Ik kom uit schagen, jij? En nee me vriend heeft het niet gedaan, er zit ook een 06 nummer bij maar als ik die bel neemt diegene niet op en krijg ik de voicemail van ene 'aals'? Nou heel vaag..
goedemorgen, ik ben nu officieeel 12 weken zwanger. Dus laat de felicitaties maar komen Jaja langzaam maar zeker hobbel ik jullie achterna. En nu ik 12 weken ben heb ik echt het idee dat er vanaf nu ook iets gaat gebeuren. Ik kan nog steeds mijn broeken aan, ben net zo slank als normaal (op een heel klein bobbeltje na, mn baarmoeder zit best wel hoog, maar steekt niet echt naar voren) Wat wel grappig is want bij de eerste twee kwam mijn baarmoeder pas na de 12de week boven mijn scaambotje uit. Ik vraag mij af of dat er ook mee te maken heb dat ik nu dus ook een kilo ben gegroeid? En juist nu let ik heel erg op mijn voeding. Gelukkig zijn mijn darmen niet meer opgezet want daar werd ik gewoon gek van. Iedereen maar vragen of ik zwanger ben waarop ik zei; ja maar de buik is van mijn datrmen of gewoon nee ik ben vet. Werd er zo moe van, maar vanaf nu is het echt van de baby , dus vind ik het niet erg. Hoe is het verder met de rest?
goeiemorgen allemaal, Die droom over dat paard en die postbode: ook heel grappig! Ik ben nu bijna 15 weken en heb nog steeds mn gewone kleren aan. Er liggen nu 2 zwangerschapsbroeken en 1 rokje te wachten. Ik heb ook wel eens een opgezette buik, maar dat is dan inderdaad van mijn darmen. Ik moet wel zeggen dat ik nooit hele strakke broeken draag, omdat ik dat niet prettig vind. groetjes, Lieke
Annie: ik kom uit breezand, dus wel redelijk in de buurt! Jah die dromen, ik wordt er niet goed van vanacht weer zo raar gedroomd! ik wordt echt wakker met het idee dat ik door begin te draaien, heel vaag! Maar ach zolang het dromen zijn om om te lachen!
over zwangerschapskleding, ik heb deze week mijn eerste broek, short en shirtje gekocht. Je begint het bij mij nu eindelijk wat te zien Mijn gewone broeken zaten al een tijdje niet meer lekker, vooral als ik ging zitten moest de bovenste knoop echt open! Nu begint mijn buik (onder mijn navel) echt een bolletje te worden. De positie kleding ziet er uit als gewone kleding, ik ga nu nog niet echt showen met mijn buik omdat het nog niet overduidelijk te zien is dat ik zwanger ben. Ik heb wel last van bandenpijn en ik moet zeggen dat die short van Noppies echt een aanrader is! Die steunt goed. Ik woon in de buurt van hoorn, dus weer niet echt vlak bij schagen of den helder. Voor valentijn heb ik ook niets gekregen, mijn vriend is nooit zo attent. Moet zelfs voor sinterklaas mijn eigen kados kopen en voor verjaardagen heb ik ook nooit iets gehad (ohwja 1x een bosje bloemen bij de pomp vandaan, nadat ik had gezeurd en hij moest toch sigaretten daar halen) Ik koop dus ook altijd mijn eigen bloemen
Hallo meiden Wat leuk te lezen al die dromen haha....moet iet gekker hoor. Ik loop al 5 weken in positiekleding.....heb nu 2 broeken en loop in veel jurkjes..... Ik heb mijzelf verwent met tulpen, van lief hoef ik niets te verwachten hoor. Wij heben gister geshopt in de babyzaak.....er is veel hoor maar wij zijn er uit...... Zag trouwens een mooie kinderwagenbak van de quinny buzz, vind alleen het systeem zo eng drukte op de handvaten en hij kiepte meten, zou die bak niet op de quinny speedi kunnen? Iemand ervaring mee?
Goedemorgen dames, hier ook al rare dromen, van de week 2 nachten achter elkaar gedroomd dat ik een 2ling had gekregen, ze lagen samen in 1 ledikantje en toen ik sávonds boven kwam (na de hele dag gewoon m'n ding gedaan te hebben) en de beebs zo zag liggen in het ledikantje, besefte ik dat ik ze de hele dag vergeten was... geen voedingen, geen schone luiers, niet geknuffeld, ze hadden daar gewoon de hele dag gelegen, ze sliepen allebei toen ik boven kwam (ja ze ademde nog wel) het vreemde aan het verhaal is dat ze de hele dag geen kik gegeven hebben... Owja ik ben vandaag ook precies 12 weken
Hier ook nog geen positiekleding hoor. Mijn darmen zijn wel opgezet (al bijna vanaf het begin) en er begint nu onder mijn navel een heel klein beetje iets te gebeuren. Maar die kleding is best duur en ik vind ook de maten altijd erg groot. Ik maak me daar zowiezo wel zorgen over. Ik ben 1,58 en maat 38. Ik heb gewoon geen figuur voor van die babydoll achtige jurkjes en tuniekjes enzo. Plus dat ik op kantoor ook er redelijk netjes bij moet lopen, dus ik moet echt gaan zoeken naar positiemode die én bij mijn bouw en lengte past én ik ook naar mijn werk aankan. Voor nu los ik het maar op met gilletjes en vestjes over mijn strakke blouses en truitjes heen. Dan valt het niet zo op.
Haha Kanellie zie nu pas je commentaar onder 1 van mijn echofoto's haha. Wij zaten inderdaad ook al te lachen om dat beeld. Leek net alsof de baby het gegluur zat was en zei: ga eens effe ergens anders naar kijken joh! Maar inderdaad, ET phone home komt erg in de buurt ;o)
@sarah, mijn vader woont in Hoorn, kom regelmatig daar, wie weet kom je eenkeer tegen hahaha @stephanie, jou 20 wken echo is op een dag verschil samen met mijn 20 wkene echo. grappig he, we lopen nu dan toch echt gelijk hahahha
@ Brusje: ja idd leuk hoor... ik mag a.s. dinsdag voor de eerste keer echt op controle bij de VK (vorige keer was intake) k zie dat jij nog een week moet wachten... ik kon eigenlijk woensdag de 15e terecht voor de 20 wkn echo maar ik ben vrijdags vrij dus vandaar dat ik voor de 17e heb gekozen
Hoi meiden, Eindelijk ben ik zover om me hier te melden. Ik lees al mee vanaf dag 1 zeg maar en ik weet ook echt niet wat me tegen hield maar ik vind het nu toch wel echt tijd worden om lekker met jullie mee te gaan kletsen (als jullie dat zien zitten tenminste hoor ) Ik ben 24 jaar en al 9 jaar gelukkig met mn ventje. Vandaag ben ik precies 14 weken zwanger en ben uitgerekend op 15 augustus. Ik hoop dat we verder allemaal een hele mooie zwangerschap voor de boeg hebben Liefs deb
Hoi meiden, Ik heb gisteren positiekleding gekocht. Mijn broeken kan ik echt niet meer aan. In een week ben ik goed gegroeit. Ach, het is ook wel leuk. En bij prenatal is het helemaal niet zo duur als ik dacht als je het huismerk koopt. En bij de Hennes een super spijkerbroek gekocht. Die ga ik zo lekker aantrekken. Dan mijn kast opruimen met spullen die ik toch voorlopig niet meer aan kan. Fijne zondag!
Brusje en Stephanie, gefeliciteerd met jullie 12 weken grens Ik hobbel gezellig met jullie mee hoor in de achterste gelederen 2 daagjes verder! Debzie, leuk dat je mee komt komt kletsen. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Melisa, fijn dat je zo goed geslaagd bent voor positiekeding. Ik hbe ook al een paar dingen gekocht, ook geen dure dingen hoor. Normaal koop ik ook nooit dure kleding, dus waarom nu wel he? Verder heb ik echt heel veel broeken enzo gekregen van mijn zus. De meesten zitten erg lekker dus ik bof daar wel mee! Gisteravond zijn we gaan eten bij de oom en tante van mijn man. Ze hadden zich ontzettend uitgesloofd. Lekker gegeten, 4 verschillende soorten groente en 2 verschillende soorten vlees. Maar helaas.... werd ik weer misselijk, dus alles er weer uit. Vondhet zo sneu voor hen.... Maar ja.... ik kon het echt niet helpen en ze begrepen het ook wel, maar vond het toch niet leuk! Het was overigens wel een echt gezellige avond! Morgen heb ik trouwens de 12 weken intake, en weer een echo. Ben toch wel weer zenuwachtig aan het worden. Mijn man kan nu gelukkig wel mee. Dus dat is wel fijn! Dinsdag de nekplooimeting en bloedprikken, daar zie ik als een berg tegenop. Iemand nog de gouden tip om niet te veel in paniek te raken? Fijne dag allemaal! Groetjes, Hanna
Goeiemorgen meiden! Debzie Gefeliciteerd en welkom hier! Meiden die de 12 weken grens hebben bereikt...gefeliciteerd Positiekleding draag ik al vanaf zo'n 8 weken. M'n eigen kleren zaten door de opgezette darmen niet meer lekker en ik had al een zak positiekleding gekregen van m'n vriendin. Dus ik heb mezelf niet langer gekweld en gewoon lekker de positiebroeken aangetrokken. De afgelopen paar weken heb ik zelf een paar positieshirts en blouses gekocht bij Miss Etam (enige winkel in Middelburg waar ze positiekleding verkopen )
Over Positikleding gesproken, mijn broeken zitten ook al niet meer lekker vanaf de 8 weken... ik ben toen ook begonnen met mijn 1e en tot nu toe enige positiebroek te dragen... dat ding gaat nu de was in, en als ie ook alleen maar droog aanvoeld trek ik 'm weer aan heerlijk... ik had met 8 weken echt de striemen al in mijn buik staan van de tailleband van mijn broeken... positieshirts haal ik niet, wat dat betreft mogen we heel blij zijn met de mode van dit moment, Tuniekjes en wijd uitlopende shirtjes wil op de 9 maandenbeurs even kijken voor een positie Skinnyjeans (niet al te duur natuurlijk) dan kan ik eens afwisselen
Misschien een Genant vraagje en als je er geen antwoord op wilt/kunt geven ook prima natuurlijk mare: Weten jullie waar jullie frummels verwekt zijn?
Waar mijn frummel is verwekt? In bed, tijdens een "moetje". De volgende dag hadden we een samenlevingstest in het ziekenhuis haha... Niets romantisch dus!