Haai meiden Joy wat een naar bericht zeg, hopelijk krijg je 2 maart meer zekerheid, ik zal aan je denken hoor. Sarah welkom....... Gisteraaf weer echo gehad om te zien of het toch geen 2 waren aangezien ik een grote baarmoeder heb. Het is er 1 en deze zit gewoon lekker ruim in het sop...... Vorige week de hele week ziek geweest en daardoor flink afgevallen, buikje is nu ook niet zo gigantisch gegroeid zoals de vorige keer...... Zal binnenkort weer effe foto's er op zetten..... liefs ink,
Hoi Iedereen, Ikben net terug van de echo, ik heb alleen mijn kids meegenomen omdat ik het voor hun ook wel heel erg byzonder vond om te zien. (dat was ook zo) Het gaat goed met de kleine, we zagen het hartje ook direct en het bewoog, en dat ik de kleine heb gevoeld al zo vroeg klopt wel, de placenta ligt aan de achterkant, bij mijn andere 2 kids lag hij aan de voorkant en voelde ik het pas met week 16 wat ook nog vroeg is. We hebben gekozen om geen nekplooimeting te doen omdat we het toch niet gaan afbreken. En omdat we niet in de stress willen zitten misschien wel voor niks. Joy; Ik vind het heel erg vervelend voor je met het nieuws wat je hebt gekregen, ik hoop dat je vlgd onderzoek (welke weet ik ff niet) een goede uitslag brengt. Stress niet te veel (makkelijk gezegt dan gedaan) Veel liefs brusje
hoi hoi ik heb de uitslag binnen van de nekplooimeting en de kans dat ons kindje syndroom van down heeft is 1:5000 een zeer lage kans dus ben er heel blij mee, ik weet dat het altijd nog kan maar maak me er geen zorgen over eigenlijk nu de 20 weken echo afwachten of ons kindje geen hartafwijking heeft. ik heb gister nog een buikfoto gemaakt staat in mijn album, nog neit zo heel groot zoals jullie kunnen zien maar begint te komen @schijndelsvolk jeetje meid heel veel sterkte gewenst voor jouw en je vriend/man hopelijk si jullie kindje gewoon kerngezond @sarah gefeliciteerd meid dan heeft het zo meoten zijn toch ik heb hetzelfde doe nu uitzendwerk maar krijg nu niet makkelijk een vaste baan. maar ja er zijn ergere dingen morgen krijgen we waarschijnlijk uitsluitsel van de bank of we het huis kunnen kopen ze moesten nog een paar dingen weten dus moest ook weer allemaal aangeleverd worden, wat een werk zeg.. als je een huis wilt kopen maar het is het allemaal waard ben het al helemaal in aan het richten in mijn hoofd we konden er trouwens ookal eerder in als 1 april maar dan is de belastingteruggave nog niet geregeld dus moeten gewoon nog ff geduld hebben.
@alice nee niet iedereen hoeft eigenbijdrage te betalen, ik heb het uit uitgebreidste pakket bij unive en alles wordt 100% vergoed. @brusje. wat leuk als je de kleine zo ziet spartelen hihi, nu weet je toch echt dat alles goed zit hihi. @rose gefeliciteerd met de goede uitslag, en hopelijk geeft de bank toestemming. en ja uitzend werk in inderdaad niet erg ik moet natuurlijk ook binnekort op zoek naar andere baan maar met 20 weken wordt het moeilijk om inderdaad nog en vaste baan te vinden hihi
rose-- tot nu toe heb ik nog geen uitzend werk geprobeerd. Moet er toch maar eens naar gaan kijken. Wel heb ik een aantal sollicitaties gehad en heb ik verteld dat ik zwanger ben. Ik vind het namelijk geen leuke sfeer geven als ze het zelf gaan zien of als ik het pas vertel als ik het contract getekend heb. Maar je kansen zijn wel stukken kleiner.
@ Sarah, je kan het inderdaad echt beter zeggen nu. Als een bedrijf je nu dan toch aanneemt weet je zeker dat ze geen moeite hebben met je zwangerschap. Als je het niet zegt loop je het risico dat ze het straks zien en je in/na je proeftijd beeindigen en dan zit je helemaal met de gebakken peren want dan ben je inmiddels ZO zwanger dat niemand je meer aanneemt. Dan kun je er beter op gokken dat iemand je nu nog de kans geeft omdat ze nog een paar maanden iets aan je hebben voor je met verlof gaat. En inderdaad even kijken bij uitzendbureaus. Ik werk zelf helaas bij een uzb in de techniek dus denk niet dat ik veel voor je kan doen ;o) tenzij je lasser bent ofzo haha. Maar bij Start, Unique en Content zijn goede bedrijven!
Sarah, welkom hier! Lees maar rustig mee hoor, het is druk om 2 topic's bij te houden he! Rose, gefeli met de goede uitslag! Genieten nu!
haha het is zeker druk om er twee bij te houden Gelukkig zijn de juli mamas iets rustiger haha. Ik denk dat ik uiteindelijk hier meer mee zal gaan doen. De juli mamas zijn namelijk echt verder en hebben veel onderwerpen waar ik nog niet over mee kan praten. Wel leer je er veel van omdat ik dat staks allemaal mee maak Het is nu gewoon een fulltime baan om de augustus en juli mamas bij te houden. Ik ga volgende week even langs bij een aantal uitzendbureaus. Ik moet nu eignelijk het huis gaan schoonmaken maar me lies doet nogal zeer, van die pijnlijke steken. Ik ga het zo toch maar proberen want ik stel het al een week uit en het wordt er hier niet schoner op, ik krijg vanaaf nog visite ook dus het meot wel een beetje knap zijn.
Doe maar rustig aan hoor met poetsen! Vervelend he, die steken.... Ik schreef eerst bij de dec2007 mama's mee maar aangezien die ook HEEL VEEL kletsen, hou ik dat niet meer bij. Dus ik lees daar wel nog mee en af en toe reageer ik dan ook nog wel.
cjpt wij hebben nog sex gehad bijna dagelijks... maar ik kan begrijpen dat je het eng vind brusje super super dat je je beejbje al gevoeld hebt! schijndelsvolk jeetje ik kan me niet inbeelden hoe jij je nu moet voelen! ik hoop dat de vruchtwaterpunctie goed nieuws voor je meebreng! ik duim voor je! sarah gefeleciteerd en welkom hier gisteren bij de gyn geweest, heb een mooie echo, frummeltje is 4,03 cm nu hij heeft me eigenlijk een week teruggezet... maar blijf bij men eigen telling... hartje gezien en gehoord... ben 3 kilogram 400 afgevallen... een raadsel hoe dat kan maar toch
@liz echt lieve foto's van je kleine en gelukig was je echo ook weer goed. onze kleine was 5,5 cm met 12w2d en het kan best wel wat met lekaar verschillen hoor, de ene uk is gewoon kleiner of groter. vanavond lekker even de stad in met vriendlief om spulletjes te kijken voor het huis oh en over sex wij krijgen eindelijk weer meer actie hier was ook een tijdje heel bang en ook misselijk en moe waardoor het er weinig van kwam.. nu voel ik me er ook beter bij wie gaat er trouwens carnaval vieren?
wat een nare berichten heel veel sterkte de komende tijd. we zullen allemaal aan je denken meis liefs
Emma: gefeliciteerd met je 12 weken. Jingi: ook ras katten kunnen rustig 20 worden hoor, maar met die leeftijd zou ik het mijn katten niet meer aandoen om ze nog een nieuw huis te geven, maar goed jij weet zelf het beste hoe je katten zijn! Mijn vriendje lief heeft ook problemen met de kattenbak hoor, maar we zijn samen zwanger toch, ik heb alle andere ongemakken al, dus mag hij ook wel iets vervelends toch!?!?! Cjpt: hahaha, ik vraag het geen eens, hij verklaard me voor gek als ik het vraag! Schijndelsvolk: Jeetje wat een rot nieuws zeg, ik hoop dat de vruchtwaterpunctie mee valt en dat alles toch nog goed komt! Heel veel sterkte en dikke knuffel voor jullie! Sarah: Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap Brusje: gefeliciteerd met je goede echo! Rose: gefeliciteerd met je goede nekplooimeting en met jullie huis! liz: Je vorige zwangerschapszwembandje is gewoon een beetje gekrompen, gefeliciteerd met je goede echo! Wij hebben paar weken terug een aanbod van een wagen van mijn zus gehad, haar jongste dochter is nu bijna anderhalf en gaat meer met de buggy en ze had de wagen vorig jaar nieuw gekocht, nu mag ik hem over nemen, dus daar gaan we voor, het is een knalrode bugaboo kameleon model 2008. Het enige nadeel is dat de wagen uit Canada over moet komen hierheen! Jah ik krijg een echte canadese wagen. En we mogen zondag de kinderkamer ophalen! En morgen gaan we weer voor een echo! Owh het wordt nu toch wel spannend hoor, droom nu aldoor dat de echo niet goed is enzo, dus hopen dat dat gewoon bedrog is en dat we morgen gewoon een gezond wurmpie mogen zien! Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd waar daan er al een tijdje niet is, das wel een beetj vreemd zo`n tijd niks van je laten horen! verder iedereen die ik vergeten ben Sorry!
@Sarah1987, gefeliciteerd en welkom! @Inkerbell, hi hi ruim in het sop, grappig uitdrukking Maar fijn dat alles goed was @Brusje, fijn dat je echo goed was en wat leuk dat je kids mee mochten (mag hier niet) @Rose, carnaval bah! Woon in brabant maar vind er niets aan Gaan wel hier naar de optocht maar verder niets
@monique oh haha ik in limburg dus daar staat de boel op zijn kop ik hou er normaal niet van maar ga dit jaar maar weer is vieren omdat er ook familie is die speciaal daarvoor hierheen komt. mijn vriend komt uit de buurt van rotterdam dus die weet nog neit wat tie er van moet vinden word zijn eerste keer haha @ollekeboleke oh leuk mijn buurvrouw heeft die ook ziet er leuk uit en ook al de kinderkamer toe maar leuk hoor
Over Daan: komt vast goed meiden, ze is eerder een tijdje "missing in action" geweest en toen was het achteraf omdat ze zich zo beroerd voelde ofzo. Misschien is het inderdaad wel een idee om binnenkort dat buddy-systeem eens te regelen.
@ Schijndelsvolk: wat een naar bericht! Probeer wat moed te houden, de kans dat ht goed zit is groter..ik duim met jullie mee. En @ Jingi: ik moet me er misschien niet mee bemoeien maar kan het niet laten. Vind het echt heel erg en verdrietig om te lezen dat je katten van 15 jaar ineens niet meer wil hebben. Kan dat soort dingen echt niet begrijpen. Zo ga je toch niet met levende wezens om? Een dier is toch niet iets wat je even neemt en later weer weg doet? Zeker op die leeftijd...arme beetjes, onbegrijpelijk.. Hoop dat je een goede en diervriendelijke oplossing vindt.
anna en jingi: jingi ik wil je ook niet in de grond trappen, maar ik ben het wel met anna eens. Ik werkte een tijd geleden in een dierenwinkel, komt er een moeder met zoontje, zoontje ik wil een schildpad, dus ik vraag of hij wel weet hoe oud ze worden, zijn antwoordt nee, dus ik een jaartje of 50 misschien nog wel ouder, vind je het dan nog leuk, owh zegt zoontje lief als ik hem zat ben breng ik hem toch gewoon terug of gooi ik hem in de sloot! Ik heb deze mensen geen dier verkocht, zo ga je niet om met dieren! Dit is niet om jou af te zeiken ofzo (jingi) maar er wordt wel steeds makkelijker gedacht over het nemen en weg doen van huisdieren! Denk er alstjeblieft goed overna en maak geen beslissingen waar de katten onder leiden. verder iedereen met een goede echo of iets anders positiefs gefeliciteerd! whoe morgen komt wel steeds dichterbij!
Rose, wat fijn dat de nekplooimeting zo'n goede uitlsag heeft! Sarah, welkom hier! Liz, wat fijn dat de echo goed was gisteren. Ollekebolleke, zo zo, jouw wagen moet dan nog wel een hele reis maken. Goed dat je hem kan overnemen Veel plezier bij de echo morgen! Carnaval, ik ben een duidelijk geval van "boven de grote rivieren" en heb helemaal niks met carnaval. Ik heb eens op eens school gewerkt waar ze dat altijd wel vierden en dat was echt afzien! Maar voor iedereen die het wel gaat vieren: Veel plezier ! Straks lekker Wie is de mol kijken. Zijn er hier nog meer fans? Groetjes, Hanna