@joyce: wat een rotbericht. Hopelijk komt er uit de punctie een positieve uitslag. @Hanna: ik zit zo ook weer voor de buis, heerlijk dat programma. En de mol is...Aniek? Over de carnaval: helaas zit ik er hier midden in. We wonen bij Den Bosch en mijn man viert zijn hele leven al carnaval. Voor mij hoeft het niet zo, maar ja. Als ik eenmaal in het feestgedruis loop is het ook wel weer heel gezellig. En over de katten: ik maak me ook best wel zorgen over onze beestjes. 1 Van onze katten is heel erg verlegen en heeft niets met vreemden. Hopelijk ziet hij de baby straks niet als indringer en gaat hij op zolder leven bijvoorbeeld. Hopelijk went het. De katten waren er al voor onze babywens. Dus ze horen gewoon bij het gezin. Oh ja: IK BEN 12 WEKEN ZWANGER! WAT EEN OPLUCHTING. Nu nog stoppen met overgeven, dan ben ik kompleet gelukkig.
Wup, ieuuwww...haha...wat een bloterik tja daar los ik het probleem met een rond hollend jongetje nog niet op... de erge irritatie is weer ff gezakt...zijn de hormonen zullen we maar zeggen... schijndelvolk, tjee wat een bericht. heel veel sterkte met de vwp en duim voor je dat alles goed is.
Ik doe ze ook niet weg, (mijn katten) zou het ook niet over mijn hart kunnen verkrijgen...mijn pers is trouwens bijna blind dus dat is helemaal zielig. Maar ik denk dat er qua rotzooi/haar/kots en de kattenbak wel een groot verschil is met binnenkatten en katten. En gister was er dus weer zo'n heerlijke binnenkomer dat een van de 2 met zijn kont de hele vloer had ondergesmeerd met poep... zodat ik echt letterlijk kokhalsend alles kon opruimen. pfffffff..... Pepijn liep natuurlijk ook rond, die je uit de poep moet zien te houden... en vandaar ook even mijn klaagzang over de katten.......ben mijn hele leven opgegroeit met katten dus ik ook echt wel dat het geen "gebruiksvoorwerpen"zijn die je zo even opzij kan leggen. @mama van youri, ik moest voor de kraamzorg voor Pepijn ook een eigen bijdrage betalen en ik ben best goed verzekerd.
Hoi jingi, ik ken dat probleem, mijn kat is ook oud, hij is van 96, ouder dan mijn oudtse kind maar je merkt het wel, kat wil niet meer naar buiten, moet hem dwingen, savonds voordat we gaan slapen kanllen we hem buiten, anders poept ie weer, en geen normale drollen, neeee schijterij en dat gekots nu omdat de kat vanalles wil eten maar niet kan eten. Erg vies en vermoeiend. Het helpt wel als ie snachts buiten is en mijn kids helpenmij gelukkig ook. maar ik had eennieuwe speelmat gekocht voor de kids, schijt ie erop krijg het niet meer schoon, poetsen wat ik gedaan heb maar er blijft een vlek erg zonde. Maar ook wij doen hem niet weg (hebben wel in ons achterhoofd gaat ie dood komt er geen nieuwe weer!
bejaarde kat dus haha. Wij hadden vroeger thuis ook een kat, Toby, en die is 18 geworden. Hij werd steeds wat minder en op een dag is ie weggelopen en niet meer terug gekomen. Ze zeggen dat als katten doodgaan dat ze dan een plekje zoeken om te sterven. Onze buurman had een kat van 22.. De twee die we nu hebben zijn bijna 2 en nog heel druk dus haha. Schijndelsvolk, wat een naar bericht hoop dat het allemaal gewoon goed is met jullie kleine! Sara, welkom hier en gefeliciteerd!
Noa: gefeliciteerd en mooie fotos hoor. Ollekebolleke: sterkte met afscheid nemen van het paard. Wij hebben een kat en een hond. Een langharige hond en een langharige kat. Af en toe wordt ik gek van ze (vooral van de haren), maar ook is het erg leuk. Schijndelsvolk: Dat is inderdaad schrikken zeg. Succes met de punctie. Ik hoop voor je dat je een hele mooie uitslag krijgt. Je hebt nu wel even genoeg gehad Buddylijst is al wel aangemaakt op "onze" pagina. Ik wil er wel mensen aan toevoegen, pb mij of monique maar. Ik heb Daan ook al een pb gestuurd maar nog niets ontvangen. Verder heb ik een nieuwe buikfoto in mijn album gezet.
Brusje.....dat is ook ons idee...als ze dood gaan geen nieuwe meer...hoe schattig en lief ze ook zijn...
@Rose, hi hi hoe heb je het aan je vriend uitgelegd? Die weet niet wat hij ziet joh @Hanna, ik ben ook een "mol"fan, jammer dat Sebastiaan eruit is, leuke speler! Ik twijfel wie het is @Melisa, gefeliciteerd met de 12 wk Spugen nog steeds zo erg? @Sweepy, mooi buikje!
@monique: ja helaas wel. Als ik een dag geen pillen neem, ben ik tot een uur of 4 aan het overgeven. Dus ik slik mijn pillen nog wel even. Kan ik tenminste normaal functioneren. (Probeer wel op een vrije dag niets te slikken, want anders weet je nooit of het beter gaat haha)
haha dat het heeeel gezellig is haha nee heb gewoon gezegd we zien wel als je het niks vind gaan we toch lekker naar huis ben zelf ook niet van plan om de hele dag en nacht carnaval te vieren heb ik de energie niet voor en zeker nu niet dat ik zwanger ben wij hebben een kat gehad die is 21 geworden, was altijd schuw en laatste jaar niet meer kwam ze opeens bij je vooral net voor haar dood zo zielig.. nu heb ik een hond (bij mijn ouders) van bijna 11 heb ik ooit gekregen maar is bij mijn ouders gebleven en een kat (ook eigenlijk van mij) is ook bij mijn ouders en zelf heb ik met mijn vriend een jackrussel/chihuahua mengeseltje van net een jaar. heel gezellig dus. maar zie alle drie de dieren als mijn eigen dieren
Jingi snap dat je er af en toe van baalt, tuurlijk doe je je beest niet zomaar weg... Ik heb een kat van 1 jaar die vind het nu buiten veeellsss te koud op haar manier dus moet ook extra stofzuigen..... Heb ook nog een pup van 7 maanden....die ook lekker kan baggeren..... Maar geniet nog steeds van mijn beestjes.......en neem de zooi op de koop toe.....
@ joy: wat balen zo'n slecht bericht. Ik zie dat je nog jong bent (24 toch?). Mijn vk zei dat de test dan ook slecht voorspelt (slechts in 60% van de gevallen is de test betrouwbaar: zie http://www.gynaecologen.nl/index.php?op ... &Itemid=44). Ik hoop dat dat bij jou het geval is en zal voor je duimen! @ rose: proficiat met de goede uitslag. @liz: fijn dat je een goede echo had. @sweepy: wauw wat een mooi buikje! @ sara: welkom! @kraamzorg: hoef ik ook niet te betalen met plus verzekering van vgz. @kapper: ik denk dat ik t met een ladyshave zelf ga proberen of mn vriend laat proberen. Is wat veiliger dna een mesje. @ de mol: shit nu weet ik wie eruit ligt. Ik had het opgenomen. Och ja, blijft toch een leuk programma!
Goedemorgen! Even vieren hoor, dat ik 12 weken zwanger ben vandaag! Monique en Melisa , ja leuk he, de Mol. Ik denk vanaf het begin al dat Jon de mol is. Gewoon intuitie. Dus het was wel even spannend op het einde van het programma. Laatste dagje werken weer hier. Jammergenoeg heeft mijn stagiaire zich ziek gemeld. Ze had een aantal dingen voorbereid waardoor ik het wat makkelijker zou hebben. Nou ja, donderdag komt ze al weer, dus dat is wel fijn. Fijne dag allemaal! Groetjes, Hanna
Goedemorgen meiden, Ben je vrij..ben je om half acht wakker... Nou ja, ga zo naar Hilversum, daar heb ik nog een appartement wat ik nu verhuur maar wat ik vanaf vandaag weer in de verkoop ga zetten... Kwil het erg graag kwijt voordat onze kruimel komt! Vind het wel spannend, ben er al een jaar niet geweest dus ik heb geen idee hoe het er van binnen uitziet. Er woont nu een man ( homo) dus ik denk dat het wel goed zit. Maar toch... Joy: Meid, wat schrik ik van je berichtje.. Ik denk aan je hoor.. Sarah: Welkom! Scheren: Heb ook al mijn lief gevraagd of hij wil scheren... MOet ik denk ik zelf ook wel even een drempeltje over.. Hihi! Rose: Gefeliciteerd met de goede uitslag! Hopen dat de bank meewerkt! Monique en Melissa; Ik kijk ook de Mol! Balen inderdaad dat Sebastiaan er uit ligt... Begin wel steeds meer een vermoeden te krijgen wie de Mol zou kunnen zijn.. Spannend hoor! Katten: Wij hebben ook 2 poezen, zijn nu bijna 1 jaar en ook ik word gek van die haren hoor! Ze mogen volgende week voor het eerst naar buiten en daardoor denk ik dat die haren ook wel een beetje minder worden, Maar ik zou niet zonder mijn Puk ( rode poes) en Saartje ( Schildpadje..) kunnen! Op mijn site staan weer foto's van onze kruimel! Wij mochten gisteravond een hele tijd kijken, onze Vlos moest oefenen. En Kruimel was druk zeg! Hing eerst op zijn kop, en daarna was het aan het draaien en wiebelen! We hebben de hartkamrtejs gezien, een vol maagje en dus werkend, een werkend blaasje, een mooi ruggegraatje en ribbetjes, ee heel lang been, kortom, wat was dat geweldig zeg! We gingen helemaal glunderend naar buiten! Gisteren ook onze kinderwagen opgehaald die we voor 100 euro mogen overnemen. Het is een Musty Urban, 4 wielen, knaloranje harde bak van de reiswieg en verder zwart met hier en daar en daar een oranje accent. Daarbij krgen we dan ook nog een MAxi-Cosi, de bugystoel en een baby-bjorn-draagzak. En dat alles voor 100 euro! Dus ik zeg...PRima Deal! Enneh... Ik ben al 16 weken en 1 dag! HOEI! Meiden, Fijne dag! Liefs, Pluis
Ja hier een wie is de mol kijker, mijn mol is al vanaf dag 1 Dennis dus ben elke keer blij als ie blijven mag anders weet ik het echt niet meer En dieren en haren/rotzooi, ik kan er soms ook van balen (2 honden, 2 katten, 3 vogels en allemaal in de huiskamer...) en dan snap ik dat je zegt dat je er soms genoeg van hebt maar dat is nog heel ver van, ik doe ze weg natuurlijk, klagen mag altijd 8) doe ik lekker mee, vooral met dat regenachtige weer buiten, al die pootjes overal Bah!
@ de mol: Dennis was een van de enige die in het begin aangaf niet de mol te willen zijn. Dat kan natuurlijk een hele goede misleiding zijn! Ik weet het zelf helemaal niet. Ik heb Paula en Sebastiaan beiden verdacht en die zijn er nu uit hahaha. Voor mij kan het iedereen nog zijn nu.
Oh jingi dat je dat zo kunt met je katten, heb er zelf 3 en maak me nu al druk of de kleine niet allergisch word want ik kan mijn katten dus absoluut NIET missen... ik heb mijn katten pas 3 jaar en kan het nu al niet over mijn hart verkrijgen dus na 15 jaar zou ik het helemaal niet weten...! Ik neem je verder niets kwalijk maar zou het zelf niet kunnen of de gezondheid van de kleine moet eronder leiden (dan nog blijft het erg moeilijk...) Succes met je beslissing! Liefs Nelleke
ff snel een berichtje! Ben net terug van echo, alles was goed! YES Ze heeft alleen geen foto`s gemaakt (afgedrukt) ze heeft wel een echo gemaakt en gekeken, het lag lekker te wiebelen, hartje deed het ook mooi! ben erg blij! iedereen een fijne dag nog!