Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Rose spannend!
    Rianne gefeli met je goeie echo!
    Mamavanyoeri wow 25 feb al? Je mag 2 dagen eerder dan ik hihi. Spannend he!
    Verhip ontzettend moeilijk zeg! Dikke knuffel! Hoop dat je er gauw voor jezelf uit bent wat te doen.

Hier ook ziek kind en voel me zelf ook al ziek worden bah bah.

2. Rose: Heb even gespiekt naar je toekomstige huissie, WOW die is echt mooi, kan me voorstellen dat je daar verliefd op ben en je zinnen op hebt gezet! Wel van de prijs af praten he! ondanks dat het er zo op de foto`s heel goed uitziet, kan je vast wel iets verzinnen wat jullie toch niet helemaal aanstaat, waardoor je prijs kan dalen!
    Heel veel succes en laat je niet gek maken!

Liz: mijn rug is altijd al een zwakke plek, maar dit is wel heel erg en ook anders als anders, dus ga inderdaad maandag maar even langs de huisarts! Moet ik toch ook heen om te vragen voor iets tegen het maagzuur, dus dan hebbenw e 2 dooie vliegen in 1 klap!

Ninita: Waar blijf je? Hoe gaat het? begin me een beetje zorgen te maken, je bent er al een tijdje niet geweest!

Hanna: mag ik jou man ff lenen, die van mij doet niks in het huishouden, jah de vaatwasser in en uit ruimen, maar dat kan ik zelf ook wel! Ben Jaloers!

Ik ga mijn bedje in, gelukkig is mijn emo bui weer bijna helemaal weg getrokken, dus lekker een nachtje slapen en dan ook nog eens heerlijk uitslapen en dan ben ik weer op en top!

Slaap lekker allemaal en geniet van jullie weekend!

3. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Goeiemorgen meiden,

Rose, wat een mooi huis!
    Wij hebben ons appartement ook bij Wilson verkocht toen, toevallig ;)
    Ik hoop dat jullie het huis krijgen! Wanneer kunnen jullie dan al erin of is dat nog niet bekend?

Ollekebolleke, dikke knuf meid. Zo'n emo-bui is helemaal niet leuk he! :(
    Gelukkig gaat het alweer wat beter.

Liz, veel beterschap voor Lyana... Kan me voorstellen dat je altijd moe bent. Knuf! Hier ook veel last van, Youri slaapt ook niet uit ofzo dus altijd vroeg op enzo.

Alice, oei ben ik nog eerder dan jou ;) ik kon ook de 27ste gaan maar dat was 's morgens en dan moesten vriend en ik allebei vrij pakken.

Hanna, ik ben ook jaloers dat je man het huis heeft schoongemaakt :confused: wat een lieverd zal dat zijn ;)

Vanmorgen dus weer om 7uur eruit. Viel me nog mee, normaal is het 6uur. Hij is nu Bumba aan het kijken, als ik dat niet opzet is hij heel lastig/hangerig/huilerig....
    Vanmiddag misschien ff wat kleren shoppen voor Youri.. Hij is er alweer uitgegroeid. En pyama's heeft hij ook dringend nodig!

4. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Owja nog even over Daan, heb net even gekeken en ze heeft 28 jan voor het laatst iets gepost op het forum... Zou alles goed zijn met haar?

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen allemaal,
    ik lees af en toe mee hier, had me al eens aangemeld maar het lukt me echt niet om bij meerdere tegelijk goed bij te blijven (augustus 2008 mama's, augustus 2009 mama's, net bevallen en weer zwanger)

Wil wel even laten weten dat het supergoed met me gaat en dat we vandaag het kamertje gaan halen, deze baby krijgt hetzelfde kamertje als Roos, niet origineel misschien maar ik vind het zo schattig (zie album)

verhip die uitslapg is helemaal zo slecht nog niet, wat mij helpt in zulke situaties is het omdraaien, hoe groot is nou de kans dat er iets is met jullie babytje.....dat is iets van 0,33 % , is eigenlijk een hele kleine kans

6. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Rose, leuk huis zeg. Hoop dat het binnenkort helemaal van jullie is!

@ Hanna: ja voor jou ook prima te doen. Ik laat dinsdag even weten hoe het was! Hoop goed want dan kan ik daar ook mijn 3/4d echo maken later in de zwangerschap. Lekker dicht bij huis ;o)

Vraagje: gaat de vk bij elke controle naar het hartje luisteren? Mijn vriend vroeg me dat vandaag en zou het eigenlijk niet weten.

7. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Jep, bij elke controle luistert de vk naar het hartje :D

8. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Oh mooi. Mijn vriend kan niet mee bij de eerstvolgende controle (al weet hij natuurlijk niet dat hij dinsdag ook gaat zwaaien naar de beeb ;o)en dus ga ik mijn mams meevragen. Vind ze vast leuk.

9. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Goedemiddag meiden

Hier gaat alles zijn gangetje. Ik las hier verschillende dingen over de nekplooimeting, wij hebben deze komende vrijdag en ik hoop dat alles goed is dan. Maar ik kan mij echt wel voorstellen als je niet zo goed nieuws krijgt als je verwacht dat het behoorlijk schrikken is. Om eerlijk te zijn wij zouden ook niet weten wat gedaan moest het zijn dat ons kindje iets mankeerde.

rose: het is echt wel een mooi huisje, lekker modern en alle comfort die jullie nodig hebben, ik duim hard voor jullie dat jullie de prijs nog wat kunnen doen zakken en dat jullie het huisje hebben.

Petrabr: het is misschien niet zo orgineel zoals je zegt, maar het is wel een supermooi kamertje dus ik kan mij wel voorstellen dat je er gewoon verliefd op bent en het opnieuw wil.

Liefs Stephanie

10. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Charlie, gefeliciteerd en welkom

@Verhip, volg je gevoel meid.
    Wat zien ze dan trouwens in je bloed? want de nekplooi is keurig.

@Rianne80, fijn dat alles goed was!

@Ollekebolleke, meid jij moet echt jezelf en je beeb even op de 1e plaats zetten, ik weet dat het moeilijk is, herken mezelf in je verhalen.
    Maar echt doen hoor, ga langs je baas en heb het er gewoon over

@Rose, mooi huis!
    Hoop dat het allemaal doorgaat

@Cjpt, hartje luisteren hoort idd standaard bij je bezoek aan de VK!

Ik ben vandaag eens met een ouderwets goed gevoel uit bed gestapt!
    Geen hoofdpijn, niet misselijk, gewoon heerlijk weer de oude Monique.

Van mij mag dit zo blijven, zou ook wel eens tijd worden.

11. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden.

@petra het is inderdaad een mooi kamertje.

hier gaat alles goed. heb gekeken voor een wagen en ik heb de quinny speedi en de kleur die we willen gezien bij een winkel in de aanbieding het scheelt me bijna 400 euro allen is het een tijdelijk aanbieding, dus ik zit erg inj twijfel, ik mag hem ook betalen en dan mag ik hem ophalen wanneer ik wil, als ik hem nu al haal dan duurt het nog zo lang, wat zouden jullie doen?

12. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hey verhip, lijkt me idd schrikken maar de kans is nog geen 1%... hopelijk kun je het een beetje loslaten (kunt er toch niets aan doen)

Rose, leuk huis! ik hoop dat het allemaal lukt en soepel verloopt! succes!

noa, ik zou de kinderwagen gewoon halen, wij hebben hem ook al! als het is wat je wilt dan is het prima toch?

stephanie veel succes met de nekplooimeting, hopelijk pakt die goed uit!

Dames ik heb het idee dat ik de baby voel... kan dat? mijn placenta ligt achter en mijn bm is echt mega gevoelig, maar het is wel pas mijn eerste kindje. voelt als een trillinkje of kriebeltje, en volgens mij zijn het niet mijn darmen...maar het is nog wel erg vroeg!

13. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    goeiemiddag

ik heb GEWELDIG nieuws we hbben een huis gekocht :d of eigenlijk we hebben ja gezegd en dinsdag of maandag avond is het officieel :D

het is alleen niet het hoekhuis geworden, ik kwam er gisteravond achter dat er sinds deze week een huis aan de overkant van dat huis nog een tussenwoning te koop stond en toen i kde binnenkant zag waren we meteen verliefd :d het is zelfs nog iets goedkoper maar geen garage en een kleinere tuin maar wel op het zuiden en een super mooie uitbouw

dit is m
    http://www.wittewoningmakelaars.nl/woni ... 215kk.html

we waren vancohtend vroeg wakker en belde meteen de makelaar bleek dat hij heel toevallig in dat huis was met kijkers en dat het 2de koppel ahd afgebeld dus we waren er binnen 10 minuten aangekleed en wel :D en toen dacvhten we ja we doen het :D ook omdat dat andere huis gewoon oud is en niet naar onze smaak van binnen en aangezien er de aankomende 3 jaar geen centjes zijn voor verbouwingen zullen we het daarmee moeten doen.

ben helemaal hyper :D :D

14. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Kan zeker hoor marieke, de gyn vroeg gister aan me of ik al wat voelde dus vreemd is het niet blijkbaar!

Rose, dat huis is zeker mooier, wauw, leuk hoor!

15. kaatje320

kaatje320 Niet meer actief

rose gefeliciteerd met je huis! het is een heel mooit huis!

alles goed hier verder met iedereen?
    hier wel, niet ziek niet misselijk niks!
    ik mag maandag de 16e weer naar de verloskundige, voor de 2e keer!
    heb er nu al zin in hihi

doeii
    xx

16. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    dankjullie wel :D

spannend he als je weer moet naar de vk of gyn :D ik moet de 17de voor de 4de keer alweer mag echt vaak :D ben er wel blij om eigenlijk

17. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Ik weet niet meer wie het vroeg, maar mijn bloed gaf een verhoogde kans weer op een kindje met het downsyndroom, kans van 1 op 45. Meer heeft ze eigenlijk niet gezegd, zit er ook over te denken om te vragen of ze wat nader kan verklaren wat dan te hoog/laag is in mijn bloed en of het niet gewoon aan mijzelf ligt bijv, maar niet aan de kleine.

Rose, geweldig huis zeg Gefeliciteerd!

18. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    dit is de buggy die ik ga kopen... 319 euro... en dan nog één draagmand voor 59 euro want dat is voor de kleinste he :)

rose gefeleciteerd met je huisje!

monique fijn dat je je eindelijk een beetje beter voelt :)

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Liz: Die heeft een vriendin van mij ook voor de kleintjes... de oudste is 2 en de jongste net geboren, ideaal dus... fijne wagen hoor...

20. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Noa, als het de wagen is die jij echt heel graag wil wat is dan het probleem?

@Marieke1983, je leest het wel hoor dat je de beeb kan voelen al, ik heb deze week ook getwijfeld.
    Maar het is te kort om er iets van te maken.
    Bij Mirthe begon het zo ook trillen/kriebelen dus zou goed kunnen hoor!

@Rose, gefeliciteerd!
    Mooi huis hoor en zo te zien hoef je er idd weinig aan te doen

@Carlie, lekker toch dat je nergens last van heb, was dat bij Jacinda ook zo?
    Ik mag vrijdag naar VK

@Verhip, ik vroeg naar je bloed idd.
    Was gewoon nieuwsgierig wat er dan in je bloed te zien was, waardoor je zou kunnen zien dat het een kindje met Down is.
    Even goed uitvragen allemaal hoor als het niet helemaal duidelijk is!

@Liz, mooie buggy!
    Is je moppie nog ziekjes?

Deel Deze Pagina