Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Hanna: een suprisekindje dus :p

:oops: het zal me niks verbazen als ons kindje een kleurtje heeft :p, wij hadden zaterdags de zonnebank die we gekocht hadden op zolder gezet en toen ik 'm zondags ging uit proberen vond vriendlief het wel leuk om het bed onder de zonnebank even in te wijden... en toen is ons kindje waarschijnlijk verwekt :oops: Overigens stond de zonnebank tijdens de daad niet meer aan hoor :p

2. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    In het laboratorium in het ziekenhuis in Tilburg :p
    Ik ben zwanger via ICSI ;)
    Dus niet thuis na een gezellig samenzijn met vriendlief, maar door een laborant op een maandagochtend hahaha :)
    En nu maar hopen dat hij het juiste potje zaad heeft gebruikt :)

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ginny: Ja dat kan idd ook... zal wel een grove fout zijn als hij per ongeluk het verkeerde potje heeft gebruikt...
    toch blijf ik het mooi vinden dat op deze manier vele kinderwensen toch nog in vervulling kunnen gaan :D

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Meiden,

maak er een gezellige dag van, als jullie dat nog niet aan het doen waren...
    ik ga me maar eens klaarmaken, over een uur moeten we weg...
    de oma van mijn vriend viert vandaag haar 81e verjaardag... tot vanaaf...

Toedels...

5. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Ja het is absoluut geweldig dat deze techniek bestaat!
    Wij maken er vaak maar grapjes over...ik ben Indonesisch en mijn vriend Nederlands...dan zeg ik tegen hem "je zal raar staan te kijken als er ineens een klein Surinamertje uitkomt" hahaha :) :)

De kans is trouwens maar heel klein dat het gebeurd...overal worden stickers opgeplakt en ze hebben meerdere voorzorgsmaatregelen.
    Ik ga er in elk geval maar vanuit, dat de kleine in mijn buik gewoon van mijn partner is :thumup:

6. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Op 16 november in het UMC in Utrecht ;)
    Wij zijn zwanger door IVF..kunnen daardoor zelfs bijna tot op de minuut bedenken hoe laat deze frummel verwekt is.

Liefs Marina

7. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    zo ben een paar dagen niet geweest dus heb ook niet echt bijgelezen

sorry :p

gisteren naar putte gereden vlak over de grens en even gaan winkelen in albert heyn... een maandvoorraad aan voeding en pampers gaan halen voor lyana, was amper 60 euro kwijt! een aanrader dus :D

verder hebben men mama en ik een reis gaan boeken :D
    in mei trekken we naar turkije voor een weekje :D super gewoon... met lyana, men vriend, men mama en men zusje :) beetje ontspanning...
    ben dan 23 weken ver...

verder niets te melden...

xx

8. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

7 dec 2008
    419
    0
    0
    Hallo dames

ik meld me hier ff aan , ik was volgends mijn eige berekening uitgerekend op 3 september , maar toen ik bij de Vk kwam bleek dat ik al een week verder was.. :D
    Het word nu dus 30 augustus !

xxxx

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuk Liz, zo'n vakantie in het vooruitzicht!
    En mei ... dat schiet ook al lekker op :)

10. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Twisted Angel,Panda81 en Debzie1984 gefeliciteerd en welkom allemaal!

@Anna1976, super dat jullie je droomhuisje kunnen gaan kopen!

@Marieke, hi hi bevallen van een hamster
    Gek he dat je in je dromen van die rare dingen kan verzinnen

@Ollekebolleke, jij ook al zoveel fantasie met dromen hi hi

@Annie22, yep hier alleen nog maar zw. broeken
    je geheime aanbidder al te pakken gehad?

@Brusje, gefeliciteerd met je 12 wk (en met je babybuik ;) )

@Stephanie87, gefeliciteerd met je 12wk
    en jij gaat straks je beeb echt niet vergeten hoor, hi hi
    En onze frummel is gewoon saai hier thuis in ons bed verwekt

@Hanna, wat sneu idd dat het lekkere eten niet bleef zitten.
    Ik zou dinsdag meteen vragen om te beginnen met prikken dan heb je dat maar gehad.
    Andere kant op kijken en paar keer diep zuchten en lekker de hand van je mannetje fijn knijpen ;)

@Liz, heerlijk zo'n vakantie om naar uit te kijken!

Lekker rustig weekend hier, gisteravond feestje gehad was wel gezellig.
    Misselijk zijn is er hier niet meer bij, af en toe nog weeig gevoel en that's it, yes yes yes
    Krijg wel steeds meer het idee dat ik beeb voel, is elke keer hetzelfde gevoel.

11. morgenzon

morgenzon Actief lid

14 okt 2008
    469
    87
    28
    ik kom ook weer een keer kijken!

ik heb onderussen ook een echo gehad, dat was echt leuk om te zien!

Monique27: fijn dat je niet meer miselijk bent!
    ik ben wel nog vaak miselijk , ik hoop dat het snel over gaat!

12. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Ha meiden,

Hier een heel moe Pluisje... Heb net de muren die appelgroen waren van de babykamer van de vorige bewoners, gewit. En daarbij heel erg ruzie gemaakt met lief... :( Is nu weer over hoor, en ging eigenlijk nergens over,maar ik vind het ZO naar om ruzie te maken. Kwas compleet overstuur.. Maar goed, morgen nogmaals het hele kamertje witten en dan is dat gewoon klaar! Kunnen lief en ik samen de vloer erin leggen en dan kan ik rustig aan mijn muurschildering beginnen...

We hebben 2 dagen geen internet gehad, dus ik moest een hoop bijlezen.

Verwekking: 5 november, 'gewoon' in bed, omdat we elkaar lief vonden! Hihi!

Dromen: Joh, hamsters, kastelen, doolhoven, postbodes, ik droom me helemaal suf! Maar hamsters...da's inderdaad wel erg bizar! hihi!

positiekleding: Ik heb sinds deze week mijn zwangere-spijkerbroek aan, maar er is nog 1 spijkerbroek die ik nog gewoon aankan, maar die moet ook wel eens gewassen worden! De rest van mijn kleding past nog wel gewoon, hoewe mijn blouses wel wat strak beginnen te zitten!

Oef...en verder weet ik het ff niet meer!
    Welkom aan iedereen die nieuw is! Leuk!

Nu ga ik mijn kluskleren uittrekken en lekker Libelles lezen op de bank!

Fijne dag nog!

Liefs, Pluis

13. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Hi meiden,

Ons beebje is op 27 november verwekt in de rust van de voetbalwedstrijd die toen uitgezonden werd, gewoon in bed trouwens. Normaal moet vriendje altijd voetballen op donderdagavond maar die avond was het ijskoud en besloten ze de training af te lassen. Toen kwam hij bij mij voetbal kijken.

Dromen, ik droom ook veel maar vooral eng. Over dode baby's en bedden die ineens vol bloed zitten..

Liz, lekker naar Turkije!

Nieuwen, welkom!

Monique, leuk dat je je beebje voelt!

Mieke, wel weer bijgelegd?

Even korte update:

Gaat niet zo goed tussen ons hier. Hij probeert me nog steeds over te halen tot een abortus en hij zegt ook dat hij dat blijft doen tot het allerlaatste moment :cry: . Ik ga er echt helemaal kapot aan, het doet me zo'n pijn om hem zo te zien want hij is echt radeloos maar wat kan ik doen? Hij laat me kiezen tussen hem en de baby en dat is een onmogelijke keuze. Ik hou zoveel van hem en hij van mij maar hij wil nog geen kinderen, over een paar jaar wel als we samenwonen, hij klaar is met school, een vaste baan heeft etc. Maar ik dan? Voor mij zijn dit absoluut geen redenen om de baby weg te laten halen. Alles lijkt op dit moment zo zinloos. Mijn werk, mijn paarden, niks interesseert me meer. Het enige sprankje hoop dat ik nog heb is dat hij uiteindelijk toch bij gaat draaien en dat is ook het enige waar ik me op dit moment aan vast kan houden.

Over een goed uur ga ik het mijn ouders, eindelijk, vertellen. Ik heb een kaartje met een gedichtje gemaakt want als ik het zo moet gaan vertellen krijg ik het mijn mond toch niet uit. Ik hoop zo dat ze in ieder geval een beetje positief zullen reageren want anders ga ik het echt niet trekken.

Jullie horen straks nog van me.

14. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Oh Nita toch... ik wil je alleen heel veel succes wensen met je ouders vertellen. Slim dat je het opgeschreven hebt. Ik zou het ook mijn mond niet uitkrijgen.

Ik ga voor je duimen meid!

Wat verwekking betreft: 23 november heel gewoon in bed. Het is de enige keer dat we sex hadden die maand dus geen twijfel mogelijk haha. Was de laatste wanhoopspoging voor we met IUI zouden beginnen dus de timing was perfect haha.

Heb trouwens gister nog even met mijn vriend gehad over sex. Voelde me toch een beetje schuldig dat we sinds die 23 november niks meer hebben gedaan. Maar hij had hetzelfde: eerste weken eng en nu het gevoel dat er iemand meekijkt. We hebben afgesproken ons er maar niet druk over te maken. Komt wel weer. Nu zijn er belangrijkere dingen. De afgelopen 2,5 jaar hebben we ook genoeg gesexd om even vooruit te kunnen nu ;o)

15. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    gefrutselt op 5/6 december en mijn ovulatie was op 7 december, wat ook precies klopte wat ik zei, en de echo in het ziekenhuis:)
    trouwens gewoon in bed, het werd laat zo'n 5 uur in de ochtend en daarna alles klaarmaken want de sint zou op de 6de komen :)

16. Nita: Wat vervelend dat het niet zo lekker loopt tussen jullie, ik hoop voor je dat je ouders wel positief reageren en dat zij jou steunen in deze tijd!
    En sorry dat ik het zeg meid, maar wordt het niet tijd om voor je zelf te kiezen en wat afstand te nemen, hij denkt naar mijn idee alleen aan zijn gevoelens (en jij soms ook alleen aan hem) Wanneer stappen jullie samen of alleen jij over op het bekijken van JOU gevoelens? Kies bewust en kies dan voornamelijk voor je zelf! Laat je niet gek maken en zorg dat je straks lekker kan genieten van je zwangerschap! Met of zonder een lief!

Verwekt: Jah ons wurmpie is heel toepasselijk verwekt in een vakantie huisje genaamd "het ooievaarsnest" Leuk he, wij waren daar met de hele fam en wij bleven een nachtje langer, mijn zus zij bij aankomst van een ooievaarsnest komen kindjes he! Dus ik nog nou niet bij ons hoor! Dus wel was op 1 december en ook zeker uit liefde en niet om het ooievaarsnest!

Heb net onze kinderkamer opgehaald, erg blij! Zijn vanmorgen op een kraamborrel geweest, ben er nu zeker uit, das echt niks voor mij, geef mij maar gewoon de kraamvisite hoor!
    En zou vanavond ook nog bij een ander op kraamvisite, maar helaas heeft het babytje een ontsteking en ligt nog in het ziekenhuis, echt balen het arme wurmpie net op de wereld en dan krijg je het al voor je kiezen!

oja alle nieuwe welkom!

17. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Joy, wat zal je je onzeker voelen en dan nog zo lang wachten.

Nita, wat fijn dat je het eindeijk aan je ouders gaat vertellen, hopelijk zullen ze je helpen.

Alle nieuwe welkom en veel plezier hier

Zo net terug van Texel, echt heerlijk 3 dagen weg geweest. Was een verrassing voor mijn vader, die op valentijn jarig is. Dus gezellig met zijn allen bij een vriend van hem die daar een hotel heeft gezeten.

18. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    nita82-- ik zit pas net bij de aug. mamas dus ben verder neit bekend met je verhaal. Wil je wel heel veel succes wensen met het vertellen tegen je ouders. Ik vind het heel erg egoistisch van je vriend (zover ik het natuurlijk kan beoordelen, en het is alleen maar mijn mening, wil je er niet mee kwetsen) Als jullie een stabiele relatie hebben vind ik het heel vreemd dat hij durft te zeggen dat hij het over een jaar wel wil. Een kindje krijgen kun je niet plannen en hij moet blij zijn dat het jullie is gegeven. Stel dat jullie er nu voor kiezen abortus te plegen is de kans aanwezig dat als jullie het over een jaar proberen, het niet meer lukt.
    Denk er heel goed over na!
    Ik wens je heel veel sterkte

19. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

alles goed?
    had even wat bij te lezen hihi, heb niet alles onthouden sorry!

alle nieuwe welkom en gefeliciteerd.

hier hebben wij het gehemipje verteld vrijdag, echt iedereen vondt het leuk enzo.
    dus ben blij ook want me broeken gaan echt te strak zitten om het nog lang verborgen te gaan houden.
    hier trouwens nog geen positie kleding, maar ga daar aankomend weekend verandering in brengen hihi.

en kwa ontstaan hmmm, moet in het weekend zijn geweest dat hij van zee kwam haha dus was met liefde gemaakt gewoon in bed denk ik?

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nathalie: Dat schiet lekker op een weekje vooruit geschoven worden :p
    Welkom hier hoor... je bent net zo ver als Brusje en Ik :D ook gefeli met de 12 weken vandaag...

Deel Deze Pagina