goedeavond dames, ik wil ook graag mee ben 12 augustus uitgerekend als alles goed gaat zal morgen eens even me inlezen hier liefs
wat wordt er veel geschreven als je er ff niet bent..... haha broekloeren geweldig woord moet in de dikke van dalen.... ik ook hoor als ik maar ff aandrang heb.... hup! Ik ga naar mijn bedje proberen te slapen, afgelopen nachten een beetje onrustig geweest van ongeloof en spannig. trusten.
hey Wup, ik had dat voor mijn nod wel maar nu niet meer, terwijl ik wel heel veeel dorst heb en veel drink. heb het net aan mijn ouders verteld! ze zijn nog erg jong (47 en 50) maar ze vinden het superleuk! had een sint gedicht gemaakt en mijn testen ingepakt. vooral mijn vader was helemaal ondersteboven en bleef maar stamelen dat ie opa wordt en het zo leuk vindt! hoe werd er bij jullie allemaal gereageerd?
Zo nog 2 'nieuwe' meiden zo te zien. Leuk! En van harte gefeliciteerd. Heb even de gegevens van wup en jinga toegevoegd en die van doosje aangepast. Moet alleen nog even een paar echo data erin zetten, maar dat doe ik morgen. Kisssssssssssss
Hoi Daan, Je mag mij ook toevoegen: 12 augustus! Vandaag een positieve test. Ben echt superblij, maar kan nu niet slapen van dit geweldige nieuws! groetjes, Lieke
Wat doe je voor werk Liefie? En balen van je nachtrust Welkom Babsie en gefeliciteerd! Marieke: Leuk dat je ouders zo blij zijn. We hebben het nog aan niemand verteld, maar gaan het dit weekend aan mijn ouders vertellen. Ze zullen zoooo blij en verrast zijn!
LongingtoBe en Bapsie, gefeliciteerd en welkom! Wup, zat vorige week meer op de toilet, maar ook ik deed toen meer aan broekloeren Marieke, wat een leuke reactie. Ook hier alleen maar positieve reacties en 2 zussen met ongeloof, zo grappig Lieke, gefeliciteerd en welkom Heb je nog kunnen slapen, hi hi Goedemorgen allemaal Alles oke hier, beetje onrustige nacht gehad, maar dat kwam door dochterlief die paar keer ineens ging huilen maar gelukkig dan weer wel doorsliep. Toch ben je dan wel elke keer even wakker. Dadelijk even wat broeken passen voordat ik ze in de koffer gooi en volgende week op Center Parcs een probleem heb
goedemorgen dames, net terug van nachtedienst zal fe lekker slapen... voor het lijstje, uitgerekend 12 augustus, 1ste kindje, BV,TB moet de verloskundige nog bellen en zal me vandaag of morgen voor mvm aanmelden tot vqanmiddag liefs ooh ja verschijnselen hier misselijk en zere boobs... en opgezette darmen...
*breekt in* Als mijn testje zaterdag duidelijker is kom ik me ook hier melden* Resultaat van gister in mijn album. *sluipt langzaam weg*
Goedemorgen allemaal! Alle 'nieuwe' zwangeren, van harte gefeliciteerd! Hier ook beetje onrustige nacht door dochter die heel verkouden is. Gelukkig kon mn man vanmorgen even naar de huisarts en heeft ze een kuurtje gekregen want ze loopt er al zo lang mee en vanacht stikte ze haast in het snot en slijm. Verder helemaal geen klachten. (wat me toch beetje onzeker maakt) Fijne dag! xxx
Goedemorgen meiden, Ik kom ff een dag niet online en ik moet 6 pagina's bijlezen! Alle nieuwe meiden, gefeliciteerd hoor! Hier ff wat minder, ben echt snot- en snotverkouden ( lang leve je weerstand die je niet hebt als je zwanger bent...) en gisteren om 13.00 bij de apotheek met de vraag: "Hallo, ik ben snotverkouden en ik ben zwanger, wat mag ik wel?" Dus die mevrouw moest heel erg lachen! DUs dames let op, neusspray van VSM mag wel en ook Citrosan of HotColdrex mag ook! Daarnaast nog ee leuk pakket gekregen met allemaal babydingen erin. Erg lief. EN toen lag ik om 13.30 op de bank en werd ik om 16.30 weer wakker! En ik heb net al mijn baas gevraagd of ik vanmiddag vervangen kon worden, want anders dan ben ik morgen niks waard met het SIntfeest op school.. Liefie, ik ken het hoor! Ik kan me ook niet zo goed ziekmelden... Toch 26 kids die geen juffie hebben! Hier begint de ochtendstress een beetje geloof ik...Al twee ochtend dat ik erg draaierig ben en sta te trillen op mijn benen. Wijt het ook nog een beetje aan mijn verkoudheid, maar als ik dan eenmaal gegeten heb is het over... DUs ik denk dat het door de baby komt! Daarnaast nog steeds ongi-krampen, maar verder niet echt klachten, beetje gevoelige borsten en wat grotere tepels.. Ik zou heel graag op iedereen reageren, maar ik hou met moeite mijn ogen open, dus meiden, volgende keer beter! Sorry voor mijn ego-bericht! Ga nog even 2 uur uitzitten en dan naar huis! Veel liefs, Pluis
Catje, tot zaterdag Alice, hier was de reden idd ook snot, zat heerlijk onder haar neus geplakt toen ik net bij haar kwam. Hoop dat het kuurtje gaat helpen bij haar. Miekiepluis, gelukkig kan je wel wat tegen je verkoudheid doen, hopen nou dat het zo over is. Joh die ochtendstress is gewoon van je beeb
Hai alice nou hier ook pcies hetzelfde hoor. Heb ook geen klachtjes. Wel moe maar dat is nu pas in de avond en 's ochtends als ik wakker ben moet ik wat eten, want voor mijn gevoel is het net lijkt of ik 2 dagen niet gegeten heb. Daarna is het over. Voor de rest lijkt het net of ik niet zwanger ben dus dat resulteert weer in een testje in de vroege ochtend en ja dan zie ik toch dat ik preggy ben... ben dan weer even gerustgesteld. Voor alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd en welkom en catje ik zie jou weer over 2 daagjes verschijnen Gisteravond me ook gelijk voor mvm aangemeld. en ik kan vandaag mijn boeken ophalen die ik besteld heb bij bol.com. Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt voor hubbie en voor mezelf ik ben zwanger (weet niet de schrijfster)
Hallo allemaal, In navolging van Pluis ga ook ik jullie even 'verlaten'. Ik merk aan mezelf dat ik het niet trek om zoveel met de zwangerschap bezig te zijn. Ik heb nu 5 nachten niet of nauwelijks geslapen en ben aan het eind van mijn latijn. Het zal een mengeling zijn van de spanning rond de beeb en de ernstige verkoudheid, maar zoals het nu gaat, ga ik het iig niet meer volhouden. Ben net bij de huisarts geweest. Ze kon me helaas niks geven om te slapen... Maar als ik volgende week nog steed zo slecht slaap moet ik weer komen en gaat ze met een gyn overleggen wat er evt aan te doen is. Dusss, heb voor mezelf nu het volgende 'beleid' opgesteld : - ik ga alle zwangerschapsgerelateerde dingen die hier in huis rondslingeren in een doosje doen en eventjes opbergen. - ik ga niet meer elke dag op deze site kijken en me opwinden dat ik overal op moet reageren (ja ik weet wel dat dat niet hoeft, maar zo zit ik gewoon in elkaar, ik spoor gewoon niet!), ik zal wsl uit nieuwsgierigheid wel af en toe blijven meelezen, net als Pluis, die kan het zo te zien ook niet laten... - ik ga nog 1 dagje thuis blijven van mijn werk en dan hup niet zeuren, gewoon weer aan de slag - ik ga elke avond voor het slapen gaan een blokje om lopen, en warme melk drinken. De cliche dingen, maar hopelijk wel effectief! Zoals ik al eerder had gezegd vind ik het onwijs fijn dat ik elke keer zo lekker mijn ei kwijt kan hier, dus misschien ga ik het nog wel missen ook... dan kom ik wel weer terug! Dag meiden, allemaal genieten van jullie kruimeltjes en tot een volgende keer dan maar! Kus van Liefie
Liefie je moet doen waar jij je goed bij voelt! En leuk als je af en toe weer wat van je laat horen. Hoop dat je gauw een goede nachtrust krijgt. (Mag je ook geen valeriaan nemen als je zwanger bent?) En hopelijk tot gauw weer! Rustig aan en probeer te genieten!