Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    bannercheck

2. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Hey meiden,

Miekiepluis Ja irritant is dat he, als mensen jou vertellen hoe je je moet voelen en hoe je alles moet doen enzo.
    Gisteren waren we bij m'n zus en haar zwager was er ook, en die begon over dat we de baby straks met 4 maanden maar meteen potjes enzo moeten geven, want dan went hij/zij eraan en met 6 maanden grover voedsel. Ik heb er niet op gereageerd...iedereen moet doen wat die wil, maar ik doe straks alles lekker op MIJN manier :p

Lieke Super dat je zo'n goeie echo hebt gehad.
    Tis echt zó bijzonder allemaal he, dat minimensje in je buik :p

Ollekebolleke Fijn dat je gewoon mag blijven!

Kanela Mooie echo meid...duidelijk hoor!

Linnie Als ik de echo heb gescand, doe ik het daarna bijsnijden, zodat ik dus alleen nog maar de echofoto overhou en dan is die wel duidelijk ;)

======================

Hier zit ik nog steeds op de roze wolk....of issie blauw? :p
    Ben vanmiddag nog even naar Prenatal geweest, en heb m'n pinpas weer flink gebruikt :oops:
    Heb ook een voedingskussen gekocht en je schijnt daarmee heerlijk te slapen, zeker verder in je zwangerschap.
    Ik slaap nu met een gewoon kussen waar ik m'n arm overeen leg, dus ik denk dat een voedingskussen heerlijk ligt!

Hier trouwens de echo van ons mooie wonderkind :p

3. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Och meiden we zijn zo blij, vanmorgen super echo gehad, kleintje lag heerlijk te spartelen, we zagen vingertjes, voetjes..heerlijk...! soms leek t net of ie een hand voor de mond deed om te hoesten nu al keurig opgevoed..

De nekplooimeting was super 0,16 mm, en vanaf 3,5 mm is zorgelijk..natuurlijk moeten we de bloedtest afwachten maar dit ziet er heel goed uit.

Daarna gesprek gehad met de gynaecoloog en die was het met ons eens, gewoon onder controle van verloskundige en vanaf 26 weken extra groeiecho`s...wij waren zo blij. Kregen nog een brief mee met toestemming om aan verloskundige te geven en toen konden we gaan...alles in heerlijk lollige stemming

Maandag gelijk maar even bellen voor afspraak. en ow ja...gelijk afspraak voor 20 weken echo gemaakt..die staat op 27 maart, dan is het 20 weken en 5 dagen...!

Pffff wat een dag ..! Foto staat in mn album trouwens..hij is nu van kop tot kont 5,5 cm

liefs Marina

4. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Yoehoe :thumup: vandaag de 12 weken grens bereikt... nog een paar daagjes tot de 2e echo... spannend ondanks dat ik het hartje al heb gehoord met de angelsound (benieuwd hoe de kleine er nu uit ziet)! Cjpt: vervelend die rugklachten maar zoals je al zegt krijg je er iets geweldig moois voor terug :baby: hoop dat de pijn over een tijdje weer minder is!

Liefs Nelleke

5. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Hahaah Les, nou ik heb ook een gekantelde baarmoeder hoor! Wat grappig!

Over publiek bezit...het klopt idd en ik denk dan maar ene oor in andere oor uit...en het is vaak wel echt gemeend goed bedoeld. En de zwangerschap is voor veel vrouwen als ze er op terug kijken heel speciaal en daarom praten ze er later nog steeds over. Door de hormonen kan je ook minder hebben denk ik.

6. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ooh geweldig die goede echo's en goede uitslagen van nekplooi metingen!
    Super gefeliciteerd allemaal!

7. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Gister ook een echo gehad, hij was net te klein voor een nekplooimeting maar daarom mag ik volgende week nog een keertje terugkomen (vind het niet erg om nog eens naar ons wonder te zwaaien...)

Alles lag op schema, kan niet beter..

8. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Hi meiden,

Ollekebolleke, jeetje daar mogen ze je toch niet voor ontslaan. Oh, lees nu dat dat ook niet gaat gebeuren, gelukkig maar!
    Vervelend dat de nachtdiensten zo zwaar zijn.

Linnie, ik selecteer de echo op het A4 en plak 'm dan in een nieuw bestand.

Liz, leuk he spulletjes kopen! Zal wel heel druk worden voor je als je nog zo'n kleintje hebt dat nog niet kan lopen, maar wel heel leuk dat ze zo dicht op elkaar zitten.

Iedereen die gaat trouwen gefeliciteerd! *beetje jaloers*

Lieke, wat gaaf dat je zo'n uitgebreide echo hebt gehad. Nuth is voor mij ook goed te doen maar zag dat Mama van Youri zei dat er in Posterholt ook in was. Lijkt me wel leuk om met een week of 16 een echo te doen en met een beetje geluk dan al het geslacht te weten.

Ginny, mooie echofoto zeg! Zo duidelijk! Gefeliciteerd!

Marina, ook gefeliciteerd met je goede echo!

Kanellie, yes! 12 weken! Ik nog 1 weekje!

Geweldig ook allemaal die goede nekplooimetingen!

Vanmorgen moest ik nuchter nog een keer bloedprikken en vandaag was alles goed. Mijn suiker was nu 5,2 en dat was prima zei de verpleegkundige. Ik ga gewoon een beetje opletten dat ik niet teveel suiker binnenkrijg en dan moet het wel goedkomen. Wel een hele opluchting!

Vriendje wil zondag praten dus hopelijk gebeurt dat ook echt want zondagavond wil ik het aan mijn ouders vertellen en dan zou ik toch graag een compleet verhaal willen hebben en niet alleen dat ik zwanger ben en nog niet weet hoe het verder gaat lopen. Woensdag of donderdag wil ik het dan aan mijn 2 bazen vertellen en vanaf de 9e mag de hele wereld het weten. Best spannend om het iedereen te vertellen omdat echt niemand dit verwacht.

Vandaag nog even met mijn collega gesproken en ik heb hem gezegd dat ik het super vind dat hij me deze week zo gesteund heeft. Hij heeft me er echt doorheen gesleept.

9. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ninita, dat klopt idd van Posterholt. www.3d-lifeline.nl dacht ik dat de site was.
    Ik hoop met je mee dat vriendje je zondag wat meer duidelijkheid geeft.
    Spannend hoor dat je het aan iedereen gaat vertellen, ben benieuwd naar de reacties :D

Sow, hier zijn ze bezig aan de ketel... Wat een kabaal :rolleyes:
    Heb Youri net in bed gelegd (zonder tandjes te poetsen want heb geen water....) en hopelijk slaapt hij door het kabaal heen [-o<
    Morgenvroeg kan ik dan ook niet genieten van mijn douche, maar morgenmiddag pas... Achja dan kan ik wel nog eens lekker heet en met druk op het water douchen haha.
    We zijn er nu achter gekomen dat dat rode ding kapot is... Vandaar dat we geen druk meer hadden op het water :(
    Zo, wat een lang verhaal over douchen he :)

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hallo allemaal
    ben tijdje niet geweest hier....

hoe is het met iedereen...heb ook niet alles teruggelezen maar zie dat er al een paar weer goede echo's gehad hebben....zijn weer een paar 12 weken grenzen bereikt...heerlijk eindelijk beetje 'zekerheid'..

las wat over trouwen...gaan er veel trouwen omdat er een kleine komt of was dat al jullie planning....

hier ook al een tweede echo gehad...alles zag er goed uit (echo staat in mijn album).

morgen voor een andere auto kijken...(staat ook in mijn album die swift). hoop dat hij er van binnen ook mooi uit ziet..

hoe is het verder hier...

oh ninita: ik hoop dat je vriend een beetje weet wat hij wil en duidelijk tegen je is zondag zodat je weet waar je aan toe bent...spannend om het straks aan iedereen te mogen zeggen he...wij zijn het nu ook aan het vertellen aan iedereen...zo leuk al die reacties...

mama van youri: wanneer ga je trouwen? heb ik ff gemist maar ben je pas gevraagd of was het al de bedoeling?

11. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Cjpt: het klinkt inderdaad heel zwaar voor je. Maar de gedachte aan je kleintje kan inderdaad helpen.
    Anna1976: succes met het huis.

Ninita: mooie echo foto’s. En super nu je ze ook kunt zien bewegen met de echo, vind je niet?

Zwangerschapskleding: Jullie vinden het allemaal heel prettig lees ik, ben ik dan echt de enige die die buikbanden vervelend vind? Ben dus nog steeds in tweestrijd met kleding. Ik ga maandag na mijn nt meting nog maar even de stad in, daar moet ik dan toch zijn en dan ga ik kijken of ik een comfortabele broek kan vinden. Heb er al een aantal gepast maar vind niets echt fijn.
    Heb dan ook een ‘afwijking’ Ik kan niets straks om mijn buik hebben, panty’s en riemen zijn echt een drama. Wordt ik heel erg beroerd van.

Jingi: super dat je zo’n mooie uitslag hebt gekregen.

Isolde: balen dat je je zo beroerd bent. Gefeliciteerd met je 12 weken.

Ginny: Gefeliciteerd met je mooie echo en nekplooimeting uitslag.

Olllekebolleke: Dat klinkt behoorlijk overdreven. Hoop dat je gewoon mag blijven.

Kanela: fijn dat je je al weer wat beter voelt en mooie foot.

Miekiepluis: Dat in inderdaad een ingewikkelde situatie met je vriend. Je weet in ieder gaval wel zeker dat als hij het vraagt hij er heel goed over nagedacht heeft en het echt wil.
    En hier kun je al je frustraties kwijt hoor.

Anna: gefeliciteerd met het in ondertrouw gaan.

Marina: gefeliciterd met de uitslag.

Ninita: succes met je gesprek zondag en met het vertellen aan je ouders.

12. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Bos, leuk dat je weer bent!

Ik wilde eerst niet trouwen (vriend wel), maar toen we een kindje kregen wilden we toch gaan trouwen... Niet alleen om het voor Youri beter geregeld te hebben, maar wel grotendeels daarom. Ook natuurlijk omdat we van elkaar houden enzo.
    Ik ben ook niet echt gevraagd ofzo. We gaan trouwen op 7-5-09!
    Die auto ziet er trouwens super uit, hopelijk is hij van binnen ook zo mooi!

13. Gusam

Gusam Niet meer actief

hey dames weten jullie nog dat ik in dec toen ik positief teste dat het heel licht was en bleef.

kijk nu eens in mijn album,ik ben zo blij.
    en opgelucht nu komt het allemaal goed. ik heb er nu alle vertrouwen in.
    10 februari heb ik mijn 1e echo, gelukkig hoef ik niet lang meer te wachten voor wij het kleintje kunnen zien.

XXX Gusam

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    jeeeee. deze is overduidelijk zeg....gaat helemaal goed komen met die kleine van jullie...die heb je gewoon in je armen over 35 weken.....

geniet ervan meid...

15. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    hallo allemaal, ben net terug van een werk 2-daagse. Was erg gezellig en een beetje leerzaam.
    Ik heb een beetje teruggelezen, er snel doorheen want het waren wel veel pagina's.
    Volgens mij niks schokkends maar veel gave echo's echt zo mooi.

cjtp wel erg verveldn van je rug nu, je weet waarvoor je het doet en oe het komt maar die pijn is wel slopend en vervelend dat je zo weinig kunt doen.

Mijn suiker was ook te hoog, 6.4 maar las ergens anders op het forum dat dat echt nog niet te hoog is. Ik moet maandag dus opnieuw en dan hoor ik meer. Hb was te laag maar dat kan ik met meer ijzer in voeding denk ik wel verhelpen.

Ik roep al weken dat ik zo blij ben dat mjin eten elke keer netjes blijft zitten tegen iedereen, nou dat was dom, ik heb vanochtend mijn ontbijt in het hotel maar dunnetjes overgedaan met droge rijstewafels hahahaha. Ik dacht echt boontje komt om zijn loontje. Nu maar hopen dat dat eenmalig was. Ben wel de hele dag al erg misselijk.

Ik wil nog een echo laten maken voor de 20 weken echo, laatste was met 10 weken maar weet nog niet met hoeveel weken en weet ook geen goed echobureau. Weet iemand iets in de buurt van Gouda?

gr. Nicole

16. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    Hoi allemaal
    vandaag weer een echo gehad
    en was weer allemaal goed :)
    ben zelfs 3 dagen langer zwanger dus nu 11 weken en 2 dagen heerlijk scheelt toch weer effe he die 3 dagen :D
    over iets meer als 3 weken weer een echo want de kleine was zo bewegenlijk dat er haast geen goeie foto,s gemaakt konden worden ;)
    beeb zwaaide trouwens nog wel even naar ons :)

heb verders niet alles terug gelezen maar iedereen met ook goede echo,s super gefeliciteerd ;)

17. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Gusam: dat zijn prachtige testen.

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mamavanyouri: leuk hoor....heb je een echte trouwjurk of ga je gewoon netjes....en heb je ook groot feest of houden jullie het klein..
    ben je zenuwachtig of valt het mee
    zo weer even genoeg vragen he :)

@tal: jee top zeg dat je echo goed was. die 3 dagen zijn mooi meegenomen maar kan best zijn dat je volgende keer weer paar dagen terug ga hoor dus hou je niet te veel vast aan die dagen....leuk dat je over 3 weken weer een echo krijgt....altijd leuk om nog een keer te mogen zwaaien naar je kleine....

19. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    wat leuk al dat goede nieuws elke dag...

sweepy, er zijn ook zwangerschapspanty's die zitten helemaal over je buik en niet erop.
    ook heb je soortgelijke broeken, bijvoorbeeld bij future mama

20. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    gusam, geweldig voor je, probeer te genieten en je goede gevoel te volgen

Deel Deze Pagina