Nathalie, welkom hier! Monique, lekker dat de misselijkheid over is. Fijn voor je zeg. Bedankt voor de tips Mijn moeder gaat mee met prikken. Mijn man was heel blij dat ie niet mee mocht hahahahah! Hij weet een beetje hoe panisch ik ben en dan is mijn moeder wel iemand die me wat rustiger kan krijgen! Miekiepluis, verven is altijd een hele klus, zeker als je van donker naar wit wil. Gelukkig zit de klus er bijna op. Welke muurschildering ga je maken? Nita, hopelijk reageerden je ouders positief! cjpt, inderdaad goed getimed bij jullie dan Hier weer erg misselijk, pfffffff! Hopelijk zakt het zó een beetje weg. 's Morgens merk ik wel dat ik meer energie begin te krijgen weer, dus dat is al wel positief! Groetjes, Hanna
Nita sterkte meis, hopelijk reageren je ouders goed.. zou je niet tijdelijk het contact met je vriend kunnen verbreken, tot je geen abortus meer kunt laten doen? ik snap dat je van hem houdt, maar je hebt voor jezelf rust nodig en gun jezelf dat ook. je beeb heeft nu prioriteit en niet je vriend. en iemand die echt van je houdt dwingt je niet tot een onmogelijke keus. (sorry dat ik het zo zeg, maar zo zie ik het wel..) ik hoop voor je dat alles goedkomt!
Ha Meiden, Nog even gauw online voordat lief en ik samen CSI gaan kijken.. Nita: Ja hoor, al lang weer bijgelegd...Zijn allebei erg koppig, maar kunnen ook heel slecht tegen ruzie maken...Ik wil jou even heel veel sterkte wensen meid, je hebt het echt niet makkelijk! Ik hoop dat je ouders fijn reageren! Hanna: Ik heb het plaatje van de muurschildering in mijn album gezet! Ben wel erg blij dat ik geschilderd heb vandaag! Heb echt eer van mijn werk! Morgen nog een keertje en dan is het klaar! Heerlijk! Wat vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent! Hoop voor je dat het gauw overgaat! Cjpt: Fijn dat je vriend er hetzelfde over denkt, dat geeft een hoop rust denk ik! Ik ga lekker op de bank hangen meiden, tot morgen! De eerste dag van mijn vakantie! OH JA! Ik denk dat ik vrijdagavond onze Kruimel heb gevoeld! Ik voelde een soort van plopje links onderin mijn buik en dat daar zitten echt geen darmen! Ben nu heel erg aan het opletten of ik het weer voel! Liefs, Pluis
@ Pluis: wat een leuk plaatje om op de muur te schilderen zeg ga je dat zelf doen of laat je dat doen?
Miekiepluis, wat een schattig plaatje zeg. Lijkt me niet makkelijk om dat mooi op de muur te krijgen. Heb je een truck? Jij hebt al lekker vakantie! Geniet ervan! Ik mag nog een week, maar dinsdag heb ik nog vrij, dus een kort weekje nog. Leuk dat je de baby hebt gevoeld. Daar kijk ik ook erg naar uit!
Goedeavond allemaal zo daar was ik weer even heb wel wat terug gelezen maar niet alles ... voor alle nieuwe dames welkom hier @miekiepluis wat leuk dat je de kleine hebt gevoeld ik heb dat nu ook af en toe dat ik denk heey zal het ? iedereen die vandaag 12 weken is gefeliciteerd @nita82 wat vervelend voor je dat hij nog niet van gedachten is veranderd ... weet niet goed wat ik daar op moet zeggen denk dat je je nu beter om jou en je kindje kan richten hoe moeilijk het ook is ! ben je trouwens al bij je ouders geweest ? hoop dat ze positief gereageerd hebben ? @morgenzon fijn dat alles goed was met het kindje ja blijft leuk om te zien he las ook nog iets over positiebroeken moet er hier ook echt aan gaan geloven want ik krijg me broeken echt niet meer dicht morgen weer naar de verloskundige heb er weer zin in voor de rest alles goed hier fijne avond nog allemaal groetjes tal
Stephanie, ik ga het zelf doen! Ik geloof dat ik mag zeggen dat ik leuk kan schilderen en tekenen...*bloos* en ik ga het plaatje projecteren met de beamer, zodat ik de omtrek kan overnemen. En daarna kleurtjes mengen en invullen maar! Als hij klaar is dan zel ik er wel even een foto van maken! Maar dat is dan pas in mei ofzo, want het zijn verschillende laagjes die je gaat aanbrengen enzo... Hanna: Nog ff volhouden dus! Nu ga ik echt CSI kijken...hihi! Liefs, Pluis
@ Pluis: Crea Bea hoor... en als je het kan, waarom niet... @ All: Nieuwe buikfoto's en foto;s van inhoud commode en kledingkasten in album (schrik niet van de inhoud van de kasten)
@Stephanie87 Mooi buikje hoor groeit goed bij jou en de kleding kast begint ook al aardig vol te raken zo te zien
Goedemorgen meiden, Vandaag heb ik weer een echo en intake. En ondanks dat ik weer wat zenuwachtig ben heb ik er ook zin in! Eerst nog even werken tot kwart over 2. Dan komt een collega me hier aflossen. Goed geregeld hier op school. Daar bof ik wel mee! Stephanie, mooie buik al hoor! En wat heb je al lekker veel gekocht. Leuk dat je alles al hebt ingericht. Dan heb je een goed overzicht van wat je allemaal al hebt. Ik ben dat overzicht nu eerlijk gezegd een beetje kwijt. Mijn man wil niet te lang meer wachten met het in elkaar zetten van de babykamer, dus dan kan ik alles ook uit gaan pakken Fijne dag! Groetjes, Hanna
goeimorgen wij hebben getekend voor ons huisje ben er helemaal gelukkig mee kan niet wachten tot 1 april dan kunnen we erin, we hebben ook meteen een bank gekocht en bne ook marktplats druk aan het afstruinen altijd leuke koopjes heb al een heel mooi gietijzeren wijnrek voor 25 euro @stephanie wat veel spulletjes heb jij al zeg hihi
Gefeliciteerd Rose! Echt leuk voor jullie! En nu kan je inderdaad beginnen met de aankopen voor het nieuwe huis. Veel plezier daarmee!
Wauw ik zit net bij een aantal van jullie de buikfoto's te bekijken en echt ongelofelijk dat er zo'n verschil in kan zitten! Ik zie meiden die 2 weken minder ver zijn dan ik en die echt al een hele flinke buik hebben! Hmmm begin jaloers te worden haha. Als je mijn (reeds bestaande) speklaagje even wegdenkt dan is er eigenlijk niet echt wat te zien bij mij... Ik wil ook een mooi zwanger-buikje! Gister weer gewogen en weer in een week tijd bijna een kilo kwijt, nu nog maar 58,7.... lang geleden dat ik dat het gewogen haha. Ben trouwens erg nieuwsgierig hoe het met Nita is gegaan gisteren?
hier ook jaloers mijn buik wil maar niet echt komen. het lijkt elke avond iets meer te worden maar als ik dan s'ochtend wakker word is die weer bijna plat en dan bedoel ik ook echt bijna plat. zit idd heel veel verschil in
rose gefeliciteerd! wat de buikjes betreft, mijn buik wordt dikker maar is nog niet rond en daarom nog niet herkenbaar als een zwangerschapsbuik, helaas. hopelijk komt dat snel. heb al wel 2 buikbanden liggen, vind het er nu nog een beetje te vroeg voor, verheug me er wel op ze te kunnen dragen
Ha meiden! Ook hier nog niet echt een buikje hoor, hoewel ik wel merk dat het nu begint te groeien... Hij wordt wel rond zeg maar! Maar als ik gewoon kleding draag zou je ook kunnen denken dat ik dikker ben geworden.. Alleen 's avonds! Dan is het echt een zwangerbuik! Maar buikbanden is inderdaad nog een beetje vroeg... Heb net het kinderkamertje voor de tweede keer ger-RAL9010-t...Das wit maar net niet zeg maar. En nu is het dus gewoon klaar! Nog de nieuwe vloer erin en dan kan ik lekker rustig aan beginnen aan de muurschildering! Heerlijk! Nu ga ik op zolder nog ff schuren en plamuren, dan kan lief morgen de zolder afmaken en zo zijn er in 3 dagen 2 klussen af! Wat een heerlijk gevoel zeg... Zeker als die zolder af is, scheelt dat een hoop troep door de rest van het huis.. Dat kan dan lekker naar zolder! Dus Rose, ik voel met je mee hoor, gefeliciteerd meid! Nog heel even en dan kun je ook lekker rommelen in je eigen huis! Wie gaat er woensdag allemaal naar de 9-maandenbeurs? Liefs, Pluis
Ik weet het nog niet van de 9-maandenbeurs. Vanmorgen was ik weer aan het overgeven dus kan echt niets plannen. Ik zie het nog wel, maar zou het wel heel leuk vinden En over een buikje. De ene dag leek het of ik wat meer vet kreeg, en de andere dag irriteerde alle broeken me ineens. Ik heb in een week tijd echt een mooi buikje gekregen. Dus meiden houd hoop. Ineens is het er hoor! (en dan ben je zo trots als een pauw haha)