Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    @Jingi, misschien is dit dan wat voor je?

2. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Wat een mooie foto's cjpt! Hoe groot was je kindje nu?

Nog steeds niemand iets van Daan gehoord? Best lang geleden dat ze online is geweest...

Merk met de angelsound dat baby nu echt veel beweegt, misschien vindt hij/zij het wel vervelend.

Kan niet wachten tot ik de baby ga voelen,lijkt me heerlijk!

3. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Hey meiden,

Sorry dat ik al langere tijd niks meer van mezelf heb laten horen...
    Het is een ontzettende hectische tijd geweest hier met oma...
    En om maar meteen met de deur in huis te vallen...
    We hebben afgelopen vrijdag de nekplooimeting laten doen... Vanochtend werd ik gebeld door de vk met het slechte nieuws...
    De kans is 1:15... een ERG verhoogde kans dus dat we een kindje hebben met downsyndroom...
    Maandag 2 maart hebben we de vruchtwaterpunctie...

Het is dus een achtbaan van emoties hier momenteel, vandaar dat ik ook even op niemand reageer... Sorry

Ik weet niet of ik de komende tijd hier te vinden ben, omdat we alles even op n rijtje willen zetten... Na 4 miskramen (5 in totaal maar 1 was een voor jayden) en nu dit weer kun je mij eerlijk gezegd wel bij elkaar vegen...

Zodra ik weer kan laat ik jullie wat weten...

Sorry meiden!

Dikke kus Joy

4. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Schijndelsvolk, wat erg!
    krijg helemaal kippevel van je berichtje... Dit moet echt schrikken zijn voor jullie...
    Ik hoop echt dat de punctie meer duidelijkheid oplevert en dat gewoon alles goed is met jullie kindje.
    Ik denk aan jullie....

Cjpt, jammer dat hij zich geen kapper voelt :) dan maar zien hoe je het aan het einde gedaan krijgt ;)
    Misschien veranderd hij nog van gedachte...
    Ik weet wel nog dat mijn vriend toen zelfs mijn teennagels knipte en mijn sokken en schoenen aan moest doen hahahaha. Echt erg hoor.
    Denk dat het nu niet veel anders zal zijn...

Uhh weet even niet wat ik nog wilde zeggen, ben een beetje van streek van het berichtje van Joy...

5. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Lieve Joy,

Jeee dat is schrikken zeg. Ik ben er ook een beetje stil van en snap helemaal dat je even niet zo veel hier bent, en bent geweest.

Ik wil je bij deze toch een hart onder de riem steken en ik zal een kaarsje branden voor veel goede energie op een goede uitslag van de punctie. (mijn oma deed dat altijd, die is er niet meer maar vind het zo'n mooi iets, jij kunt het wel gebruiken)

Misschien heb je er niets aan maar bedenk wel dat je nog steeds veel meer kans hebt op een gezond kindje. Ongeveer 93% kans maak je nu dat je een volkomen gezondbeebje draagt. (vind ik zelf veel duidelijker dan 1 op de 15 en is wel dezelfde kans maar dan anders gezegd). Met andere woorden, de kans op een miskraam voor de 12 weken is vele malen groter dan dat er nu iets mis is met jullie beebje.

Ik heb natuurlijk makkelijk praten want wij hebben er voor gekozen geen test te doen, maar zou er ook enorm door van streek zijn hoor. Veel sterkte gewenst en hoop op een mooie uitslag. (je moet wel nog lang wachten zeg poeh)

gr. Nicole

6. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    Goeiemorgen allemaal

Jeetje joy dat is zeker wel even schrikken he :(
    en dan moet je ook nog zo lang wachten vervelend dan !
    maar net wat nicolioo al schreef je hebt toch nog steeds meer kans op een gezond kindje ;)
    dus we moeten maar positief blijven denken he !

voor de rest niet alles terug gelezen :oops:

groetjes Tal

7. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Emma21, gefeliciteerd met je 12wk

@Cjpt, hi hi wil je mijn kapper lenen :D

@Schijndelsvolk, jeetje meid ze moeten je wel hebben he.
    Hoop dat er niets aan de hand is met jullie kleintje'
    Dikke knuff

@MamavanYouri, jij brengt herinneringen boven hi hi
    Weet ook nog dat hubbie de veters van mijn bergschoenen heeft staan strikken

Hier gaat eigenlijk alles zijn gangetje.
    Morgen naar Vk, hoop dat alles goed is en dat mijn bloeddruk wat gezakt is.
    Verder mag van mij de lente wel beginnen want over 2 weken begint het rallyseizoen weer en mogen wij weer aan de slag.
    Met dit weer vriezen mijn vingers er af en zullen er weinig foto's komen denk ik :D

8. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ monique en mama van youri, haha er staat ons nog wat te wachten als ik het zo hoor ;o) Gelukkig bevallen we in de zomer dus draag ik dan lekker vooral slippers! En over dat scheren... tegen die tijd ga ik wel dreigen dat ik anders op hem ga zitten ofzo ;o)

@ Joy, jemig meid jullie mogen ook niet gewoon even zorgeloos genieten he?! Ik ga voor jullie duimen dat het uiteindelijk allemaal meevalt!

X

9. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Joy, wat een naar bericht heb je vanmorgen gekregen. Ik duim heel hard voor jullie dat alles meevalt en dat je een gezond kindje draagt. Vind het heel erg voor je dat je tot nu toe helemaal niet onbezorgd kunt genieten van je zwangerschap. Je mag trouwens geen sorry zeggen voor zo'n bericht, daar is dit forum toch ook voor! We weten allemaal dat het helaas niet altijd alleen maar rozengeur en maneschijn is.

We hebben inderdaad al lang niks van Daan gehoord. En ook niet van lieff, mijn 'halve naamgenoot'. Zou alles in orde met ze zijn?

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Joy, wat een rot bericht hebben jullie gekregen zeg!
    Ik duim voor jullie dat het allemaal goed zit!
    Sterkte in deze dagen!

11. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Joy Pfff jeetje meid wat een rotbericht en wat een onzekere tijd voor jullie... :(
    Ik wens jullie heel veel sterkte en duim dat alles goed is!

We hebben Daan inderdaad al een tijd niet gezien hier...
    Ik heb haar een PB'tje gestuurd, dus ik hoop dat ze hier snel even haar neus komt laten zien.

Zo d'r hangt hier een behoorlijke donkere wolk....gaat zo heel hard regenen zo te zien... :(
    Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
    Ik ben vrij en ga zo eerst even in huis aan de slag en vanmiddag even de stad in en naar de markt.

Fijne dag :thumup:

12. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Schijndelsvolk :( meid wat een naar bericht! Wil je veel sterkte wensen in deze onzekere tijd en ik duim echt dat de kleine gewoon super gezond is. Knuffel meid!

Over dat kappersgebeuren hahaha...ik heb nooit gevraagd of manlief het wilde doen hoor, dat leek me niks. Ik deed het maar gewoon op goed geluk haha.

13. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Cjpt, oja het is zomer dan he...Nouja hier zullen het dan ook slippers worden want schoenen zal ik dan waarschijnlijk toch niet meer aankrijgen vanwege het vocht :)

Daan, idd lang niet meer gezien.... Ze was ook voor het laatst eind jan op het forum geweest.... Zou er iets aan de hand zijn? Nu zou het wel makkelijk zijn als we al een buddy hadden he, dan heb je elkaars tel. nummer en kun je even iets laten weten...

14. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Ja misschien inderdaad wel handig als we alvast een buddylijst maken.
    En dan is het ook wel handig als je buddy niet (bijna) tegelijkertijd met jou is uitgerekend, want anders lig je straks samen te bevallen en is er niemand die je kan smsen hahaha :p

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mijn plannen voor vandaag:
    proberen de dag uit te zingen hier op school.
    Ik voel me echt niet lekker.... erg misselijk :(
    Na schooltijd heb ik helaas nog een oudergesprek met een vader van een kindje wat niet zulke goede resultaten heeft op school.
    Dus dat gesprek is ook niet 123 afgelopen.

Ik heb gisteren te horen gekregen dat ik een plaatsje heb op het KDV :)
    Dit is van een moeder van een kind in mijn klas, dus heb ik gewoon een plaatsje gekregen.
    Ik ben zo blij joh.
    Het is een KDV met een goed pedagogisch beleid en daar hou ik wel van.
    geen heel jonge meiden voor de groep.
    Ik heb er echt een goed gevoel over.
    Onze baby gaat daar op maandag en vrijdag heen vanaf 4 januari.
    Dan heb ik lekker sint en kerst een keer niet op school en kom ik daarna weer eens kijken.
    Goed geregeld toch?

Ja die buddylijst is wel een goed idee.
    mijn zus zit hier ook op het forum en ik was haar buddy toen zij beviel van mijn nichtje.
    Dus wellicht wil ze dat ook wel voor mij doen.
    natuurlijk wil ik best iemands buddy zijn hier :)

Nou, ik ga bijna eten met de kindren. heerlijk de morgen al bijna voorbij :)

Groetjes, Hanna

16. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden.

@schijndelswolk. succes en sterkte in deze nare periode, maar net wat er al gezegd is positief blijven denken hoor.

en ja over dat kappers gebeuren zal het toch echt zelf moeten doen aangezien vriend lief veel varen is haha ach gaat wel lukken en anders op goed geluk hahahah.

hier zullen ook veel slippers gedragen worden hoor, en heb ook crocs dus die kan je ook wel makkelijk aankrijgen, op de slippers met je hond wandelen is niet altijd een succes hihi.

en iemand had het ovder quinny me nichtje had de buzz maar de wielemn blokkeerde inderdaad, dus die heeft nu de speedi en is er te vreden over.

hier ook weer een rustig dagje, ga vanmiddag maar even bij opa en oma in bejaardenhuis langs, komt anders niemand aangezien me ouders op vakantie zijn. morgen gaan we het vertellen tegen de familie dan is vriend lief ook vrij zal mij zou benieuwen wat ze zeggen. voor ziijn familie wordt het het eerste kleinkind enzo. en vanmorgen had ik wedereom last om me broel dicht te krijgen zal het nu toch echt gaan groeien?

17. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    @ cjpt, hahaha sex, ja daar heb ik nu ook niet zo'n hoge pet van op, dus nee hier ook iemand die het nog niet heeft gedaan sinds de zwangerschap...

De eerste drie maanden hoefde het van mij echt niet, ik voelde me alleen maar bleh... straks met dikke buik hoeft het van mij ook zeker niet (trio gevoel en mezelf niet zijn...) dus ik denk dat ik er zaterdag maar wat werk van ga maken, zo met valentijnsdag, dat ik hem niet helemaal vergeet, Kan ie daar op teren voorlopig ;)

@ brusje, zoals jij beschrijft wat je voelt, zo voel ik het ook, als ik in bed lig en me concentreer, een draaiende beweging vind ik het, echt cool om weer mee te maken!

@ mama van Youri, ik moet ook een eigen bijdrage betalen voor kraamzorg, ik heb namelijk alleen een basis verzekering maar dat boeit me niet, die 3 euro per uur is nog wel te doen, als ik al kraamzorg nodig ga hebben (ik heb bij mijn twee oudste ook nooit kraamzorg gehad, ze lagen allebei in het ziekenhuis voor 3 weken...)

@ schijndelsvolk, oh wat naar om die uitslag te horen, helemaal na alle miskramen die je al hebt gehad, sterkte voor jullie!

Over mannen en kappers, echt niet dat ik het aandurf dat hij een mesje gebruikt daar bij mij, dan maar tijdelijk erg bebost of slecht bekapt hahaha

Voor de rest, ik ben bijna 15 weken, wauw... :) Gaat steeds harder...

18. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    Hallo allemaal!
    Ik kom me hier ook even melden!
    Ik ben 21 jaar en kom uit de kop van noordholland. Ik ben in verwachting van mijn eerste kindje. Ik woon samen met mijn vriend.
    Ik ben gedeeltelijk gepland zwanger geraakt, gedeeltelijk omdat we ervoor zouden gaan zodra ik een baan had. Eindelijk was het dan zover.... ik had een baan, dus ik begon met Etos 'Zwanger worden"
    Helaas was die baan niets voor mij en ben ik daar gestopt met 3 weken.
    We hebben toen besloten nog even te wachten, maar toch ben ik die maand zwanger geworden.
    Vandaar gedeeltelijk gepland. Wij zijn uiteraard heel blij met deze zwangerschap. Ik ben nog steeds op zoek naar leuk werk maar het solliciteren wordt er niet makkelijker op. Ik werk nu 1 dag in de week als gastouder en ben verder dus nog op zoek naar werk.

zo, dat was nogal een verhaal denk ik :D
    Tot nu toe heb ik weinig last van kwaaltjes gehad, alleen dat ik ieder virus dat voorbij komt aantrek en heb dus alle griepvarianten al gehad haha.
    Op dit moment heb ik wat last van mijn rug en van bandenpijn. Mijn buik begint nu wel echt te groeien en ik heb deze week mijn eerste positiebroek van mamalicious gekocht en een ondersteunende short van noppies (deze is echt een aanrader als je wat last van je banden hebt!)

Vanaf het begin klets ik al mee met de juli mamas omdat ik ongeregeld ongesteld was en dus eigenlijk in juli was uitgerekend. Helaas werd ik bij mijn eerste (12 weken) echo teruggeplaatst en mocht ik als meevaller 2 weken later terugkomen voor de echte 12 weken echo.

Tot nu toe verloopt mijn zwangerschap erg naar het zin en begin er ook steeds meer van te genieten, vooral omdat mijn buikje beetje bij beetje begint te groeien en voor mezelf wat meer bewijs heb dat er iets groeid van binnen.

Ik blijf bij de juli mamas meekletsen omdat ik al hun verhalen ken en zal ook met jullie meelezen en af en toe reageren zodat ik jullie ook leer kennen.

19. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Moet niet iedereen altijd een eigen (wettelijke) bijdrage betalen dan? Dat dacht ik namelijk.

20. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @Rianne80, nou dat had ik dus ook: zaterdag maak ik er werk van en dan kan hij een tijdje niet meer klagen ;o) Niet dat hij dat nu wel doet hoor, hij begrijpt het helemaal.
    Het grappige is wel dat ik dus ook exact de datum nog weet van wanneer we voor het laatst sex hebben gehad want dat was de keer dat ik zwanger werd haha.

Over dat scheren, dat was dus ook iets dat ik bedacht: wil ik echt iemand anders dáár met een mesje toelaten? Dan maar rommelen met een spiegel erbij enzo. De badkamerdeur kan op slot dus niemand die me ziet stuntelen haha.

Oh meiden, ik ga trouwens komende maandag het zwangerschapszwemmen eens uitproberen. Misschien dat het helpt voor mijn rug en heupen. Eerst maar eens kijken of ik nog in mijn bikini pas haha

Deel Deze Pagina