Ik wacht ook nog een hele tijd met het kamertje. Wil sowieso eerst weten wat het is en ik hoop dat ik eerst nog ga verhuizen. Ik heb waarschijnlijk wel een kinderwagen gevonden. Via een ander forum waar ik al jaren opzit en zij ook dus dat is wel vertrouwder dan zomaar iemand via internet. Die is maar 4 maanden gebruikt en helemaal schoon en netjes voor maar 30 euro! Donkergrijze driewieler, wel merkloos maar ach dat maakt me niks uit. Noa, dat heb ik even gemist waar is je vriend heen? Heet je trouwens echt Noa? Die naam staat tweede in mijn lijstje voor een meisje!
Rose, wat een mooi huis hebben jullie gekocht zeg. Ik snap dat je hier helemaal blij mee bent! Gefeliciteerd! Ollekebolleke, hahahahah, mijn man was het niet eens met het uitlenen Gelukkig doet hij wel wat in het huishouden. We werken allebei fulltime dus dan moet dat ook wel he! Mooie buggy Liz! Nita, gefeliciteerd met je 12 weken Nina vind ik ook een heel leuke naam. Hoor je toch niet vaak. Carlie, ik ga mijn geboortekaartje zelf maken op www.geboortepost.nl Ik ben vandaag de box op gaan halen en ben er helemaal mee in mijn nopjes. Hij ziet er nog prachtig uit. Niks mis mee en dat voor maar 40 euro. Kijk...daar kan je mee thuis komen. Nu nog even in de schuur gestald bij de babykamer. Ik kan niet wachten om alles neer te zetten! Fijne avond allemaal. Ik ga nu lekker tv kijken! Groetjes, Hanna
Dat is inderdaad goedkoop Hanna! Ik ga ook eens op die site kijken. Nina is inderdaad een makkelijke, simpele naam en toch hoor je 'm niet vaak. Heb die naam al jaren in mijn hoofd voor als ik ooit een meisje krijg.
mijn ziekenhuisbevalling is op medische indicatie dus ik hoef het zelf niet te betalen, ik weet van mijn vriendin dat het 325 euro kost. Ik droom ook zo raar, ik heb van de week een inbreker vermoord....ik wist niet dat ik zo stoer kon zijn...haha...maar ik was blij dat ie voorbij was..je loopt echt de hele dag met een rot gevoel. Korsou, welkom...jaloers op jou daar op curacao. mama van Youri, ik ga de hangwieg komende week bestellen..kan niet meer wachten...leuk Marieke kan best hoor dat je al iets voelt, ik had het ook bij Pepijn in de 14de week, er zit nog niet veel kracht achter maar een kriebelig gevoel.
Jingi, oh wat leuk dat je hem al gaat bestellen! Welke kleur hemeltje ga je nemen? Ik heb net op een advertentie van een 2e handse wieg gereageerd... Marieke, ik voel de kleine ook al als het goed is
@mvy wow nu al je kindje voelen, lijkt me zo mooi moment om voor de eerste kee je kindje te kunnen voelen,al zou ik niet weten hoe het zou moeten of kunnen voelen
Mij lijkt dat ook geweldig. Kan echt niet wachten tot het zover is. Is het zo dat als je vrij dun bent (ik ben 1,76 en normaal 62 kilo) dat je het dan eerder voelt? Zijn jullie trouwens al veel aangekomen? Ik tot nu toe ongeveer 1,5 kilo. Bij de VK moest ik op de weegschaal en ik woog 65 met al mijn kleren aan en die wegen ook wel 1,5 kilo want ik had veel kleren aan (koud! twee weken geleden ). Normaal weeg ik dus 62.
ik ben nog niks aangekomen, maar denk dat er maandag wel wat anders op de wegenschaal verschijnt hoor, en ik weet het niet als je het eerder voelt als je dunner bent of niet
ja dat kan natuurlijk ook een 2de hands..had ze op marktplaats ook zien staan maar daar was het hemeltje in ecru en ik wil een groene, oranje of roze..haha...dat wordt nog ff twijfelen...en daar ben ik al zo goed in. of ik bestel het hemeltje als we het geslacht weten, dat kan natuurlijk ook. ga ook nog ff op marktplaats kijken... Ik ben nu 3 kilo aangekomen. Normaal weeg ik 59 en nu 62 ben 1.75 maar als ik mijn buik bekijk lijkt het veel meer... De weegschaal bij de vk lijkt ook veel meer aan te geven dan thuis..maar dat komt waarschijnlijk door de kleding. Nou ja het gaat er wel weer af na de bevalling, daar maak ik me niet druk om.
Nee, ik maak me er ook niet druk over. Ik hoop dat ik qua bevalling etc wel op mijn moeder lijk. Die was na de bevalling al bijna meteen weer op normaal gewicht (geloof nog 1,5 of 2 kilo zwaarder) en nadat ik geboren was zei ze: "zo kan ik er iedere dag wel 1 krijgen". Ik floepte er blijkbaar zo uit .
Wij hebben gisteren het kamertje gehaald en ik ben helemaal in mn nopjes, hij moet nog wel een likkie verf, maar daar heb ik nog wel tijd voor. Zoals je kan zien ben ik weer vroeg wakker, 's avonds om 20.30 val ik in slaap en ik ben elke dag zo extreem vroeg wakker, zou het wel lekker vinden als dat een beetje een normaal ritme wordt
Jingi, ik wil ook het liefst een blauwe of een roze... Maar dan moet ik nog 2 dikke weken wachten met bestellen en dan moet ik een nieuwe kopen Ik vind die zandkleurige ook wel wat hebben.... Ben benieuwd welke kleur je gaat nemen en of je kunt wachten Ik ben tot nu toe 1 kilo aangekomen... Dat is erg weinig voor mij Ik ben 1.75 en weeg normaal 65 kilo. (voor Youri 63) Nita, ik weet niet of het dun zijn er iets mee te maken heeft, want bij Youri (1.75 en 63 kilo) voelde ik hem ook pas rond de 20 weken.... En ben dus ook niet echt dik. Mijn schoonzusje die iets dunner is dan mij voelde haar 1ste kindje al met 15 of 16 weken... Dus je ziet het kan erg verschillen! Noa, het is idd een heel speciaal gevoel. Je kan het omschrijven als kleine plopjes/een soort kriebeltje. Maar als je het voelt denk ik wel dat je het meteen weet... We hebben voor Youri een Smart Trike gekocht (driewieler met een stang eraan) en hij vind het zoooo geweldig... Hij wil de hele tijd door de kamer gereden worden haha. Nu maar hopen dat het weer wat beter word vanmiddag, dan gaan we even naar buiten ermee
Goedemorgen allemaal! Petrabr, inderdaad vroeg uit de veren voor jou. Hopelijk heb je snel een ander ritme, dit lijkt me niks.... Leuk dat je het kamertje hebt opgehaald. Nu heb je lekker nog tijd om het wat op te knappen. Heb je het op marktplaats gekocht? Mama van Youri, leuk zeg dat Youri zo enthousiast reageert op de driewieler. Kinderen zijn zo spontaan he! Ik was helaas ook vroeg wakker. We gingen niet vroeg slapen, dus ik had wel een hoopje op een uitslaapdag tot een uur of 10. Nou ja het ziet er goed uit buiten dus zo meteen gaan we een stukje wandelen. En straks schaatsen kijken op tv. Ben een echte sportfan (om te kijken dan he ) Fijne dag voor iedereen! Groetjes, Hanna
Goedemorgen. Thanx voor de reactie op mn vraag over de paracetamols. Gelukkig is de koppijn bijna weg, heb de laatste tijd al veel last van koppijn maar gisteren was het wel extreem. Vandaag naar limburg naar mn ouders, mn zus is ook daar en we willen nog niet dat zij het weet, dus heb maar een wat ruimer shirt aangedaan. Als zij het weet gaat ze het meteen tegen de hele familie vertellen, en dat willen we volgende week graag zelf doen. Wat zijn sommigen al snel met het kopen van een kinderkamer? Wij willen over twee weken ook wel al eens gaan orienteren, maar nog niet kopen. Gisteren wel een super schattig jasje van mn schoonmams gekregen en een badcape bij de prenetal gekocht. Ga me maar eens klaarmaken voor vertrek. Prettige dag iedereen.
nita ik denk niet dat dik of dun zijn er iets mee te maken heeft, ik ben zelf vrij dik maar het gevoel komt toch van binnen, je voelt het doordat je bm tegen andere organen aankomt en dan maakt het vet niet zo heel veel uit. (tenzij je echt zo dik bent dat je veel vet tussen je organen hebt zitten, dat is bij mij niet het geval) gisteravond legde mijn vriend zijn hoofd op mijn onderbuik en toen voelde ik heel duidelijk iets wegbewegen van hem Rose, superleuk huis, gefeliciteerd! bij ons zijn de huisperikelen nog niet opgelost, maar ik heb inmiddels vier driekamer appartementen gevonden die we wel kunnen betalen, mocht de hypo echt niet rondkomen kopen we eentje van die. leuk dat sommigen al met een babykamer bezig zijn/al hebben! over gewicht: ik ben nu in totaal 6 kilo afgevallen maar mijn gewicht is de laatste week stabiel. omdat ik 1 kledingmaat kleiner ben is mijn positiebroek een maat te groot nu gewone broeken beginnen sávonds echt te knellen nu, dus komende week toch maar even de winkels in denk ik.
nita gewoon eens googlen... en geboortekaartjes intikken ik had ze vorige keer van een drukker en deze keer ok denk ik en het maakt inderdaad nit uit of het van een merk is of niet... zolang je maar ziet dat er een regenhoes bijkan dat had ik even gemist bij een buggy die had besteld van het internet nenci veel plezier vandaag! zo hier weer een gebroken nacht... men meisje lag in bed om 22.15u... ik was in slaap gevallen en ben in bed gekropen rond 01.45... sinds dan was men meisje een hele tijd aan het woelen paar keer tutje moeten geven... om 05.30 werd ze wakker voor haar voeding... daarna wilde ze niet echt meer slapen, heb haar even bij mij genomen... maar ze had koorts... terug uit bed... even zetpilletje gegeven... daarna heeft ze nog twee uurtjes geslapen en was ze er alweer... nu klaagt men ventje dat ik zo weinig tijd heb voor hem... tjah ik zie hem s'nachts toch niet opstaan om haar tutje eens te geven hoor :s hij maft zalig door... en wordt s'middags waarschijnlijk wakker :s pfff
@Hanna, hier ook lekker schaatsen kijken vandaag! En vanavond naar een verjaardag, mijn tante heeft me al verklapt dat ze een cadeautje heeft gekocht haha
Liz, rot zeg van die onderbroken nachten Even een vraagje, wat zouden jullie doen: Wij willen dus zo'n hangwieg kopen. Nieuw kost hij 155 euro en 80 euro voor de hemel. En dan nog verzendkosten etc erbij. Op marktplaats kan ik een nieuwe krijgen, MAAR deze is namaak. Het is dus geen echte Kindekeklein wieg. Hij kost maar 140 euro met de verzendkosten en alles erbij.... Wat zouden jullie doen?
hey meiden, helaas heb ik woensdag toch een miskraam gekregen. ben er wel kapot van ondanks we wisten dat die kans groot was. maar ja je houd toch altijd wel wat hoop. ik wens jullie allemaal nog heel veel plezier in jullie zwangerschap en geniet er van. linda