Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

wow miekiepluis, je bent al bijna 16 weken! :D

gister voor het eerst het hartje gehoord van Krieltje. (onze "werknaam" voor de beeb) klonk lekker goed, hij schoot steeds weg, zoals het hoort ;) was heel erg trots!

2. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    Goeiemorgen allemaal

Morgen alweer 13 weekjes :)
    sommige van jullie zijn idd gewoon al bijna 16 weekjes gaat hard nou he ?
    iedereen met goede echo,s gefeliciteerd ;)
    heb voor de rest niet echt veel te vertellen ;)
    behalve dat ik net door het bagger weer heen moest bah haha
    groetjes tal

3. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    bos, veel beterschap voor je! ik ben afwisselend misselijk, dan wel, dan niet...
    dan s'avonds, dan s'morges... maar meestal niet meer, heb gewoon primperan ingenomen...
    is een fles tegen misselijkheid voor kindjes... helpt wel :)

gisteren met lyana naar de kinderarts gegaan...
    ze heeft een keelontsteking, een oorontsteking... en een zware infectie op haar luchtwegen... men arme kleine meisje toch... ga haar nog maar eens extra verwennen en vertroetelen

4. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Bos, ik heb ook nooit begrepen waarom ze het ochtendziek noemen bij een zwangerschap, helaas geen tip voor je

@Hanna, wat fijn dat je een stagiare heb die van aanpakken weet!
    Kan idd nog wel eens handig worden

@Nicolioo, da's wel heel onhandig ja dat je niet met een wagen naar binnen kan en volgens mij is de Quinny nou ook weer niet zoveel breder dan andere wagens.

@Liz, ach jeetje arm meisje
    Hoop dat ze vlug weer opknapt, verwen haar idd maar lekker

5. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Even ego: de verrassingsecho (nouja voor mijn vriend dan) was echt super!

Toevallig waren we de enigen vanochtend en dus kon ze de tijd nemen. Ik had gereserveerd voor 30 minuten met 5 foto's en dvd. Uiteindelijk kregen we een uur, 18 foto's en een dvd. En het pakket zou 55 euro kosten maar denk door een actie ofzo was het maar 35 euro!

In het begin liet de kleine zich wederom niet duidelijk zien en lag alleen maar te slapen. Ze wilde toen dat ik op mijn linkerzij zou gaan liggen om hem/haar wakker te maken. En dat werkte! Meneer of mevrouw bleef maar schoppen en gymnastieken haha.

Ik heb het laatste half uur op mijn zij gelegen terwijl ze de echo maakte. En ze bleef stug volhouden tot ze alles minimaal 1x duidelijk in beeld had gehad, vingers, teentjes, oortje, maagje enz enz. Wat een prachtige ervaring om zo in alle rust uitgebreid te kunnen kijken. Ik besef nu ineens heel erg dat er een mensje in me rond wandelt!

Hanna, zeker doen hier! Heel knus, klein en gezellig en de meid die het doet is erg lief!

6. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Bos, ik heb het ook een tijdje gehad (in mindere mate dan jij zo te horen maar toch). Bij mij hielp het om een ander eetritme te zoeken. Dus niet echt avondeten maar bijv om 6 uur een klein soepje en dan om half 8 nog een appel of iets dergelijks. Kleine beetjes licht voedsel. Zowiezo geen vet / moeilijk verteerbaar of gekruid eten. En dan ging het redelijk goed!
    Als je er in bed veel last van hebt kun je ook proberen je kussen een beetje rechtop te zetten zodat je niet echt helemaal liggend slaapt.

Succes meid!

7. Goede morgen allemaal,

iedereen met een goede echo, gefeliciteerd en geniet van de groeiende roze wolk!

hier gaat het vandaag allemaal goed tot nu toe, ben niet misselijk baal alleen best wel dat ik zo naar buiten moet om de hond uit te laten. Het is hier echt verschrikkelijk vies met regen natte sneeuw en noem het maar op.

iedereen die nog een echo gaat krijgen vandaag succes en geniet er van!

8. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Goedemiddag allemaal!

Wat vliegen de weken toch voorbij he?!

Ik vraag me vooral af of alles goed zal zijn met Daan?
    Is al zo lang niet online geweest, viel me gewoon op.

Fijne dag allemaal!

9. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden.

@liz sterkte met je meissie hopelijk is ze snel opgeknapt.

@nicolio inderdaad gelukkig dat je er op tijd bent achter gekomen dat die wagen in iedergeval niet door de gang past, daar zou ik ook nooit bij nagedacht hebben, raar eigenlijk he, hopelijk vindt je wel een wagen die past succes.

@cjpt wat mooi dat je een goed bewegend kindje heb gezien op je echo, en natuurlijk dat je vriend/man het een leuke verrassing vondt. het is inderdaad lekker als ze de tijd nemen inplaats snel snel.

@hanna goed gevoel geeft dat he als je tegen de 12 weken loopt ik moet nog 1dagje wachtte hihi.

hier is het ook bagger weer, alles een prut bende maarja we moeten zo af entoe toch naar buiten met de hond. en nog even naar de winkel ben weer de helft vergeten maar zal er wel bij horen denk ik! nou hoop ik

10. conijn

conijn Bekend lid

24 okt 2008
    691
    0
    0
    Hey meiden,

Wat gaat het snel met de weken he. Ze vliegen voor mijn gevoel voorbij. Ik slaap ook nog nie lekker, stomme dromen en ik heb ook steken in mijn buik. Het is weer aan het groeien geslagen geloof ik!

Liefs Conijn

11. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Wat een ************weer!
    Hier wordt je toch echt niet blij van...
    Ik heb er geen kracht voor om op iedereen te reageren..
    Heb vanochtend gewerkt en moe moe moe opeens weer en hoofdpijn! En nou zometeen weer werken!
    Heb gister de kindjes en de ouders op me werk verteld dat ik zwanger ben en ze reageerde allemaal erg leuk!
    Heb de kinderen een baby of kinderwagen laten kleuren en dan op een roze of blauw papiertje laten plakken (als ze denken dat het een meisje is rose en andersom). en dan een roze en blauwe spek erop!

Ik heb trouwens ook steken onderin me buik.... echt vervelend!

Nou ik ga even eten en dan werken :(

tot vanav

12. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @annie wat een leuke opdracht heb je met de kinderen gedaan, welke kleur is het meest voorkomend? en vervelend die steken in je buiken maar je leest inderdaad wel meer, dus denk dat het er wel bij hoort, eetsmakelijk en werkze nog

13. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Noa de jongens dachten natuurlijk bijna allemaal een jongen en de meisjes een meisje!haha..
    Moet vanmiddag weer met een paar kindjes de knutsel maken dus ben weer benieuwd!
    Morgen 12 weken voor jou! Yeah!

14. mvk

mvk Lid

19 aug 2008
    69
    0
    0
    leerkracht
    Joegie ook 12 weken!
    Leuk idee van die kinderwagens: ik heb spekkies in roze en blauw uitgedeeld. Maar eerst laten raden wat het was!

15. Zit eigen-huis en tuin te kijken hebben ze een best wel leuke tuin gemaakt, krijg meteen zin om mijn eigen tuin op te gaan knappen, het is dat het regent anders was het nu af geweest!

mvk: gefeliciteerd met je 12 weken!

Annie: leuk idee om het zo te vertellen!

16. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @annie ja dat was wel te verwachtte dat ze dat dachtte he, ja morgen de 12 weken en donderdag of vrijdag gaan we het de rest van de familie vertellen.

17. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    hey meiden,
    Ik kom me ook weer even melden. Ik heb het op het moment versschrikkelijk druk met studie, het zullen de zogenoemde laatste loodjes wel zijn. Ik ben echt zo moe de laatste tijd, dus weinig fut om even te reageren.

Sinds dit weekend echt steeds pijn in mijn buik, ik hoop maar dat het er gewoon bij hoort. Ik merk nu pas echt dat mn buik een beetje begint te groeien, en dan vooral de darmen die omhoog komen zetten. Lijkt nu net een flinke zwemband..haha. Ik heb maar tegen manlief gezegd dat ie nogm aar goed moest kijken, wat zoals het was word het vast nooit meer :) Gister ook even op de weegschaal gestaan en was zelfs al 2.5 kilo aangekomen. Ik ben van mn leven nog nooit een kilo aangekomen dus was wel verbaasd.

Verder zijn we hiert nog steeds druk op huizenjacht, begin het nu echt zat te worden. Of een huis valt erg tegen of we krijgen het niet voor een goede prijs...volgende week weer maar ergens kijken.

Zo...ff beetje geklaagd...dat lucht op!

Liefs,
    Wup

18. Mega Babs

Mega Babs Actief lid

3 nov 2008
    168
    0
    0
    Kinderopvoedster
    Torhout
    Hey Hey iedereen,

Alles goed met jullie? Wie van jullie heeft er de nekplooimeeting laten doen? Ik moet straks om 18u voor de nekplooimeeting en ben eerlijk gezegt er niet zo gerust op. Ohja we zien wel hoe alles verloopt. Yiepee heb de 12 weken grens bereikt dus daar ben ik wel op gerust op.

Groetjes en liefs
    Babs

19. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Dat heb ik dus ook Conijn! En we zijn ongeveer even ver dus het zal inderdaad wel aan het groeien geslagen zijn!

Liefs, pluis

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Hier is het bijna tijd om naar huis te gaan.
    Mijn stagiaire doet nu een kennismakingsspelletje met de kinderen. ik heb alles al lekker nagekeken, dus zo ROETSJJJ naar huis :)

Annie, leuk idee wat je met de kinderen heb gedaan.
    ik ben nog bezig iets te verzinnen.
    Volgende week donderdag ga ik het vertellen aan de kinderen.
    leuk hoor!

cjpt: fijn dat het een leuek echo was.
    Zou je mij een pb'tje willen sturen welk bureau dit is?
    Dan ga ik denk ik ook maar eens een afspraak maken.
    Het klinkt allemaal wel heel leuk!

Mega babs, succes met de nekplooimeting vandaag enne... positief denken he ;)

Ik heb vannacht voor het eerst over de bevalaling gedroomd.. pfffff Maar het ging eigenlijk heel goed en het was een meisje.... Hmm, ik denk als ik wakker ben toch echt dat ik een jongen krijg hahahaha

Inderdaad snertweer, weet niet meer wie dat zei.
    Zelfs lekkage hier in mijn lokaal....
    Degene die ik hierover moet bellen op school is er niet.
    Nou hopen maar dat het niet te erg wordt!

Ik ga nog even kijken of alles goed gaat met de stagiaire. Zal vast wel :)

Groetjes, Hanna

Deel Deze Pagina