@cjpt ja zou ik zeker doen hoor 8 weken zijn nog lang en voor 30 euro kun je al een echo ergens laten doen (tenminste hier) is wel maar 10 minuten of 15 minuten maar ja toch
wij laten op 6 maart een echo maken bij babyview... gewoon om een mooi beeld te krijgen van onze frummel en nog even naar hem/haar te zwaaien,... kan niet zolang wachten tot de 20 weken echo... die wij hebben op 17 April... EDIT Babyview heeft ook een vestiging in Barendrecht, misschien is dat iets voor je... 55 voor een 2d echo met 6 foto´s en 70 voor een 2d echo met 6 foto´s en DVD
@ fon super gefeliciteerd! een meisje hoe gaaf is dat.... nou geniet er lekker van, Hier alles prima, wel erg moe vandaag, heb gister al een stukje van de baby kamer lopen verven! hahaha kon het niet laten, het word wit met ziver, en dan deco blauw of rose! dat is nog even afwachten he. ik heb me aangemeld bij hyves, maar krijg geen reactie terug dat het is geaccepteerd...!? liefs les
Hoi meiden, Vanmorgen naar gyn geweest, ik ben niet langer zwanger (zoals vk dacht) maar waarschijnlijk kind wat goed groeit. Volgens meting 8,5 cm wat ong 15 weken zwangerschap betekend. Maar weet precies mn ongi dus wordt gewoon groot kind.
Fon helemaal super van je goede uitslag! Heb toch echt wel met je meegeleefd! En n meisje wat leuk! Gefeliciteerd! Meiden met n goede nekplooimeting en echo Gefeliciteerd, toch weer n pak van je hart hé?! MvY pfff dat is niet niks 1100 euro, hoop dat je ergens geld kan lenen.. Stephanie Gefeliciteerd met je examens! Nieuwe meiden welkom en gefeliciteerd, geniet van deze heerlijke tijd 8) En dan ben ik het weer kwijt hihi Hier alles goed! Heb het gisteren tegen iedereen die het wilde horen, verteld dat ik zwanger ben!n Allemaal superleuke reacties, echt gaaf Ook hebben we gisteren plan opgezet voor het vrijgezellenfeest van mijn zusje, echt geweldig wat we allemaal gaan doen
Heb even snel op google gezocht (ben zo hard aan het werk vandaag ;o) en er blijkt gewoon een echobureau in mijn dorp te zitten! Net gebeld en wordt straks teruggebeld om afspraak te maken. Als ik vanaf 16 weken doe dan krijg ik garantie op geslachtsbepaling of terugkomen om later nog eens te kijken. Maarja, ergens tussen 18 en 20 weken gaat de VK me dat ook al vertellen. En dus denk ik dat als ik eerder kan komen dan 16 weken ik daar dus maar voor kies. Was nu een actie: 50,- voor 30 minuten echo, 5 zwart/wit foto's (2,- extra voor kleur), incl DVD met beeld en geluid. En afhankelijk van of je voor of na 16 weken komt dus de geslachtsbepaling. Nou valt me super mee die prijzen!
Hihi heb het helemaal naar mijn zin hier! Ik kon komende dinsdag al terecht! Heb net mijn vriend zijn baas een mailtje gestuurd met de vraag of hij stiekum vrij kan zijn komende dinsdag... hoop dat hij niks in zijn agenda had staan! Oh kan niet wachten om zijn reactie te zien!
Hoi hoi Fon, gefeliciteerd met je goede uitslag en een meisje wow! Gaaf! Die echo's zijn inderdaad niet duur. Nog maar één weekje MVM gelukkig! Ben het een beetje beu! Is toch wel snel gegaan. Ik weet nog wel dat we de discussie voerde voor wel en/of niet aanmelden en nu is het al bijna klaar! Wij hebben trouwens 19 maart de 20 weken echo. Poosje wachten dus nog. Wij wisten bij onze eerste als eerste een jongensnaam en dat werd een jongetje. Nu weten de meisjesnaam als eerste. Ik ben heel benieuwd of het ook daadwerkelijk een meisje zal zijn? Nog een dikke maand wachten... Gaan jullie als je het geslacht wil weten dat dan ook aan iedereen vertellen? Ik hoor dat steeds meer in onze omgeving, maar ik zou het zelf denk ik niet doen! Wow bijna 15 weekjes! Liefs
En ik weet niet meer wie het vroeg en of het bij de zwangerschap hoort maar ik droom ook heel vervelend. Raar hoor!
@Carlie, nou ja zeg dat had Ine wel beter mogen aanpakken idd. Maar kan het me wel voorstellen de ene keer is ze een schat maar ik ken ze idd ook heel erg verstrooid en chaotisch @MamavanYouri, ik zou ook graag een thuis bevalling willen meemaken, als alles goed gaat dan zal dit ook geen probleem zijn, maar dat weet je dus niet van te voren. Ik heb vorige keer ook een Pethidine spuit gehad moet nog vragen of de VK dit thuis ook mag. En wat kost een poliklinische bevalling dan? @Stephanie, super dat je examens zo goed gegaan zijn! @Annie, ik zou het persoonlijk de kindjes en ouders apart vertellen Fijn dat je nekplooi uitslag goed was! @Korsou, gefeliciteerd en welkom oh en warm en zonnig bij jou, ben jaloers! (alhoewel ik vandaag hier ook niet hoef te klagen) @Sweepy, dacht al wel dat je mijn humor begreep Fijn dat je nekplooi uitslag helemaal oke was @Miekiepluis, ik heb toevallig Char gezien, maar kan me nu het gezicht niet meer voor de geest halen En in mijn boek staat ,dat de beeb deze maand zoveel groeit als hij nog nooit heeft gedaan en ook niet meer zal doen @LadyJenn, hier geen bloedneuzen maar klopt wel dat het erbij kan horen idd! @Rose, wat een taart zeg hadden jullie bij de echo, jammer! En maakt wel degelijk uit waar je placenta ligt, wat nou als hij voor de uitgang ligt, zegt ze dan nog dat dat niet uitmaakt @Liefie, dromen hoort idd bij de zwangerschap, helaas is het bij jou eng dromen @Inkerbell, beterschap meid @Alice, nou ja zeg, wat zit die VK dan een onrust te stoken! Wat een heerlijk weer is het vandaag zeg, eindelijk! Straks lekker met meisje in de wagen er op uit geweest. Die vindt dat ook geweldig zat lekker te keuvelen en allemaal aan te wijzen wat ze zag.
De wasmachine is net weer gemaakt gelukkig! Ben wel 152 eurie armer, maar kan nou tenminste weer wassen Oh die droom van vanacht, ik loop er al de hele dag nog aan te denken, jakkes!
@cjpt da tis mooi en de prijzen vallen idd reuze mee @monique ja idd maar ja was zo blij om de kleine te zien da tik me weinig daarvan aantrok haha ga zo is even wat info opzoeken over hoe of wat kwa placenta ligging @liefie dromen kunnen best een heftig gevoel achterlaten de hele dag maar gelukig was het een droom heb net lekker even een pannekoek gemaakt en ga zo maar even stofzuigen en strijken.. wou even een groot stuk met de honden lopen richting mijn oma maar die is naar haar zus dus dat zit er niet in.. had wel ff zin om ergens heen te gaan.
hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en ben 13 augustus uitgerekend. Ik ben al een weekje of wat aan het snuffelen op dit forum en het heeft me al een hoop keren behoorlijk gerustgesteld! Zijn er nog meer die op de 13e zijn uitgerekend? kusjes
Hoi Charlie2009, welkom! En gefeliciteerd! In het eerste berichtje van de augustus mama's staat onderin een link naar onze website. Daarop staat een overzicht van wie wanneer is uitgerekend. Als je jouw gegevens ook op die lijst wilt hebben kun je Daan78 (die dat 1e bericht heeft geplaatst) een PB sturen. X Cindy
@charlie gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier i kben 18 augustus uitgerekend spannend he ik ga nu mezelf een schop onder me kont geven want moet iets gaan doen in huis en wel NU haha doei
hey hallo allemaal ja ik henb ook regelmatig last van een spontane bloedneus, die wel weer zo over is hoor. ja die ine was op zich ook wel aardig hoor, maar wil niet dat dit nog een keer gebeurt. alle nieuwe dames hier gefeliciteerd!
Nekplooimeting viel wat tegen vond ik, kans van 1 op 287 dat we een kindje met downsyndroom krijgen. Ze zeggen niet verhoogd, maar ik had zo graag een wat hogere uitslag gehad...Dat het gewoon overduidelijk is...De nekplooi was wel gewoon goed, 0,92 mm maar mijn bloed was niet zo goed, die gaf een kans van 1 op 45 aan. Dus ja, wat moeten we nu...Pff, wat moeilijk..
Jeetje Verhip... Dat is moeilijk ja.. Doen wat je hart je ingeeft! Monique, thanks, dan weet ik dat die krampen heb doordat het weer groeit zeg maar! Kweet niet meer wie het vroeg, maar ik droom me ook helemaal suf! Dat schijnt erbij te horen en het is inderdaadniet altijd even gezellig nee... Dames, ik heb WEEKEND! Dacht dat er geen einde aan deze week zou komen! Ik ga morgen lekker winkelen in Amersfoort, ze hebben daar een winkeltje wat van die leuke shirts verkoopt, ik heb mijn oog laten vallen op eentje met de tekst "Don't mess with a pregnant woman"...In het donkerblauw met lange mouwen! Fijn weekend allemaal! Veel liefs, Pluis
@ Verhip; jee wat lastig zeg. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet eens wat goed en wat een minder goede uitslag is enzo maar begrijp uit jouw reactie dat dit niet is wat je had gehoopt. Ik denk dat er maar 1 ding op zit en dat is bedenken hoe belangrijk je het vind te weten of je kindje gezond is of niet. Stel jezelf en je partner de volgende vragen: -Zou je de zwangerschap kunnen beeindigen als het niet goed is? -En zo niet; zou je het dan perse willen weten voor de baby geboren word ivm voorbereiding etc. -Met een punctie is er weer een risico dat het door de punctie fout gaat en zou je dat risico voor jezelf kunnen "goedpraten". Succes met beslissen wat je gaat doen meid, lijkt me erg lastig dit! Knuffel voor jou!