@ hanna: jij ook veel plezier! @ollekebolleke: inderdaad erg overdreven. Ik hoop dat het uiteindelijk allemaal meevalt. Heeft dat met privacy te maken?
ollebolleke, ik hoop voor je dat het meevalt! Vind het ook een erg overdreven reactie.. :S Degenen die nog een zware werkdag voor de boeg hebben.. nog even volhouden! Bijna weekend Mensen met goede echos, super! Is toch weer een hele geruststelling. Ik hou het kort hoor, ben weer heel erg misselijk :S word er gek van. Ik heb gister ook een positiebroek gekocht, ben er zoo blij mee. Was wel een beetje duur maar ja je hebt het toch nodig? Ik hoef gelukkig vanavond pas te werken, dus hopen dat de misselijkheid over is dan. fijne dag allemaal, en degenen met echos, heel veel plezier! ben benieuwd naar de fotos
oja als jullie op zoek zijn naar mooie positiekleding kan ik je deze winkel echt aanraden: z.e.i. Lifestyle Zit in Heerenveen en in groningen. Ze hebben ook een site trouwens.
Goede morgen allen. Ik ben voor het eerst niet misselijk. Heb van mijn zus een tabletje geprobeerd die zij ook slikt tegen de misselijkheid en braken (is nu 5 maanden zwanger) en ze werken als een trein! Ben er zo blij mee. Ga maandag de huisarts bellen of ik ze op recept mag hebben, want die emesafene werkt voor geen meter. Dit heet Cyclizine. Mooi spul al zeg ik het zelf . Ben benieuwd wanneer mijn buikje eens gaat komen hoor. Al die meiden met positiebroeken... Nu ben ik niet de slankste dus daarom zul je het bij mij nog wel niet zien.
Hee meiden... Heb weer alles gelezen...pfff...wat een werk haha! Fijn dat het met de meeste hel goed gaat. De positieve verhalen overheersen in ieder geval! SUPER! Ik ben al weer opgeknapt na mijn ongeluk. Kan alweer redelijk normaal lopen en ben ook weer lekker aan het werk. Afgelopen woensdag weer een echo gehad. Deze keer een gewone buikecho. Moesten hard drukken wilden ze duidelijk beeld krijgen. Blijkt dat mijn baarmoeder zich goed verstopt. Maar kan geen kwaad. Heb een gekantelde baarmoeder...vandaar dat hij meer naar achteren ligt. Telling kwam woensdag uit op 12 weken en 5 dagen en meting op 13 weken! Ik zal ze ff plaatsen... Vanmiddag ga ik op kraamvisite en daarna waarscheinlijk effe shoppen ij de babydump. Effe kijken voor een nieuwe broek denk ik...
hoi meiden iedereen met de mooie echo's gefeliciteerd ze zagen der leuk en mooi uit hoor! de gene die nog een echo gaan krijgen vandaag succes en er lekker van genieten. hier gaat alles ze gangtje,broeken worden wel wat krapper, vanmorgen moest ik gewoon op me bed gaan liggen om me favo spijkerbroek aan te krijgen, ik kon der wel om lachen hahaha. @ollkebollke ik kan iemand die heb ook in zo situatie gezeten en die had ook tijdelijk contract had jij toch ook? en die werd niet verlengd om de reden vondt ik ook heel raar maarja ligt dus echt aan de instelling waar je werkt.
Hoi meiden, Monique: Vriendlief wilde inderdaad niet trouwen. Is vroeger een keer bijna getrouwd geweest en heeft dit 5 weken voor de datum afgezegd. Hij trouwde omdat zijn broer er een zooitje van maakte en hij dacht toen bij zichzelf:"Laat ik het dan gewoon wel goed regelen..." Hij heeft haar toen wel ten huwelijk gevraagd..Dat knaagt wel een beetje moet ik eerlijk zeggen. Maar toen ik mijn verhaal deed ( heel lang en niet op te schrijven...) zei hij dat hij daar ook wel aan had gedacht, aan trouwen.. Dus wie weet! Ik bedoel, ik vind hem ongeacht of we trouwen de allerliefste, maar het zou vooral zo handig zijn en voor mijn gevoel zou het dan toch helemaal kloppen... Maar goed, ik ga er niet vanuit, want dan moet dat wel binnen nu een maand gebeuren want anders kunnen we het denk ik wel vergeten qua tijdsplanning.. We willen dan op maandagochtend ( gratis..) trouwen en dan daarna foto's maken ( dat dan wel...hihi) en dan bij ons thuis een lekkere lunch aanbieden en dan is het ook goed voor ons. Dan doen we als we 5 jaar getrouwd zijn een echt knalfeest! Wat een verhaal zeg...poeh! Ik moet ff weer gallen hoor... Waarom heb ik het gevoel dat ik sinds ik zwanger ben een soort publiek bezit? En vindt iedereen dat zij weet hoe ik me nu zou behoren te voelen? GRRRR! Vanochtend weer van die ouders.. Ik kreeg een cadeautje en ik pakte dat uit. Ben snotverkouden dus ik haalde terwijl ik het uitpakte mijn neus op.. Zegt 1 van die moeders:"NIet huilen hoor!" Waarop ik antwoord:"Nou, hier hoef ik niet om te huilen hoor, zo ben ik niet.." Direct 6 moeders er overheen:"Nou, dat komt nog we hoor! We spreken je nog wel" en meer van dit soort dingen.. Het zal allemaal vast wel, maar dring JOUW zwangerschap niet zo aan mij op! En ik weet het...ik moet me hier niet zo door laten opfokken, maar ik wil zo graag zelf ontdekken hoe ik ben als zwangere, en niet me dingen laten aanpraten door anderen. Snappen jullie het nog? Ik begon al helemaal aan mezelf te twijfelen, omdat ik me nog niet echt "Hemelhoogjuichend"voel, maar me vooral nog heel gek en onzeker voel. Want dat schijn je blijkbaar te MOETEN voelen als je ín je 4e maand komt.. Gedoe! Zo, sorry hoor...Moest het ff kwijt..Dank jullie wel voor het lezen... Ga nu stil in een hoekje zitten en wachten tot deze dwarse bui weer over is... Liefs, Pluis
Goedemorgen meiden! Wat gebeurt er toch veel. Ik zie steeds meer dames die de 12 weken grens passeren, dat is mooi! Het wordt steeds echter. Verder zie ik vaker het woord trouwen. Wij hebben ook besloten om te gaan trouwen. Wisten al wel dat we het wilden, maar niet wanneer. Nu ik zo snel zwanger was én we ook nog een huis gaan kopen is de tijd echter ineens wat kort We gaan vanmiddag in ondertrouw bij burgerzaken en dan kunnen we de komende weken beslissen wanneer we elkaar precies het jawoord gaan geven. Doen het niet té uitgebreid, zeker niet als we ook dat huis nog kunnen kopen. Wordt een beetje teveel.. Ik wil juist liever niet té lang wachten met trouwen in verband met het toch wel zwaarder worden van de zwangerschap over een paar maanden. Zag Pluis, dat jij juist wilde trouwen met dikke buik. Ben je niet bang dat je ook erg moe bent dan op dé dag? Vandaag verder heel spannend in verband met uitbrengen bod! Hoop dat we in onderhandeling komen.. Leuk om alle echo's te zien. Mijn vriend heeft gisteren tijdens zijn dienst weer een 'pretecho' gemaakt. Blijft zo mooi: het is al echt een mensje.. Buikje begint te komen, vind het echter zelf nog meer op een extra vetkwab lijken dan op een mooie zwangerschapsbuik (vriend is het daar niet mee eens).
@ Pluis: snap het ambigue gevoel van je vriend wel. Maar jouw gevoel ook. Alles dubbbel regelen is niet relaxed (en duur). Maar als de plannen nu al zo concreet zijn, dan komt het denk ik wel goed... En over dat publiek bezit: ik moet zeggen dat ik er eerlijk gezegd ook wel een beetje van geniet. Normaal wil ik het niet zo hebben over hoe ik me voel (lichamelijk dan), maar nu is het alsof ik een goede reden heb om er eens over uit te wijden Voel me wel speciaal als zwangere, normaal vind ik dat niet fijn, maar nu eigenlijk best wel...En al die tips, ach. Neem alles niet te serieus. Ik zit ook niet elk moment op een roze wolk en iedereen roept maar: je moet wel genieten! Maar als ik dan weer een nacht nauwelijks geslapen heb en bijna slapend op mijn werk zit, vraag ik me af wat er te genieten valt...
Mooie echo's allemaal zeg. Ik ben ook blij dat ik de 12 weken grens nu ben gepasseerd. Ik hoorde gisteren ook voor het eerst het hartje met de angelsounds. Helaas kon ik het 's avonds toen mijn vriend meeluisterde niet meer vinden
Hey meiden. Nou gaat goed hier he! ik ben super druk hier op me werk. maar af en toe doe ik toch even tussen door kijken. wat ik zo grappig vond is kanela, IK HEB OOK EEN GEKANTELDE BAARMOEDER. het blijkt dat dat maar bij 1/3 van de vrouwen voor komt, dus das appart. ik heb aankomende dinsdag me eerste echo. dus ben benieuwd of ze bij mij dan ook zo hard moeten drukken. veder niet veel nieuws. ga weer snel aan het werk dan is de dag ook zo voorbij. ben gelukkig minder moe. lag er ook al om half 10 in gisteravond en had gister middag een middagje vrij ! heerlijk/
Halloo meiden, ben ik alweer, wil je slapen na je nachtdienst heb je hier van die K*T buurjochie`s met een mini-bike echt wat verschrikkelijk irritant, ze rijden er dus al mee vanaf dat ik om 10 uur naar bed ging en nu dus nog steeds, mag ik ze afschieten?!?! Ga zo mijn baas maar eens bellen. Die oud-collega was er inderdaad al achter gekomen via hyves en jah het zal ook wel in de kranten staan, dus dan had ze het ook geweten. Ik snap het hele gebeuren ook niet helemaal. Iedereen met een echo gefelicteerd!
@ olle, als je oud collega er via hyves al achter gekomen was, waar maken ze zich op je werk dan druk over... Je hebt het iig niet rechtstreeks gezegd....weer een pluspunt voor jou. meiden, hoe krijgen jullie die echo`s toch zo duidelijk in beeld? mij lukt het niet. Als ik m scan komt ie op een compleet A4 vel en krijg ik hem niet kleiner...iemand adviesjes?
hanna nee dat vind ik idd ook niet kunnen dat die dan nog niet eens afzeggen... dan zit je daar mooi he! cjpt dikke knuf meid! ninita ik hoop voor je dat je geen suiker hebt! ik duim voor je mooie echo ook! alice mooie buikfoto! jingi wat fijn dat de meting zo goed is meegevallen! super ! ginny ben heel blij voor je dat je zo lang naar je kruimeltje hebt mogen kijken en dat je al leuke dingen hebt gezien! miekiepluis veel beterschap kanela mooie echo! heb de catalogus van dreambaby aangekregen, jeetje dat is toch leuk om te zoeken naar leuke spulletjes, veel moet ik niet halen... maar toch een dubbele buggy, aangezien Lyana tegen dan nog niet stapt en een bedje met matras voor de nieuwe spruit... verder ngo wat papflesjes en kleedjes... (veel of weinig hangt er van af of het een jongetje is of een meisje xxxxx
Heb net mijn baas gebeld en gelukkig mag ik blijven! Ben zo blij! Kan weer met een gerust hart naar mijn bed vanavond! Ga ff lekker eten en dan filmpie kijken, tot later! Dikke knuf voor iedereen die hem nodig heeft!
Ollekebolleke, wat fijn! Anna, wat leuk! Dit is wel heel concreet zeg! Wij hebben het er alleen nog maar over gehad! Hihi! Ik ga afsluiten voor vandaag meiden, laptop uit, zodat ik straks om 15.00 zo weg kan! Ben echt kapot...SNOT! Fijn weekend! Liefs, Pluis
@ollekebolleke: gelukkig, is toch een geruststelling of niet? @ kanela super! Fijn he zo'n goede echo. Ik had ook een hele goede echo. Het zou eigenlijk maar 10-15 min duren maar heeft bijna een half uur geduurd. We hebben echt heel veel gezien, zelfs 3D/4D? Maar het belangrijkste is dat alles goed was: schedel dicht, maag gevuld, blaas gevuld, 5 vingertjes aan iedere hand, 2 ooglenzen, neusje, nekplooi was 1 (moest kleiner zijn dan 3). Dus dat was een hele geruststelling. Maar het was natuurlijk ook heel leuk om hem/haar met armen en benen te zien bewegen, spelen met navelstreng, hapje nemen van vruchtwater... Echt geweldig. We hebben ook 6 foto's gekregen. Ik zal ze straks inscannen en in mn album zetten. @ meiden in Zuid-Limburg: Echt een aanrader om je echo in Nuth te laten maken.
Lieke, fijn dat de echo zo uitgebreid was zeg.. En alles erop en eraan, super! Nu kun je echt een stuk geruster zijn he En Nuth is dus wel een aanrader... hmm... Toch nog maar eens bellen dan wanneer ze de echo willen doen Ollekebolleke, wat overdreven dat ze dreigen met ontslag daarom... Maar gelukkig heb je even gebeld en mag je blijven pfieuw. en dat buurjongetje mag je rustig afschieten hahaha Uhhh wat heb ik nog meer gelezen.... Miekiepluis, ja snap helemaal hoe je je voelt. Er word je een beetje opgedrongen hoe je je moet voelen... terwijl dat toch bij iedereen verschilt. Probeer gewoon niet ernaar te luisteren ofzo... Dat doe ik dan meestal! Trouwen met een dikke buik: Ikke ook! Heb er echt al zin in. Zei eerst ik trouw als de kinderen kunnen lopen maar heb er dan eentje die dan (waarschijnlijk?) al kan lopen en eentje in de buik, das ook wel super Anna, gefeliciteerd met het trouwen! Jullie gaan al snel in ondertrouw, leuk hoor! Ik moet die formulieren allemaal bij elkaar gaan zoeken en dan kunnen wij ook in ondertrouw De trouwdatum hebben wij al gereserveerd gelukkig. Nou, ik ga even snel hier door het huis... Vanavond geen verwarming en die kerel is hier voor de ketel, dus denk dat ik lekker in bedje tv ga kijken haha.