Dankje Miekie, gefeliciteerd met het kindje van je vriendin Zo, de ketel zit en de verwarming staat aan, oeh wat is dat lekker Nu bedenken wat we vandaag nog kunnen gaan doen.... Ik dacht namelijk dat die de hele dag hier zou zijn!
mamavanyouri: beter dat hij niet de hele dag nodig heeft...kun je vanmiddag nog wat doen. ik heb ook nog twee buikfoto's in mijn album gezet voor de nieuwschierigen....
Bos, wow jij ook al echt een buikje! Ik heb er ook weer 1 geplaatst. Is toch nog een stuk minder zichtbaar dan dat ik dacht . Zijn jullie trouwens ook zo vreselijk emotioneel? Ik heb gisteravond echt zo zitten huilen bij GTST toen Anita doodging.. En bij dat reclamespotje van Sire van valwijzer.nl hou ik het ook niet droog vooral in combinatie met dat liedje van Eric Clapton en het verhaal van zijn zoontje
Bos en Ninita jullie hebben ook al mooie buikjes hoor! wat leuk o te zien zeg. Morgen ga ik naar de babydump om me te orienteren op de babyspullen.... Ik vind woezel en pip zo schattig! Heb ik ook aangegeven bij de vrienden, je steunt ook een goed doel ermee! Wat een leuke naam Guusje! Zie er al helemaal een meisje met blonde krulletjes erbij met van die rode blosjes! Wij hebben de namen al klaar .......maar dat houdt ik nog leker voor mij......
Woezel en Pip zijn inderdaad echt schattig. Hebben jullie er al over nagedacht hoe jullie kindje eruit al zien? Wij zullen bijna zeker een blondje krijgen. Mijn vriend is lichtblond en ik heb van mezelf middenblond haar (nu donkerbruin geverfd). Blauw-grijze ogen zal ook wel de grootste kans zijn. Ik vind het trouwens wel altijd leuk als baby's al wat haar hebben als ze geboren worden, dat staat zo schattig! Mijn naam is trouwens net gewijzigd! Mijn eerste gebruikersnaam gebruik ik namelijk ook op een ander forum dus dat was niet zo slim om die ook hier te gebruiken. Nu ben ik niet meer zo makkelijk op te sporen, gelukkig! Dus Daan zou je dat ook op onze site kunnen veranderen?
Mama van Youri, ik had net een mailtje terug van Nuth. Ik moet mijn telefoonnummer doorgeven en dan bellen ze me maandag voor een afspraak en nog wat andere gegevens die ze moeten weten.
Goedemiddag allemaal, Ik heb me hier in weken niet gemeld, dus ik dacht dat word wel weer eens tijd. Zoals iedereen hier ben ik heel moe geweest en heel druk, dus tja.. internetten schiet er dan bij in. Helaas heb ik alleen geen tijd om 100 pagina's terug te lezen. Hier gaat alles super. Geen vervelende kwaaltjes, op wat steken na en ik ben vegetariër geworden want ik wordt misselijk van vlees/worst. Maar zodra dit over is, dan ga ik zeker weer vlees eten. Eerste bezoek bij de verloskundige gehad en de tweede echo ook. Alles ziet er super uit. Maandag gaan we een midweek naar CenterParcs. Ik heb er echt zoveel zin in Ik zag dat we inmiddels met 72 meiden zijn, die in augustus uitgerekend zijn. Echt super leuk! De kraamzorg hebben we inmiddels geregeld, maar gezien de vakantieperiode kunnen ze nergens volledige zorg garanderen. Vorig jaar was er een babyboom volgens het kraamzorgcentrum, dit jaar verwachten ze dat het rustiger is. Zijn er al meer meiden die kraamzorg geregeld hebben? Ohja.. en we hebben ook de combiwagen al gekocht. Nog even en dan hebben we echt alles staan Ik hoop me de komende weken vaker te kunnen melden Fijn weekend!
Hoi meiden, Voordat ik ga bijlezen eerst even zeggen dat de echo van gisteren weer goed was! Ik was zo zenuwachtig. Had 's nachts ook nog eens niet goed geslapen er door. Maar ben weer erg opgelucht. Ik krijg nu nog een echo met 12 weken. Even 2 weken ertussen om af te kicken en dan heb ik ook gelijk de intake bij dezelde vk als bij alle echo's Is zo'n leuke vrouw! Hier de foto van onze 3 cm grote beeb: En nu ga ik "even " bijlezen en reageren. Groetjes, Hanna
Mooie echo Hanna! Longingtobe, super dat je echo goed was! Kraamzorg moet ik nog regelen, ga ik komende week maar eens voor bellen. Ik baal er van dat ik niet weet of ik tegen die tijd verhuist ben. Hopelijk wel anders moet ik dan alles weer opnieuw gaan regelen.
goedemiddag meiden Zojuist alles bijgelezen. Ik zie dat er al heel wat meiden een bukje beginnen te krijgen. Ik zou ook eens een foto moeten nemen want mijn buik begint ook zichtbaar te worden. Zelf buitenstaanders merken het al op . Vooral na het eten wordt hij erg zichbaar. Over een kleine twee weekjes mogen wij onze buikbewoner nog eens gaan bekijken. Ik hoop dat hij/zij het goed doet. Zeker nudat iedereen het weet dat ik zwanger ben zou ik het niet bepaald leuk vinden dat het nu nog mis gaat...MAAR positief denken. Ondertussen al wat babyspulltjes gekocht en gekregen. Mijn moeder had gisteren een tommytub en een verzorgingstas mee. Erg nettjes helemaal niets aan, ik was zeer tevreden. We zijn er nu ook uit welke kinderkamer we willen maar oojee, de prijs het is echt wel veel voor een kinderkamer. Nuja we zien wel wat we doen. Ik ga nu nog eventjes werken. Liefs Stephanie
@Melisa, hopelijk werken de andere pilletjes dan beter. Emesafene helpt bij mij ook maar matig. @Kanela, mooie echofoto zeg! @Miekiepluis, ja dat publieke bezit, dat gaat denk ik ook bij mij wel komen met die ouders. Krijg je opeens alle bevallingsverhalen met alle details te horen, net of je daar op zit te wachten! Gisteren kwam er trouwens een moeder naar me toe en ze zei: er gaan allemaal roddels over je over het schoolplein en ik hoop dat ze waar zijn. Hahhahahahaha! Ik kan het blijkbaar toch niet zo goed meer verbergen. Die moeders houden al maanden angstvallig mijn buik in de gaten..... Na de volgende echo, net voor de voorjaarsvakantie, ga ik het aan de kinderen vertellen, dus de roddels moeten nog maar even roddels blijven Ik hbe ook nog niet het roze wolk gevoel hoor, en ik denk eigenlijk dat dat ook niet snel zal komen. Iedereen beleeft een zwangerschap op haar eigen manier. En ik ben toch wel een nuchter type denk ik. Wel heel blij dat het nu allemaal goed gaat, maar mnet reserve. @Anna, hoe is het gegaan met het bod? Nu in de onderhandeling? @Ollekebolleke, blij voor je dat je je baan inet kwijt bent. Zou wel echt een gekke situatie zijn geweest zeg! @Ginny, mooi hoor de echo! Helder om te zien! @Gusam, fijn hoor voor je dat je weer zwanger bent! @Tal, mooi dat de echo goed was! @Ninita, succes morgen met het gesprek! @Mama van Youri, leuk dat jullie gaan trouwen zeg. Zenuwachtig moet je er niet voor worden hoor, dta is zonde van de dag en je energie Ik was ook totaal niet zenuwachtig, de hele dag niet. Alleen maar genoten en de bruid uitgehangen! Chinese kalender, Bij mij zegt ie een jongen en dat is ook wat ik zelf denk. Mijn zus heeft 4 kinderen en bij alle vier had de kalender het goed ! Op vrijdag de dertiende zou ik ook de 12 weken echo kunnen hebben gehad. Ik ben niet erg bijgelovig, maar dit ga ik toch maar niet opzoeken..... Zooooooooooooooo, weer helemaal bij! groetjes, Hanna
hanna1974: wij hebben vrijdag de 13de onze nekplooimeting, ik hoop dat alles goed ga maar gelukkig ben ik niet bijgelovig. Maar ik kan mij wel voorstellen dat bepaalde mensen op die dag geen echo willen hebben. Ik hoop voor ons dat de vrijdag de 13de een geluksdag voor ons is. Liefs stephanie
Hanna, fijn dat de echo goed was! Nita, hier ook zo emotioneel... Gisteravond ook bij Gtst liggen huilen hihi. Was ook zo emotioneel, de hele aflevering. Wat raar dat jij wel meteen een mailtje terug krijgt... Echt raar... Maar wel leuk dat ze jou gaan terugbellen Longintobe, de kraamzorg is hier ook al lang geregeld. Heb niks te horen gekregen dat het misschien geen volledige zorg zal worden? Ik krijg nu weer iets van 48 uur, vind dat veel te veel. Bij Youri zat die vrouw ook maar wat op de bank omdat wij het huishouden zelf deden. Maar goed we zien wel. Net even naar de winkels geweest. Niet zo veel gekocht, alleen een Smart Trike voor Youri en een leuk carnavalspakje Ik heb nog helemaal niks voor de baby gekocht, stom he. Ik voel ook niet echt de drang daartoe.. Bij Youri had ik dat wel.
ik zou ook een meisje moeten krijgen, maar mijn gevoel zegt een jongetje.. we zullen het zien Mij maakt het helemaal niks uit trouwens. Ik moet nu werken, fijn weekend nog!
De echofoto's van gisteren staan in mijn album. Buikfoto volgt... Net met mijn moeder naar prenatal geweest: twee superzachte rompertjes en 1 pakje gekregen: zo schattig!
@Kanela, mooie foto's! @Miekiepluis, snap dat je vriendje met zo'n ervaring niet meteen staat te springen, maar ga toch hopen dat jij je mooie dag gaat krijgen! En die opmerkingen hi hi ,gewoon 1 oor in en andere uit, dat gaat echt nog hele zwangerschap zo door. @Anna1976, gefeliciteerd met je ondertrouw @Ollekebolleke, gelukkig mag je blijven ,had het ook echt gek gevonden als ze je daarop hadden ontslagen @Lieke, fijn dat je zo'n super echo had! @Ginny, heb je geslapen met je voedingskussen? Ik kreeg dat niet voor elkaar, ik draai te veel en dan ligt hij elke keer in de weg. Na de bevalling wel heel veel aangehad! Mooie echo foto's! @Marina71, mooie uitslag van de nekplooi, zal best goed komen. Fijn dat je gewoon naar VK mag nou @Kanellie, gefeliciteerd met je 12 wk @Verhip, wat balen dat je weer terug moet fijn dat alles goed was @Nita82, gelukkig was je suiker nou wel goed, hoop dat je een goed gesprek gaat hebben met je vriendje En ik vind je buikje super! @Sweepy, volgens mij zijn er ook zwangerschapsbroeken zonder die band eraan. Zou helaas zo niet weten waar, want ik vind die met band juist fijn @Gusam, kijk dat zijn pas duidelijke testen! @Inkerbell, wat een mooi buikje! @LongingtoBe, hier is kraamzorg ook al geregeld! Veel plezier in CP @Hanna, nou geen zenuwen meer he! Mooie echo @Bos, ook al zo'n mooi buikie @MamavanYouri, hier ook niets gekocht nog voor deze beeb, heel anders dan bij Mirthe idd. Misschien toch omdat het bij ons de 2e is?
Hier gisteren trouwens nog tegen het plafond gezeten. Had maandag de nekplooimeting laten doen en die kwam heel netjes uit, dus kans was heel klein dat er iets mis zou zijn. Uitslagen van het bloed zouden paar dagen later binnen zijn (bij VK) en afgesproken dat ik die dan wel daar zou zijn, aangezien ze als er echt iets mis was zouden bellen. Gisteren dus telefoon van de VK praktijk, mijn hart sloeg meteen over. Hallo, ja ik bel over de nekplooimeting, dus zweet breekt me uit. Hoor ik wow wat een uitslag zo hoog hebben we hier lang niet meer gezien, was hij 1:27.000! Blijkt dus dat ze de uitslag gewoon altijd doorbellen Heb er wel iets van gezegd, dat ze dat dan beter met elkaar moeten afspreken