positiekleding. Kon op een gegeven moment nog maar 2 broeken aan. Omdat ik zo misselijk ben is een iets te strak zittende broek ook niet erg handig. Welpje, Fijn dat alles goed was bij de VK! Isolde, hopelijk ben je snel weer helemaal opgeknapt! Ginny, fijn dat de echo goed was. Jullie baby gaf echt een showtje weg zo te lezen Lieke, veel plezier bij je echo vandaag! Fijne dag allemaal! Groetjes, Hanna
Goedemorgen meiden, Cjtp, wat vervelend meid! Ik ken het gevoel hoor, heb ook al jaren chronische rugpijn, en wonder boven wonder heb ik er sinds ik zwanger ben veel minder last van. Ik stuur je een dikke knuffel! Hanna: Ik hoop dat je gesprekken zijn mee gevallen.. Ik heb ze a.s. maandag en dinsdag. Inderdaad erg aso dat mensen niet op komen dagen... Anna: Ik duim voor je hoor! Spannend! Rianne: Hihi,...nou, dat scheelt dan, dan durf ik ook wel lastig te zijn.. Een hele goede vriend van ons is grafisch ontwerper, dus misschien dat hij ook wel iets voor ons kan betekenen. Even kort, mijn lief noemt mij zijn puzzelstukje om elke reden die je daarvoor kunt bedenken... Wij hebben dus ook een naambordje als puzzelstukje, een wall of fame ( allemaal foto's van familieleden en vakanties die wij samen hebben ondernomen..) met alleen maar fotolijstjes in de vorm van puzzelstukjes...Kortom, wij willen in ons babykaartje ook iets verwerken met een puzzelstukje.. Maar wat en hoe weten we eigenlijk nog niet. We zijn zelfs weer aan het twijfelen over een naam voor een meisje waarvan we dachten dat we er uit waren! Ben dus erg blij dat we nog ff hebben! Ninita: Zwangerschapssuiker, dat hoop ik ook niet voor je! Wel fijn dat je Pukkie ( schattig!) het zo goed doet! Noa: Mijn katten komen ook nu elke keer 'melken' op mijn buik.. Heel grappig.. Monique: Een bruiloft... ...hoezo? Hihi... Het zou ZO leuk zijn... Conijn Da's niet ego..Da's gaaf! Annie: Ik hoop je gauw weer te horen dat het gelukt is! Ik hoop het voor je meid! Hier gaat alles zo zijn gangetje.. Ik heb sinds vannacht een hoofd vol snot, dus dat is een beetje jammer.. Voel me ook behoorlijk gammel! Vanochtend ook ineens weer kokhalsen, maar daar bleef het bij gelukkig.. Over babybuiken gesproken.. Het begint wel een beetje te bollen inderdaad, mijn lief ligt 's ochtends nog in zijn bed als ik onder de douche vandaan kom ( hij kan op de fiets en ik moet al 25 minuten rijden...) en nu zegt hij al 4 dagen "Hallo mooie babybuik..." en dan doet hij zijn lippen tegen mijn buik en dan zegt hij: "Hallo baby!" Dus ik geloof wel dat het te zien is! Hihi! Maar kan nog steeds eigen broeken aan! Eh...3 ervan in ieder geval... Nou, nu ga ik hopen dat deze dag echt heel snel voorbij gaat.. Fijne dag allemaal! Liefs, Pluis
Goedemorgen meiden. Ik heb er even globaal over heen gelezen, beetje koppijn vandaar, @hanna, veel plezier vandaag met de echo. hier gaat het wel oke, gister een emotione dag, gtst was echt te erg, huilen! niet normaal hahah heb ik normaal nooit. vandaag erg moe, hoofdpijn, en zeurend gevoel in me onderbuik. en moet de hele dag werken. gelukkig de laatste dag, dinsdag hebben wij eindelijk dan ook een echo! heb er zin in. liefs mij
Goede morgen allemaal, ik heb alles wel gelezen, maar er is bar weinig blijven hangen. Iedereen met een echo gefeliciteerd en iedereen die vandaag een echo krijgt veel plezier en wel zwaaien he! Ben bek af heb nachtdienst gehad en helaas is er wat gezeur op mijn werk, wat betreft het feit dat ik aan een oud-collega heb verteld dat die bewoner was overleden. Naar de verhalen krijgt diegene die dat heeft verteld op staande voet ontslag, ik persoonlijk vind dat persoonlijk wel een hele heftige maatregel, maarja mochten de verhalen kloppen dan........ ben ik de pineut! IK heb dus de hele nacht al in de rats gezeten en nu moet ik zo naar bed en hoop ik dat ik nog slapen kan ook! Ik hoop zo dat het mee valt en dat ik mag blijven! Nou ik ga mijn bed maar eens opzoeken!
jeetje olle. das wel heel erg overdreven vind ik.... nou maar hopen dat het allemaal mee valt. het is toch geen beroeps geheim dat er iemand is overleden, komt toch ook in de krant te staan!? snap de ophef niet helemaal. maar iedergeval sterte en succes er mee. en slaap lekker voor nu. liefs
@ olle, wat een overdreven reactie van je werk. Maar 1 geluk, als het goed is mogen ze je niet ontslaan. Vind de reden alleen al een beetje overtrokken. precies wat les zegt: het komt toch ook in de krant te staan? Ben alweer 1.5 uur op mn werk, maar heb nog niet veel gedaan...kan niet echt de moed opbrengen ben gewoon echt toe aan weekend...en vooral aan rust. We hebben gister eindelijk onze nieuwe bank gekregen, we hadden hem in november al besteld..hihi Dus kan lekker het hele weekend bankhangen..hihi voor de meiden die vandaag een echo hebben: veel plezier en geniet er van! fijne dag allemaal. Liefs
@Alice, mooi buikje! @Jingi fijn dat de nekplooimeting zo goed was. @LadyDii, ik draag gewoon lekker mijn zwangerschapsbroeken, heb ze toch nog liggen en zit gewoon prettiger als ik zit dus waarom dan niet @Conijn, fijn dat je hartje heb kunnen vinden! @Isolde, gefeliciteerd met de 12 wk @Ginny, hi hi er praat een verliefde mams Super dat het zo leuk was en hele mooie uitslag! @Sanell, ook een goede echo, super! @Annie, fijn dat je lichaam alles schoon heeft gemaakt, hoop dat je snel weer zwanger bent! @Hanna, vorige keer had ik het rond 17/18 wk, maar het is dan geen schoppen dus je twijfelt eraan. Echt schoppen had ik rond 20 wk. Normaal is rond 20 wk en bij VK moet het rond 24wk er zijn. Je kon het bij mij trouwens niet alleen voelen maar ook zien aan de buitenkant, dat was zo geweldig! @Miekiepluis, wil vriendje niet trouwen? Ik merkte aan je verhaal dat er bij jou idd iets zat @Ollekebolleke, waarom zou je niet mogen vertellen dan dat die bewoonster is overleden? Is toch gewoon een feit? Om je daarom te ontslaan zou echt belachelijk zijn Hier begint de misselijkheid echt weg te trekken! Heb meer goede uren op een dag dan misselijke uren. Merk ook dat je daardoor jezelf ook weer beter in je vel voelt zitten en meer zin heb om dingen te doen.