Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    Bedankt voor het kijken :)

@les ik kan ook niet veel broeken meer aan ja of met knoop open haha
    ik ga denk ook voor van die lekkere lossen broeken kijken ;)

@monique27 vervelend joh hoofdpijn ik heb er nog niet echt veel last van gehad tijdens me zwangerschap maar kan me best voorstellen dat het erg vervelend is :(
    hoop dat het snel over is voor je !

@bloem1978 zeker spannend dat blijft het ook steeds wel
    pas als je de baby echt goed gaat voelen heb je zoiets van ja heb het weer gevoeld :)
    en de meiden met angelsounds hebben toch ook vaak weer een bevestiging dat alles goed gaat met ukkie :)

2. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    Emma ik vind de mooiste : Silvan en Elina :)

hanna gefeleciteerd met de aankoop van je box :D

annie, ik vind ze eigenlijk allemaal leuk :D ze zouden recht uit mijn hoofd kunnen komen :D hehe :)
    maar hier wordt het waarschijnlijk geen van al die... ik beslis namelijk niet alleen :D en vriend vind
    dat hij nu mag kiezen omdat ik Lyana's naam heb gekozen
    ... als dat maar goed komt

cjpt ik begrijp je wel :) ik had dat ook, iedereen bedoelde het goed, maar wilde het zelf allemaal kiezen en doen :D

monique ze is het al helemaal te boven :D haar laatste voeding wilde ze even niet helemaal opeten
    maar dat heeft ze vanochtend ingehaald :)

linnie veel plezier bij de kapper morgen :)

ginny... ik had bij lyana het idee in men hoofd omdat ik alles al zelf had aangekocht of toch de meeste dingen...
    om de mensen het te laten storten op mijn rekening...
    ik had dat aangegeven en dergelijke maar is in de mist gelopen... sommige mensen zeiden dat ze iets gingen storten en deden het niet
    anderen deden gewoon hun zin en kochten wat ze wilden... met gevolg dat ik veeeel dubbele rompertjes en dergelijke had
    niet zo heel erg want dat had ik toch nodig, maar coördineer het goed :D als je wil dat ze het doen, dan maak je niet mee wat ik meemaak :)

een leuk alternatief als je niet wil dat de mensen rondom je (vrienden, collega's en dergelijke)
    iets kopen dat je liever niet wil... is een geboortelijst leggen in een babywinkel
    daar geef je exact aan welke dingen je wil... en dan kunnen ze uit die lijst kiezen naar de prijs van hun budget :)

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Lekker weer thuis na een ochtend werken.
    Lang leve het onderwijs ;)

Emma, hoe ging je eerste rijles?

cjpt, qua babykamerinrichting hebben we het makkelijk en handig gedaan vind ik.... We maken een Elmer kamer, en dingen van Elmer zijn erg moeilijk te vinden. Niet zomaar in de winkels enzo. Dus daar zullen mensen niet zo snel mee aankomen en als ze het doen is het wel onze smaak. Verder maakt het me allemaal niet zo erg veel uit qua badderdingen enzo. kleertjes wel natuurlijk, dat moet echt je smaak zijn en daarom krijg ik wel eens dingen waarvan ik denk. hmmmmm ga ik dit aandoen als de baby er is?

Linnie, leuk een nieuw kapsel!
    veel plezier morgen bij de kapper.

Tal, gefeliciteerd met je 12 weken :)

Moninque, Ja mijn eten is er gisteren gewoon ingebleven.
    Niet te geloven he?
    Zou het dan toch de goede kant op gaan?
    Ik durf nog niet te vroeg te juichen.... maar goed dit hebben we toch maar te pakken! :)
    Matig zeg dat je hoofdpijn weer terug is.
    Hopelijk is het snel weer weg!

Ollebolleke, balen zeg dat het zo glad was.
    Hier in het dorp was het helemaal niet glad vanmorgen, maar toen ik in Rotterdam kwam lag er sneeuw.
    Toch maar heel voorzichtig door de straatjes naar school gereden.

Miekiepluis, fijn dat de gesprekken er weer op zitten voor je.
    Is alles goed gegaan?
    The holiday is een leuke film he!
    Veel plezier bij de verloskundige vanmiddag!

Emma, mooi buikje hoor.
    Ik durf die van mij er niet op te zetten hoor.
    Te veel nationale reserve zeg maar :)

Tal, ook een mooie buik al hoor. Ik zie wel wat verschil tussen de twee foto's hoor. Duidelijk wel wat gegroeid:)

Bloem, veel plezier bij de echo morgen!

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Goede middag allen,

Vanmiddag wilde ik eigenlijk even naar mijn werk voor een bakkie. Maar helaas ben ik al weer 36 uur aan het overgeven. Andere tabletjes moest ik dus maar weer mee stoppen, en heb nu suprimal (emesafene in tabletvorm). En daar mag je weer niet mee auto rijden... Als ik morgen iets binnen houd ga ik wel met de bus even naar mijn werk. Lastig hoor. Ik wil wel, maar mijn lijf wil helemaal niets...

Even meepraten met de discussie: wij hebben al een hele tijd een meisjesnaam (hier nog niet voorbij zien komen), maar voor een jongen weten we het nog echt niet. Op de een of andere manier is dat veel lastiger voor ons.

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Melisa, balen zeg dat je weer zo moet spugen.
    Hopelijk helpen de nieuwe tabletten beter voor je!

Mijn theorie: als mensen het eerst uit zijn over een meisjesnaam wordt het een meisje en als ze het het eerste eens zijn over een jongensnaam wordt het een jongen.... Kijken of het uitkomt bij jou!

6. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Nou als die theorie zou kloppen, maak je mijn man erg blij haha. Die wil graag een meisje.(en nu niet verkeerd opvatten he, want als het een jongen is is hij ook super blij) Toch heb ik echt het idee dat het een jongen wordt. Bij onze miskraam dacht ik echt aan een meisje. We zullen zien over 29 weken.

7. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Melisa hoop dat je pilletjes snel aan mogen slaan meid!

8. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    hey meiden
    heb gister mijn 1e echo gehad, en ben nu bijna 11 weken zwanger!(vrijdag)
    ik ben 28 aug uitgerekend.
    mag ik ook op de aug lijst?

9. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    @ Melissa, we zijn evenver, wil je even een hart onder de riem steken. Hopelijk ben je snel een stuk minder misselijk.
    Ik voel me nu wel een stuk beter, nog maar een paar vlaagjes van misselijkheid!

@babynamen, wij zijn er al een tijd over uit. Zowel jongen als meisje. Eerder vond ik Amber en Emma mooie namen, resultaat, zo heten mijn nichtjes. Bram vond ik ook erg mooi en zo heet mijn neefje. Ik ga de namen nu dus leker voor mezelf houden!

Voor de rest, jeetje, jullie zijn bijna allemaal al de 12 weken gepasseerd! Prestatie!

Ik ga me nog even verder opfokken voor morgen, hahaha!

10. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    Wauw Mik, Fantastisch!

11. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden.

hier geen sneeuw, moest wel krabben maar ik was weer een luiwammes en pakte gewoon de spuitbus met ondooier er in hahaha. alleen toen was me slot bevroren lekker he, dus heb ik me paps maar even opgebeld want me vriend heb de sleutel met de afstandbedieng mee naar ze werk.

hier willen mensen ook dingen kopen, nou me moeder heeft gewoon een bedrag gezegt wat we krijgen voor de wagen, en van me vader mogen we een box of wat anders uitzoeken. en me schoon ouders heb ik nog niet gehoord, maar dat zal denk ik wel, want het wordt hun 1e kleinkind en ze hebben maar 1 kind dus ja is wel speciaal denk ik zo.

12. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Hanna: waar woon je als ik vragen mag?

@ Bloem1978: ik dacht dus dat ik best wat namen op mijn lijstje heb staan die je niet overal hoort maareh.... Amber staat ook op die van mij haha. Ik heb er in de laatste 2 dagen hier nu toch al flink wat voorbij horen komen. En volgens mij alleen niet echt mode-namen ofzo.

Nou ben dus weer niet zo origineel als ik dacht haha. Maarja, wil gewoon geen namen die mensen niet begrijpen of niet kunnen schrijven enzo. Plus met zo'n oerhollandse achternaam erachter vind ik het ook altijd een beetje raar staan als er zo'n exotische voornaam bij hoort.

13. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Nou, ik hoop dan toch dat jou theorie klopt :D :)

14. Miekiepluis: kan me voorstellen dat je kapot bent met zulke dagen! Doe je het wel een beetje rustig aan!?!

Liefie: Jah die sneeuw is leuk maar heeft ook nadelen en die zijn soms erg vervelend. En honger tja daar hebben we hier ook erg veel last van, het voordeel is wel dat ik minder eet aleen iets vaker, dan blijft de honger een klein beetje minder.

Tal: het is toch wel degelijk een ander buikje als de keer ervoor hoor! Ben jaloers!

Melisa: wat vervelend dat je nog steeds zo aan het overgeven bent!

Mik: gefeliciteerd! en welkom!

Mijn schoonmoeder betaal onze 2de-handse kinderkamer die we gelukkig zelf hebben uitgekozen, ze vraagt wel wat we willen hebben en we mogen het zelf uitzoeken en dan betaald zij. Alleen mijn moeder is fanatiek brei-ster, maar helaas heeft ze absoluut niet de smaak die ik heb, ben dan ook erg bang dat ik allemaal kleren krijg die ik helemaal niet wil! Best wel verveend, aangezien je wel aan kan geven dat je het niet mooi vind, maar ZIJ vind het wel mooi, dus maakt ze het gewoon!

Verder ben ik nu nog erg moe en moet morgen weer naar school en vrijdag weer werken, ik heb deze week ook helemaal geen tijd om ergens even uit te rusten, gatver. En helaas heb ik wel een beetje rust nodig, maar dat moeten we dan in het weekend maar weer in halen!

zo weer een heel verhaal, maar ik ben weer helemaal bij!

15. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Mijn tweelingnichtjes heten Emma en Amber :D

16. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Mik van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en goede
    echo! :D
    Welkom!

17. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    dank je :)
    leuk he zwanger zijn?

18. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    dank je wel :D

19. aguamiga

aguamiga Actief lid

9 nov 2008
    178
    0
    16
    Wijchen
    Vanochtend de eerste echo gehad, en Ukkie doet het supergoed! Hij/zij is 6,2cm (van-kop-tot-kont)en hij/zij was druk aan het rondstuiteren, zwaaien, draaien, happen, en alles wat een baby'tje hoort te doen! De echo-foto's zijn heel mooi geworden, IK kan er zelfs op zien wat wat is :D (Was een beetje bang dat ik er geen touw aan vast zou kunnen knopen)

Nou mogen we het EINDELIJK aan iedereen gaan vertellen, en ik ben daar dus op mijn werk ook vrolijk mee begonnen, geweldig de reacties die je van iedereen krijgt.

Ben ik dus ook eindelijk op die roze wolk aanbeland! :p

20. aguamiga

aguamiga Actief lid

9 nov 2008
    178
    0
    16
    Wijchen
    Oh ja, en m'n echo-foto's staan in m'n album natuurlijk.....

Deel Deze Pagina