even een vraagje zijn jullie ook nog zo moe af en toe heb echt aan het eind van de middag dat ik zo moe wordt niet elke dag maar wel vaak en dan in de avond is het weer weg zal nu wel niet langer meer duren denk ik aangezien ik al 12 weken ben geweest ...
Elmama, welkom! Liz, ach wat sneu voor je kleintje! Fon, jammer dat die naam dan al in gebruik is. Echt zo gaaf dat jullie gewoon al weten wat het is ook al was de aanleiding dan minder leuk. Ollekebolleke, lekker rustig aan doen hoor als het niet gaat! Mama van Youri, ruim 100 euro is natuurlijk best veel. Vaak is het wel zo dat je voor een merkje ook al flink meer betaald. Wel jammer dat je 'm niet in het echt kunt bekijken. Ladytijger, sterkte meissie! Ook al wist je het al dat maakt de pijn niet minder. Tal, ik ben vooral 's avonds nog steeds erg moe maar ik heb wel het idee dat het minder aan het worden is. Lig nu meestal rond 9 uur in bed. Annie, inderdaad flink gegroeit in een week tijd. Nou bij mij nog steeds niks hoor. In ieder geval niet genoeg om een nieuwe foto van te maken want het is nog hetzelfde als die van vorige week met 11 weken. Ik heb me net aangemeld voor kraamzorg. Deze komen gelukkig in het hele gebied hier dus ook als ik verhuis blijf ik gewoon bij hun, dat scheelt weer. En ik heb gisteravond mijn eerste positiebroek besteld. Bij Esprit van de aanbieding. Nu maar 24,90 dus dat is een koopje. Deze is het: http://pics.esprit.de/Shop/PicDestStyle ... 01_910.jpg Ik vind het best moeilijk om leuke kleren te vinden dus ik ga maar vooral voor de jurkjes met leggings denk ik.
hoi meiden alles goed? @mvy het scheelt inderdaad veel geld, en mischien kun je er achter komen als de kwaliteit een beetje het zelfde is? @fon jullie zijn dus lekker wezen shoppen, en wat gaaf en knal roze wagen! @ninita ik vindt het ook moeijlijk hoor, voor sommige sirts moet je echt een buik hebben, dus ik ga denk ik ook voor de jurkie's met legging hoor, zitten ook lekker vindt ik. en bij de h&m hebben ze soms ook wel leuke positie spijkerbroeken. hier alles ze gangtje, lekker gewandeld met de hond. en wat in huis gerommeld. morgen mag ik weer naar de kleine kijken zo spannend weer. en dan mag einde van deze week iedereen het weten.
ff een vraagje aan de mama's die hun kindje al voelen: wat voelen jullie nu precies... ik heb namelijk de laatste dagen ook allemaal vage plopjes in mijn buik... had het net ook weer 3x "plop" ter hoogte van mijn rechtereierstok... net of er iemand van binnenuit klopt... ik kan dit gevoel niet plaatsen heb het nooit eerder gevoeld, maar voel het de laatste dagen een aantal keer per dag... van binnen is het heel duidelijk maar van buiten is er niks te voelen...
Mama van Youri, lastige keuze voor de wieg dat begrijp ik. Maar het hoeft niet altijd zo te zijn tegenwoordig dat een merknaam staat voor betere kwaliteit. Gelukkig kan je er nog even over nadenken! Elmamma, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier! Fon, ik ben ook nog steeds erg moe hoor. 's Middags als ik thuis kom van mijn werk standaard een tukkie op de bank en in het weekend moet ik echt bijtanken. Hopelijk is het inderdaad zo dat het met 12 weken steeds beter gaat Nita, wat een leuke broek heb je gekocht zeg. Fijn he, als je tegen een mooie broek aanloopt voor een mooie prijs! Noa, veel plezier bij de echo morgen. Ik heb heerlijk bankgehangen en schaatsen gekeken vanmiddag. Tussendoor nog een een slaapje, dus een lekker dagje hier. Morgen weer aan het werk. Gelukkig nog maar 2 weekjes tot de voorjaarsvakantie en ik heb ook nog een adv-dag volgende week dinsdag. Dan moet ik bloed laten prikken en daarna durf ik niet goed auto te rijden..... Raar mens ben ik Maar iig wel fijn dat ik dan vrij ben. Dan kan ik lekker op de bank uittrillen als dat nodig mocht zijn!
Mieke Pluis; vriendlief zou wel graag willen weten wat het wordt. Ik eigenlijk niet. Met de 20 weken echo gaat mijn schoonmoeder mee dus dan wil ik sowieso niet dat het verteld wordt. Hebben dus afgesproken dat we anders later nog een pretecho gaan doen om te weten wat het wordt als ik het dan ook wil weten. Leuke site heb je voor je Kruimel! Dat van de zolder af komt mij bekend voor. Mij ons staat daar alle troep en wil het zo graag afgetimmerd en ingedeeld hebben maar vriendlief heeft er geen haast mee. Vreemd eigenlijk hè, dat nu iedereen nu aan je buik wil zitten. Ik wil dat dus ook niet en dat een vriend van mij broer dat deed (toen 12 weken) ook duidelijk gezegd dat ik het niet wil. Kwam ook nog bij dat hij veel te hoog aan het voelen was. Mama van Youri; zou toch de namaak eerst willen zien en voelen voordat ik het bestel. Denk dat je zo het beste de eventuele verschillen kan zien en voelen. Waar in Zaandam wordt het verkocht? Liz; hoop dat je meisje snel opknapt. Annie22; je ziet inderdaad je buik groeien. Leuk om zo per week de fotos te maken. Elmamma; welkom! Ik ben ook 3 augustus uitgerekend maar dan van de eerste. Tal; ik ben morgen 15 weken en heb nog last van de vermoeidheid. Vooral doordeweeks slaat het rond 15.00 uur toe en lig ik er om half negen in. De vk vertelde dat de vermoeidheid na 16 weken minder zal worden. Ik hoop het. Noa; veel plezier morgen met kijken en daarna natuurlijk met het vertellen. Hier stromen de felicitatiekaarten binnen, erg leuk!
@stephanie, ik voel een vaag trillinkje of kriebeltje. maar 11 weken is wel heel erg vroeg, laatst stelde iemand met 12 weken de vraag onder het topic zwangerschap en toen werd er gezegd dat het nog niet kon.
Oke dus ben niet de enige die nog best moe is @stephanie lijkt mij ook niet dat je het nu al voelt is wel erg vroeg denk ik dan en aangezien dit je eerste zwangerschap is zal het ook wel wat langer duren voordat je het zal gaan voelen volgens mij is het ook normaal om rond de 20 weken je eerste kindje te gaan voelen bewegen kan soms ook wat eerder hoor maar bij een 2de zwanger voel je het meestal wel eerder ... zal trouwens nog even op je vraag antwoordt geven het voelt idd als kleine plopjes ....
@ Marieke: ik veronderstel ook echt niet dat ik onze frummel nu al voel, dat zou een wonder zijn aangezien hij/zij afgelopen maandag pas 2,7 cm was hihi... maar ben gewoon benieuwd wat je voelt als het wel je kindje is en of ik dat kan vergelijken met wat ik nu voel... het zullen mijn darmen wel zijn maar het is wel een apart gevoel...
2,7 centimeter is nog niet zo groot nee, maar dat is wel zonder beentjes toch? volgens mij voelt het voor iedereen anders, ik hoor ook wel vaak dat anderen plopjes voelen. die van mij is ook nog megaklein daarom is denk ik meer een kriebeltje. weet je wel waar je placenta ligt? normaal duurt het idd wat langer bij een eerste zw.schap maar als ik hem met 14 weken kan voelen dan kun jij dat misschien ook toch?
@ Marieke: 2,7 cm van kop tot kont idd Ik weet niet waar mijn placenta ligt, zal eens vragen aan de VK of ze dat nog kan zien op de echofoto's als ik daar de 17e weer ben... Ik ben wel heel benieuwd wanneer ik het ga voelen maar we zullen moeten afwachten
hallo is 2,7 cm niet klein? bij mij was ie met 12 weken 6,2 van kop tot kont? weet niet hoor....... hier alles goed, ik lees allemaal over dat jullie dingetjes aanschaffen, hihi ik heb nog alles van mijn dochter, ook de positiekleding. scheelt een boel geld. wat merk betreft waar jullie het ook over hebben, meestal is het zo dat de merkloze net zo goed is. dat merk is zo duur omdat je alleen al betaald voor het merk. ik zou de merkloze kopen. die moeheid heb ik gelukkig grotendeels achter de rug. ik was vooral savonds erg moe en viel bijna iedere avond rond n uur of 8 op de bank in slaap. het voelen van de baby had ik bij mijn dochter pas echt met 20 weken. maar nu bij de 2e heb ik soms wel het idee iets te voelen, maar dan denk ik, dat kan haast nog niet.
ik het misschien n leuk idee om een lijst te maken wanneer iedereen is uitgeteld? ik zal wel beginnen dan kun je hem quoten en jezelf er tussen zetten op volgorde van datum.
Mama van Youri, lastig he? wij kopen wel een "echte" ook vanwege de kleur van het hemeltje en het ophangsysteem. Misschien is de andere ook wel goed. Maar voor mijn gevoel wil ik ook het beste, in het bedje/wiegje slaapt de baby de eerste tijd zoveel dat ik wel belangrijk vind. maar goed het is verschil is inderdaad een smak geld. Ben vandaag mezelf niet wat betreft mijn humeur.... ben verschikkelijk uit gevallen tegen mijn vriend, om niks.. en daarna heb ik staan brullen niet normaal. merk dat ik de laatste tijd erg snel geirriteerd ben, en dat is echt heel byzonder. denk dat het ook komt doordat ik zo waardeloos slaap.. ik denk max. 4 uur per nacht. waardeloos!
@ Carlie: dat dacht ik ook... maar het schijnt toch normaal te zijn... het hartje klopt goed en volgens de echoscopiste was alles in orde... ik was met de echo 10 weken en 1 dag... en de echoscopiste heeft me niet teruggezet in het aantal weken, de lengte van ons kindje is dus gewoon goed voor het aantal weken dat ik zwanger ben... heb het ook voorgelegd aan de VK hier op ZP