Bij mij zegt de Chinese kalender een meisje. Maakt me trouwens echt helemaal niks uit maar kan me voorstellen dat als je er al eentje van het ene geslacht hebt dat je dan een lichte voorkeur hebt voor het andere geslacht. Ik ga Nuth zo een mailtje sturen of het op 12 maart kan. 13 maart zou ook kunnen maar dat is vrijdag de 13e en daar ben ik dan net iets te bijgelovig voor . En anders een weekje later op 19 of 20 maart. Ik heb net trouwens te snel geroepen dat alle kwaaltjes afnemen. Heb een uur flink gepoetst in mijn huis maar ben pas halverwege en nu buikpijn en misselijk .
ahh germ Ninita, rot he die buikpijn en misselijkheid *knuff* Wil je me misschien laten weten of die van Nuth terug mailen naar jou ivm die afspraak? Want ik heb Nuth en Posterholt gemailed voor een afspraak maar ze reageren beiden niet... Vandaar...
Ja laat ik weten, ik heb ze net gemaild. Oh Mieke nog gefeliciteerd met het dochtertje van je vriendin. Guusje is een leuke naam!! (Zal ik even stiekem verklappen dat die ook op mijn lijstje voor een meisje staat )
Dankje Miekie, gefeliciteerd met het kindje van je vriendin Zo, de ketel zit en de verwarming staat aan, oeh wat is dat lekker Nu bedenken wat we vandaag nog kunnen gaan doen.... Ik dacht namelijk dat die de hele dag hier zou zijn!
mamavanyouri: beter dat hij niet de hele dag nodig heeft...kun je vanmiddag nog wat doen. ik heb ook nog twee buikfoto's in mijn album gezet voor de nieuwschierigen....
Bos, wow jij ook al echt een buikje! Ik heb er ook weer 1 geplaatst. Is toch nog een stuk minder zichtbaar dan dat ik dacht . Zijn jullie trouwens ook zo vreselijk emotioneel? Ik heb gisteravond echt zo zitten huilen bij GTST toen Anita doodging.. En bij dat reclamespotje van Sire van valwijzer.nl hou ik het ook niet droog vooral in combinatie met dat liedje van Eric Clapton en het verhaal van zijn zoontje
Bos en Ninita jullie hebben ook al mooie buikjes hoor! wat leuk o te zien zeg. Morgen ga ik naar de babydump om me te orienteren op de babyspullen.... Ik vind woezel en pip zo schattig! Heb ik ook aangegeven bij de vrienden, je steunt ook een goed doel ermee! Wat een leuke naam Guusje! Zie er al helemaal een meisje met blonde krulletjes erbij met van die rode blosjes! Wij hebben de namen al klaar .......maar dat houdt ik nog leker voor mij......
Woezel en Pip zijn inderdaad echt schattig. Hebben jullie er al over nagedacht hoe jullie kindje eruit al zien? Wij zullen bijna zeker een blondje krijgen. Mijn vriend is lichtblond en ik heb van mezelf middenblond haar (nu donkerbruin geverfd). Blauw-grijze ogen zal ook wel de grootste kans zijn. Ik vind het trouwens wel altijd leuk als baby's al wat haar hebben als ze geboren worden, dat staat zo schattig! Mijn naam is trouwens net gewijzigd! Mijn eerste gebruikersnaam gebruik ik namelijk ook op een ander forum dus dat was niet zo slim om die ook hier te gebruiken. Nu ben ik niet meer zo makkelijk op te sporen, gelukkig! Dus Daan zou je dat ook op onze site kunnen veranderen?
Mama van Youri, ik had net een mailtje terug van Nuth. Ik moet mijn telefoonnummer doorgeven en dan bellen ze me maandag voor een afspraak en nog wat andere gegevens die ze moeten weten.
@ Mama van Youri, dat rode ding is geloof ik het expantievat (?), die hebben wij laatst ook vervangen (samen met nog 100 ander onderdeeltjes ) wij zaten een weeken zonder verwarming en met koud water alleen... Brrr maar mijn manheeft zich er zelf aan gewaagd en alles deed het weer na het weekend, vond ik wel stoer van hem (we heben geen service contract...) @ Gusam, dat zijn mooie duidelijke testen, kan me voorstellen dat dat veel meer vertrouwen geeft! Ik kreeg gister het autostoeltje binnen dat we gekocht hebben, echt raar, zo van de stoelverhogers weer in het eerste model, heb dat ding uitvoerig bekeken (ik heb tot nu toe alleen maar maxi cosi's gehad en zo'n izi sleep is toch even wat anders...) maar ik ben er helemaal blij mee. Een kamertje krijgen wij van vrienden! Mooi kamertje, zal de foto's eens van mijn man zijn mobiel halen binnenkort en het ziet er ook nog prima uit (hun hebben hem gebruikt voor twee dochters dus hopelijk kan er nog een meid in) en het is wel een soort kamer die we zouden kunnen uitkiezen dus lekker geld besteden aan andere dingen (we moeten nog een kamer bouwen op zolder om de baby kamer vrij te krijgen in huis dus dat kost wel wat...) Ik moet vandaag, morgen en maandag werken, dan dinsdag mijn huis aan kant brengen (want in drie dagen wordt het een slagveld) en dan woensdag weer werken, bah, al die zieken en onderbezetting hangt me wel even de keel uit... Dat was mijn ochtend speech weer Ik ben erg benieuwd naar onze echo vrijdag want in voel me dus niet echt zwanger meer en dat maakt me dan stiekem toch onzeker al weet ik dat symptomen nu gewoon minder zijn en je nog geen schoppend bewijs kan voelen... Dus even geduld Rianne... Fijn weekend iedereen!
Ow ik weet niet of het later geld... Ja die bakerpraatjes zijn wel leuk idd. Maar ik geloof er niet echt in. Trouwens de chinese kalender klopte bij Youri wel. Nu zegt hij weer jongen haha
@mamavanyouri: haha naar centerparcs op huwelijksreis...vet origineel toch...ach...lekker fietsen en zwemmen...je moet het toch altijd zelf gezellig maken en of dat nou in centerparcs is of in verweggiestan... geef je groot gelijk dat je niet meer zo ver weg gaat.... zijn er nog dames die nog op vakantie gaan voordat de kleine komt.. wij gaan namelijk nog wel een weekje weg naar portugal in de meivakantie... ga nu ff douchen en als mijn vriendin er dan nog niet is zet ik nog ff een buikfoto van gisteravond in mijn album.... oh inkerbell wat een buik joh....duidelijk zwanger
Oei, wekenlang zonder verwarming en warm water? Lijkt me echt verschrikkelijk?! Wel stoer dat je man het zelf heeft gemaakt zo is mijn vriend dus ook (is ook een bouwvakker) hihi. Hij is nu ook aan het helpen bij het installeren van de ketel Dus hopelijk heeft hij het nu goed geleerd en kan hij ook zelf problemen verhelpen straks (wij nemen ook geen service contract) Balen dat je zoveel moet werken en idd die bevestiging is nu wel fijn, nu je je niet meer zo zwanger voelt en nog niks voelt...
Bos, oh leuk een buikfoto! Zien Zien Zien Ik ben eigenlijk nog nooit verder op vakantie geweest dan Belgie en Duitsland, behalve 1x naar spanje met mijn vriend, en ik mis het dan ook niet om naar het buitenland te gaan. En idd je moet het toch overal zelf gezellig maken, waar je ook zit. Het moet alleen wel lekker weer zijn natuurlijk
@ mama van youri: mijn chinese kalender zegt ook een meisje, ben benieuwd.... Leuk zeg al die trouwplannen, lijkt me echt leuk zoals jullie het doen gezellig met de fam in de tuin. Leuke jurk en niet te veel poespas. Wij hebben 3 jaar geleden een "10 jaar samen: we gaan niet trouwen feestje gehouden" was allemaal super leuk en relaxed! vakantie: centerparcs lijkt me hartstikke handig en leuk als je een kleintje hebt. Dan ben je ook niet zo afhankelijk vh weer. Wij zijn wel altijd ver op vakantie geweest de laatste jaren (in september nog naar australie), maar nu heb ik ook echt de rust om thuis te blijven. Mijn vriend wil wel ngo weg dus we gaan waarschijnlijk in de meivakantie naar Italie ofzo.
Nee niet weken lang *leest haar eigen bericht terug* "een weeken" staat er inderdaad, hahaha dat kan je lezen als weken maar er moest een D achter, een weekend Nee weken lijkt me nu niet echt fijn, dat mag van de zomer misschien maar hoop het ook niet... Chinese kalender, ja dan zou ik thuis al twee meisjes moeten hebben en die heb ik niet hahaha
Bij mij zegt de Chinese kalender een meisje. Maakt me trouwens echt helemaal niks uit maar kan me voorstellen dat als je er al eentje van het ene geslacht hebt dat je dan een lichte voorkeur hebt voor het andere geslacht. Ik ga Nuth zo een mailtje sturen of het op 12 maart kan. 13 maart zou ook kunnen maar dat is vrijdag de 13e en daar ben ik dan net iets te bijgelovig voor . En anders een weekje later op 19 of 20 maart. Ik heb net trouwens te snel geroepen dat alle kwaaltjes afnemen. Heb een uur flink gepoetst in mijn huis maar ben pas halverwege en nu buikpijn en misselijk .
ahh germ Ninita, rot he die buikpijn en misselijkheid *knuff* Wil je me misschien laten weten of die van Nuth terug mailen naar jou ivm die afspraak? Want ik heb Nuth en Posterholt gemailed voor een afspraak maar ze reageren beiden niet... Vandaar...
Ja laat ik weten, ik heb ze net gemaild. Oh Mieke nog gefeliciteerd met het dochtertje van je vriendin. Guusje is een leuke naam!! (Zal ik even stiekem verklappen dat die ook op mijn lijstje voor een meisje staat )