Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Yvon, welkom! Dat heb je goed voor elkaar zeg in het warme en zonnige Curacao. Kunnen we even op visite komen? haha...

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Korou, gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier!
    Curacao, heerlijk zeg! Wij zijn daar geweest op huwelijksreis en een fantastische tijd gehad :)
    Veel plezier bij de echo op de 16e!

3. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Monique: ik zat ook maar te geinen, maar vergat de smiley.

Cjpt: ik wil ook beslissen over grote aankopen hoor. Kinderwagen ed. Heel lief dat ze die willen betalen of mee betalen maar daar weet ik heel duidelijk in wat ik wil en wat niet. En als ze daar in mee willen gaan prima, maar anders koop ik die dingen net zo lief zelf. Klinkt heel onaardig maar zo bedoel ik het echt niet.

Mama van Youri: Klinkt super, je controle.
    Aguamiga: mooie echo foto’s

Fon: ik was ook al heel erg benieuwd en moest heel erg aan je denken. Echt heel erg van harte gefeliciteerd met de uitslag. En het eerste meisje, echt super.

Alle nieuwe dames van harte gefeliciteerd en welkom.

En iedereen met een goede mooie echo ook van harte.

Ik heb woensdag de uitslag gekregen van de nekplooimeting en we hebben geen verhoogd risico, dus dat is super.
    Verder zijn we ook druk met namen, een jongensnaam was er al meteen en gisteren heb ik ineens een meisjesnaam bedacht die we allebei heel mooi vinden. Het moet ook aan veel dingen voldoen, moet niet te veel voorkomen, duidelijk zijn of het een jongen of meisje is. Uit te spreken zijn in engels en moet bij elkaar passn.

4. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Fon, meid, wat geweldig! Gefeliciteerd joh! Heerlijk, wat een opluchting moet dit zijn...Hup, op die roze wolk!

Stephanie, ook jij gefeliciteerd met je goede uitslagen voor je examens! Super!

Vind het fijn dat jullie allemaal zo lief reageren op mijn buikfoto! Ben er zelf nu toch ook wel een beetje trots op! Hihi!

Ga nu lekker mijn bedje in!

Slaap lekker, liefs Pluis

5. Anna1976

Anna1976 Actief lid

16 nov 2008
    342
    0
    0
    Amsterdam
    @ Fon: o wat een fijn nieuws! Ben heel blij voor jullie!

Ik lees de laatste dagen alleen passief mee omdat wij ontzettend druk zijn thuis (huis kopen, trouwen etc). Ben zelfs ietje minder gefocused op mijn zwangerschap merk ik :) dat was een paar weken geleden wel anders...

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Godemorgen!

Ik ben alweer op mijn werk. Lekker laatste dagje en dan weer heerlijk weekend!

Sweepy wat fijn dat de nekplooimeting een goed resultaat aangaf.
    leuk he namen verzinnen!

Anna, wanneer ga je trouwen?

Fijne dag allemaal!

Groetjes, Hanna

7. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    Goeiemorgen allemaal

@sweepy fijn dat je geen verhoogd risico hebt toch altijd weer een geruststelling ;)

@korsou welkom ;)
    kan je wat zon deze kant op sturen :)

@stephanie wat fijn dat je overal goed doorheen bent gekomen
    gefeliciteerd !

@mama van youri das kl*te zeg kan je er nu helemaal niet bij hebben natuurlijk :(

Zo nog even en dan is het weer heerlijk weekend :)

fijne dag allemaal !

8. kaatje320

kaatje320 Niet meer actief

goedemorgen allemaal....

alles goed met jullie?
    hier wel. zometeen komt de stucadoor.. ja we zitten midden in n verbouwing hihi

even over ziekenhuisbevalling, ik hoef hem ook niet zelf te betalen ook al zou ik er vrijwillig voor kiezen (ik moet in ziekenhuis omdag jacinda met een keizersnede geboren was ivm stuitligging)
    ik heb het middelste pakket bij het vgz!

nou voor degene die moeten werken... werk ze!

9. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Fon: wauw wat een geweldig nieuws zeg! Zullen de hormonen wel zijn maar schoot helemaal vol toen ik je berichtje las haha!

@ Korsou; gefeliciteerd en welkom! Heerlijk lijkt me dat om nu op Curacao te zitten.... die pest-regen hier!

@ Sweepy: haha voor jou is dat met die namen helemaal lastig, jij moet er voor allebei 2 verzinnen! Of willen jullie weten wat daar binnenin rondhuppelt?

@ Ninita; erg nieuwsgierig of je het al aan je ouders hebt verteld en hoe ze reageerden...

Zo nog 1 dagje doorkomen en dan lekker weekend! Wel een beetje druk, vanavond afscheidsetentje van een (inmiddels) ex-collega. Lekker wokken met z'n allen.
    Morgen verjaardag van zoontje van mijn nicht. Dus eerst cadeautje kopen en dan even helpen met de voorbereidingen en dan feest! Altijd druk die kinderverjaardagen dus denk dat ze me op kunnen vegen tegen etenstijd haha.

Bij jullie nog spannende plannen voor het weekend?

X

10. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Goedemorgen meiden,

Wie heeft er gisteren Char gezien? Mijn beste vriendje had een reading, over die vader waarvan ze de as hebben uitgestrooid onder water? Vond het zelf erg bijzonder...

Ik heb weer een beetje last van die krampen in mijn onderbuik, alsof het echt aan het groeien is...Erg grappig...

Dit weekend ga ik zaterdag met een vriendinnetje naar Tineke Schouten in Rotterdam, eerst gezellig hapje eten en dan heerlijk 2 uur lachen! En allbei zwanger dus dat wordt gezellig!
    En zondag ga ik eten bij schoonouders die we al een hele tijd niet hebben gezien, dus mijn schoonzusje zal wel aan mijn buik gaan zitten... Moet ik erg aan wennen en maandag krijg ik mijn shirt met "don't touch" op mijn buik binnen...Hihi!

Ga nu lekker even buiten spelen met mijn kleuters!
    Oh ja, ik heb mijn houten puzzelstukjes gevonden!
    Liefs, Pluis

11. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Goedemorgen!

Net de nekplooimeting gehad en zag er goed uit! De metingen kwamen uit op 0,9 en 1,2 dus dat is goed! Nu nog wachten op de rest (bloed uitslag)
    De baby was heel druk ze kon moeilijk meten! En flink gegroeid was nu zelfs 12 weken en 3 dagen!
    En het maagje was gevuld en alles zag er goed uit!
    Woehoeee ben zo blij! Verliefd op me kruimeltje...

12. LadyJenn75

LadyJenn75 Actief lid

19 dec 2008
    190
    0
    0
    Hee vraagje hebben er meer hier last van spontane neusbloedingen..?

Ik had er nog nooit van gehoord. Maar toen ik het ging googlen zag ik dat het wel vaker voorkomt bij zwangeren....k vind t maar n vreemd kwaaltje :rolleyes:

13. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    lady Jenn, dat heb ik ook! Je neusslijmvlies is beter doorbloed dus dat klopt hoor! Maar inderdaad wel vreemd ja...

Ik heb sinds woensdag weer zo'n honger 's ochtends! Zit ik weer in een groei momentje van kruimel of zo?

Liefs, Pluis

14. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    les dat is ook de reden dat ik in het ziekenhuis wil bevallen...
    wel poliklinisch :)

fon super super super! !proficiat meid! jeetje jij weet het al seg :)

mamavanyourie, ik woon in antwerpen, ben ingeleid... moest maandagavond binnen... woensdagmorgen was ik buiten...
    dinsdag begonnen met inleiding tegen de middag was ze er... ik heb 67 euro voor dit alles moeten betalen... normaal is het inderdaad veel meer
    maar trek vermeerderd terug :)

stephanie proficiat meid! dat kun je even vieren he :D

Korsau welkom en gefeleciteerd! jij zal wel beter weer hebben nu :D

nita hoe is het met je meid? weten je ouders het al?

15. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    wat super dat alles goed is!
    lekker genieten!

16. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Goeiemorgen meiden!

Nieuwe zwangeren Gefeliciteerd met de zwangerschap en welkom hier in dit kippenhok :p

Fon Wat geweldig dat de uitslag goed is en een MEISJE wat gaaf!!!!

Sweepy en Annie Jullie nekplooimeting was ook goed...supernieuws hoor!!!

Nita Ook ik ben benieuwd of "vriendje" nog geweest is dinsdag en hoe je ouders reageerden op het nieuws.

De rest Hoe is het met jullie?

Hier alles goed....maandag alweer 14 weken....gaat hard nu zeg!
    Afgelopen woensdag nog bij de gyn geweest en weer een echo gehad en alles zag er goed uit. We zagen nu ook heel duidelijk de ruggengraat en vingertjes en duimpje...zo schattig! :p

Ik moet straks werken van 14.30 tot 20.00 uur en dan lekker weekend!
    Morgen verjaardag van m'n nichtje en zondag krijgen we visite....lekker druk dus!

Fijn weekend allemaal :thumup:

17. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    hoi dames

ik ga zo alles even bijlezen maar eerst even nog over gister :D
    ik heb de echo in mijn album staan. de nekplooimeting was 0,9mm dat was dus helemaal oke alleen nu nog wachten op de bloeduitslag.
    de kleine was echt goed gegroeid maar dat die je wel op de foto.. hij/zij was nu 5,5 van kruin tot stuit.

we hadden alleen niet zo'n leuke echoscopiste maar ja... we mochten ook niet filmen. was een beetje een oude taart en leke keer als ik iets vroeg deed ze er vaag over.. vroeg waar de placenta lag (voor of achter) en zei ze ja dat maakt neit uit blablabla.. en toen voreg i khet later nog eens gewoon uit nieuwschierigheid en toen bleek dus dat mijn placenta voor ligt.. dus misschien ga ik de kleine pas later voelen.. maar gister vertelde mijn schoonzus dat zij dat ook had en zij voelde de kleine al met 12 weken en met 15 weken aan de buitenkant dus zegt dus niks..

verder heb ik de 20 weken echo op 30 maart :D en was de hartslag van de baby 165 en dat was toen hij/zij nog lag te slapen of in ieder geval niet bewoog haha dus groote kans dat het een meisje is..
    was zo lief om te zien toen i khoeste dat het kontje de lucht in ging en dat tie ging spartelen haha..
    verder leit tie nog een boertje ofzow want er kwam iets uit zijn mond leek wel een propje :D en was hij/zij aan het duimen lief he :D ben nu echt helemaal gelukkig begin het gewoon steeds meer te beseffen.. klinkt misschien raar omdat ik al 12 weken ben maar je ziet niks je voelt niks dus is het soms moeilijk te bevatten maar nu voelt het eigen eindelijk :D

nou sorry voor mijn ego bericht ga nu even bijlezen ;)

18. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Hallo! Ik heb lekker VRIJ vandaag! Ben alleen wel heel erg moe, heb al 3 nachten zo wild en druk en vooral eng gedroomd... daar rust ik niet echt van uit zeg. Herkent iemand dat, hoort eng dromen soms ook bij de zwangerschap?

Korsou, welkom hier! Wat leuk weer iemand van ver weg erbij. Ben benieuwd hoe bij jou alles eraan toe gaat rond zwangerschap en bevallen enzo. Heb je daar ook een vk, of moet je naar het ziekenhuis?
    Heerlijk ik zou ook wel even zon willen zien.... Ben jaaaaaren geleden 4 maanden op Korsou geweest voor m'n afstudeerscriptie, heb er echt goede herinneringen aan! :)

Er was trouwens toch nog iemand uit het buitenland, Duitsland ofzo? Weet niet meer wie maar die is vlgs mij ook al heel lang niet meer geweest.

Fon! Fantastisch! Gefeliciteerd met de goede uitslag en een MEISJE wat leuk!

Ninita hoe gaat het met jou?

Ik zit nu te wachten op een wasmachine-mannetje... de wasmachine is stuk gegaan! En omdat we vorig weekend zo druk waren met verven heb ik dus al heel lang niks gewassen en het stapelt zich op... Hoop dat ie gerepareerd kan worden en dat we geen nieuwe moeten :rolleyes:

19. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik ben ZO jaloers op al jullie mooie echo's! Wow Rose, echt weer een mooi plaatje hoor!

Ik ga toch echt heel erg overwegen om bij een echobureau ook maar tussentijds eens te gaan kijken. Ik zou zo graag een mooie echo(foto) willen waarop je echt armpjes en beentjes enzo kunt zien ipv een vage vlek! Ik krijg pas weer een echo met 20 weken... dus ga eens googelen op echobureaus in omgeving Rotterdam. Misschien kan ik er 1 inplannen als verrassing voor mijn vriendje ofzo.

20. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hallo meiden

hier weer een berichtje na afwezigheid. Ben behoorlijk ziek, benauwd, hoesten, snotteren, koorts etc. Maar goed het zal weer eens over moeten gaan.
    Fon; wat leuk een meisje!Bijzonder ook om te weten.
    Cjpt ik heb ook niet echt een supermooie echofoto. Kindje was veel te onrustig. Je ziet alleen een witte vlek waar je met moeite het hoofdje en de beentjes kan ontdekken.
    Korsou: welkom en wat leuk zeg dat je met ons meeschrijft.

Meiden veel suc6 hoop snel

groetjes ink

Deel Deze Pagina