Liefie, neem maar alle afstand van het forum dat goed voelt voor jou. Misschien zien we je net zoals Miekiepluis weer snel terug En anders lees je toch af en toe lekker mee! Tot snel! Hier een lekkere nacht gehad,alleen was gisteravond misselijk... Heb dat vorige keer ook meer 's avonds gehad dan 's morgens. Vanmorgen in een bakje geplast voor MvM en gelijk mijn laatste zw.test opgemaakt! Was binnen een minuut mega positief Gelukkig....... Net al gepoetst hier en nu wachten tot 17uur hihi. Dan komt ze eindelijk
Hoi hoi.. Lieffie meid doe rustig aan en geniet ook van de kleine in je buik. Ik hoop dat je snel je goede nachtrust weer vind. Hier ook 1 die vannacht weer eens lekker heeft geslapen werd ook wel ff tijd niks aan die gebroken nachten steeds. Mama van Youri goed bezig alweer gepoetst ik moet nog maar ben niet vooruit te branden. Ga nu eerst ff douchen dan ga ik ff naar de gyn een afspraak maken voor echo ben benieuwd wanneer ik mag. Liefs Channes
Hier ook stiekem verteld aan wat mensen dichtbij, vooral de oma waarvan dit kleinkind nummer één wordt Gyn gebeld want ik moest een afspraak maken voor als ik zes weken ben, zeggen ze dat ik best laat bel (hoe vroeg kan je zijn dan, niet eerder dan vier weken, of vier en een beetje toch? Net wanneer je test...) maar goed een afspraak voor volgende week donderdag, met vijf weken en vijf dagen omdat ik per zes weken dan aan de bloedverdunners moet. Dus mijn eerste afspraak is op 11-12 al! Iemand enig idee wat je dan al kan zien? Klopt een hartje dan al :
Hallo meiden, Mag ik me bij jullie aansluiten? Had eigenlijk met manlief afgesproken van het weekend te testen, maar kon me niet bedwingen, dus heb net stiekem toch POSITIEF getest! Ik kan het eigenlijk niet geloven.... Ik weer zwanger! Een broertje of zusje voor onze zoon. YES het is echt zo Vanavond ga ik manlief verassen, nu moet ik de dag nog alleen doorkomen! Hihi En dan natuurlijk de magische 12 weken grens! Uitgerekend op 12 augustus 2009.
Welkom Deedtje en gefeliciteerd! Rianne dat is mooi snel! Volgens mij gaat een hartjes net kloppen rond de 6 weken dus dat zal erom spannen.
Liefie, hoop dat het allemaal gaat helpen meid en je snel weer kan slapen. Je bent hier altijd welkom he! Channes, ik ben ook niet vooruit te branden, klinkt dus bekend Rianne, en wat vondt de oma ervan? Als het goed is dan klopt het hartje dan al, maar dan moet je ook zeker weten dat je zover bent? Deedtje, gefeliciteerd en welkom Hoe ga je manlief verrassen?
Oma zit op een grotere roze wolk dan ik geloof ik hahaha, ik denk ook niet dat ze een ander (biologisch) kleinkind gaat krijgen dan dit dus ik zal wel overspoeld worden Ik weet zeker hoe ver ik ben, lang leven de ovu testjes! Meer dan een dag kan ik er niet naast zitten.
Nieuwe zwangeren Gefeliciteerd en welkom hier! Geniet van je zwangerschap! Liefie Doe rustig aan en we zien je vanzelf wel weer verschijnen Ik lees dat de meeste van jullie bijna geen klachten hebben...ik ook niet...alleen wat gevoelige/gespannen borsten en tepels. Héél soms een steekje of een krampje in m'n onderbuik, maar verder geen kwaaltjes. Vind het sowieso moeilijk te geloven dat ik zwanger ben, maar zonder kwaaltjes heb ik helemaal het idee dat het niet waar is Toen ik dat gisteravond tegen vriendlief zei, was hij gelijk helemaal zenuwachtig en vroeg me 20x of ik al moest plassen zodat ik nog even een test kon doen voordat we naar bed gingen. Dus gisteravond om 22.15 uur nog even een testje gedaan en binnen een minuut stond het 2e streepje er al....nog vóór de controlestreep Dus we gingen met een gerust hart lekker slapen haha Aan wie hebben jullie het trouwens al verteld? Wij alleen nog maar aan m'n schoonmoeder en 3 vriendinnen weten het. Aankomend weekend zien we mijn moeder en dan gaan we het haar ook vertellen...wilde het niet door de telefoon vertellen En met de kerst gaan we het aan de rest van de familie vertellen....ik zit te denken om lange vingers te dopen in gesmolten chocola en daarna door de roze/blauwe muisjes halen
Hoi hoi! Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik heb eergisteren getest..En ja hoor! Zwanger! 8-8 ben ik uitgerekend! Helemaal te gek! Liefs van Ella
Ella gefeliciteerd welkom hier. Ik kom net bij het ziekenhuis weg 16 dec heb ik de eerste echo spannend hoor. Liefs Channes
Rianne, wat leuk dat ze zo blij is en idd wat zullen jullie verwend worden Als je het bijna zeker weet idd dan zit er een kans in dat het hartje al klopt, ga het hopen dat is zo geweldig Ginny, ik ga niet meer testen maar ken het gevoel wel Wat een leuke manier om het te vertellen! Ella, gefeliciteerd en welkom!
nieuwe meiden gefeliciteerd, welkom bij de club! Ik heb het ook nog aan niemand verteld(behalve mijn vriend natuurlijk) ik denk dat ik nu niet zolang als de vorige keer kan wachten. Toen hebben we het echt pas met 12 weken verteld....dat gaat me nu niet lukken denk... [-( wel een ontzettend leuk idee van de langevingers met muisjes, goeie tip!
Hoi Channes, Jij ook van harte gefeliciteerd! Wat super dat je 16 december al je echo krijgt! Normaal krijg je de echo toch pas met 10-12 weken? Ik wil graag eerst de echo laten maken voordat we het bekend gaan maken... Maar ik heb er zo'n moeite mee om het voor me te houden! Ik wil zo graag voor de kerst de echo..Zodat we het met de kerst bekend kunnen maken, maar dan ben ik nog maar 7,5 week! Liefs van Ella
Hey Jingi, zie net dat je ook nog een zoontje hebt van december! Gefeliciteerd nog! Er zijn veel mensen met een echo op 16/12 Word een spannende dag! Had me net bedacht dat het wachten met vertellen vd zwangerschap tot 12 weken misschien onmogelijk is... Ik begin namelijk al een buikje te krijgen... Dus wie weet word het toch eerder vertellen We zien wel
@Ella ik heb in aug een bbz gehad dus vandaar dat ik zo vroeg een echo heb word nu heel goed in de gaten gehouden. Liefs Channes
Mama van Youri ik zie net dat jij ook 16 dec heen moet spannend he. Ik moet om tien over 1 heen. Kan je het nog volhouden tot 5 uur voor mvm? Liefs Channes
wow een hoop nieuwe zwangeren weer, gezellig! allemaal gefeliciteerd! @Liefie: kan het me voorstellen hoor! doe lekker rustig aan en we zien je wel weer verschijnen! Hopelijk slaap je snel weer goed! ik ben vanochtend bij de ha geweest, was heel algemeen. ze zei wel dat ik snel een vk moest zoeken dus dat zal ik maar eens doen. verder is de huizenjacht weer geopend. 1 mei moeten we ons huidige huis (slooppand) uit zijn dus we hebben nog wel tijd, maar toch. huren komen we niet tussen dus moeten we kopen. duim asjeblieft voor ons! liefs Marieke
Channes, ik moet om 9.40uur! Echt spannend! Tja volhouden tot 5uur is erg moeilijk haha. Gelukkig ga ik zo even lekker een pizza eten (straks geen tijd om te eten) en dan even mijn zoon in bad doen... Ondertussen zal het dan hopelijk 5uur zijn Marieke, mijn duimen draaien voor je!