@bos volgende keer is niet voor een termijn echo gewoon voor mooiere foto,s we houden nu gewoon 19 augustus aan omdat ik vorige keer nog geen 8 weken was kunnen ze dan niet de preciese datum doorgeven vandaar de echo vandaag nog volgens mij kan je ook na de 12 weken niet echt meer een preciese datum geven omdat bijna alle baby,s gelijk groeien voor de 12 weken en na de 12 weken niet meer daarom ga je meestal voor de 12 weken heen voor de preciese datum en of alles goed is natuurlijk dit is mij allemaal verteld dus vandaar hihi wou het even kwijt
oh ik bedoelde ook niet de echo die je over drie weken hebt maar in het algemeen de volgende echo....nou ja maakt ook niet uit....maar had wel door dat je hem kreeg voor betere echo omdat die nu onduidelijk was....
Oke hihi bedoelde het niet raar ofzo hoor maar dacht zeg het even maakt ook verder helemaal niks uit iedereen fijne avond nog en een fijn weekend
@ gusam wat super goed. ben blij voor je. Wat grappig dat er nog meer mensen zijn met een gekantelde baarmoeder. konder jullie het hartje al wel horen met 10 weken bij de verloskundige? ik namelijk niet. ben benieuwd of dat dan aan de baarmoeder ligt. ga nu slapen ben kapot, is leuk geweest voor vandaag. dikke knuffel les
hey hey ik heb lekker een paar uurtjes weer gewerkt vandaag. heb sinds deze week werk als oproepkracht bij kinderopvang erg leuk hoe is het hier? @gusam gefeliciteerd meid super @alle dames met goede uitslagen ook gefeleiciteerd moet ook een opluchting zijn he. ik moet volgende week donderdag voor de nekplooimeting verder heb ik niet veel trg gelezen. hier beginnen de kwaaltjes echt af te nemen gelukkig maar er is wel weer wat bij gekomen dat is minder.. verder niet veel te vertellen, ga weer mijn pc uitzetten. morgen naar heerlen even kijken voor carnavalspullen en misshcien nog ff naar de babyplanet en prenatal op de woonboulevard daarna savonds bij opa en oma soto eten mmmm fijn weekend
Hallo meiden Hoe gaat het hier? Met mij gaat het goed hoor! Voor de nieuwschierigen heb ik buikfoto's in mij album geplaatst.... Gusam gefeliciteerd met je zwangerschap.... Zal morgen effe bijlezen want kan het niet bijhouden.... liefs ink,
Wow wat een buikje al Inkerbell! Mooi hoor! Ik zal vandaag ook weer eens een foto maken. Nu zie je toch eindelijk van de zijkant ook een bolletje. Nicole, waar heb je dat gelezen van dat suikergehalte? Tal, leuk dat je 3 dagen verder bent. Ik eigenlijk ook 2 maar blijf gewoon bij mijn eigen telling. Mama van Youri, ben ook wel benieuwd of je voor een echte trouwjurk gaat. Hopelijk is het dan mooi weer! Ik ga straks eens mailtjes sturen naar Posterholt en Nuth vanaf wanneer ze een geslachtbepaling doen. Rose, fijn dat de kwaaltjes afnemen maar wat is er dan bijgekomen? Hier beginnen de kwaaltjes ook af te nemen. Boobies doen veel minder pijn dus ik kan gelukkig weer op mijn buik liggen! Ik ben ook al 4 dagen niet meer misselijk geweest en sinds vorige week geen hoofdpijn meer gehad. Pukkie heeft zich trouwens een beetje verplaatst. Gisteravond was ik 'm aan het zoeken met de angelsound en tot nu toe lag die steeds een beetje aan de rechterkant maar ik kon 'm niet vinden. Vanmorgen nog eens geprobeerd en na ruim een kwartier had ik 'm eindelijk te pakken. Pukkie ligt nu meer in het midden, zelfs iets meer naar links. Vriendje smste vanmorgen eindelijk. Hij denkt dat die morgen wel komt en laat nog weten hoe laat. Hoop het maar.
@ Gusam: fijn zeg dat je er nu meer vertrouwen in hebt! Lekker genieten dus! @ Ninita en mama van youri: op de site van echo lichtpunt Nuth staat dat ze het rond 20 weken doen, maar misschein doen ze het ook wel wat eerder! Als je de 20 weken echo in Nuth wilt doen, moet je trouwens niet meer te lang wachten met een afspraak inplannen, lieten ze me gisteren weten! @ inkerbell: mooi buikje zeg. hier nog steeds erg weinig te bekennen. Ik zal nog eens een foto maken en plaatsen, maar ik denk dat mijn buik nog dunner is dan op de vorige foto. Ik ben namelijk weer wat afgevallen en precies op mijn geweicht voor de zwangerschap. jongen/meisje: ik denk zelf dat het ene meisje wordt en de hartslag gisteren was behoorlijk hoog (153 slagen per min), dus als je de verhalen moet geloven, wordt het dan idd een meisje. Maar een jongen zou ik ook helemaal te gek vinden, maakt me echt niet uit....
Goeiemorgen! Ninita, ik had ook naar beide gemailed en ze doen het beide vanaf 17 weken. Nuth schreef vanaf 17/18 weken. Wat leuk dat je nu ook een bolletje begint te zien, ben benieuwd naar de foto! Lieke, ik geloof daar niet in, van die hartslag want bij Youri was die in het begin geloof ik ook zo hoog.... Bos, hihi wat een vragen! Ik ga niet voor een echte trouwjurk maar ik ga in april ofzo met schoonzus kijken voor een leuke jurk. Gewoon wel feestelijk (en misschien ook wel wit) maar geen echte trouwjurk. Vriend krijgt dan ook een mooi pak aan maar niet zo'n strak pak zeg maar.... Jullie snappen wel wat ik bedoel toch? Uhm nerveus ben ik niet... Vind het niet zo speciaal ofzo, stom he. Wel leuk natuurlijk maar ik maak me er niet druk om ofzo en denk er ook niet elke dag aan. Feest, we gaan 's morgens vroeg trouwen en erna dan waarschijnlijk een 'brunch' houden bij ons in de tuin (hopelijk is het dan goed weer) met de naaste familie en een paar vrienden. Maar wie weet,misschien word dit nog wel uitgebreider want eerst wilde ik alleen naar het gemeentehuis en nu komt er al een klein feestje bij En erna gaan we op 'huwelijksreis' naar Centerparcs hahahaha. Ik zie het al helemaal zitten, Youri kan dan al lopen (denk ik toch) en ik dan met mijn dikke buik lekker daar zwemmen en fietsen enzo. Heerlijk. Zo, dat was een heel verhaal hahaha. Vind het ook super dat er alleen nog maar goed nieuws te lezen is! Gaat de goede kant op met ons, en vind het trouwens ook een gezellig clubje
Ja al een aardig buikje he.....krijg ook vaak de vraag of ik niet verder ben of dat er 2 in zitten.....ik zal er wel aanleg voor hebben denk ik...
Ja het iss idd de eerste! Moest met 8 weken de eerste wijdere broeken al aan.....loop alweer 2 weken in positiekleding..... Dat met die hartslag geld toch later in de zwangerschap? Tenminste dat heb ik met verloskunde op school gehad. En dan nog geeft het geen zekerheid.
Ik geloof er zelf ook niet zo in, maar het is wel grappig die bakerpraatjes. @ sweepy: ik heb nog geen positiekleding aan, amar wel al een broek gekocht van het merk Vida Vita en die zit echt niet strak op de buik. In de uitverkoop kostte hij 30 euro dus dat vond ik niet te duur!
@ Mama van Youri, dat rode ding is geloof ik het expantievat (?), die hebben wij laatst ook vervangen (samen met nog 100 ander onderdeeltjes ) wij zaten een weeken zonder verwarming en met koud water alleen... Brrr maar mijn manheeft zich er zelf aan gewaagd en alles deed het weer na het weekend, vond ik wel stoer van hem (we heben geen service contract...) @ Gusam, dat zijn mooie duidelijke testen, kan me voorstellen dat dat veel meer vertrouwen geeft! Ik kreeg gister het autostoeltje binnen dat we gekocht hebben, echt raar, zo van de stoelverhogers weer in het eerste model, heb dat ding uitvoerig bekeken (ik heb tot nu toe alleen maar maxi cosi's gehad en zo'n izi sleep is toch even wat anders...) maar ik ben er helemaal blij mee. Een kamertje krijgen wij van vrienden! Mooi kamertje, zal de foto's eens van mijn man zijn mobiel halen binnenkort en het ziet er ook nog prima uit (hun hebben hem gebruikt voor twee dochters dus hopelijk kan er nog een meid in) en het is wel een soort kamer die we zouden kunnen uitkiezen dus lekker geld besteden aan andere dingen (we moeten nog een kamer bouwen op zolder om de baby kamer vrij te krijgen in huis dus dat kost wel wat...) Ik moet vandaag, morgen en maandag werken, dan dinsdag mijn huis aan kant brengen (want in drie dagen wordt het een slagveld) en dan woensdag weer werken, bah, al die zieken en onderbezetting hangt me wel even de keel uit... Dat was mijn ochtend speech weer Ik ben erg benieuwd naar onze echo vrijdag want in voel me dus niet echt zwanger meer en dat maakt me dan stiekem toch onzeker al weet ik dat symptomen nu gewoon minder zijn en je nog geen schoppend bewijs kan voelen... Dus even geduld Rianne... Fijn weekend iedereen!
Ow ik weet niet of het later geld... Ja die bakerpraatjes zijn wel leuk idd. Maar ik geloof er niet echt in. Trouwens de chinese kalender klopte bij Youri wel. Nu zegt hij weer jongen haha
@mamavanyouri: haha naar centerparcs op huwelijksreis...vet origineel toch...ach...lekker fietsen en zwemmen...je moet het toch altijd zelf gezellig maken en of dat nou in centerparcs is of in verweggiestan... geef je groot gelijk dat je niet meer zo ver weg gaat.... zijn er nog dames die nog op vakantie gaan voordat de kleine komt.. wij gaan namelijk nog wel een weekje weg naar portugal in de meivakantie... ga nu ff douchen en als mijn vriendin er dan nog niet is zet ik nog ff een buikfoto van gisteravond in mijn album.... oh inkerbell wat een buik joh....duidelijk zwanger
Oei, wekenlang zonder verwarming en warm water? Lijkt me echt verschrikkelijk?! Wel stoer dat je man het zelf heeft gemaakt zo is mijn vriend dus ook (is ook een bouwvakker) hihi. Hij is nu ook aan het helpen bij het installeren van de ketel Dus hopelijk heeft hij het nu goed geleerd en kan hij ook zelf problemen verhelpen straks (wij nemen ook geen service contract) Balen dat je zoveel moet werken en idd die bevestiging is nu wel fijn, nu je je niet meer zo zwanger voelt en nog niks voelt...
Bos, oh leuk een buikfoto! Zien Zien Zien Ik ben eigenlijk nog nooit verder op vakantie geweest dan Belgie en Duitsland, behalve 1x naar spanje met mijn vriend, en ik mis het dan ook niet om naar het buitenland te gaan. En idd je moet het toch overal zelf gezellig maken, waar je ook zit. Het moet alleen wel lekker weer zijn natuurlijk
@ mama van youri: mijn chinese kalender zegt ook een meisje, ben benieuwd.... Leuk zeg al die trouwplannen, lijkt me echt leuk zoals jullie het doen gezellig met de fam in de tuin. Leuke jurk en niet te veel poespas. Wij hebben 3 jaar geleden een "10 jaar samen: we gaan niet trouwen feestje gehouden" was allemaal super leuk en relaxed! vakantie: centerparcs lijkt me hartstikke handig en leuk als je een kleintje hebt. Dan ben je ook niet zo afhankelijk vh weer. Wij zijn wel altijd ver op vakantie geweest de laatste jaren (in september nog naar australie), maar nu heb ik ook echt de rust om thuis te blijven. Mijn vriend wil wel ngo weg dus we gaan waarschijnlijk in de meivakantie naar Italie ofzo.
Nee niet weken lang *leest haar eigen bericht terug* "een weeken" staat er inderdaad, hahaha dat kan je lezen als weken maar er moest een D achter, een weekend Nee weken lijkt me nu niet echt fijn, dat mag van de zomer misschien maar hoop het ook niet... Chinese kalender, ja dan zou ik thuis al twee meisjes moeten hebben en die heb ik niet hahaha