Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mega babs succes met je nekplooi meting ik heb het niet gedaan. en positief blijven denken in iedergeval.

@hanna jij vertelt het met 13 weken aan de kindjes? en jullie hebben dus de regenpakken en laarzen aan in het lokaal hihi. wel lekker zo stagaire kan jij ook is op tijd naar huis

2. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Even een ego berichtje,

Ik wilde dus de verzekering omzetten bij CZ naar gezinnen (ipv jongeren) maar dat kan dus niet meer... pas per 2010 :cry:
    Weet iemand misschien hoe het gaat als ik nu bij een andere verzekeraar ga, zou dat wel gaan? Ik heb er echt de ballen verstand van :)

En idd wat een snertweer vandaag :( tis koud/vies/nat etc

Vraag me ook af waar Daan is en of alles goed is.... :rolleyes:

3. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Cjpt: leuk dat je echo zo ontzettend succes was.

Gisteren een confrontatie. Ik was bij de bruna aan het kijken naar boeken en wilde mijn jas wegduwen omdat die bol stond en in de weg zat. Ik kon dus niet alles goed zien wat er lag. Dat was dus niet mijn jas maar mijn buik die dus in de weg zat. :D Moest er achteraf wel om lachen.

4. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    hello allemaal

alweer een tijdje niet geweest..

@babs ik heb ook een nekplooimeting gehad en bij mij kwam er 0,9 uit dus dat is goed moet nog tot maandag wachten op de bloeduitslag maar probeer neit te zenuwachtig te zijn alles is vast goed ;)

hie alles geregeld voor de hypotheek adviseur nu wachten op bericht van de bank dat krijgen we donderdag of vrijdag en dan zaterdag hopelijk tekenen voor ons huisje :D ben zo door het dolle heen
    ben net al stiekem naar de praxis geweest om wat van die verfvoorbeelden mee te nemen welke kleur ik mooi vind :D kan nu al niet wachten

5. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    @Mama van Youri, volgens mij kun je alleen per 1 januari overstappen naar een andere verzekeringsmaatschappij.

6. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    volgens mij kan je ook alleen in dec over stappen kwa verzekering, maar als ik me pakket wil uitbreiden of iets er af willen hebben kan dat gewoon maar ik zit bij unive dus dat is mischien per maatschappij anders.

nu even heel wat anders, ik heb natuurlijk verteld dat ik 16 feb de wandelwagen ga ophalen, omdat het enorm scheelde qua bedrag en omdat wij het nog samen kunnen ophalen . maar zoals de baby kamer en alle andere dingen die je nodigt hebt, durf ik nog niks te kopen of te kijken terwijl ik morgen 12 weken ben, maar ik moet denk ik toch wel gaan rond kijken enzo want als ik ga wachtte tot hij terug is dat is met ong 25 weken dan wordt het denk ik zeuren kwa leveringen enzo en het is dan nog is zomer ook. ben mischien bang dat het als nog mis gaat ofzo terwijl me echo echt super was gister.

ene vriendin van mij had allees al gekocht met 12 weken enzo en toen pas verteld aan iedereen, terwijl me nichtje het al aan iedereen verkondige met 6 weken dus maak ik me druk om niks en hoort het er bij zo onzeker zijn?
    sorry voor dit ego bericht

7. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ik zou gewoon doe waar je je goed bij voelt

ik koop nu ook al wat dingen maar wil de grote dingen gaan kopen na 30 maart als ik mijn 20 weken echo heb gehad anders koop ik me nu al suf.. dan heb ik nog 20 weken de tijd als het goed is
    en dat het misschien mis gaat zou ik niet bij nadenken klinkt misschien naief maar het kan ook nog met 35 weken of met de geoorte is gaan even hart gezegd dus je kan dat soort dingen toch neit onder controle hebben. laten we er gewoon van uit gaan dat alles goed gaat

8. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @rose ja daar heb je ook gelijk in. kan altijd gebeuren. en de rest koop ik ook pas na die 20 weken echo hoor zoals bedje en dat soort dingen. alleen die wagen ja dat konden we gewoon niet laten staan zo koopje. en het is inderdaad leuk als je elke keer wat koopt hihi

9. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    ik ben ook niet zo snel met het kopen met dingen, maar wil wel graag voor de zevende maand voor elkaar hebben. Daarna lekker de zomervakantie in en op vakantie:)
    Dan beval ik straks heerlijk uitgerust, alhoewel heerlijk?

Bevallen doet vreselijk pijn. ouch!

10. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Pffff het begint nu al....vreemde mensen die aan je buik zitten :(
    Vanmorgen was ik aan het werk en aan het kletsen met m'n collega en ik had mijn handen op mijn buik.
    De schoonmaakster was bezig en staat ineens naast en raakt m'n buik aan :confused:
    Ik schrok daarvan dus ik schoof naar achteren en weerde haar hand af....toen vroeg ze "Ben je zwanger...ik zie je met je handen op je buik zitten?" En gelijk daar achteraan "Schrok je van me?"
    Dus ik zeg "Ja ik schrok...normaal zitten mensen niet aan je buik"
    Zegt zij "Nee normaal niet...."

Ik had echt zoiets van....ja dus...omdat ik zwanger ben mag je ineens wel aan m'n buik zitten?
    Een vreemde vrouw....schoonmaakster op m'n werk :confused:

Met familie en vrienden heb ik er geen moeite mee, al moet het niet heel de tijd zijn.
    Echt heel irritant zeg....begint nu al :(

11. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    dat is cker vervelend ginny dat vreemde mensen gewoon maar aan je buik gaan zitten lijkt mij ook niks. en kwa familie zou ik het ook niet heel erg vinden denk alleen dat me zus aan me buik zal gaan zitten en me vriend natuurlijk :)

12. kaatje320

kaatje320 Niet meer actief

hallo,

monique27 nee ik ga dan naar de fontys.
    ja ik verheug me op de bevalling en alles wat erbij hoort.
    ik heb nl met jacinda een keizersnede gehad en ik heb echt zoiets ik wil ook een echte bevalling meemaken gewoon zoals het hoort zeg maar haha. en ja ik weet dat het heeeeel zeer kan doen, maar ik weet bijv ook niet hoe weeen zijn en hoe het is als je vliezen breken en zo haha misschien heb ik dat gevoel wel omdat ik een keizersnede heb gehad, kan best zijn als ik gewoon was bevallen dat het niet zo was hahahah

13. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @charlie

ow jij verheugt je er op, dit is ons 1e kindje dus ik moet alles maar afwachtte hoe het gaat en hoe het aanvoelt.maarja wat er in gaat moet er ook weer uit hoor hihi

14. Welpje 09

Welpje 09 Actief lid

22 dec 2008
    147
    0
    0
    Mama van Youri; tegenwoordig kan je alleen aan het einde van het jaar opzeggen zorgverzekeraar en hebt tot 1 februari de tijd om je aan te melden bij een nieuwe zorgverzekeraar. Misschien dat je tussentijds wel collectief kan verzekeren, mits jouw werkgever of die van je partner collectieve verzekeringen aanbieden maar dit weet ik niet zeker.

Sweepy; hihi, moet lachen om je actie bij de Bruna! Al een flinke buik te zien zo met twee kindjes in je buik?

Rose en Noa; er vanuit gaande dat alles goed gaat werd ons tijdens de koop van de babykamer verteld dat bij een teleurstellende zwangerschap de spullen retour gehaald kan worden en het geld ook terug krijgt. Maar gaan natuurlijk allemaal van het beste uit!

Ginny; goede reactie! Stom eigenlijk normaal zit je toch ook niet aan een ander haar buik en nu omdat je zwanger bent willen mensen ineens voelen...

Ik ben gister naar het ziekenhuis geweest en heb daar de kraam- en verloskamer gezien, een film bekeken, er werd veel informatie gegeven en natuurlijk kon je vragen stellen. Absoluut een aanrader als het in een ziekenhuis in je eigen buurt wordt gegeven!

15. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Cjpt, wat fijn dat je verrassingsecho zo leuk was!

@Annie22, leuk dat je kindjes het nou ook weten

@Mvk, gefeliciteerd met je 12wk

@Sweepy, hihi moest wel lachen om je verhaaltje

@Noa, herkenbaar hoor, bij Mirthe durfde ik ook pas rond de 20 wk te gaan winkelen en bestellen

@Ginny, wordt tijd voor een buikband, met don't touch!
    Vervelend is zoiets he

@Carlie, ik bedoelde ook fontys (sorry) maar dat is echt leuk hoor!
    Ik snap heel goed dat je een "gewone" bevalling wil meemaken, dat had ik de 1e keer ook.
    Is toch allemaal heel bijzonder wat er gebeurd.

16. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @moniqeu
    20 weken pas, dan wordt het best wel krap hierzo, want hij gaat daarna nog een keer varen voor 4 weken en dan de nijmeegse vierdaagse dus ga maar me me mams shoppen want we hebben wel dezelfe keus en anders mail ik de foto's naar hem en kan hij zo beoordelen als hij het leuk vindt hahaha

@welpje ik ga cker wel van het postieve uit, en ik denk er maar aan dat ik rond 26 augu een prachtig kindje mag bewonderen

@sweepy inderdaad ja die buik, die zit bij jouw wel wat sneller in de weg, had al in je album gekeken maar je had nog geen nieuwe buik foto.

17. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @ginny jeetje idd rare reactie vind ook dat je daar best wat van mag zeggen

@noa nee koopjes zijn er om te kopen :p haha

@welpje ja dat is een goede aanrader ga ik zeker is vragen

vriendlief is nu die mensen aan het bellen van het hoekhuis die mensen gingen er van uit dat we hun huis gingen kopen maar nu kopen we de tussenwoningertegenover vind het echt sneu voor ze na 13 maanden dachten ze eindelijk hun huis verkocht te hebben.. maar ja wij moeten doen wat we mooi vinden natuurlijk.

18. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @rose daarom zijn het koopjes toch? hahhaa
    en inderdaad jullie moeten er wonen en eerlijk gezegd vindt ik het huis waar je nu gaat wonen mooier dan het hoek huis, dus jullie hebben goede keus gemaakt hoor. en het is gewoon een klote tijd om je huis te verkopen maar wat doe je er aan he

19. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Sweepy, ik moest echt heel hard lachen om je verhaal. Tis inderdaad wel even confronterend. Mijn vriendin zat me laatst al te pesten met: wacht maar, nu is het allemaal nog leuk! Maar als je straks op de tast of met een spiegel je bikinilijn staat te scheren dan spreken we elkaar nog eens! Tja..... kan niet wachten hahaha

@ Ginny, irritant he? Ik vind het bij mijn ouders bijv alleen maar lief als ze mijn buik aanraken. Maar anderen.... hoeft voor mij niet zo. Dus ik ga ook zeker zo'n t-shirt of band kopen!

20. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Ginny: Dat is inderdaad heel vreemd.
    Ik had het een tijdje terug al met een collega, vond ik ook al een beetje apart. Maar een 'vreemde' moet er helemaal afblijven.

Mama vna Youri: Kun je ze niet even bellen en vragen of je niet kunt verhogen, je gaat tenslotte meer betalen. Ze zijn heel behulpzaam. Ik zou het zeker proberen.

Welpje: Leuk dat je al bent wezen kijken. Ik wil dat ook zeker gaan doen bij het ziekenhuis. Ik heb er gewerkt dus weet wel wat waar zit en zo maar vind het wel leuk.

Ik ga vanavond echt een nieuwe buikfoto maken. Iedere keer ben ik moe en wil naar bed dus komt er niets van maar we hebben afgesproken dat het er nu echt van moet komen.

Hebben jullie je man ook het boek 'Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' van Kluun gegeven/ laten lezen? Het is echt geweldig. wij lezen het allebei. Wel los van elkaar en vinden het super. Mijn man vind me nu echt heel erg meevallen en snapt iets beter hoe ik me voel enzo. echt een aanrader.

Deel Deze Pagina