@monique27. ik had de echo in helmond in zon oude kerk. ik ga voor het elkerliek ziekenhuis. wanneer ben je uitgeteld dan?
@Fon, ohhhhhhh ik krijg hier tranen van in mijn ogen! Super zo'n uitslag en een meisje, geweldig! @Carlie, heb je Ine gehad met de echo? Mooie kerk he (hubbie heeft die helpen maken) En ik ben uitgeteld op 4 aug, maar vorige keer liep ik er 4 dagen over, dus als jij dan wat eerder bevalt, liggen we lekker naast elkaar Als ik voor een ziekenhuis bevalling ga dan ga ik ook terug naar het elkerliek in Helmond
@monique27 nee ik heb niet ine gehad en daar ben ik ook wel blij mee. bij mijn vorige zwangerschap had ik met 34 weken nog een echo bij ine toen nog in gemert. ik had mijn moeder en mijn tante meegenomen. ik wist al wat het werd maar t was de bedoeling dat het daarbij bleef. die ine heeft toen in het bijzijn van mijn tante en moeder gewoon op de computer ingetypt dat het n meisje werd. dat hadden ze dus gezien. was ik niet zo blij mee.
Dankje voor jullie reacties wbt de auto... Hij zal toch gemaakt moeten worden want ik heb hem hard nodig We hebben ons spaargeld net uitgegeven aan de nieuwe cv ketel (vorige week) dus even kijken of we iets kunnen lenen ofzo... Fon, wat een super uitslag zeg!! Gefeliciteerd!! En een meisjewat super leuk zeg! Monique, ik wil thuis bevallen eigenlijk ook wel eens meemaken... maar ook weer niet, snap je En het ziekenhuis kost weer veel geld als het niet op medische indicatie is.... Pff ik ben op vriendje aan het wachten.. Die is even op het kdv om de koven los te maken... Daarna neemt hij frietjes mee wat heb ik een honger zeg...
moeten jullie betalen in het ziekenhuis? of ligt het aan je verzekering premie? ik heb modele 4 van unive en daar wordt ie helemaal vergoedt ook al is het niet medische. en tja de cv ketel herken ik, onze gaf al een week storing maar aangezien ik pas in januari lid hoeffte te worden van zo mannetje. dus ik bellen, hij zo we komen er aan kond ik even 100 euro betalen, ik zou ik ben lid, zegt ja mw u ketel wordt pas de 23 gekeurd pfff wordt je toch gek van
@fon Mooi dat alles goed was en wat leuk een meisje gefeliciteerd wel erg leuk he om het al zo vroeg te weten en dan ook nog te horen dat alles er prima uitziet geniet maar lekker hoor
Wow nu al weten wat het word..Das toch wel een uitzondering...En een goede uitslag van de vlokkentest, jouw dag moet helemaal geweldig zijn!
Ik ben net thuis en het eerste wat ik heb gedaan was hier zoeken naar de uitslag van fon, ik ben echt zo blij voor je, gefeliciteerd met de mooie zwangerschap van je meisje, echt geweldig. Nou ben helemaal blij voor je, ik was er toch wel ongerust over moet ik eerlijk zeggen, wat een opluchting moet dit zijn voor jullie. gr. Nicole
mamavanYouri wat balen zeg van de auto. Veel geld hoor voor de reparatie. Auto's zijn erg eluk als ze het gewoon doen, maar zo niet dan is het matig. Gelukkig is mijn zwager automonteur, dus dat wil nog weleens veel schelen als hij het maakt! Carlie, gefeliciteerd met je goede echo. Fijn hoor! Fon, wat heel erg fijn dat alles goed is! En een meisje... leuk hoor! Ik ben erg blij voor jullie! Zometeen lekker wie is de mol kijken, maar eerst nog was opvouwen en bed verschonen *zucht* Er heeft trouwens vandaag weer een moeder geraden dat ik zwanger ben Straal ik het uit ofzo? Groetjes, Hanna
mamavanyouri: Wij hebben hier ook zo'n domper gekregen enkele dagen geleden. Onze auto is helemaal afgekeurd, we kunnen hem nog maken maar binnen hier en zoveel tijd hebben we weer kosten dus we zijn aan het uitkijken voor een jonge tweedehands wagen. Fon: Echt leuk voor je dat de uitslag goed is, op dat moment heb je waarschijnlijk wel OEF gezegt, en dan nog een meid, lijkt mij helemaal leuk. Je mag je nu wel definitief op je rose wolk gaan nestelen. Ik heb goed nieuws (heeft niets met de baby te maken maar toch) Ik heb vandaag mijn resultaten gekregen van mijn examens enn....ik ben overal door kben echt superfier. Dit wil zeggen dat ik waarschijnlijk geen herexamens heb ik augustus. Ik moet wel nog 1 ex maken in juni maar ik duim ervoor dat deze ook goed gaat. Kben echt blij, daarnaast heb ik ook zeer goede punten voor mijn stage 2 B en een A. Echt supertrots. Woeps helemaal vergeten dat ik gisteren 12 weken was. Ik ben echt wel blij dat ik die 12-weken grens voorbij ben. Op naar volgende week vrijdag, dan zien we onze buikbewoner opnieuw. Liefs Stephanie
@pluis, Ik wilde bij de eerst ook graag thuis bevallen, helaas door een te hoge bloeddruk en eiwit in mijn urine moest ik worden ingeleid en in het ziekenhuis bevallen.. achteraf ben ik er heel blij..het was ook heel "relax" wat je relaxt kan noemen bij een bevalling , lekker in bad gelegen en na de bevalling had ik een kraamsuite waar mijn vriend ook mocht blijven slapen. als ik thuis was bevallen had ik alsnog met de ambulance naar het ziekenhuis gemoeten. (ik had meer dan een liter bloed verloren) en ook de rommel... maar goed in eerste instantie wilde ik ook thuis bevallen dan ben je ook lekker in je eigen omgeving. Er is voor beide wat te zeggen, maar je kunt altijd gaan kijken, dat kan nooit kwaad. ik heb nu geen keus en moet in het ziekenhuis bevallen en vind het helemaal niet erg. @mama van Youri, wat k#%$& van de auto dat zijn altijd van die lekkere dingen die nooit uitkomen. @Fon, wat een geweldig nieuws en helemaal leuk een meisje. over een paar weken een afsrpaak maken voor de 20weken echo en dan maar hopen dat ze dn ook zien wat we krijgen.
Hallo Dames, ik las dat jullie het hadden over de lengte van jullie beebjes met 10 weken... wij hebben afgelopen maandag de eerste echo gehad en ik mocht op 10 weken blijven staan, hartje klopt mooi en alles zag er goed uit volgens de echoscopiste... maar ons beebje was maar 2,7 cm... volgens de echoscopiste niks aan de hand maar als ik het zo lees is het toch wel erg klein...
@Miekiepluis, Wauw mooie buik hoor! @ Fon, Gefeliciteerd met de goede uitslag! En leuk een meisje! Ik kan nu ook haast niet wachten! Nog ongeveer 8 weken... @ Stephanie, lekker van je examens! @ Mama van Youri, balen van de auto! Zijn altijd duur die rotdingen...maarja je hebt ze toch nodig! Over ziekenhuis of thuis bevallen... ik wil denk naar het ziekenhuis. Ben echt bang dat ik halverwege nog naar het ziekenhuis moet en dat lijkt me echt erg! En ben benieuwd hoe groot mijn beeb is! Morgen om half 9 de nekplooimeting! Ik heb vandaag trouwens besloten dat ik het volgende week de kindjes op me werk maar ga vertellen! Want de ouders beginnen echt naar me buik te kijken nu! Dus wilde een roze en blauwe spek op een satéprikker met een babyhoofdje ofzo erop als versiering. Maar twijfel of ik het de kindjes op de groep al zal geven of als ze naar huis gaan? Want anders kunnen de ouders het niet zine want dan is het al op! Toch?
Fon wow wat geweldig zo'n goede uitslag en een meid is super leuk! Stephanie geen zorgen maken hoor! Je mocht op 10 weken blijven staan dus dan is dat perfect!
Hoi meiden, ik lees (en leef) nu al weken met jullie mee en vond het tijd om me ook maar eens aan te melden. Ik ben Yvon, 30 jaar en vandaag precies 11 weken (volgens eigen berekening) zwanger van mijn eerste. Een hart onder de riem voor de meiden met late echo's, ik denk dat ik de laatste ben die een echo gaat krijgen, 16 februari mag ik eindelijk kennis maken met frummel. Let niet op de rare tijdstippen van mijn posts, want ik zit in een andere tijdzone, ik woon namelijk op Curacao. Hoop de komende maanden nog lekker met jullie te kletsen en zal me zo ook aanmelden voor de hyve.. Groetjes vanuit een heerlijk warm en zonnig Curacao.