Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    hey dames,

net lekker de stad in geweest heb echt super lieve schoentjes gekocht :D lief he

verder nog een leuk jurkje voor nu waar ik in ka groeien want broekn gaat niks worden begint allemaal bij maat 36 (als ze die al hebben) en die is mij te groot ik heb maat 34 vind het echt niet leuk alsof er alleen dikke vrouwen zwanger zijn :( maar ja.. ben het wel gewend dat er van maat 40 10 stuks zijn en maat 34 geen of 1.
    (niet verkeerd bedoeld hier ofzow hoor)

@ emma mooie buikfoto :D

@catje nou is het net omgedraaid ik heb al een meisjes naam maar kom niet op jongesn namen en ik heb towuens ook nog neit echt een buikje hoor, wil er zo graag mee pronken hihi :D maar dan moet tie wel te voorschijn komen en niet alleen avonds

@bloem word het jullie eerste echo? wij mogen morgen om half 9 :D voor de derde alweer, dit is wel een nekplooimeting dus ben ook wel zenuwachtig

@melisa wil je het pas weten emt de geboorte? wij dneken ook een meisje ben benieuwd :D en heb ook alleen een meisjes naam :D

@mik gefeliciteerd :D

nu ff me bed verschonen heb ik ook weer wat nuttigs gedaan :D

2. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    ha meiden!

Ik heb net naar een druk bewegend kruimeltje gekeken! Ze ging gewoon weer het echoapparaat aanzetten! Misschien komt het omdat ze dat ding net hebben...Ik vind het niet erg! We zagen echt heel goed de beentjes en kruimel zwaaide heel lang zodat we ons echt hebben kunnen verbazen over het feit dat je de botjes al ziet in de armpjes en ook de verschillende vingertje kon je onderscheiden, het zijn er 5! Dus dat is al 1 ding dat klopt...hihi! En ik heb nu toch mijn gewicht gezien ( wilde het eigenlijk niet weten, maar ze zei het hardop...had ff gemist dat ik een gewichtsissue had gehad...maar ze reageerde heel nuchter en zei: "Meid, dat is nu eenmaal zo, en het valt tot op heden heel erg mee, je doet het hee netjes hoor!) en dat viel alles mee! Ik weet het begin niet, maar ik weeg nu 75 kilo en dat is voor 1.74 lang netjes!

Ollekebolleke: Dank je welvoor je bezorgdheid! Het was inderdaad behoorlijk heftig en ik had vandaag gelukkig vrij.. Maar dinsdagmiddag had ik inderdaad even een dip en heb ik even lekker een potje zitten janken...En dat hielp een stuk! En nu doe ik het eigenlijk wel weer geloof ik!

Mik; Welkom! Wat geweldig dat je zwanger bent als ik je onderschrift zo zie! Gefeliciteerd joh!

Aguamiga: Welkom op de roze wolk! Fijn hè meis!

Rose: WAT SCHATTIG!

Hanna: Gesprekken gingen goed ja, thanks! Heb nog 2 wat moeilijkere gesprekken maar die doe ik samen met de IB-er, dus dat komt goed! Ik geloof ook heel sterk in wat jij zegt.. Wij kunnen ook alleen maar een meisjesnaam verzinnen en hebben zelf ook erg het gevoel dat het een meisje wordt! Dat zou ik heel leuk vinden, hoewel ik mezelf altijd heb gezien als jongens-mama... We gaan het horen over 4 weken!

Ik ga lekker op de bank hangen, heb het hele huis vandaag schoongemaakt, bed verschoond, badkamer gepoetst, kortom, time to relax!

Liefs, Pluis

3. kaatje320

kaatje320 Niet meer actief

hallo

hier nog een augustus mama.
    ik ben 16 augustus uitgeteld, zelf ben ik 15 augustus jarig, dus wie weet komt de baby wel op mijn verjaardag hihi

ik ben nu zwanger van ons 2e kindje, we hebben al een lieve dochter, genaamd jacinda. ze word op 6 maart 2 jaar!

morgen 1e echo, ben heel benieuwd.
    tot snel

4. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    hoi kom ff binnenvallen, ff kijken hoe ver mijn banner aangeeft:)

5. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    @Emma, wauw mooie buik al hoor voor 11 weken. Kun je het nog verbergen?

@Tal, jij ook al zo'n mooie buik, ik ben jaloers.

@Monique, vervelend hé die hoofdpijn. HIer ook veel last van, maar heb ook ontzettend veel last van mijn nek sinds ik zwanger ben. Vooral de laatste paar weken erg veel last van. Gelukkig heb ik hier een fysio aan huis, dat scheelt wel.

@Hannah, fijn dat de misselijkheid eventjes weg blijft! En nu maar hopen dat ie helemaal niet meer terug komt!

@Melisa, he bah, wat vervelend zeg! Hoop dat de tabletjes snel gaan werken en dat je weer lekker alles kan doen wat je graag wilt.

@Mik, Gefeliciteerd en welkom hier!

@Aguamiga, gefeliciteerd met je mooie echo! Bijzonder om te zien hé? Geniet lekker van je roze wolk, en alle felicitaties!

@Miekiepluis, 75 kilo voor 1.74 is toch helemaal niet zo zwaar? Vind ik niet tenminste hoor! Wat fijn dat je nog even naar je kleine krummel mocht kijken.

Wij gaan morgen opnieuw naar een huis kijken. Een tussenwoning deze keer. Als we deze besluiten te kopen hoop ik niet dat de onderhandelingen voor een derde keer stuk gaan lopen. De lol gaat er een beetje vanaf dan hé!

Hondje is heel zielig hier. Ze heeft gister de hele avond niet geslapen en kon niet stil liggen omdat pootje zo zeer deed. Ook vannacht kwam ze elke keer de slaapkamer binnen (we wonen in een flat ende slaapkamer grenst aan de woonkamer) omdat ze zo'n pijn in haar pootje had. Vandaag liep ze er helemaal niet op, maar ze wilde wel naar buiten. Morgen avond mag het verband eraf, ben benieuwd hoe het er dan uitziet. Hoop dat het dan wat beter gaat.

Zo het is een heel verhaal geworden zie ik!

Liefs,
    Wup

6. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Liz, als het alleen bij het minder nemen van de laatste fles is gebleven, fietst ze er mooi doorheen, gelukkig

@Hanna, waar is je avondeten?
    Mijn hoofdpijn is er helaas nog steeds een beetje, dus net toch maar een molletje gepakt
    En je theorie, hi hi, dan krijgen wij een onzijdig kind, hebben nog geen 1 naam :D

@Melisa, wat vervelend zeg dat je nog steeds zo aan het spugen ben, hoop echt dat het snel minder wordt

@Mik, gefeliciteerd en welkom
    Als je op de lijst wil moet je even Daan, Sweepy of mij pb-en met je gegevens.

@Ollekebolleke, hi hi sorry maar zie al een beeb met een paars, groen, geel gebreid truitje in de box liggen

@Miekiepluis, wat lief dat jullie weer even mochten kijken.
    Je gewicht is keurig hoor!

@Carlie, gefeliciteerd en welkom
    Je woont trouwens heel dichtbij :D ( woon in Gemert)

@Wup, jij ook al hoofdpijn, heb je nog een gouden tip?
    Ach arm hondje, ze zijn dan zo zielig he als ze pijn hebben

7. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    @Monique, heb je ook last van je schouders of nek? Al is het maar een heel klein beetje? Als je bijvoorbeeld in je schouderspier knijpt?

8. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    Vandaag bij de vk geweest, mijn baarmoeder lag ook al vrij hoog ongeveer 5 vingers boven mijn schaambeen. en natuurlijk het hartje gehoord mooi mooi wonderlijk! daarna gelijk maar 6 buizen bloed laten tappen.... :confused:

verder niks byzonders.... gelukkig geen misseljkheid meer maar nog wel moe.

9. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Nou dames, de tabletjes helpen een beetje. Heb niet meer hoeven overgeven. Dat is even een verademing!

En Rose: ik wil het het liefst nu al weten wat het wordt, maar mijn man wil het echt niet weten. Tja wat moet je dan. Ik zal gewoon de 40 weken moeten afwachten. Ik kan het niet om het wel te weten en hij niet.

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mik, gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier!
    Ik ben ook op 28 augustus uitgerekend :)

cjpt, ik woon in Middelharnis

Mama van Youri, mijn theorie klopt heeeeeel vaak :D

Aguamiga, gefeliciteerd met je goede echo. leuk he aan iedereen vertellen dat je zwanger bent!

Rose, wat een schattige schoentjes zeg. Ik kan me voorstellen dat je die niet kon laten staan!
    Veel plezier bij de echo morgen.

Miekiepluis, wat leuk dat je weer een echo hebt gekregen. Echt genieten is dat he.
    Jeetje je hebt echt nog veel schoongemaakt zeg. Petje af hoor!

Carlie, van harte gefeliciteerd en welkom hier.
    Dat zou nog eens een leuk verjaardagscadeautje zijn :)
    Veel plezier bij de echo morgen!

Wup, ach zielig zeg je hondje. Hopelijk voelt ie zich snel weer wat beter. het is met dieren altijd lastig dat ze dan niet kunnen praten vind ik. je weet niet waar je goed aan doet op zo'n moment.

Monique, mijn avondeten is er helaas weer uit. Pffff, ik baal er wel erg van en heb het echt geprobeerd binnen te houden, me rustig te houden, stil op de bank. Maar het mocht niet baten. :(
    Voel me nu een beetje zielig. Vind zwanger zijn even helemaal niet meer leuk!
    Zo maar lekker onder de wol. Dat zal al veel schelen!
    Lief dat je er naar vraagt!

Melisa, wat heel erg fijn dat de pilletjes helpen.
    Houden zo :)

11. Rose: Bij jou zijn de meeste broeken dus te groot, ik heb een ander probleem, ben zelf best wel aan de dikke kant en ben ook groot, bij mij zijn broeken vaak te groot en de goeie lengte of goed bij mijn buik en te kort aan de pijpen, dus ook erg lastig. Lieve schoentjes trouwens!

Miekiepluis: Zat er vanavond ook ff doorheen, ben vandaag uit mijn nachtdienst gekomen, moet morgen weer naar school (toets) en vrijdag weer werken, WAAR is mijn rust? En janken zullen we ff lekker samen?! Doe vandaag weer eens niet anders! Ach het lucht welop

Carlie: hallo en welkom op de roze wolk!

Wup: wat zielig zeg voor je hondje, hoop dat ze snel opknapt! en succes met de woning, tip doe niet te enthausiast, dit wekt voor de verkopende makelaar hoop en dan gooien ze de prijs alleen maar omhoog. Geef alleen de min punten aan en onthoud de plus punten om later samen te bespreken en doe aan de hand hiervan een bod en noem dan wel alle min-punten erbij! ook al moet je wat min-punten verzinnen zo hebben wij ruim 10.000 van ons huis afgepraat!

Monique: en bedankt he, wat denk je van verschrikkelijk zalm-roze of knalrood met een opgeborduurde mislukte olifant?!? Echt als ik er nhu al aan denk, gelukkig breid ze ook erg veel voor mijn neefjes en nichtjes in canada, dus mijn zus hoeft het gewoon nooit aan te trekken bij ze, maar hier word dat wat lastiger!

Hanna: wat rot voor je, jah zwanger zijn is soms helemaal niet zo leuk, ik denk dat dat straks even is, tot onze beebs weer groter worden en onze ribben en maag enz gaan schoppen dan zijn we weer niet blij meer! Maar voorlopig weet je dat het overgeven over gaat binnen nu en een maand.
    Ik wens je in ieder geval sterkte met je dipje en zorg dat je snel weer op je rose wolk mag kruipen! Dikke knuffel voor jou!

hier verder alles oke, beetje emo vandaag, en enigzins lek! (plas me gek)

12. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    @Hannah, hé bah, toch weer overgegeven. Zo is het moeilijk genieten hé? Je hormoontjes zitten nu op z'n hoogst dus om positief te blijven: Het zal de komende weken vast afzakken! Sterkte meid!

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bedankt voor de opbeurende antwoorden! Doen me goed :D
    Ik ga nu lekker douchen.
    Welterusten iedereen!

14. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    zag net een hele mooie echo voorbij komen :D weet even niet meer van wie maar gefeliciteerd :D

en kwa broeken ja zo heeft iedereen wat he.. heb al eat goede tips gehad er zijn schijnbaar mooie broeken in mijn maat bij esprit :D dus daar ga ik binnekort maar eens heen

morgen vroeg op want moeten om half 9 al bij de gyn zijn :D ga zo lekker slapen deste sneller kunnen we onze kleine zien.

nou weltrusten allemaal en zal morgen even verslag doen

15. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Goeiemorgen dames!

Hier weer vroeg op... Maar kruip er zo weer lekker in als Youri ook gaat slapen.

Rose, wat een lieve, schattige schoentjes! Ik wil ook shoppen ;) maar wacht nog even totdat ik weet wat het word....
    Ben benieuwd hoe het bij de gyn gaat straks!

Hanna, nou ik hoop het echt! Ennuh wat vervelend van dat overgeven steeds. Maarja je zit nu op de piek wat hormonen betreft (10 weken) dus het gaat hopelijk snel minderen.
    Heb je geen medicijnen ertegen?

Heb weer een nieuwe mail naar het echobureau (Nuth) gestuurd en ze gaan me bellen voor een afspraak...
    Nu maar hopen dat het al met carnaval kan 8) dan is het nog maar 3 kleine weekjes wachten :confused: :D

Fon, hoe was jou uitslag?

Nita, is 'vriendje' nou nog geweest dinsdag?

16. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    melisa wat erg voor je :( hoop dat het snel overgaat

mik welkom en gefeliciteerd :)

rose wat een leuke schoentjes :D

carlie welkom en gefeleciteerd, je dochter heeft ook een mooie speciale naam he :)

monique ja inderdaad maar wet niet of het met dat spuitje te maken had want gisterenavond dronk ze
    namelijk even weinig van haar laatste voeding als die avond van haar spuitje...
    maar ze slaapt wel mooi door dus lijkt me niet echt een probleem :D volgens mij is ze tijdens die voeding te moe
    om veel te drinken, ze valt namelijk altijd in slaap terwijl ze drinkt :D wel handig zolang ze doorslaapt he :D

fon hoe was je echo? weet je het al :D

nita, hoe ging je gesprek? of is het niet doorgegaan :)

zo hier niet veel bijzonders, wel veel futloos :( altijd zo moe... ik heb echt respect
    voor de dames die werken en dan nog ziek zijn ook, of gewoon de dames die lekker hard werken!

17. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Mogguh meiden!

Ik ben echt uit mijn bed gevallen vanochtend, was gewoon om 7.20 op school...Morgen maar even ietsje later weg!

Hanna: Wat vervelend dat je nog zo misselijk bent! Bij mij hielp vanillevla eten goed... Maar dat was dan in plaats van avondeten.. Dus dat is dan weer jammer. Heb je de zwangerschapsgranulen van VSM Mama-lijn al geprobeerd? Die schijnen goed te helpen.. EN is homepatisch dus wie weet!

Mama van Youri, ook hoofdpijn? Wat vervelend hè.. Ik heb er gelukkig sinds zo'n 2 weken geen last meer van dus er is hoop hoor! En inderdaad, een molletje helpt altijd goed.
    Vier jij trouwens ook carnaval? Ben zo benieuwd of ik het ga volhouden dit jaar! Jij?

Ik heb gisteravond een afsrpaak gemaakt bij het ziekenhuis om een keertje te mogen kijken in de verloskamer. Maar mijn Vlos heeft me wel aan het twijfelen gebracht over een ziekenhuisbevalling.Thuis kun je natuurlijk lekker onder je eigen douche, en is het je eigen veilige omgeving.. Maar straks horen je buren dat je 'bezig'bent, of dat je toch naar het ziekenhuis moet en dat is voor mij dan toch echt een kwartier rijden! Nou, ja, gelukkig hebben we nog ff!
    Nog 2 dagen werken en dan hebben we weekend! Zalig! En dan nog 4 dagen werken en dan hebben we lekker vakentie tot 25 februari! Hoezee! Carnaval vieren, babykamertje witten, naar de 9 maanden beurs, ik heb er zin in!

Meiden, fijne dag allemaal!

Liefs, Pluis

18. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    Goedemorgen dames.

Hoe gaat het hier?
    zo even snel bij gelezen, (zit op me werk ;) ) dus echt snel snel....

Hier gaat alles prima, me zus weet al wat ze krijgt, een meisje!
    ze had al een jongen, dus echt leuk leuk, ik ben ook zo nieuwschierig,

vandaag een half daggie werken, me liefie word vandaag geopereerd (niks bijzonders mag gelijk weer me naar huis) dus ik moet hem brengen en halen! en als ik dan toch in het ziekenhuis ben, dan maar gelijk even bloedprikken!

@rose echt schattig die schoenen!

@mik leuk joh gefeliciteerd.

@ carlie, jij natuurlijk ook geniet er van, en klets gezellig mee!

jongens ik wil me aanmelden bij hyves! maar weet de site niet meer....
    kan iemand mij het nog 1x verklappenn?
    :oops:

thanx liefs les

19. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Wup, geen last van schouders of nek, vannacht goed geslapen en voorlopig is het weg!

@Melisa, zou je het dan toch niet ergens laten opschrijven welk geslacht het is, mocht je mannetje dan van gedachten veranderen kunnen jullie altijd nog kijken

@Hanna, ah nee dus toch je avondeten weer in de pot, had zo gehoopt van niet.
    Ik zat gisteren toen hubbie thuis kwam ook op de toilet met bakje voor me neus, had weer even een flinke aanval van hoofdpijn en misselijk.
    Daarna ook even gehuild, je krijgt er idd iets moois voor terug maar pfffffffff ik had het zo gehad ook even, dus heel herkenbaar!

@Ollekebolleke, kan je geen vrij nemen? denk aan jezelf hoor meis, dikke knuff
    En jij ook bedankt he, komen hier nou allemaal roze olifanten voorbij :D

@Liz, misschien heeft ze dan de laatste fles idd minder nodig of is gewoon moe.
    Niet moeilijk over doen hoor, als ze honger heeft komt ze echt wel

@Miekiepluis, hier ben ik er dus ook nog niet uit of ik thuis of in ziekenhuis wil bevallen.
    Bij Mirthe uiteindelijk in zh bevallen, iets wat ik absoluut niet wilde, ik ging thuis bevallen.
    Super gehad daar, vandaar nou dus de twijfel

@Les, voor jou
    http://augustus2009mama.hyves.nl/

20. kaatje320

kaatje320 Niet meer actief

hey hallo,
    bedankt voor jullie leuke reacties.
    iemand zei dan jacinda een speciale naam is, je hoort het idd niet vaak en we wilden ook iets apparts. nu zijn we weer opzoek naar apparte namen.
    iemand nog suggesties?
    jacinda is grieks en betekend hyacint en op sommige websites staat ook dat het mooi betekend.

ik lees ook hier dat er zoveel mensen ziek zijn en hoofdpijn hebben.
    ik heb totaal helemaal nergens last van ook bij mijn eerste zwangerschap had ik nergens last van.
    heerlijk zo zwanger zijn.
    mijn buik ik ook al goed aan het groeien, bij jacinda kon ik tot 22 weken mijn eigen broeken aan, nu heb ik nu al enkele zwangerschapsbroeken. haha
    nou straks de echo ben zo nieuwsgierig

iederen hier ook nog gefeliciteerd.

Deel Deze Pagina