Goede morgen, bijna middag! Nou wij zijn gisteren me een partij losgeslagen bij de babydump. We hebben een babykamer besteld, box en kinderwagen (bugaboo met knal rose bekleding) ..Hihi wat een heerlijk gevoel was dat. Alles komt in mei binnen dus we kunnen nog even sparen. Gelukkig hoefde niet gelijk af te rekenen. @nita, Ik vind nina ook een geweldige naam. Heb deze ook altijd al in mijn hoofd gehad. Helaas hebben vrienden van ons hun dochter pas Nina genoemd.. Balen maar ja. Dat heb je niet in de hand. Voor een jongen vinden we milan ook heel mooi. Helaas is het me opgevallen dat milan een behoorlijke modenaam is geworden in onze omgeving. Veeeel geboortekaartjes gezien met Milan! Toen hadden we bedacht Noah of Feiko. We zouden pas na de bevalling defintief kiezen. Noah als babytje een lieve brave uitstraling zou hebben. Feiko voor een echt stoere jongensbabytje. Nu het een meisje word moeten we nog even hard gaan nadenken, ik vind het echt moeilijk! @ nenci, hier ook veel last van hoofdpijn, maar gelukkig werkt paracetamol echt heel goed! @ liz, haha die vent van jou! en maar lekker door maffen! Wel ff een zware nacht voor jou zeg! Hopelijk vanacht beter. @ mama van Youri, moeilijke keus hoor. Scheelt bijna 100 euro! Zit er een hemel bij bij die van MP?
Linda: sterkte en ik hoop voor jullie dat jullie snel weer zwanger mogen worden en dat het dan allemaal goed gaat! Dikke knuffel voor jou! Ninita: Fijn weer wat van je gehoord te hebben! Succes met alles jij ook een dikke knuf! Liz: wat rot die gebroken nachten en dan ook nog eens een mannetje die zeurt over te kort aandacht, ligt het ook niet een beetje aan hem zelf dan? Succes ermee! Mama van Youri: Jah ik denk dat je zelf de keus moet maken, wil je graag een merk of maakt jou dat niet veel uit, en jah ik kan niet in jou portomonee kijken, dus je moet echt zelf kiezen. Als het mijn keus zou zijn zou ik voor de goedkopere versie gaan. Succes! Hier: Jah eigenlijk gaat het best wel goed vandaag, heb nog een beetje last van mij rug, maar ben bijna niet misselijk meer en mijn borsten worden gelukkig ook minder, nog niets is over, maar gelukkig wordt het allemaal al minder! Morgen ben ik 12 weken! Ga maar even mijn visjes een beetje schoonwater geven, zullen ze ook wel blij mee zijn en vriendje lief gaat de wc-vloer afvoegen, dus dan schiet dat ook al een beetje op!
Mama van Youri, ik zou denk ik gaan voor de goedkopere wieg. Als hij er precies hetzelfde uitziet zou ik niet speciaal gaan voor het merk... Maar goed... dit kan voor iedereen anders zijn he. Ladytijger, veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd! Fon, leuk zeg dat jullie zo goed geslaagd zijn bij Babydump. Welk kamertje is het geworden? Zo, nu lekker tv-bank-hangen Groetjes, Hanna
ladytijger, heel veel sterkte voor jullie allebei en dat de kans groot was maakt het verdiet niet minder... fon, gefeliciteerd! leuk hoor nu alles roze shoppen... rose, gefeliciteerd met jullie huis, vind deze ook veel mooier mamma van youri, vind het wel veel verschil.... miekie, mooie buik hoor, echt precies goed voor hoe ver je bent hoe laat begint het schaatsen? Vrijdag hebben we weer een echo gehad en omdat er een student bij zat die het moest leren hebben we bijna een half uur mogen kijken. Hij kan nu niet meer in 1 keer worden gemeten maar in stukjes, hoofdomtrek, buikje, bovenbeen. Maar hij was zo druk dat het erg moeilijk was. Verder zijn er antistoffen in mijn bloed gevonden, dus weer prikken, dan sturen ze het op , omdat ze dat in het AMC niet zelf kunnen onderzoeken. Nu mag ik over twee weken nog een keer en dan twee weken daarna de 20 weken echo
ppa, het schaatsen is net begonnen volgens de omroepgids, om 12 uur Eerst dames 1500 meter, dan heren 1500 meter En mijn banner is ook weer terug
Mama van , ik zou vor de originele gaan , zeker als je de andere niet in het echt kunt bekijken. Het is namlijk zo dat die originele een ophangsysteem heeft waardoor de wieg op een bepaalde manier op en neer wiegt waardor de baby makkelijker zou inslapen. Als die namaak dat ok heeft niets aan de hand, ik betwijfel dat alleen.. En ik zou ook letten op de kwaliteit van de stoffen en op de brandwerendheid van de stoffen , en dan met name voor het hemeltje. gr. Nicole
Dankjullie voor jullie meningen... Ik vind 100 euro ook veel verschil (het is zelfs nog meer, rond de 120 euro...) Maar wat Nicole zegt vind ik dus ook weer belangrijk.... En aangezien het in Zaandam is kan ik dus niet even gaan kijken naar die wieg... Ook ben ik zo bang dat bij die neppe het matrasje misschien geen goede kwaliteit is. Echt een moeilijke keuze dus... Maar ik wacht nog even met de keuze te maken. Sowieso totdat we het geslacht weten.
Ha meiden! Rose; Gefeliciteerd joh! Ziet er erg leuk uit! Annie: Je bent nog steeds welkom hoor! Welpje: Moeilijk hè! Maar paars met zilver is wel erg mooi! Willen jullie weten wat het wordt? Annie22: De Appie is gewoon ook duur! Maar ik doe daar ook graag mijn boodschappen hoor... Ninita: Fijn dat je weer bent! Goed dat je aangeeft wat je wilt, we leven hoe dan ook met je mee! Heb je geen lage bloeddruk? Dit klinkt echt alsof je dat hebt...voorzichtig met jezelf doen hoor! Carlie: www.koningkaart.nl / www.mercard.nl/ www.familycards.nl Succes! Nita; Dat is mijn babykaartje, met die puzzelstukjes! Leuk istie hè.. www.mercard.nl.... Leef je uit! Oh, die van jou is ook leuk zie ik nu! Ollekebolleke: Hè, meis, ik lees dat je het echt even slecht hebt.. Gets.. Zet hem op meid, jij en je kruimel zijn nu het belangrijkst hoor! Dat begrijpt je baas vast wel.. En verder, lekker een bad nemen, met een goed boek op de bank en jezelf vertroetelen! Liz: Wat vervelend dat je meisje zo ziek is! Getsie! En jammer dat je mannetje zich even niet van zijn beste kant laat zien... mama van Youri: Ik zou gaan voor die goedkopere hoor! Ik bedoel, het zal echt aan kwaliteit niet zoveel schelen lijkt me... Maar wat Nicoloo zegt is natuurlijk ook wel waar...Mijn hemel, wat een lastige keuze! Ladytijger: Hè meis... Heel veel sterkte.. Zo, weer even bijgelezen.. Ben gisteravond heerlijk met mijn ook zwnagere vriendinnetje naar Rotterdam geweest, lekker gegeten en daarna heerlijk 3 uur onbedaarlijk zitten lachen om Tineke Schouten! Was gezellig. En nu ben ik een beetje aan het tutten, heb de babykamer zo goed als leeggemaakt. Toen we 1 1/2 jaar geleden naar dit huis verhuisen moest dat in 3 dagen, dus toen hebben we eerst beneden helemaal afgemaakt en toen met verhuizen alles wat boven in de slaapkamer en studeerkamer hoorde in de babykamer gezet. Zo konden we eerst de rest afmaken. En dat is nu allemaal zo goed als af...er moet nog steeds op zolder 1 kant van de zolder geschilderd worden en dat begint me nu goed te irriteren. We hebben de zolder opgedeeld in 2 kamers, links is nu de logeerkamer en heeft een boekenkast en schotten langs de zijkant zodat je daarachter vanalles kunt opbergen. Die kant is buiten de boekenkast helemaal klaar, ook geschilderd. Maar rechts moeten dus de kledingkast die we daar hebben gemaakt en de schotten nog allemaal geschilderd worden! Wat betekent dat we er dus nog niks kunnen opruimen... Grrr! Heb nu tegen lief gezegd dat ik het heel fijn zou vinden als hij dat in de voorjaarsvakantie ( hij werkt ook in het onderwijs) zou kunnen afmaken... Ben reuze benieuwd! WAT EEN VERHAAL! Sorry hè... Vanmiddag naar schoonouders, lekker eten en me verbijten omdat schoonzusje vast aan mijn buik gaat zitten.. Ben blij als mijn don't touch-shirt past... Ik hou gewoon niet van dat gefriemel aan mijn lijf door mensen die ik wel lief vind maar waarvan ik het gewoon niet nodig vind dat ze aan me zitten! Doe ik toch ook niet bij hen...Hihi! Meiden, fijne dag en tot morgen! Liefs, Pluis
@Annie1979, jij bent hier nog steeds welkom hoor! Hoe is het op het wachtbankje? @Carlie, lekker toch dat jij niet ziek wordt van een zwangerschap, ik zou er voor tekenen! @Nita, dikke knuff meid en je verteld het maar als jij er aan toe bent. Ben je nog duizelig geweest? Ik ben nog bijna niets aangekomen, schommelt tussen niets en 1 kg Meende ook de kilo's er vorige keer zo af te hebben, nou wat viel dat even tegen zeg, pffffff @Liz, zielig he als die kleintjes ziek zijn, drinkt ze nog wel? En zo'n vriend, grrrrr (nek omdraaien) @MamavanYouri, ik ging voor de namaak als die verder net zo goed is. Van mij hoeft er niet perse een merkje op te staan @Ladytijger, dikke knuff meid en sterkte @Fon, lekker toch om alles dadelijk binnen te hebben! @Ppa, wat houdt dat in antistoffen in het bloed? @Miekiepluis, lekker bezig geweest, nou mannetje nog
mama van youri dat moet je zelf weten denk ik ik weet niet of er verschil is in kwaliteit, anders zou ik voor de "namaak" gaan ladytijger wat verschrikkelijk wens je veel sterkte de komende tijd! fon, super seg kan leuk zijn he, je helemaal los laten gaan in de winkels hehe pluis hehe kzal duimen dat ze niet aan je buik zit te friemelen kbegrijp wat je bedoelt monique ja hoor ze drinkt aah en ik kwam hem zeggen dat ik naar de spoed wilde met lyana om daar een kinderarts te zien hij sprong gewoon uit zen bed wilde meteen vertrekken...het is iets beter en ik wacht nog even af.. morgen ga ik zo en zo naar de huisarts... heb haar nu een zetpil met eucalyptus gegeven voor de slijmen... en natuurlijk haar hoestfles voor beejbjes... het gaat een beetje de betere kant op ze slaapt ook vredig in har box nu
mamavanYouri: om eerlijk te zijn ik zou ook erg twijfelen. Ik weet natuurlijk niet of jullie het ervoor over hebben om een orgineel te kopen en dan bedoel ik qua geld. Maar moest er weinig verschil zijn met de echte dan zou ik voor de namaak gaan. Ladytijger: ik kan mij echt voorstellen dat je hoopt tegen beter weten in. Ik hoop dat je vlug terug zwanger mag worden. ppa: zalig dat jullie een half uur naar jullie wondertje mochten kijken. Ik hoop dat wij vrijdag ook iets langer mogen kijken naar onze uk dan de eerste keer. Heeft er iemand een idee hoe lang een nekplooimeting duurt? Liz: Wat verveelend dat jullie kleine meid ziek is, ik kan mij echt wel voorstellen dat het niet zo leuk is dat je een gebroken nacht hebt. ik hoop dat ze vlug terug beter wordt. fon: Zalig om nu al gericht te kunnen gaan winkelen. Wij zullen hier nog wel eventjes moeten wachten vooraleer we dit kunnen doen. Hier gaat alles rustig zijn gangetje. Gisterenavond de hele avond zitten kijken voor een tweedehandswagen. Maar niets gevonden, ik hoop dat we binnenkort iets vinden dat ons aanstaat. Liefs Stephanie
Ahh ik word gek haha. Ik weet dus echt niet wat we moeten doen We hebben natuurlijk niet geld teveel ofzo, die 120 euro is veel en daar kan ik veel leuke andere dingen van kopen... Maar ben zo bang dat die nepperd minder 'goed' is voor mijn kindje Achja ik heb hem even in de wacht gezet... Nog even erover nadenken.. Tis zo jammer dat ik niet even kan gaan kijken he. (owja en een labeltje met merknaam erop vind ik ook totaal niet belangrijk maar de kwaliteit wel) Ladytijger, ownee zeg hele dikke knuffel voor jou Stephanie, ja moeilijk te vinden he een kinderwagen die je echt mooi vind.... Liz, fijn dat het beter gaat met Lyana, en ze nu ook wat drinkt.
@ Pluis, ja ik doe er ook graag me boodschappen want heb er gewerkt dus weet precies waar alles ligt! Valt alleen soms tegen bij de kassa.... En ik heb ook zo'n schoonzus...die wil ook aan me zitten pfff vind even niet erg maar zij overdrijft altijd zo! Succes ermee! @ Liz, vervelend van je meissie...gelukkig gaat het iets beter! En je vent gewoon een schop onder z'n hol af en toe! @ mama van Youri, moeilijk keuze! Ik zou misschien wel voor de namaak gaan als die er leuk uitziet! @ Ladytijger, sterkte meis! xxx @ Stephanie, hoop dat je snel een wagen vindt! Gelukkig hebben we nog even de tijd! Hier gaat alles goed! Straks visite, komen even ons huisje kijken (woon hier nog maar sinds juli). En vanavond even bij een vriendin haar huis kijken. Die zijn druk aan het klussen. Kan haar helaas niet echt helpen nu! Morgen weer naar de vk! Joepie! ga met mijn moeder, want ben vrijdag natuurlijk al met mijn vriend geweest voor de nekplooi dus hij gaat morgen niet mee. Nou prettig weekend nog even! p.s. Ik maak elke week een foto van me buik en hij is afgelopen week echt gegroeid jeetje! Zal proberen hem er zo op te zetten!
hey mama's, ik ben ook 3 augustus 2009 uitgerekend van onze derde! geweldig om dit zo voor de 3e keer mee te mogen maken, onze oudste is wild enthousiast en dat zorgt voor heel veel extra plezier! omdat ik bij de vorige zwangerschappen steeds 2 weken overtijd was, ga ik nu ook uit van 17 augustus... we zien wel wat het gaat worden! jullie in iedergeval ook een SUPER zwangerschap toegewenst!
elmama, welkom! Ik heb een nieuwe foto geplaatst! Als me buik zo door gaat dan pas ik me broeken niet lang meer!
Goeiemiddag allemaal @lagytijger sterkte de komende tijd @elmamma welkom ! @mama van youri gewoon doen wat jou het beste lijkt ... @annie22 ook een mooi buikje al hoor nu begint het bij iedereen denk echt goed te groeien maar nu zijn het ook geen opgezette darmen meer natuurlijk enzz sorry heb niet alles terug gelezen hoor heb ook verders niet veel te vertellen groetjes tal
leuk zo'n actief forum! ik ben ook al flink dik aan het worden... mijn man zei het gisteren nog, al zo'n buik met krap 15 weken, wat moet dat over een half jaar zijn... haha we zullen zien!
@elmamma ja we kletsen wat af hier hoor ik begin ook al best dik te worden foto,s staan in me album ... mischien leuk als je ook een buikfoto gaat plaatsen groetjes tal