Goeiemorgen allemaal ! @Monique27 bedankt dat je me erbij hebt gezet @Liz lekker dat je door hebt kunnen slapen maar minder dat je meisje nog ziek is hoop dat ze snel weer beter is hier ook heerlijk geslapen vanacht net de oudste weer naar school gebracht .. zo ff atwt kijken hihi had het vrijdag gemist dus vandaar en daarna aan de schoonmaak groetjes Tal
Goede morgen dames, Ik heb zo een echo in het ziekenhuis. Dit keer een geplande Als het goed is is ons kleintje nu 11 weken. Helaas gisteren weer wat helder rood bloedverlies gehad, maar omdat het zo gewoon wordt zijn we gewoon lekker gaan slapen. Vanmorgen was het al weer bruin. Wel irri hoor. Dit was de 5de keer. Tot later!
@melisa veel plezier zo bij de echo ! vervelend dat je nog wat bloed verliest maar als het vanochtend alweer bruin was zal het wel gewoon oud bloed zijn toch ? tv kijken komt er nu niet echt van me kleine man is tekenfilmpjes aan het kijken dus zo maar even aan de schoonmaak dan ...
Moe? Jaaaa heeel erg! Wil mn energie terug! Haaruitval? Nee juist niet! Normaal wel, nu niks! Heb een baaldag. Grommm. Ellenlange files vanmorgen met krijsend kind achterin die niet van files houd en speen had weggegooid. Pffffff. Maandag= stom.
bijna donderdag, kan niet wachten want dan krijg ik mijn echo gister de slaapkamer van mijn dochter behangen, was ook echt nodig! Ziet er prachtig uit maar ik loop nu als oma zoveel spierpijn dat ik heb! Verder geen nieuws, ben de baby kamer al aan het opruimen, zat in twijfel of ik een wieg zou kopen of niet maar ik denk dat ik het gewoon bij een ledikant houdt met alles erop en eraan, gelukkig is vriednlief niet moeilijk en laat mij lekker doen waar ik zin in heb (ps hij kan niet behangen, dan maakt hij er een zooitje van) Verder geen nieuws we hobbelen nog steeds vrolijk door. Heb wel een angst dat het straks bij de echo niet goed is, een missed abortion ofzo dan ga ik echt heel hard huilen, het begint zo lekker op te schieten en de eerste drie maanden vind ik nou niet zo byzonder met al die domme kwaaltjes en je ziet het nog niet aan de buitenkant. Maar aan de andere kant dank ik dat het wel goed zit omdat ik al die kwaaltjes heb en had positief blijven positief blijven
Goedemorgen allemaal, Vanmorgen weer een echo gehad. En alles ziet er heel erg goed uit..Ze liet zelfs zien dat de ruggegraat en onderkaak al helemaal ontwikkeld zijn..zoo gaaf. Vanaf nu mogen we onder controle bij de verloskundige ipv de gyneacoloog. Omdat de kans dat het nu nog mis gaat heel erg klein is volgens haar. Dus we hebben hier weer een mijlpaal bereikt. Ik wens iedereen met een echo deze week, veel plezier! liefss
@ linnie, fijn dat je een goede echo hebt gehad en dat je nu gewoon naar de verloskundige kan! Lekker genieten nu! @ brusje, spannend nog een paar nachtjes! Komt vast helemaal goed! @ alice, ik ben het met je eens! maandag = stom! Hier vanochtend ook weer een goede echo gehad! Beebje liep nu weer precies op schema en was weer lekker adhd! Bloeduitslag (niet van de combinatietest hoor) was goed! Suiker mooi laag en ijzer en bloeddruk goed! En ben nog steeds 57 kilo! Dus nog niks aangekomen! Zou je niet zeggen als je me buikje ziet haha!
Goeiemorgen meiden! Linnie Wat fijn dat je weer een goeie echo had....vind het echt zo bijzonder om dat kleintje te zien spartelen enzo =============================================== Hier zouden ze vandaag mijn bankstel ophalen voor reparatie...kom ik om 10 uur beneden...ligt er al een kaartje in de bus dat ze om 9 uur geweest waren...toen sliep ik dus nog Hier vandaag een dagje vrij...wil straks even de stad in voor wat zwangerschapsondergoed...gewoon ondergoed zit echt niet meer lekker...zelfs niet een maatje groter. En ik loop ook even langs de Kijkshop want ik wil graag de Angelsounds...wie heeft 'm ook? Vandaag trouwens 14 weken...joepieeee
Goeiemorgen meiden Iedereen met goede echo's gefeliciteerd!Geniet ervan... Degene die nog een echo moeten, spannend! Ik ben nu hersteld van mijn griep, tjee wat kan dat lang duren zeg! Maar goed voel me weer goed en ben meteen aan het poetsen geslagen.....Gelijk bed verschoond! Vorige week heb ik mijn kinderwagen en kamer uitgezocht. Viel er meteen voor(kamertje) Wagen was een ander verhaal, ik ging voor een x adventure maar die viel mij tegen dus heb nu een quinny uitgezocht..... Duurt nog zo lang voordat het komt allemaal...... groetjes ink,
Zo, weer terug van de echo. Ik ben iets naar voren gezet met de datum, heerlijk. Alles deed het goed, en het kindje bewoog al even. Qua bloeden zagen ze nog wat bloed zitten dus ik moet rekening houden met nog meer bloedverlies. Maar het kan geen kwaad. Mooi toch? Ben echt super blij!
Middag meiden! Melissa, dat zijn goede berichten toch! Fijn hoor! Ollekebolleke, je schamen voor je reserves ken ik hoor, en dan ik heb ik niet eens echt reserves! "t was echt een mega-drempel dat ik een buikfoto heb geplaatst! Ginny, oepsie! Maar 9 uur is ook wel vroeg hoor, op een maandag...hihi! Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik ben ook ZO moe! Maar goed, nou ook niet echt een lekker relaxt weekend gehad, ben erg blij dat ik over 4 dagen vakantie heb! Heb ook helemaal geen zin en puf, ben veel te druk met baby-dingen in plaats van school dingen. Ik moet echt in de vakantie weer een beetje enthousiasme gaan vinden en nieuwe dingen bedenken, want dit schiet niet op! Hier gaat het goed, heb weer een beetje last van die menstruatiekrampen, maar het kindje heeft deze week een groeispurt dus dan zal mijn baarmoeder ook wel weer groeien lijkt mij! Verder eigenlijk weinig nieuws! Oh, ja, 22 maart gaan we het babykamertje ophalen! Joepie! Fijne dag allemaal! Liefs, Pluis
Hoi allemaal! ben best lang niet geweest, heb wel terug gelezen maar niet alles onthouden.. Las dat er weer goede echos waren geweest, gefeliciteerd! Melisa, fijn om te weten dat het bloeden geen kwaad kan! Ladytijger, heel veel sterkte meid! Brusje, die kwaaltjes zijn idd een goed teken, gaat helemaal goed komen hoor! Miekiepluis, mooi buikje! Hier is alles goed. Had mn eerste rijles gehad, vond het erg leuk haha. Vanmorgen had ik de tweede al en het ging wel goed geloof ik . Nu hopen dat ik het voor de kleine er is heb ! Zou echt super zijn. Begin mn mannetje nu wel te missen .. nog 2 weken te gaan
Melisa, gefeliciteerd met je goede echo...heerlijk he zulke berichten. @ Ginny, ik heb m ook...en vind t echt super gaaf. Hoewel het ook zeker wel zn nadelen heeft: vorige week kon ik het hartje niet vinden (daarbij had ik ook nog buikpijn) dus schoot direct in de stress. Gelukkig was de controle bij de gyneacoloog goed. Dus het heeft z`n voor en nadelen.
Monique: kan haar uitval te maken hebben met zwangerschap dan? IK wordt er ook beetje niet goed van! Annie: hoe was het bij de vk? Liz: haha jah daar heb ik ook last van, volgens mij denk die dieren alweer aan een nieuw haar seizoen ofzo, 1 hond en 2 katten ik blijf stofzuigen! en ik hoop dat je meissie snel weer opknapt, zielig hoor! Melisa: Gefeliciteerd met je goede echo, geniet ervan! Alice: het liedje "I dont like mondays" vandaag iets voor jou! Dikke knuffel en rustig aan he! Brusje: donderdag zwaai jij naar een heel mooie mini-mensje en kan je weer lekker op je roze wolk kruipen, maak je niet gek, stress is slecht voor jou en je kleintje! Linnie: Gefeliciteerd, geniet van de roze wolk! Ginny: gefeliciteerd met je 14 weken! Miekiepluis: nou ik denk niet dat ik reseves heb ik weet het zeker, ben ongeveer een 10tal kilos te zwaar volgens mij en dat zijn dan ook de woorden van de huisarts en podoloog, dus echt waar! helaas, maar buikfoto`s komen ooit wel! Emma: leuk he die autorijslessen, hoop dat je hem snel mag halen en je vriendje is weer thuis voor je het weet! Wat is 2 weken op een mensen leven, ja ik weet het die vervelende hormonsters! Succes en maak je niet gek! dikke knuffel voor jou! Hier: gaat eigenlijk vandaag alles best wel goed, beetje last van krampjes in mijn buik, maar dat is alles, dus lekker rustig dagje vandaag! Genieten!
Meiden, Help ff...Ik heb echt soms heel onaardige steken in mijn buik, beetje ter hoogte van mijn eierstokken, dan weer links en dan weer rechts. En dan weer middenin...Wie herkent dit? Liefs, Pluis
Nou ik heb de Angelsound gekocht en ja hoor....binnen no time hoorde ik dat geweldige geluid Ik belde gelijk mijn vriend en hij hoorde het ook door de telefoon! Miekie Ik heb ook elke dag wel last van krampjes, steekjes en zeurderig gevoel in m'n onderbuik. Is volgens mij echt van het groeien van de baarmoeder. En die steken links en recht is volgens mij van je banden waar je BM aan vast zit. Ollekebolleke Gefeliciteerd met je 12 weken! Melisa Fijn dat je weer een goeie echo had, wat een geruststelling zeg! Hopelijk is het bruin/bloedverlies heel snel over!