Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Niet dus :) het is nog niet eens 4uur :(

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

haha! nog een uurtje! ;)

3. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Nog een kleine drie kwartier :D

Ik heb net de laatste sint kado's ingepakt ben ik daar ook klaar mee.

Ga nu lekker spagetti maken ik lus wel weer wat.

Hebben jullie dat ook dat je steeds zo'n trek hebt?

4. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hihi jah nu nog een dik half uurtje :p

Channes, laat de spaghetti lekker smaken!
    Ik heb idd wel vaak trek maar zoals net met de pizza als ik het dan ruik of als ik eraan begin word ik misselijk :(
    Heb de pizza ook een beetje gedwongen opgegeten en ben nu best misselijk haha.

5. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Hey meiden,

Wat word er veel geklets hier! Gezellig!

Aan alle nieuwe meiden: Gefeliciteerd!

Hoe snel na het aanmelden bij MvM (via internet) werden jullie gebeld voor een afspraak?

Hier ook nog helemaal geen kwaaltjes, ik heb nog steeds het idee dat ik toch niet zwanger ben. Op wat krampjes en beetje gevoelige (.)(.) na voel ik helemaal niks. Maar manlief vind het onzin dat ik nog een testje ga doen. Gister wel nog even over een persona ovu-testje heen geplast en die was ook positief!

19 december heb ik mijn eerste echo in het ziekenhuis nog. Denken jullie dat ik nu ook vast een vk moet gaan zoeken? Of kan ik nog gerust de echo in het ziekenhuis even afwachten?

Liefs,
    Wup

6. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Wat je zelf wil Wup. Ik heb 23 dec echo maar heb ook al afspraak bij verloskundige staan op 6 januari.

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik ga vanavond bij de mac eten! normaal gesproken doet me dat helemaal niets maar nu moet en zal ik die nieuwe burger met bacon hebben :)

hey wup misschien kun je de vk gewoon bellen en kijken wat zij ervan vindt? misschien als je een vk hebt dat het weer wat echter wordt zeg maar!

8. yl24

yl24 Lid

22 nov 2008
    22
    0
    0
    gefeliciteerd aan alle nieuwe zwangeren!

er is iemand van mvm langs geweest, en de test was gelukkig direct positief.haha dat ik na bijna 2 weken na testen, wel weer keer bevestiging nodig had.

nu op naar 22 dec naar de vk, volgens mij doet mijn vk geen echo en moet ik daar nog andere afspraak voor maken.hmm ga vk maar even bellen of ik dat alvast kan gaan doen,kan niet zo lang wachten en 8 a 9 weken lijkt mij mooie tijd toch?

ik lees graag mee op de site,kan helaas niet elke dag online en dat resulteerd in elke keer een paar pagina's lezen.

maar helemaal super, leuk om iedereen zo te horen over de zwangerschap.

9. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Wup, ik had me erg vroeg aangemeld schijnbaar en ze belde daarom pas 4 dagen later ofzo. Ze mocht ook pas vanaf vandaag bij mij langskomen zei ze.

De test was meteen knal positief! :D Blijkbaar is dat bij mij erg goed zo vroeg. Joepie.
    Ik mag pas 10december beginnen met het vullen van de flessen. Heb ze wel al hier staan. Ook heb ik het serviesje al gekregen omdat ik op woensdagmorgen nooit thuis ben (ophaaldag).

Hier een foto van mijn mooie test ;)

Ga zo mijn zoontje wakker maken en dan even boodschapjes doen, tot straks!

10. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hey

FF een vraagje ik wil eigenlijk gaan sporten vanavond pilatus dat kan toch wel gewoon?

Liefs Channes

11. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Toch nog maar ff een kruidvat testje (2 voor 5 euro) gedaan. Hij knalt er nog niet vanaf, maar duidelijk positief. Nu geloof ik het echt! Ik zal zo ff de foto in mijn album plaatsen, dan kunnen jullie ook ff beoordelen!

12. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    Mama van Youri, dankjewel! net 1 en het jaar is ongeloofelijk snel gegaan.

ik heb mijn echo ook tussen de 6de en 7de week ivm een eerdere BBZ. maar mijn gevoel zegt dat het wel goed zit, ik heb nu ook helemaal geen klachten die ik (achteraf gezien) toen wel had. dat hoop ik echt nooit meer mee te maken wat een drama was dat. ik bedenk me net dat ik toen op 17 december ben geopereerd en was ik tussen de 7 en 8 weken zwanger, dat scheelt nu dus maar 1 week....mmmmm byzonder...

ik heb nu wel iets raars trouwens ik ben verschikkelijk staties?! alles plakt aan me vast..haha..en mijn haar kan alleen maar vast... :evil:

Liefs

13. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Foto staat in album :)

14. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Ik wil ook zo graag meedoen met MvM maar ze komen niet in Zeeland :(
    Heb een tijdje geleden ook al een mail gestuurd dat ik dat erg jammer vindt...het is zo'n goeie organisatie, bestaat al 75 jaar, maar ze zijn niet in heel Nederland operationeel...ik heb helaas alleen nooit antwoord gehad :(
    Erg jammer...zeker omdat ikzelf gebruik heb gemaakt van de hormonen die ze uit de urine halen. En er is zo ontzettend veel urine nodig voor een klein beetje hormonen...

15. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Jingi heb je al een afspraak gemaakt voor een echo?
    Ik heb het ook gehad een bbz en ik hoop het ook nooit meer mee te maken. Ik voel me nu ook totaal anders en ik hoop dat we een hele mooie eerste echo krijgen.

Liefs Channes

16. Gusam

Gusam Niet meer actief

hey dames, jullie allemaal gefeliciteerd.
    ik heb gisteren met een clearblue digitaal positief getest, heb dinsdag ook getest zie mijn album.

ik moet 20 januar pas als eerst naar de vp, maar ik ga zelf 30 euro betalen voor een eerdere echo en die heb ik op 2 januari.

XXX Gusam

17. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Gusam gefeliciteerd en welkom.

Liefs Channes

18. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Gefeliciteerd Gusam!

19. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Wup, mooie test hoor!

Jingi, een jaar gaat snel he! En een bbz lijkt me ook niet niks nee... Wel speciaal dat je nu een jaar later precies rond
    dezelfde tijd zwanger bent zeg!
    Ik heb ook een goed gevoel over deze zwangerschap heel raar. Ik denk vooral na de test van MvM dat ik geen mk ga
    krijgen maar goed... Je weet het nooit.

Ginny, wat stom dat MvM niet in Zeeland werkt.. Erg jammer. Vooral omdat je het zelf ook nodig hebt gehad en je graag
    iets terug wilt doen, andere mensen wilt helpen. Vind het ook erg raar dat je geen mail of telefoontje terug hebt gekregen!

Channes, sporten mag gewoon hoor. Weet alleen niet wat dat precies is wat je doet?

Gusam, gefeliciteerd!

20. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Goedeavond meiden,

nee, ik kan het niet helemaal laten, maar ik log dus alleen maar 's avonds en 's ochtends in...En ik zeg niet eens elke keer wat, dus Liefie, ik begrijp helemaal wat je bedoeld meid! Doe wat goed lijkt hoor! Ik hoop je snel weer te zien!
    Hier geen last van ochtendmisselijkheid, maar AVOND! Blugh... net al de wc geknuffeld, maar alleen maar kokhalsen ( sorry voor de details..). Dus nu lekker op de bank en morgen inderdaad maar weer eens even een testje halen, want ik heb alweer veels te lang geen bevestiging gehad! Hihi!
    Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik ben ook reuze statisch! Ik wek nog net geen stroom op zeg maar.. Lief en ik hebben besloten dat we het met Kerst aan ouders gaan vertellen middels een mooi klein doosje met daarin een rozijntje met daabij het gedichtje:
    Nu ben ik nog maar 9 weken oud en heel erg klein, Maar wat ben ik blij dat jullie over 7 maanden mijn opa en oma zijn!
    Heb zelf een goed gevoel over de zwangerschap, ben overtuigd van het feit dat het hartje het doet! Dus dat gevoel gaan we vasthouden! Meiden, morgen ben ik druk met Sintfeest op school en daarna Zwarte Piet spelen ( zucht...) en zaterdag doe ik niks.. Zondag komen ouders en schoonouders ( spannend! Mijn papa heeft een 6e zintuig voor zwangerschappen, wist het eerder van mijn nicht dan zij zelf, dus ik hoop dat ik hem kan foppen met mijn vreselijke verkoudheid..) om Sinterkerst te vieren. Dus ik denk tot maandag! Liefs, pluis

Deel Deze Pagina