Ja ik schrok me rot! Ben wel erg benieuwd maar ik kan het me niet voorstellen...ben de maand ervoor gewoon ongesteld geweest naar mijn idee.
@ Daisybunk, geen ervaring mee in jouw mate maar heb wel eens gelezen dat je lichaam ook in staat is bloed op te nemen. Dat het er dus niet altijd echt uit hoeft te komen. Ik heb zelf 1 dag een paar drupjes bloedverlies gehad, toen zag de vk ook wat bloed in mijn baarmoeder zitten op de echo. Maar dat is 2 weken geleden en niks meer verloren. @ Miekepluis, je ziet er prachtig uit hoor! Op je hyves en je buikfoto. Maar ik begrijp je wel. Iedereen zegt bij mij ook altijd dat het allemaal prima is maar toch heb ik nog geen buikfoto gemaakt haha
Dames, ik heb even een vraagje. Hoe groot was bij jullie het kindje rond de 12 weken? (Voor hen die een echo met 12 weken hebben gehad dan) Ik hoor telkens 4 a 5 cm, en ons Ukkie was gisteren (12W1D) 6,2 cm?
aguamiga dat heb ik ook al eens gevraagd....ons beebje was namelijk bij precies 10 weken 5,8 cm. Ik denk dat het verschil zit in 'kop-staartmeting' of met de beentjes erbij.
Mega babs ik denk dan dat bij jou zo'n kop-staart meting was en bij mij met de beentjes erbij? Heb morgen een echo, ik zal het eens vragen. Enne natuurlijk is alles goed bij jou! Mamavanyouri oooh BAAL! Wat veel! Vreselijk!
hallo, ik heb net de eerste echo gehad. alles was helemaal in orde! en het is er maar 1, sommige dachten nl dat het een tweeling werd. hij of zij was 6,2 cm volgens de echo ben ik 1 dag verder, dat zou dus betekenen dat ik 15 augustus uitgeteld ben. precies op mijn verjaardag hahah wel balen dat de auto zo duur was om te maken. nou tot snel
Thx Alice. De gyn zei dat alles super in orde was dus het zal wel normaal zijn he Mama van Youri wat balen zeg van je auto. Zoveel geld dat je eraan moet geven. Proficiat met de goede echo Carlie. Is altijd speciaal he Liefs Babs
tkx alice. even een vraagje, hoe maak jij die banner? ik wil nl ook een banner van mijn zwangerschap, maar met daaronder ook mijn dochter?
Zeker normaal, bij ons was hij/zij met 9,2 dagen 2,98 cm en dat was een grootte voor 9,6 dagen dus 3,2 voor 10 weken is prima maar 5 a 6 centimeter voor 12 weken ook (ze groeien gewoon hard hoor! ) Morgen een echo met 13 weken en 5 dagen, kijken hoe groot dat is... Mama van Youri... Daar kan je bijna een ander brik voor kopen, dure grappen he die auto's...
Monique: nee ik heb vorige week al een dag vrij genomen en er is al 1 collega ziek, dus dan komen mijn collega`sw wel erg krap met oplossingen voor personeel, dat wil ik ze nog niet aan doen! Nog 1 dagje en dan ben ik er 3 vrij! Whoe hoe nu al zin in! Roze olifanten... heb ik over gedroomd zow vaag, echt ik pieste in mijn broek toen ik wakker werd en terug dacht aan die droom, was erg komisch! Miekiepluis: dank je wel, na morgen ga ik voor mezelf en laat ik alles voor wat het is, het wordt MIJN weekend! Wow meid wat een mooie buik! Daar mag je wel trots op zijn hoor, vet helemaal nergens te bekenen, echt ben stik jaloers! Bloem: gefeliciteerd, geniet van je rose wolk! Mama van Youri: Wat vervelend van je auto, als je pech hebt gaat het ook wel veel geld kosten, wij hebben mijn auto gelukkig zelf kunnen maken (lekke koppakking) Maar ook olie zooi overal lag die zwarte derrie! Jeetje zeg zie net de prijs wat het moet gaan kosten, hoop voor je dat je een goed gevuld spaarpotje hebt! Daisybunk: ik herken het niet maar vind het wel erg vervelend voor je, sterkte meid! Alice: wat een raar verhaal zeg, zou wel leuk zijn als je verder bent dan verwacht, alleen wel raar dat je vk het niet tegen jou zelf heeft gezegd! Ziekenhuis of thuis: ik wil gewoon thuis bevallen en ga hier ook gewoon vanuit, we zien tegen die tijd wel weer! Hier: alles gaat opzich wel redelijk, heb mijn toets volgens mij goed gedaan, dus dat is wel weer positief! ben wel erg moe, dus vanavond maar lekker optijd mijn bed in en dan morgen nog 1 dagje werken en dan ben ik er 3 vrij, ow daar heb ik echt zin in. Verder iedereen die ik vergeten ben, sorry!
@Carlie, waar had jij je echo? en super dat alles goed was En welk ziekenhuis wil jij bevallen, dadelijk liggen we naast elkaar @Annie, gefeliciteerd met de 12wk @Fon, 2 jaar geleden geweest toen ik zwanger was van Mirthe, hebben ons daar prima vermaakt! @Miekiepluis, wat een supermooi kaartje. En wat een stap heb jij gezet om die buikfoto te plaatsen, wat zo'n kleintje al niet te weeg kan brengen! Ik zie trouwens een super mooi lijf met een heel heel prachtig buikje! @Bloem, fijn dat je echo zo goed was! @MamavanYouri, waarom dan niet gewoon terug naar ziekenhuis als je daar zo'n goed gevoel bij heb? En balen van je auto, wat nu? @Daisybunk, ik herken het helaas niet maar kan me wel voorstellen dat dit heel eng geweest moet zijn. @Alice, nou ja zeg! Waarom verteld die Vk dat niet ook persoonlijk aan jou? Ben nou wel benieuwd wat er morgen uitkomt @Ollekebolleke, hi hi gelukkig heb ik je toch even kunnen laten lachen En genieten van je vrije dagen dan he!
Vol trots, opluchting en blijdschap kan ik eindelijk vertellen dat mijn uitslag van de vlokkentest helemaal goed is! Zat vanmiddag te janken van blijdschap toen ik het nieuws hoorde! WE KRIJGEN EEN MEISJE! we zijn zo gelukkig.... Dikke knuffel voor iedereen!