Sweepy, vervelend meid die buikpijn, hoop dat het vannacht weg blijft en je lekker kan slapen Alice, tijd voor de zwangerschapsbroeken MamavanYouri, op dit moment niet zo erg afscheiding maar vorige week bv weer wel, gaat heel de zwangerschap op en neer Hier keurig, aardappels, groente en vlees Kan Mirthe ook lekker met ons mee eten Wup, duurt even ja dat ik ben zwanger gevoel. Wordt makkelijke als je straks het hartje heb gehoord en mooie echo heb gehad! Hier hebben we weer een prima dag tot nu toe. Begin alleen wel aan mijn bh te trekken omdat de beugels soms zitten te vervelen. Verder geen kwaaltjes, hoera!
wup, hier ook nog heel veel ongeloof (en angst) hoewel ik wel zo ongeveer de hele dag door last heb van een soort ongi krampen en lage rugpijn. misselijkheid valt hier nog wel mee..alleen afgelopen zaterdag heb ik ff de pleepot geknuffeld..hihi
Monique dat heb ik ook. Vooral als ik op de bank lig dan voel ik die beugels echt. :S Hier ook nog niet echt zwanger gevoel :S Gisteren wel bij de drogist nog een paar goedkope zwangerschapstesten gekocht kan ik af en toe nog ff checken Ook ben ik elke dag nog aan het broekeloeren of het daadwerkelijk wegblijft Trouwens hebben jullie dat ook als jullie gegeten hebben dat dan je knoop van de broeker strakker gaat zitten? of is dit gewoon onzin? Vanochtend best moe, maar nu net na 4 loempia's opgegeten te hebben, heb ik weer wat energie
Die ongi krampen heb ik dus ook nog steeds. Het broekloeren gaat ook nog steeds de hele tijd door. Toch bang dat het allemaal niks is, maar er stond toch een een + op de beide testen die ik gedaan heb.
Ik kan het ook nog echt niet geloven.... Had ook niet gedacht dat het met mijn lange cyclussen zo relatief snel zou lukken... Ik zit ook ieder uur te slipstaren bang dat ik toch gewoon ongi word... Heb ook nog niet echt klachten. Alleen gevoelige boobs en de hele dag honger, maar als ik iets eet dan heb ik na een paar happen geen zin meer... O ja ik vind zoet ineens niet meer zo lekker, nu wil ik vooral zout eten. (Voor mijn doen heel raar)
Ik ben een echte chocoladefreak vooral als ik ongi werd en was. En vooral die witte.. Nu echt niet..1 chocolaatje en dan zit ik echt vol vind het nix meer. Daarintegen heb ik steeds van die rare buien.. frituur en chips maar ook heel veel fruit nu sinds een paar dagen. Ben echt geen fruiteter als het opgelost kan worden met een pilletje doe ik dat maar nu zijn de appels en manderijnen niet aan te slepen
Hallo dames, Poehee wat kunnen jullie kletsen zeg... Was er ff zoet mee om dat allemaal bij te lezen. Maar ik wou even aan jullie vertellen dat ik me vandaag ziek heb gemeld... Nu zullen jullie denken nou en... maar ziekmelden gaat bij mij altijd gepaard met eerst enorm lang twijfelen 'of ik dat wel kan maken', en 'of ik wel ziek genoeg ben' om thuis te blijven etc. Gelukkig heeft manlief vanmorgen streng tegen mij gedaan en me snel weten over te halen dat het zo even niet meer ging... Ik had al 4 nachten amper geslapen. Hoe dat komt weet ik niet, ik lig wel lekker maar slaap gewoon NIET! Heel irritant, en dan ga je je opwinden van waarom slaap ik nou niet, en dan wordt het alleen maar erger. Daarbij heeft een enorme verkoudheid de kop op gestoken. Voor een simpele verkoudheid meld je je niet ziek is mijn motto, maar inclusief het slaapgebrek en de misselijkheid die nu bijna de hele dag aanhoudt is het toch wel erg klote... Zo dat was het geklaag van mijn kant. Kan even niet op iedereen apart reageren maar wel een paar dingetjes: Afscheiding heb ik ook enorm veel! Vind het maar een vieze bedoening, maar helaas niet veel aan te doen... PCO en gewicht hebben wel een relatie met elkaar... Het is alleen nog niet helemaal duidelijk in de wetenschappelijke wereld, het kip en het ei verhaal. Wordt PCO veroorzaakt door overgewicht of andersom? In ieder geval is opvallend dat veel vrouwen met PCO overgewicht hebben (en dat hoeft dus niet andersom te zijn! niet alle vrouwen met overgewicht hebben/krijgen PCO, gelukkig maar!). Op mijn spreekuur komen regelmatig vrouwen om af te vallen ivm PCO. En heb al een paar keer meegemaakt dat ze zwanger werden nadat ze succesvol afgevallen waren... maar het kan ook toeval zijn... je weet het dus maar nooit! Over het vertellen aan de omgeving... de ouders en mijn zus weten het al en daarnaast onze beste vrienden. Mijn zwager en zijn vriendin krijgen het vrijdag te horen, dan vieren we nl sinterklaas en we hebben het verwerkt in hun surprise! Ben benieuwd hoe dat uitpakt (letterlijk en figuurlijk haha!) Informatie geilheid haha wat een grappig woord. Ik wil wel graag veel weten maar merk ook dat ik gek word als ik teveel 'bronnen' heb. Heb bv al een dvd gekeken, een boek 'wonder van een nieuw leven', ik heb een 9maanden scheurkalender, een zw.schaps dagboek, een tijdschrift waar de hele ontwikkeling in staat etc etc. Dat vind ik dus een beetje teveel dus moet maar een selectie gaan maken anders kan ik het allemaal niet bijhouden PS voor Pluis, ik ben net ook naar de apotheek geweest om te vragen wat wel/niet mag nu ik zo verkouden ben. Antwoord was: voor neus zoutoplossing of otrivin max 1week, voor keel thijmsiroop, en verder max 2 gr paracetamol per dag. Dag allemaal, eet smakelijk alvast weer en tot morgen ofzo. groetjes Liefie
@Liefie, ik dacht dat otrivin nooit mocht, alleen de baby versie. Ik ben ook super verkouden en vandaag dus ook maar lekker thuis gebleven.
ja de otrivin mag dus wel, staat ook in de bijsluiter en heb het nog nagevraagd. maar wel max 1 week! PS ik heb een nieuwe foto in mijn album gezet, van de MvM test. Is ie niet mooi?!?
Super duidelijk! Ik heb me zonet via internet aangemeld. Ik ben benieuwd wanneer ze contact gaan opnemen.
liefie mooie test! idd super duidelijk! en groot gelijk dat je je ziek heb gemeld, gewoon naar je lichaam luister, dat is nu het belangerijkste deze 9 maanden. mama van youri misschien heeft je man wel Superzaad (dat roept die van mij nu de heletijd ) haha slipstaren haha sorry nog niet eerder gehoor eetsmakelijk en tot morgen!
ohwja bij m'n eerste zwangerschap hebben ze nieteens geprobeerd uitwendige echo te maken moest meteen inwendig. en nog in van die beugels ook schaamde me kapot. niemand had me verteld dat hij inwendig gemaak zou worden. doei
verd*mme, net gebeld door de makelaar dat zijn client niet teveel wil zakken in de vraagprijs en dat er meer kopers zijn.. we worden tegen elkaar uitgespeeld. kunnen we weer opnieuw beginnen met zoeken.. daar baal ik echt van, heb echt wel wat beters te doen
Oh liefie dat stukje over je ziekmelden is oh zo herkenbaar Ik ben precies hetzelfde! En mijn vriend moet dan ook soms even streng zijn! Grappig. Mooie test van MvM! Ik hoop dat die van mij ook zo duidelijk zal zijn.... Strana, idd superzaad Marieke
ja, ben weer oke, even mijn moeder gebeld om mijn hart te luchten en een nieuwe woning gevonden waar ik morgen voor ga bellen. en mijn bloeddruk zal wel gaan denk ik, maar wel lief van je! leuk dat jullie mannen zeggen dat ze superzaad hebben! haha! zijn ze terecht erg trots!
Zoo...vandaag lekker gewerkt. Net effe bijgelezen. Ik voel net als zovelen ook niet echt iets... Had me wel voorgenomen vandaag naar vk te bellen, maar toch weer niet gedaan. Ach morgen en anders volgende week. Ik zie wel. En ik heb het nog niemand verteld. Buiten mijn man dan hihi. We weten ook nog niet wanneer we het gaan vertellen. In ieder geval na een echo met een kloppend hartje... Fijne avond allemaal!
Liefie, knap van je dat je je dan toch heb ziek gemeld! Maar wel goed hoor, je moet even aan jezelf denken en dat kruimeltje van je En een supertest! Ik heb ook een man die van die planeet komt met superzaad Marieke, balen zeg. Hoop dat je toch snel iets naar jullie zin kan vinden
Hey Meiden, Ook ik ben in Augustus 2009 uitgerekend! Nog voor de kerst de 1e 7 weken echo. En heb natuurlijk last van de hormonale-uitbarstingen haha. Kramp in mijn onderbuik en verder gaat het wel goed