Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Ook ik zal me hierbij even aanmelden bij deze lijst. Ben nl de 29e aug uitgerekend.

2. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    Wij gaan morgen met zijn 3tjes uit eten, wel iets vroeger omdat pepijn rond 19:00 echt slaap heeft, maar niet minder gezellig.

Over hulp bij het scheren gesproken, mijn vriend heeft vorige keer mijn teennagels een keer gelakt haha..een drama. Er zat meer naast dan op....maar toch lief he. :D

Anne76, Ik zie onze katten ook als familie ook al zou je ze af en toe...

Welkom aan de nieuwe dames, leuk dat er nog steeds bijkomen.

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Panda, gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier! Een dagje na mij uitgerekend!

Rianne, wat een leuk idee van het Dolfinarium om ziets te organiseren :)
    Veel plezier bij de dolfijntjes vandaag!

Ik heb van mijn man een set gekregen van mijn favoriete spel, Kolonisten van Catan en ik heb mijn man een lekker luchtje gegeven.
    Verder doen we eigenlijk niks aan Valentijnsdag. We gaan vanavond eten bij een oom en tante.... Dus wel een beetje uit eten hahahahhaha!
    Naar een echt restaurant is nog een beetje zonde, omdat ik nog steeds erg snel en vaak misselijk ben.
    Maar we gaan de goede kant op he, ben nu al over de 12 weken dus ik ga er vanuit dat het nu op zijn retour is *sprak ze positief*

Gisteren hebben we de familiewieg meegenomen bij mijn zus vandaan. Mijn nichtje Sofie is er al een tijdje geleden uitgegroeid en nu mag ie naar ons.
    Straks ga ik hem lekker al op de babykamer zetten.
    Even kijken hoe het staat! :D

Fijne dag voor iedereen!

Groetjes, Hanna

4. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Mijn vriend is helaas onderweg met de vrachtwagen in Noorwegen dus wij doen ook niets aan valentijn maar de schat is zo lief geweest om de bloemist te bellen en er werd straks gewoon een enorme bos rozen bezorgd.... ieh zwijmel zwijmel haha heb hem net meteen maar ff gebeld... super lief!

Liefs Nelleke

5. conijn

conijn Bekend lid

24 okt 2008
    691
    0
    0
    Hey Meiden,

Ik droom ook nog steeds heel erg raar! Stom he. En ik onthoud ze ook zo goed. Ik vind het maar vreemd. Alle nieuwe meiden welkom en meiden met een goede nekplooimeting super!
    Joy heel veel sterkte de komende spannende weken, hou moed hoor!

Liefs

6. goeden morgen allemaal!

Alle nieuwe meiden Welkom en gefeliciteerd!

Iedereen met een goede echo, gefeliciteerd!

Iedereen die ik vergeten ben sorry!

Alle meiden met een nieuw huis of met hypotheel akkoord, Gefeliciteerd!

Hier gaat alles best wel lekker, wij doen niks aan valentijn, we zijn gewonn een beetj extra lief tegen elkaar!
    Verder weinig nieuws!

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hoi allemaal,

ik moet even vertellen over mijn idiote droom van vannacht...

ik had gedroomd dat ik bevallen was en krieltje geen baby was maar een hamster :)
    ik super verdrietig en steeds maar aan de vk vragen of de hamster wel ooit een baby zou worden en zij zei steeds dat dat rond de eerste verjaardag misschien zou gebeuren.

hamster maar in een kooitje gezet en goed verzorgd..

echt de meest idiote droom die ik ooit heb gehad! :confused:

8. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    haha geweldig! Grappig want je verzint het toch echt zelf haha :D:D
    Ben je net bevallen en vraag je wat het is (met de bedoeling een jongetje of meisje te horen te krijgen) Zegt ze dat het een hamster is haha.

9. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    alle nieuwen welkom en gefeliciteerd!

iedereen met goede echos, nekplooimetingen gefeliciteerd!

@marieke, wat hilarisch :) dat verzin je toch niet hahaha

@kanellie, wat lief van die rozen!
    Mijn lieverd is nu drie weekjes weg, maar voor ie weg ging kreeg ik een bos bloemen en was het hele huis schoon toen ik uit mn werk kwam :D

@Hanna, veel plezier bij je oom en tante. Hopelijk valt de misselijkheid mee!

@Jingi, veel plezier uit eten! Gezellig met zn drietjes :)

Ik heb echt een saaaai weekend. Ben nog alleen thuis komende week bah. Morgen wss met mn zus en haar vriend naar mijn ouders. Zie ik mn nichtje van 7 maandjes ook weer even :D

Veel plezier vandaag allemaal! hopelijk hebben jullie een romantische dag :) de laatste valentijnsdag met zn tweetjes als het goed is!

10. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Dag meiden

Hier enkele dagen niet geweest en er is vanalles gebeurd lees ik. Ik heb jammer genoeg geen tijd om op alles te reageren want ik ben nu druk bezig alles aan het voorbereiden voor mijn stage.

Schijndelsvolk: lijkt mij vreselijk zo'n bericht. Ik hoop/duim voor jullie dat jullie een gezonde baby in augustus op de wereld mogen zetten.

Voor de rest is hier alles in orde. We hebben gisteren onze buikbewoner nog eens mogen bewonderen. En we zijn één en al trots erover. De appel valt echt niet ver van de boom zo eigenwijs als z'n vader. Onze buikbewoner zat mooi op schema al zo'n 7,3 cm van hoofdje tot de poep.

We hebben enkele prachtige echofoto's gekregen en we zijn helemaal in love met ons kindje.

Ik ga nu vlug verder werken.

Liefs Stephanie

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hahaha Marieke, ik heb hier heel hard om je droom zitten lachen....
    Gelukkig zijn de meeste dromen bedrog toch? ;)

12. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Hoi Marieke,

ook ik heb heel hard om je droom gelachen, maar wees gerust over een jaar wordt het misschien wel een echte baby hahahhahahahha erg grappig.
    Ik droom ook wel raar, maar meer in nachtmerrie vorm. Al moet ik zeggen dat ik een hamster bevallingsdroom ook nachthamsterig vind.

kus mij

13. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Haha ik dacht dat ik raar droomde. Gelukkig hier geen nachtmerries maar gewoon vreemde dromen. En normaal weet ik het niet meer in de ochtend maar nu herinner ik me meer dan normaal. Zal er wel bij horen.

14. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    Goeiemiddag allemaal

Voor alle nieuwe dames welkom! ;)

hier nog geen last van vreemde dromen :)

wil ook iedereen een fijne valentijnsdag wensen
    voor wie er leuke dingen gaan doen !
    wij blijven lekker thuis :)

en natuurlijk ook een fijn weekend gewenst! ;)

groetjes tal ! ;)

15. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    Iedereen een fijne valentijnsdag met veel liefde!

Hier een lekker rustig weekend. Vanavond lekker chinees bestellen en lekker thuis zijn.

Liefs,

Moontje

16. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Hoi

Marieke: dat is wel een echt grappige droom achteraf gezien, maar in de droom is het echt een nachtmerrie natuurlijk! Ik heb deze week al in een Thaise gevangenis gezeten waar ze geen douches hadden, maar iedereen met een brandslang werd afgespoten. Maar dat is toch net iets minder extreem dan een hamster baren....

Ik heb gisteren een spijkerbroek van mamalicious gekocht: zit echt superfijn en kostte 35 euro. En ene leuk zwart rokje voor 30 euro. Mijn buikje begint nu echt te komen, dus over een weekje of 2 kan ik het wel aan....

groetjes en nog een fijn weekend!

17. Dromen: ik heb vanacht gedroomd dat ik ging paardrijden, toen mijn paard ineens rechtsaf ging en niet meer om kon draaien vervolgens dacht ik nog 3 keer rechts en ik ben er weer! Tja raakte ik toch de weg kwijt en paard stuk dus ging ik op de schouders van een postbode zitten maar ik kreeg mijn rechterbeen niet over zijn schouder! Heel apart, maar uiteindelijk kwam ik wel weer waar ik wezen moest! Ook heel apart, zo op de schouders van de postbode. Gelukkig was het geen hamster!

Echt rare dromen, maar zolang het bij dromen blijft ben ik blij. Zal wel met het moeders instinct horen of zo!

Heb vandaag kwa misselijk weer even een slecht dagje, overal trek in maar alles valt verkeerd, niet overgeven, maar alleen misselijk met maagzuur!
    Ach morgen weer een dag!

Iedereen een gezellige en leuk avond toe gewenst en iedereen waarvan de vriend of man lief niet thuis is, valentijn kan je ook op een andere dag vieren hoor! Dikke knuffel!

18. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Hey meiden!

Hahaha wat een grappige dromen allemaal :)
    Ook ik droom veel, alleen ik herinner het me vaak niet meer.

Iedereen een leuke Valentijn gehad?
    Wij zijn vanmiddag naar m'n schoonouders gereden en toen ook nog even met z'n viertjes naar Baby-Dump in Eindhoven. Natuurlijk ook weer geld uitgegeven :) ... babybadje, tummytub en aankleedkussen!

Morgen lekker uit eten....we zijn dan 6,5 jaar samen!

Fijne avond nog :thumup:

19. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    hallo,

Happy valentine's day allemaal!
    Ik heb rozen gekregen en ik weet niet van wie?!?
    Sarah welkom, waar woon je? Ik woon namelijk ook in noord holland noord! Als je het niet wil zeggen ff pb-en.

Ik heb vandaag een rokje gekocht van mamalicious! Want me gewone spijkerrokjes zitten echt niet lekker meer nu. Hebben jullie allemaal al zwangerschapsbroeken/rokken aan?

Heb trouwens van mijn liefje een bon gekregen voor manicure, voetmassage en hoofdhuidmassage..lief he?

Ik heb trouwens geen last van rare dromen.. Misschien komt het nog!

20. Hey Annie: waar kom jij vandaan dan, ikke kom ook uit de kop van noord holland noord, vlakbij den helder!

en spanned bloemen van een geheime aanbidder! Is je mannetje niet stiekum heel lief geweest?

Ik krijg helaas nooit bloemen van mijn lief, ik koop ze altijd zelf, als ik op hem moet wachten!

Zo slaap lekker allemaal, morgen optijd uit bed, eerst op kraamborrel, daarna kinderkamer ophalen en daarna nog een keer bij een ander op kraamvisite! druk druk druk

Fijne dag allemaal en geniet van jullie zondag!

Deel Deze Pagina